-
αφου ματαια προηγουμενα αναζητησα καποιο σχετικο θρεντ για το θεμα αυτο ανοιγω νεο ωστε να αναφερω την προσφατη εμπειρια μου που ισως φανει χρησιμη και σε αλλους που δεν γνωριζουν σχετικα.
εδω και κανα διμηνο το καντετ [που εχει η γυναικα μου πλεον] αρχισε να κανει καποια μπερδεματα στην κρυα εκκινηση τα οποια μολις ζεσταινοταν λιγο ο κινητηρας εξαφανιζονταν........επειδη γενικα δεν τα πανε και πολυ καλα οι αισθητηρες τους δεν εδωσα πολυ σημασια μεχρι που διαπιστωσα παραλληλα και μια μικρη ελλειψη νερου στο κυκλωμα της ψυξης η οποια με εβαλε σε σκεψη για πιθανη διαρροη προς καποιο κυλινδρο.
για διαφορους λογους δεν το ειδα αμμεσα το προβλημα εως οτου αρχισε η διαρροη αυτη να μεγαλωνει και να θελει 1 λιτρο νερο για 50 χιλ διαδρομη οποτε και εφοδιαστηκα με τα καταλληλα ''οπλα'' και προχωρησα στην επιδιορθωση η οποια εχει ως εξης.
προμηθεια απο την αγορα [σε καταστηματα λιπαντικων και προσθετων γενικως] ενος πραγματικα θαυματουργου παχυρευστου υγρου που λεγεται ''σφραγιστικο κυλινδρων'' ή τελος παντων οπως το εχει ονομασει ο αντιπροσωπος.
αδειασα ολο το κυκλωμα ψυξης και αφαιρεσα τον θερμοστατη
στην συνεχεια γεμισα με καθαρο νερο το κυκλωμα και αφου το ζεστανα δουλευοντας τον κινητηρα προσθεσα το υγρο αυτο [απο την θεση του θερμοστατη] δουλεψα τον κινητηρα λιγη ωρα αφου προσθεσα οτι νερο χρειαστηκε χωρις το μπουζι στον κυλινδρο που ειχε το προβλημα ........στην συνεχεια τοποθετησα το μπουζι και αφου το δουλεψα λιγο το εσβησα και το αφησα να κρυωσει .αλλαξα δυο φορες τα λαδια [με οτι πιο φτηνο βρηκα] με λιγο δουλεμα του κινητηρα μεταξυ των δυο αλλαγων ωστε να ξεπλυθει καλα ο κινητηρας απο την λασπη που ειχε δημιουργηθει με το ανακατεμα παραφλου με λιπαντικο και στην συνεχεια νεο φιλτρο νεα καλα λαδια και ετοιμο.
για τις επομενες δυο μερες προσεκτικη χρηση με καλο ζεσταμα πριν και τελος τα μπερδεματα και οι διαρροες..........αδειασμα του σφραγιστικου νεα υγρα ψυξης πανω ο θερμοστατης και ετοιμο!!
το θεμα ειναι τωρα ποσο θα κρατησει η επισκευη αυτη αφου μπορει να ''προχωρησει'' το ρηγμα κυριως αν δεν προσεχθει ιδιαιτερα η χρηση του αυτοκινητου κυριως σε κρυες εκκινησεις........ετσι η αλλιως καλο ειναι η διαδικασια αυτη να επαναληφθει σε κανα εξαμηνο προληπτικα.
το κοστος της ανωτερω επισκευης περιοριζεται στο κοστος του υγρου [περιπου 8 ευρω το συγκεκριμενο που χρησιμοποιησα
- 6 λιτρα φτηνα λαδια
+νεα λαδια
+φιλτρο λαδιου
+παραφλου [αν και μπορει να χρησιμοποιηθει το ιδιο αν δεν εχει αναμιχθει με λαδι ή δεν ειναι πολυ παλαιο].
- 6 λιτρα φτηνα λαδια
-
αφου ματαια προηγουμενα αναζητησα καποιο σχετικο θρεντ για το θεμα αυτο ανοιγω νεο ωστε να αναφερω την προσφατη εμπειρια μου που ισως φανει χρησιμη και σε αλλους που δεν γνωριζουν σχετικα.
