Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Eibach vs H&R
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Eibach vs H&R
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    8
    13
    1348
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      giannos last edited by

      Eibach ή H&R;;;
      Θα ήθελα να το θέσω γενικότερα. Ποια τα χαρακτηριστικα τους , υπερ, κατά, ποιά θα προτείνατε σε κάποιον και γιατι.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        giannos last edited by

        Eibach ή H&R;;;
        Θα ήθελα να το θέσω γενικότερα. Ποια τα χαρακτηριστικα τους , υπερ, κατά, ποιά θα προτείνατε σε κάποιον και γιατι.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          giannos last edited by

          Eibach ή H&R;;;
          Θα ήθελα να το θέσω γενικότερα. Ποια τα χαρακτηριστικα τους , υπερ, κατά, ποιά θα προτείνατε σε κάποιον και γιατι.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • G
            g60 last edited by

            Ο χρήστης giannos έγραψε:
            Eibach ή H&R;;;
            Θα ήθελα να το θέσω γενικότερα. Ποια τα χαρακτηριστικα τους , υπερ, κατά, ποιά θα προτείνατε σε κάποιον και γιατι.

            Θα αλλαξεις μονο ελατηρια?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              athanasios last edited by

              Για πες G60POWER.Γιατί δίνει και η Ford την δυνατότητα τοποθέτησης ελατηρίων eibach για το Mondeo και το σκεφτόμουνα(θα μου πείς για το Mondeo υπάρχει λόγος;Απλά μου είπαν ότι του δίνει ακόμη καλύτερη αίσθηση στις στροφές,το σκέφτομαι όμως γιατί φοβάμαι μην χάσει πολύ σε άνεση)

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • ?
                A Former User last edited by

                Η κάθε μάρκα βγάζει πολλά διαφορετικά ελατήρια, άλλα μπορεί να ταιριάζουν καλύτερα με τα μαμά αμορτισέρ άλλα καλύτερα με βελτιωμένα αμορτισέρ και βέβαια έχει σημασία και το τι θέλει ο κάθε οδηγός.... Οι διάφορες παράμετροι είναι τόσες πολλές και η ερώτηση τόσο γενική που θεωρώ απίθανο να βγουν χρήσιμα συμπεράσματα. Καλύτερα να περιοριστεί σε συγκεκριμένο μοντέλο ελατηρίων (μπορεί να βγάζει πολλά η κάθε εταιρεία που να μπαίνουν σε ένα αυτοκίνητο) με συγκεκριμένο αμορτισέρ σε συγκεκριμένο αυτοκίνητο και για συγκεκριμένη χρήση...
                Το θέμα κατασκευαστικής ποιότητας και αυτό της αντοχής στο χρόνο (και διατήρησης ιδιοτήτων στο χρόνο) είναι πρακτικά τα μόνα που μπορούν να σχολιαστούν συγκριτικά.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  miltellas last edited by

                  Πολύ γενική η ερώτηση. Σα να λέμε ότι επειδή η γαλλική Record βγάζει φανταστικά αμορτισέρ για γαλλικά αυτοκίνητα το πετυχαίνει εξίσου και για τα γιαπωνέζικα. Δεν είναι έτσι όμως.

                  Πάντως όσοι βάζουν H&R ή Eibach σε 206 (στην ουσία αυτό δεν θέλεις να μάθεις; ) δηλώνουν ευτυχείς. Μόνο που επειδή είναι σκληρούτσικα θέλουν δυνατά αμορτισέρ όταν οι ρυθμοί ανέβουν, αλλιώς σε χαλαρούς ρυθμούς δουλεύουν καλά και με τα μανίσια (λόγω προοδευτικότητας στις σπείρες) τα οποία όμως θα 'πεθάνουν' από νωρίς έως υπερβολικά νωρίς εάν 'στρίβεις' σε συνδυασμό με τους ελληνικούς καρόδρομους (σε μένα τα μαμίσια αμορτισέρ δεν άντεξαν ούτε ένα μήνα - αλλά δεν αντιπροσωπεύω τον μέσο όρο).

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • G
                    g60 last edited by

                    @athanasios
                    Κατ αρχην,τα ελατηρια απο μονα τους δεν προσφερουν ΤΙΠΟΤΑ εκτος απ την αισθητικη πλευρα του χαμηλωματος.

