-
Καινούργια μπαταρία να μείνει μετά από 4 μέρες ακινησία? Λίγο περίεργο μου φαίνεται αυτό. Μήπως έχεις κάποια διαρροή. Ο συναγερμός μήπως?
-
Θα΄θελα να μαθω απο τους κατοχους αν ολα πανε καλα απο θεμα αξιοπιστιας και εξοδα συντηρησεις και δεν σκεφτεται κανενας οτι πολλα λεφτα κοστιζει.Επισης απο καταναλωση εχω ακουσει καπιοα πραγματα αλλα θα ηθελα να το ακουσω και απο σας
-
Εγω προσωπικα απο θεμα αξιοπιστιας δεν εχω εως τωρα κανενα προβλημα.Τωρα απο καταναλωση , κανω γυρω στα 10χλμ την ημερα και το γεμιζω καθε 2η εβδομαδα περιπου.Το αφηνω μαλιστα να φτασει στην ρεζερβα και το γεμιζω με 15 ευρω περιπου.Αυτο ομως που με εχει προβληματισει τον τελευταιο καιρο ειναι οτι σε μερικα σημεια η yamaha τσιγκουνευτικε για να μειωθει το κοστος.Για παραδειγμα η μπαταρια δεν εξηγειτε να κραταει μονο 1,5 χρονο.Και τελος το τελευταιο που μου συννεβει προσφατα ειναι να βγει η ροδελα που συγκρατει το αμορτισερ με αποτελεσμα καμια εβδομαδα να προσπαθω να καταλαβω γιατι μου εσβηνε συνεχεια στο ρελαντι.
-
Μια διορθωση θελω να κανω το καρμυρατερ εννοουσα.
-
Ο χρήστης Ferraristas Στάθης έγραψε:
Θα΄θελα να μαθω απο τους κατοχους αν ολα πανε καλα απο θεμα αξιοπιστιας και εξοδα συντηρησεις και δεν σκεφτεται κανενας οτι πολλα λεφτα κοστιζει.Επισης απο καταναλωση εχω ακουσει καπιοα πραγματα αλλα θα ηθελα να το ακουσω και απο σαςΑν κάνεις τον κόπο να διαβάσεις το 'ημερολόγιο' που κρατάω εδώ για το μηχανάκι μας, θα δείς τα περί αξιοπιστίας και κατανάλωσης.Εχει βγάλει τα χρήματα που μας κόστισε με το παραπάνω απο τις περισσότερες πλευρές που μπορεί να το κοιτάξεις. Τονίζω οτι κάνει γύρω στα 50 κμ καθε μέρα με δύο άτομα και με καθε καιρό.Ακόμη και μετον πολύ αέρα που είχε έδειξε πολύ καλή σταθερότητα στον ανοικτό δρόμο. Σκεπτομαι να κοιτάξω για νεες αναρτήσεις αλλα θα ήθελα και την γνώμη αλλου φίλου εδω που τα έχει αλλάξει...
Όσο για τηνμπαταρία έχει μείνει και καλοκαίρι ακίνητο για 20 μέρες και με το που το έβαλα μπρός πήρε με την πρώτη.Η μόνο παρατήρηση που έχω με τα ηλεκτρικά είναι πως όταν πατάω κόρνα και δεν έχει ψηλά τις στροφές, εν στάσει δηλαδή, κάνει σαν να αδυνατίζει η ένταση της κόρνας. Οταν το ανέφερα στο συνεργείο και την μέτρησαν δεν την βρήκαν αδύνατη.
Συμπλρώθηκαν και 21000 κμ και προχωράμε.....
-
ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΟ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΟΤΙ ΓΡΑΦΕΤΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΕΙΡΑ ΤΟ BEVERLI.ΤΡΙΖΕΙ ΛΙΓΟ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ Η ΜΠΑΓΑΖΙΕΡΑ ΚΑΙ Ο ΛΑΣΠΟΤΗΡΑΣ.
ΤΟΥ ΕΒΑΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΟΥΒΕΡΤΑ ΓΙΑ ΤΑ ΠΟΔΙΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΩΣ ΚΑΙΡΟΥ ΤΩΡΑ.
Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΖΗΤΑΕΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΤΟΥ ΚΑΤΟΧΟΥ ΚΑΙ ΘΕΛΕΙ ΚΑΤΙ ΛΙΓΑ ΣΦΙΞΙΜΑΤΑ.ΕΓΩ ΕΣΦΙΞΑ ΤΟ ΜΠΡΟΣΤΙΝΟ ΦΤΕΡΟ ΚΑΙ ΤΙ ΒΑΣΗ ΤΟΥ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ Η ΕΝΑ ΒΡΑΧΙΩΝΑ ΑΠΟ ΤΟ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ.ΓΕΝΙΚΑ ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.ΤΟ ΠΗΓΑ ΠΑΤΡΑ ΚΑΙ ΚΡΑΤΑΕΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΒΑΣΙΚΟΤΕΡΟ ΕΦΤΑΣΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΟ ΟΤΙ ΜΕ ΤΟ ΧΤ 660.
ΜΕ ΕΝΑ ΓΕΜΙΣΜΑ ΑΠΟ ΡΕΖΕΡΒΑ ΜΕ 12 EURO ΕΙΜΑΙ ΣΤΑ 220 ΧΛΜ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ,ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΛΑΓΗ ΦΙΛΤΡΟΥ ΑΕΡΑ ΙΣΟΣ ΑΝΑΙΒΟΥΝ ΛΟΙΓΟ. -
Το xmax ειναι καλο σκουτερ. Το μονο προβλημα του που βρηκα εως τωρα ειναι αυτο της μπαταριας οπυ αποφορτιζεται γρηγορα. Θελει να το βαζεις μπρος καθε 3η-4η μερα αλλιως παπαλα.
Προς angel. Τα πισω αμορτισερ ειναι οσο σφιχτα χρειαζεται και λιγο πιο μαλακα απο το μπροστινο. Για τα πισω μαμα δεν ξερω καθως το αγορασα με τα biturbo επανω. Πηγαινοερχομαι καλαμαρια-οραιοκαστρο μεσω περιφεριακης και νιωθω πολυ ανετα με το μηχανακι .
Ο διβαλβιδος κινητηρας του ειναι ρυθμισμενος ηπια. (θα θελα να ξερα τις μοιρες εχουν οι εκκεντροφοροι του) και το γραναζωμα του μακρυ για να κραταει χαμηλες στροφες στις υψηλες ταχυτητες. Εξου και το μακρυ μεταξονιο με την μεγαλη καστερ οπου το κανουν σταθεροτατο μετα τα 100χλμ.
-
Κύριοι με 'αγωνία' διαβάζω αυτές τις μέρες για να καταλήξω ή όχι στην αγορά του X-MAX. Καλά τα πάμε μέχρι στιγμής, σχεδόν με έχετε πείσει. Μένει μόνο να το πάρω βόλτα.
Ψάχνοντας λοιπόν βρήκα το εξής:
http://www.mbk-europe.com/products/mode ... er_125.jsp
Παρατηρείστε ότι είναι το ίδιο μηχανάκι με το δικό σας, με κινητήρα 125 (αν το ψάξω λίγο ακόμη, μάλλον θα βρώ ότι είναι ίδιος με αυτόν του Χ-ΜΑΧ 125). Τι γίνεται εδώ; Γνωρίζει κανείς κάτι; Επιπλέον βλέπω ότι η Μοτοδυναμική είναι ο επίσημος εισαγωγέας για την Ελλάδα, μόνο που πουθενά δεν υπάρχει στους τιμοκαταλόγους της το συγκεκριμένο μοντέλο -
Η MBK ειναι θυγατρικη της Yamaha και κατασκευαζει πολλα απο τα σκουτερ της. Και το xmax νομιζω οτι η ΜΒΚ το κατασκευαζει. Γνησιο Japan ειναι μονο το T-Max 500
-
Άρα δεν 'ανακάλυψα τον τροχό'
Ξέρουμε μήπως αν πωλείται επίσημα στην Ελλάδα το 125? Και μια τιμή ίσως?
Ευχαριστώ για την απάντηση -
Πρεπει να πωλειται και τιμη κοντα στα 3800-4000
-
Γεια και χαρά στην παρέα....
Το 125 δεν νομίζω πως εισάγεται στην Ελλάδα.
Το 250 φτιάχνεται στην Ισπανία.Η μπαταρία μου δεν εχει δείξει σημαδια κώποσης, μαλιστα οταν το καλοκαίρι μεινει και 2 και 3 βδομάδες χωρίς να λειτουργήσει με το πατήσω την μίζα παίρνει αμμέσως.. Πιστεύω πως εχει να κανει με τον κατασκευαστή των μπαταριών.
ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΕΙΣ ΤΟ ΟΧΗΜΑ ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ...... Αντε καλοριζικο...