εδω και κανα διμηνο το καντετ [που εχει η γυναικα μου πλεον] αρχισε να κανει καποια μπερδεματα στην κρυα εκκινηση τα οποια μολις ζεσταινοταν λιγο ο κινητηρας εξαφανιζονταν........επειδη γενικα δεν τα πανε και πολυ καλα οι αισθητηρες τους δεν εδωσα πολυ σημασια μεχρι που διαπιστωσα παραλληλα και μια μικρη ελλειψη νερου στο κυκλωμα της ψυξης η οποια με εβαλε σε σκεψη για πιθανη διαρροη προς καποιο κυλινδρο.
για διαφορους λογους δεν το ειδα αμμεσα το προβλημα εως οτου αρχισε η διαρροη αυτη να μεγαλωνει και να θελει 1 λιτρο νερο για 50 χιλ διαδρομη οποτε και εφοδιαστηκα με τα καταλληλα ''οπλα'' και προχωρησα στην επιδιορθωση η οποια εχει ως εξης.
προμηθεια απο την αγορα [σε καταστηματα λιπαντικων και προσθετων γενικως] ενος πραγματικα θαυματουργου παχυρευστου υγρου που λεγεται ''σφραγιστικο κυλινδρων'' ή τελος παντων οπως το εχει ονομασει ο αντιπροσωπος.
αδειασα ολο το κυκλωμα ψυξης και αφαιρεσα τον θερμοστατη
στην συνεχεια γεμισα με καθαρο νερο το κυκλωμα και αφου το ζεστανα δουλευοντας τον κινητηρα προσθεσα το υγρο αυτο [απο την θεση του θερμοστατη] δουλεψα τον κινητηρα λιγη ωρα αφου προσθεσα οτι νερο χρειαστηκε χωρις το μπουζι στον κυλινδρο που ειχε το προβλημα ........στην συνεχεια τοποθετησα το μπουζι και αφου το δουλεψα λιγο το εσβησα και το αφησα να κρυωσει .αλλαξα δυο φορες τα λαδια [με οτι πιο φτηνο βρηκα] με λιγο δουλεμα του κινητηρα μεταξυ των δυο αλλαγων ωστε να ξεπλυθει καλα ο κινητηρας απο την λασπη που ειχε δημιουργηθει με το ανακατεμα παραφλου με λιπαντικο και στην συνεχεια νεο φιλτρο νεα καλα λαδια και ετοιμο.
για τις επομενες δυο μερες προσεκτικη χρηση με καλο ζεσταμα πριν και τελος τα μπερδεματα και οι διαρροες..........αδειασμα του σφραγιστικου νεα υγρα ψυξης πανω ο θερμοστατης και ετοιμο!!
το θεμα ειναι τωρα ποσο θα κρατησει η επισκευη αυτη αφου μπορει να ''προχωρησει'' το ρηγμα κυριως αν δεν προσεχθει ιδιαιτερα η χρηση του αυτοκινητου κυριως σε κρυες εκκινησεις........ετσι η αλλιως καλο ειναι η διαδικασια αυτη να επαναληφθει σε κανα εξαμηνο προληπτικα.
το κοστος της ανωτερω επισκευης περιοριζεται στο κοστος του υγρου [περιπου 8 ευρω το συγκεκριμενο που χρησιμοποιησα
- 6 λιτρα φτηνα λαδια
+νεα λαδια
+φιλτρο λαδιου
+παραφλου [αν και μπορει να χρησιμοποιηθει το ιδιο αν δεν εχει αναμιχθει με λαδι ή δεν ειναι πολυ παλαιο].
- 6 λιτρα φτηνα λαδια
-
αφου ματαια προηγουμενα αναζητησα καποιο σχετικο θρεντ για το θεμα αυτο ανοιγω νεο ωστε να αναφερω την προσφατη εμπειρια μου που ισως φανει χρησιμη και σε αλλους που δεν γνωριζουν σχετικα.
εδω και κανα διμηνο το καντετ [που εχει η γυναικα μου πλεον] αρχισε να κανει καποια μπερδεματα στην κρυα εκκινηση τα οποια μολις ζεσταινοταν λιγο ο κινητηρας εξαφανιζονταν........επειδη γενικα δεν τα πανε και πολυ καλα οι αισθητηρες τους δεν εδωσα πολυ σημασια μεχρι που διαπιστωσα παραλληλα και μια μικρη ελλειψη νερου στο κυκλωμα της ψυξης η οποια με εβαλε σε σκεψη για πιθανη διαρροη προς καποιο κυλινδρο.