                    ΠΟΤΕ δεν αλλαζονται μονο τα ελατηρια,γιατι πολυ απλα τα ηδη εργοστασιακα αμορτισερ (και γενικα ολα τα αμορτισερ πρωτης τοποθετησης του εμποριου) ειναι κατασκευασμενα να λειτουργουν στη 'διαδρομη' των εργοσιακων ελατηριων.Απ τη στιγμη που τοποθετει καποιος μονο ελατηρια στα ηδη υπαρχοντα αμορτισερ αυτοματα ακυρωνει τη λειτουργεια του αμορτισερ καθιστωντας ακομα ποιο βαρυ το φορτιο για τα ελατηρια,τα οποια και θα πεσουν πολυ συντομα αφου καλουνται να αναλαβουν και το ρολο της αποσβεσης.Σε μια τετοια περιπτωση το οτι το αυτοκινητο γινεται σκληρο εχει να κανει οχι τοσο με το χαμηλωμα αλλα με την πυκνοτητα του ελατηριου.

                    Επειδη συνηθως ο κοσμος θελει να ακουει αυτο που τον αρεσει και τον βολευει οικονομικα εχω δει τις απειρες ταρζανιες σε χαμηλωματα,απο κοψιμο ελατηριων μεχρι οτι καφριλα μπορει να φανταστει κανεις.

                    Τα πραγματα ειναι απλα......
                    Καποιος που θελει να βελτιωσει τη δομη της αναρτησης (και οχι εμφανισιακα μονο απλα και μονο για να το χαμηλωσουμε) πρωτα αλλαζει αμορισερ (πχ bilstein,koni) και αν πρεπει να συνδιαστει με χαμηλωμα τοτε τα αμορτισερ που θα επιλεγουν θα πρεπει να ειναι κατασκευασμενα για ελατηρια χαμηλωματος οπως πχ τα bilstein sprint.Αν καποιος τοποθετησει τα σπορτ που ειναι για νορμαλ ελατηριο στο επομενο βημα του χαμηλωματος θα πρεπει να τα ξανααντικαταστησει με τα σπριντ,μπερδεμα οπως βλεπετε,χρονος και χρημα,για αυτο πριν επεμβει καποιος στην αναρτηση θα πρεπει να ξερει τι ζηταει απ τη συμπεριφορα του.

                    Και κατι ακομα που αγνοουν οι περισσοτεροι ειναι η πολυτιμη συνεισφορα της ζανφορ.Σε περπτωσεις που εχουμε σπορτιφ αμορτισερ με τα εργοστασιακα ελατηρια ειναι προτιμοτερο να αλλαξουμε ζανφορ παρα να το χαμηλωσουμε.
                    Αλλα μπρος στα καλη τι ειναι ο πονος

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • A
                      athanasios last edited by

                      Kατατοπιστικότατος!!!Τhanks
                      Να σου πώ ότι όντως θα ήθελα, αισθητικά και μόνο, λίγο πιό χαμηλωμένο το Mondeo,αλλά δεν το πειράζω μόνο και μόνο γι αυτό το λόγο,από τη στιγμή μάλιστα που είναι ένα αυτοκίνητο εξαιρετικά στημένο απ' τη μάνα του.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • J
                        jim-theo last edited by

                        Οντως ειναι πανω-κατω οπως τα λεει ο G60POWER και βεβαια κατα την αποψη μου απο μονα τους τα Χ ελατηρια με τα Ζ αμορτισερ απλα δεν ειναι σωστη κινηση αφου καθε ενα εχει διαφορετικα χαρακτηριστικα λειτουργιας και συνηθως δεν ταιριαζουν εστω κι αν παραυτα αποδιδουν καλυτερα απο τα εργοστασιακα.
                        Επισης βαζοντας σκληροτερα ελετηρια σε καμια περιπτωση δεν βαζουμε και σκληροτερες αντιστρεπτικες (εκτος ελαχιστων περιπτωσεων) ενω καλο θα ηταν να διατηρηθουν οι εργοστασιακες διαδρομες της αναρτησης γιατι ζουμε Ελλαδα κι οχι Ιταλια, Γερμανια, Γαλλια και η διαδρομη της αναρτησης ειναι απο τις σημαντικοτερες παραμετρους σωστης λειτουργιας της αλλιως κανουμε το αυτοκινητο 'ερπετο' αλλα στην πρωτη λακουβα/σαμαρακι που θα βρουμε πανω σε στροφη απλα απογειωνομαστε.