-
Λοιιιιιιιιπον μιας και η αποφαση παρθηκε και το μηχανακι δεν προκειτε να το αλλαξω για τα επομενα 2 με 3 χρονια ειπα να κανω καποιες αλλαγες.Πρωτη αγορα αναρτησεις bitubo.Οι αναρτησεις τοποθετηθηκαν χτες στο συνεργειο μαζι με το service των 13000.Ακομη δεν μπορω να σας πω εντυπωσεις ,αλλα σιγουρα σε σχεση με τις παλιες καμια σχεση και με τις καταληλες ρυθμισεις πανω .Επομενη αλλαγη τα λαστιχα,ο μηχανικος μου ειπε για pirreli τα οποια ειναι λιγο καλυτερα απο τα goldstantard.Επισης το μηχανακι θα φρεσκαριστει με καποιες αλλαγες στο μπροστινο συστημα με λαδακι στις μπροστινες αναρτησεις ,αλλαγη τσιμουχας.Μου το προτεινε ο μηχανικος για να σταματησει το τρεμουλο στο τιμονι που δημιουργηθηκε απο τα κοπανηματα στις λακουβες.Αυτα προς το παρων.Αντε και το τωρα που ανοιγει ο καιρο καλες βολτες.
-
Βρε παιδια καλα και ωραια ολα αυτα που λετε αλλα απο οτι καταλαβα λιγο πολυ ο καθενας σκατε αρκετο χρημα για αναβαθμισεις.Με αλλα λογια εχει αρκετα ελλατωματακια και τα βελτιωνεται με after sales πραγματα.Πανω απο ολα ομως,τουλαχιστον για μενα ειναι η αξιοπιστια και το χαμηλο κοστος συντηρησης με αυτη την σειρα.Ολα τα αλλα ερχονται επειτα.Ομως απο οτι καταλαβα το πρωτο μαλλον το κανει (αμφιβολια για μπαταριες εχω διαβασει) και το δευτερο μαλλον ειναι μεγαλο ιδιως αν αναγκαζεσαι να παιρνεις after sales για να το κανεις σωστο.
Εγω το x-max το εχω πρωτη επιλογη αν και ακριβη μου αρεσει και περιμενω την εκθεση για να το οδηγησω κιολας και να με πεισει οτι αξιζει τα λεφτα του σε σχεση παραδειγμα με piagio x7 ή sym citycom 300i που μου αρεσουν και αυτα (οχι το ιδιο βεβαια) αλλα ειναι σημαντικα οικονομικοτερα στην αγορα και το sym και στην συντηρηση. -
Ο χρήστης Ferraristas Στάθης έγραψε:
Βρε παιδια καλα και ωραια ολα αυτα που λετε αλλα απο οτι καταλαβα λιγο πολυ ο καθενας σκατε αρκετο χρημα για αναβαθμισεις.Με αλλα λογια εχει αρκετα ελλατωματακια και τα βελτιωνεται με after sales πραγματα.Πανω απο ολα ομως,τουλαχιστον για μενα ειναι η αξιοπιστια και το χαμηλο κοστος συντηρησης με αυτη την σειρα.Ολα τα αλλα ερχονται επειτα.Ομως απο οτι καταλαβα το πρωτο μαλλον το κανει (αμφιβολια για μπαταριες εχω διαβασει) και το δευτερο μαλλον ειναι μεγαλο ιδιως αν αναγκαζεσαι να παιρνεις after sales για να το κανεις σωστο.
Εγω το x-max το εχω πρωτη επιλογη αν και ακριβη μου αρεσει και περιμενω την εκθεση για να το οδηγησω κιολας και να με πεισει οτι αξιζει τα λεφτα του σε σχεση παραδειγμα με piagio x7 ή sym citycom 300i που μου αρεσουν και αυτα (οχι το ιδιο βεβαια) αλλα ειναι σημαντικα οικονομικοτερα στην αγορα και το sym και στην συντηρηση.Ο καθένας κινήται κατα πως του αρέσει και ανάλογα με την τσέπη του. Εμείς δεν έχουμε αλλάξει το παραμικρό στο μηχανάκι και είμαστε παραπολύ ευχαριστημένοι. Βέβαια όταν έρθει η ώρα για αλλαγή ελαστικών θα ακούσω και την γνώμη αλλων, όπως ο προγράψας.. το ίδιο και για τις αναρτήσεις.Οταν καποια στιφμή 'ουζάρουν' θα κοιτάξω να βαλω τις οσο γίνεται πιο σωστές για την δουλειά που χρειάζεται να κάνουν, δύο άτομα, παραπανω βαρος, ανεση, σταθερότητα.