για διαφορους λογους δεν το ειδα αμμεσα το προβλημα εως οτου αρχισε η διαρροη αυτη να μεγαλωνει και να θελει 1 λιτρο νερο για 50 χιλ διαδρομη οποτε και εφοδιαστηκα με τα καταλληλα ''οπλα'' και προχωρησα στην επιδιορθωση η οποια εχει ως εξης.
προμηθεια απο την αγορα [σε καταστηματα λιπαντικων και προσθετων γενικως] ενος πραγματικα θαυματουργου παχυρευστου υγρου που λεγεται ''σφραγιστικο κυλινδρων'' ή τελος παντων οπως το εχει ονομασει ο αντιπροσωπος.
αδειασα ολο το κυκλωμα ψυξης και αφαιρεσα τον θερμοστατη
στην συνεχεια γεμισα με καθαρο νερο το κυκλωμα και αφου το ζεστανα δουλευοντας τον κινητηρα προσθεσα το υγρο αυτο [απο την θεση του θερμοστατη] δουλεψα τον κινητηρα λιγη ωρα αφου προσθεσα οτι νερο χρειαστηκε χωρις το μπουζι στον κυλινδρο που ειχε το προβλημα ........στην συνεχεια τοποθετησα το μπουζι και αφου το δουλεψα λιγο το εσβησα και το αφησα να κρυωσει .αλλαξα δυο φορες τα λαδια [με οτι πιο φτηνο βρηκα] με λιγο δουλεμα του κινητηρα μεταξυ των δυο αλλαγων ωστε να ξεπλυθει καλα ο κινητηρας απο την λασπη που ειχε δημιουργηθει με το ανακατεμα παραφλου με λιπαντικο και στην συνεχεια νεο φιλτρο νεα καλα λαδια και ετοιμο.
για τις επομενες δυο μερες προσεκτικη χρηση με καλο ζεσταμα πριν και τελος τα μπερδεματα και οι διαρροες..........αδειασμα του σφραγιστικου νεα υγρα ψυξης πανω ο θερμοστατης και ετοιμο!!
το θεμα ειναι τωρα ποσο θα κρατησει η επισκευη αυτη αφου μπορει να ''προχωρησει'' το ρηγμα κυριως αν δεν προσεχθει ιδιαιτερα η χρηση του αυτοκινητου κυριως σε κρυες εκκινησεις........ετσι η αλλιως καλο ειναι η διαδικασια αυτη να επαναληφθει σε κανα εξαμηνο προληπτικα.
το κοστος της ανωτερω επισκευης περιοριζεται στο κοστος του υγρου [περιπου 8 ευρω το συγκεκριμενο που χρησιμοποιησα
- 6 λιτρα φτηνα λαδια
+νεα λαδια
+φιλτρο λαδιου
+παραφλου [αν και μπορει να χρησιμοποιηθει το ιδιο αν δεν εχει αναμιχθει με λαδι ή δεν ειναι πολυ παλαιο].
- 6 λιτρα φτηνα λαδια
-
Τα υγρά αυτά μπορούν να κάνουν πολύ καλή δουλειά. Συνήθως διαθέτουν ρινίσματα αλουμινίου που λειώνουν και κάθονται πάνω στη ρωγμή και τη σφραγίζουν. Συνήθως επίσης δεν είναι καλό να αδειάζεις τα υγρά από το σύστημα ψύξης και όποτε χρειαστεί να το κάνεις πρέπει να το χρησιμοποιήσεις εκ νέου. Φυσικά δεν είναι πανάκια καθώς μπορεί να βγάλεις χιλιάδες χιλιόμετρα αλλά ανά πάσα στιγμή να αρχίσει ξανά η διαρροή. Επίσης δεν μπορούν να χρησιμοποιούνται επ άπειρον. Πέρα από τρις τέσσερις χρήσης και μετά δεν θα έχεις πλέον αποτελέσματα θετικά. Ελπίζω να κρατήσει το μπάλωμα σου.
-
σε καποιο σημειο που εσταξαν και στερεοποιηθηκαν μου φανηκε κατι σαν σμαλτο......