                        Συνηθως βεβαια ολοι παραβλεπουν ολα αυτα τα 'χαζα' και θελουν απλα χαμηλωμα απο 3 και πανω ποντους λες και το χαμηλωμα σημαινει απαραιτητα καλυτερο κρατημα ενω συμβαινει στις περισσοτερες των περιπτωσεων το αντιθετο.
                        Θεωρω πως για τα περισσοτερα αυτοκινητα στην Ελλαδα το μεγιστο χαμηλωμα ειναι κατω απο 2,5-3 ποντους κι αυτο με σωστα μελετημενη αναρτηση αλλιως κοροιδευουμε τον εαυτο μας εχοντας την αισθηση πως παμε πιο γρηγορα ενω ποτε δεν μετρησαμε πραγματικα χρονους σε καποιες διαδρομες πραγμα το οποιο καναν αρκετα περιοδικα και διαπιστωσαν πως δεν βοηθα σε τιποτα το παραπανω χαμηλωμα περαν της ψυχολογιας και φυσικα μειωσης της αισθησης φοβου που φερνουν οι μεγαλες κλησεις κατα το στριψιμο.

                        Υπαρχουν κι αλλες παραμετροι βεβαια ανα αυτοκινητο που βοηθουν στο καλυτερο κρατημα περαν της ξερης εννοιας του χαμηλωματος οπως το ποσο αλλαζουμε το σημειο περιστροφης και το απομακρυνουμε απο το κεντρο βαρους (μπορει να χαμηλωσουμε πολυ το αυτοκινητο κι επειδη απομακρυνουμε πολυ το roll center απο το center of gravity να εχουμε περισσοτερη μεταφορα βαρους αρα και πλευση κατα το στριψιμο την οποια μονο τα πολυ σκληρα ελατηρια την 'κρυβουν' χωρια που εχουμε και πιο αποτομη μεταβαση απο τη μια στην αλλη κατασταση που ειναι ακομη χειροτερο), αν χαμηλωνουμε περισσοτερο μπρος απο πισω κλπ
                        JIM

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          charmak66 last edited by

                          Χαζή ερώτηση:

                          Όσο χαμηλώνουμε το αυτοκίνητο, τόσο κονταίνει η διαδρομή της ανάρτησης, έτσι;

                          Τότε πώς στο καλό 'δουλεύει' στους ελληνικούς δρόμους η ανάρτηση με 35mm χαμήλωμα στο Punto sporting που δοκιμασαν στο 0-100-0 στο τελευταίο τεύχος των 4Τ;

                          Εκτός και αν γίνεται να είναι τόσο χαώδης η διαφορά στην απόσβεση μεταξύ του εργοστασιακού αμορτισέρ και αυτού της koni...Μιλάμε για ένα αυτοκίνητο που δεν τα πάει καθόλου καλά με τις ανωμαλίες (ειδικά της εγκάρσιες) των ελληνικών δρόμων!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            mythos_gr last edited by

                            Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
                            Χαζή ερώτηση:

                            Όσο χαμηλώνουμε το αυτοκίνητο, τόσο κονταίνει η διαδρομή της ανάρτησης, έτσι;

                            Τότε πώς στο καλό 'δουλεύει' στους ελληνικούς δρόμους η ανάρτηση με 35mm χαμήλωμα στο Punto sporting που δοκιμασαν στο 0-100-0 στο τελευταίο τεύχος των 4Τ;

                            Εκτός και αν γίνεται να είναι τόσο χαώδης η διαφορά στην απόσβεση μεταξύ του εργοστασιακού αμορτισέρ και αυτού της koni...Μιλάμε για ένα αυτοκίνητο που δεν τα πάει καθόλου καλά με τις ανωμαλίες (ειδικά της εγκάρσιες) των ελληνικών δρόμων!

                            Ολα σχετικα ειναι...

                            Αν το valving του αμορτισερ ειναι σωστο για το συγκεκριμενο ελατηριο τοτε ειναι πολυ πιθανο να 'δουλευει' ακομα και στους ελληνικους δρομους...