Χαιρομαι που διαβάζω παντως για μικροαλλαγές του τύπου λαδάκια μπροστά, γιατί με απλά πράγματα έχουμε καλύτερη απόδοση και ευχαρίστηση.
ΘΑ διαβάζω-ουμε με χαρά τις όποιες σκέψεις και παρατηρήσεις έχετε...
-
Ο χρήστης xkord έγραψε:
Λοιιιιιιιιπον μιας και η αποφαση παρθηκε και το μηχανακι δεν προκειτε να το αλλαξω για τα επομενα 2 με 3 χρονια ειπα να κανω καποιες αλλαγες.Πρωτη αγορα αναρτησεις bitubo.Οι αναρτησεις τοποθετηθηκαν χτες στο συνεργειο μαζι με το service των 13000.Ακομη δεν μπορω να σας πω εντυπωσεις ,αλλα σιγουρα σε σχεση με τις παλιες καμια σχεση και με τις καταληλες ρυθμισεις πανω .Επομενη αλλαγη τα λαστιχα,ο μηχανικος μου ειπε για pirreli τα οποια ειναι λιγο καλυτερα απο τα goldstantard.Επισης το μηχανακι θα φρεσκαριστει με καποιες αλλαγες στο μπροστινο συστημα με λαδακι στις μπροστινες αναρτησεις ,αλλαγη τσιμουχας.Μου το προτεινε ο μηχανικος για να σταματησει το τρεμουλο στο τιμονι που δημιουργηθηκε απο τα κοπανηματα στις λακουβες.Αυτα προς το παρων.Αντε και το τωρα που ανοιγει ο καιρο καλες βολτες.Οταν με το καλό δοκιμάσεις τις αναρτήσεις γράψε μας τις εντυπωσεις σου .!!!!!
Θύμησε μας σε παρακαλώ τι φορτία μετακινείς και γιατί δεν ήσουν ευχαριστημένος με τις 'μαμήσιες'.... -
Αν ειναι να αλλαζεις κατι οταν θα ερθει η ωρα του και να κοιταξεις να βαλεις κατι καλυτερο τοτε παω πασο.Λαθος καταλαβα.Παντως ανυπομονο για την εκθεση να το οδηγησω μαζι με αλλα ομως ο κυριος λογος ειναι το x-max.Πολυ το γουσταρω ασε που θα με βολεψει αφανταστα.
Φαντασου λεει να παω στην εκθεση και να μην κανουν test ride....
Ξενερωμα!!! -
Ο χρήστης Ferraristas Στάθης έγραψε:
Αν ειναι να αλλαζεις κατι οταν θα ερθει η ωρα του και να κοιταξεις να βαλεις κατι καλυτερο τοτε παω πασο.Λαθος καταλαβα.Παντως ανυπομονο για την εκθεση να το οδηγησω μαζι με αλλα ομως ο κυριος λογος ειναι το x-max.Πολυ το γουσταρω ασε που θα με βολεψει αφανταστα.
Φαντασου λεει να παω στην εκθεση και να μην κανουν test ride....
Ξενερωμα!!!Aν δεν κανουν σε αυτη να πας σε αλλη. Αν μπορεις να δοκιμασεις σε μια μερα, απογευμα - πρωι, ολα οσα σε ενδιαφερουν το συμπερασμα θα ειναι το καλυτερο.
Με το καλο ευχομαι...
-
Παιδια πηγα εχθες και ο γκαντεμης δεν εκανα test ride γιατι εβρεχε και δεν αφηναν.Επιπλεον μπερδευτικα περισσοτερο για το πιο θα παρω γιατι ειδα και το sym citycom και με εεξεπληξε.
Παντως βρε παιδια πολυ γκαντεμια και δεν μπορω να ξαναπαω. -
Μετά απο 25 μέρες αναγκαστικής ακινησίας....... λόγω άδειας .....βεβαιως βεβαιως το μηχανακι πήρε μπροστα σαν να μην περασε μια μέρα.
Οποτε απο μπαταρια και λοιπα ειμαστε οκ.
Μαλλον εχει να κανει με την φροντιδα που δεχεται και την αγαπη που του εκφράζω...
250 Χ-ΜΑΧ....ικές...............ιστορίες... :-))))