                            Βεβαια οπως καταλαβαινεις το 'δουλευει' ειναι σχετικο.Αυτο που εμενα μου φαινεται οτι 'δουλευει' ή ειναι ανετο δεν ειναι απαραιτητο να φαινεται ανετο και σε καποιον αλλο!

                            Τα ΚΟΝΙ ειναι καλα αμορτισερ παρολο που εδω δεν τα εχουμε σε ιδιαιτερη εκτιμηση...(Αν και αυτο ειναι πολυ γενικο σαν σχολιο αλλα φανταζομαι οτι μιλαμε για τα sport-'κιτρινα').

                            Στην ερωτηση Eibach ή Η&R...η απαντηση ειναι Hypercoil!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • G
                              g60 last edited by

                              Ο χρήστης JIM THEO έγραψε:
                              Οντως ειναι πανω-κατω οπως τα λεει ο G60POWER και βεβαια κατα την αποψη μου απο μονα τους τα Χ ελατηρια με τα Ζ αμορτισερ απλα δεν ειναι σωστη κινηση αφου καθε ενα εχει διαφορετικα χαρακτηριστικα λειτουργιας και συνηθως δεν ταιριαζουν εστω κι αν παραυτα αποδιδουν καλυτερα απο τα εργοστασιακα.
                              Επισης βαζοντας σκληροτερα ελετηρια σε καμια περιπτωση δεν βαζουμε και σκληροτερες αντιστρεπτικες (εκτος ελαχιστων περιπτωσεων)** ενω καλο θα ηταν να διατηρηθουν οι εργοστασιακες διαδρομες της αναρτησης γιατι ζουμε Ελλαδα κι οχι Ιταλια, Γερμανια, Γαλλια και η διαδρομη της αναρτησης ειναι απο τις σημαντικοτερες παραμετρους σωστης λειτουργιας** της αλλιως κανουμε το αυτοκινητο 'ερπετο' αλλα στην πρωτη λακουβα/σαμαρακι που θα βρουμε πανω σε στροφη απλα απογειωνομαστε.

                              Συνηθως βεβαια ολοι παραβλεπουν ολα αυτα τα 'χαζα' και θελουν απλα χαμηλωμα απο 3 και πανω ποντους λες και το χαμηλωμα σημαινει απαραιτητα καλυτερο κρατημα ενω συμβαινει στις περισσοτερες των περιπτωσεων το αντιθετο.
                              Θεωρω πως για τα περισσοτερα αυτοκινητα στην Ελλαδα το μεγιστο χαμηλωμα ειναι κατω απο 2,5-3 ποντους κι αυτο με σωστα μελετημενη αναρτηση αλλιως κοροιδευουμε τον εαυτο μας εχοντας την αισθηση πως παμε πιο γρηγορα ενω ποτε δεν μετρησαμε πραγματικα χρονους σε καποιες διαδρομες πραγμα το οποιο καναν αρκετα περιοδικα και διαπιστωσαν πως δεν βοηθα σε τιποτα το παραπανω χαμηλωμα περαν της ψυχολογιας και φυσικα μειωσης της αισθησης φοβου που φερνουν οι μεγαλες κλησεις κατα το στριψιμο.

                              Υπαρχουν κι αλλες παραμετροι βεβαια ανα αυτοκινητο που βοηθουν στο καλυτερο κρατημα περαν της ξερης εννοιας του χαμηλωματος οπως το ποσο αλλαζουμε το σημειο περιστροφης και το απομακρυνουμε απο το κεντρο βαρους (μπορει να χαμηλωσουμε πολυ το αυτοκινητο κι επειδη απομακρυνουμε πολυ το roll center απο το center of gravity να εχουμε περισσοτερη μεταφορα βαρους αρα και πλευση κατα το στριψιμο την οποια μονο τα πολυ σκληρα ελατηρια την 'κρυβουν' χωρια που εχουμε και πιο αποτομη μεταβαση απο τη μια στην αλλη κατασταση που ειναι ακομη χειροτερο), αν χαμηλωνουμε περισσοτερο μπρος απο πισω κλπ
                              JIM

                              Αν ολο αυτο το κειμενο το αποκωδικοποιησουν στον εγκεφαλο τους οι περισσοτεροι το ποιο πιθανο ειναι
                              1ο να εξαλειφθουν οι καθε ειδους τσαρλατανοι στο χωρο του αυτοκινητου και
                              2ον να μαθουμε τα δικα μας πλεον ορια και οχι του αυτοκινητου.Αλλα σε ποιον να τα πεις?Γινεσαι και γραφικος απο πανω.

                              -Τι θες αγορινα μου?3,5 ποντους χαμηλωμα?
                              -Ναι ναι....
                              -Ε παρε κι αλλους 3 ποντους κι απο μενα δωρο.Ενταξει?
                              -Πω πωωω,τραινο το εργαλειο.........αρε αυτος ειναι μαστορας

                              ΥΓ.Αμα δειτε παιδια τις δυνατοτητες και τα ορια που εχουν ακομα και αυτοκινητα που θεωρουμε κουβαδες σε στριψιμο με την εργοστασιακη αναρτηση θα χασετε τη μπαλα.Ακομα και τα περιοδικα δε νομιζω οτι τα φτανουν στα πραγματικα τους ορια.Να διπλωνει το λαστιχο μεχρι το σημειο που να νομιζεις οτι θα ξεζανταρει και να κραταει λεγοντας σου......
                              'τι ζαντολαστιχα κι αναρτησεις θες ρε μ@λ@κα,πανε μαθε να οδηγας πρωτα!!'

                              Σιγουρα ζαντες-αναρτησεις-ελαστικα προσφερουν αλλα αν δεν στιψουμε το αυτοκινητο μας δεν μπορουμε να γνωριζουμε αν η επεμβαση που θα κανουμε θα επιδρασει θετικα η αρνητικα.Και πανω απ ολα φειδωλα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • G
                                g60 last edited by

                                Ο χρήστης Mythos_GR έγραψε:

                                Τα ΚΟΝΙ ειναι καλα αμορτισερ παρολο που εδω δεν τα εχουμε σε ιδιαιτερη εκτιμηση...(Αν και αυτο ειναι πολυ γενικο σαν σχολιο αλλα φανταζομαι οτι μιλαμε για τα sport-'κιτρινα').

                                Ama σου πω οτι προτιμω ΚΟΝΙ τι θα πεις? ?

                                Επειδη εχω περασει και ΚΟΝΙ και Bilstein eκτος του οτι τα πρωτα ειναι ποιο προοδευτικα σαν λειτουργεια(και τελειως ασχετο με τη φημη που τα θελει κουτσουρα) εχουν αλλα δυο βασικα πλεονεκτηματα.

                                ρυθμιση σκληροτητας αποσβεσης και
                                συμβατοτητα με οποιαδηποτε διαδρομη ελατηριου.

                                Αυτα αφορανε και τα κοκκινα.

                                Και μια προσωπικη καταθεση.Στο G60 που ειχα η μεγαλυτερη μαλακια που μπορουσα να κανω ηταν να βαλω eibach me bilstein sprint

                                Το αμαξι τραπεζι,αποτομο στο οριο,και ανεση για τα πανυγηρια.
                                Εκει που κερδισε μονο ηταν στην μεγαλυτερη σαφηνια του τιμονιου.Αν το κρατουσα σημερα θα εμπαιναν τα μαμα ελατηρια με κιτρινα κονι και ζανφορ
                                Ειπαμε ομως,για να καταληξεις καπου πρεπει να πληρωσεις και πανω απ ολα να φας τα μουτρα σου.Γ@μησα εγω kw και διαφημισεις και φημες.

                                Στα αυτια καποιου αλλου μπορει να φανταζουν γελοια.Εγω κρινω με βαση αυτο που βλεπω εγω και οχι τι λενε οι φημες.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • First post
                                  Last post
                                • 1 / 1
                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΕΛΛΑΔΑ
                                  • ΚΟΣΜΟΣ
                                  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • TEST
                                  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                  • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                  • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                • VIDEO
                                  • 4TTV
                                  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • CANDID CAMERA
                                • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΛΕΞΙΚΟ
                                • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • FORMULA 1
                                  • WRC
                                  • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • 4T CLASSIC
                                  • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                  • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                • ΑΓΟΡΑ
                                  • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                  • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                  • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • CLASSIC
                                • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                • MENU
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                • ΚΟΚ

                                logo footer

                                coty











                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • CLASSIC
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • VIDEO
                                • FORUM
                                4T FORUM
                                4T LIBRARY
                                • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                Powered by nxcode.gr