παντως αν ξανασυμβει σε σχετικα συντομο χρονικο διαστημα μαλλον θα παω για καπακι αλλο..........θα δουμε
-
Ο χρήστης alexastrag έγραψε:
σε καποιο σημειο που εσταξαν και στερεοποιηθηκαν μου φανηκε κατι σαν σμαλτο......παντως αν ξανασυμβει σε σχετικα συντομο χρονικο διαστημα μαλλον θα παω για καπακι αλλο..........θα δουμε
Φόρντ Τράνζιτ 1998 ,ξαφνικά άρχισε να δουλεύει με τρείς κυλίνδρους , χάνοντας καθόλου εως ελάχιστο νερό , μπαίνει στον εγκέφαλο , τα ρεύματα σωστά , βγαίνουν τα μπουζί, το ένα δεν έχει ακίδα , και όλα μαζί έχουν ένα ελαφρώς άσπρο χρώμα,μάλλον περνάει λίγο νερό στον κύλινδρο,λύνεται κεφαλάρι ,φαίνεται μία τριχοειδής ρωγμή που αρχίζει ένα πόντο μέσα στην τρύπα του μπουζί, συνεχίζει άλλον ένα πόντο προς το εσωτερικό του θάλαμου καύσης και ο μηχανικός λέει ότι γι αυτό δεν ανεβάζει συμπίεση και δουλεύει με τρείς ,και λέει χρειάζεται καινούργιο κεφαλάρι 1400 ευρώ, μεταχειρισμένο δεν υπάρχει.
Υπάρχει άλλη γνώμη εκτός απο την ανωτέρω σχετικά με το σφραγιστικό κυλίνδρων? -
Υπάρχει ένα υλικό που το χρησιμοποιούν σε καινούρια αμάξια (από το εργοστάσιο για τυχόν μικροδιαρροές π.χ. GM επειδή τα φτιάχνει καλά). Δεν το ξέρω καθόλου αλλά το συγκεκριμμένο δεν παρουσιάζει άλλα προβλήματα στο κινητήρα. Απο εκεί και πέρα ότι σφραγιστικό βάζεις στο σύστημα ψύξης μόνο προβλήματα θα δημιουργήσει. Αν το αμάξι είναι για πέταμα βάζεις ότι νά 'ναι μέχρι να σταματήσει η διαρροή αλλά αν το αμάξι είναι καλό δεν θέλεις να βουλώσεις μικρές διόδους στο μπλοκ, ψυγείο κλπ. Μετά δεν καθαρίζουν και πάντα θα έχεις προβλήματα με το σύστημα ψύξης. Ψάξε για μεταχειρισμένη κεφαλή.
-
Σε πρόβλημα σχετικό με το παραπάνω, βλ. σχετικό thread
http://www.4troxoi.gr/phpBB2/viewtopic. ... C%EF%ED%EF
Αφού έγινε αντικατάσταση φλάντζας και πλάνισμα της κεφαλής, τα συμπτώματα της καμένης φλάντζας επανήλθαν….μαγιονέζα στο καπάκι πάνω από τις βαλβίδες. Το αυτοκίνητο είναι πιθανόν να ξαναπάει στον «μάστορα» που έκανε την δουλειά, αλλά όχι άμεσα (θα πρέπει να ανέβει Γιάννενα από Αθήνα), με σκοπό την αποκατάσταση της ζημιάς. Αλλά επειδή στην Ελλάδα ζούμε και οι Ελληνάρες δεν κάνουμε ποτέ λαλακίες (κ κυρίως δεν τις αναγνωρίζουμε), φαντάζομαι θα ζητήσει εκ νέου λεφτά που σε αυτή την φάση δεν θέλω να δώσω – βάζω μεγαλύτερη μηχανή με αυτά τα λεφτά….
Για το λόγο αυτό, και με δεδομένο ότι μπορεί να υπάρχει ρήγμα στο καπάκι, σκέφτομαι να δοκιμάσω –προσωρινά ή μόνιμα-την πατέντα με το σφραγιστικό κυλίνδρων.
Θα βελτιώσει κάπως την κατάσταση; Που θα το βρω? Και μπορεί κάποιος να περιγράψει την διαδικασία που θα ακολουθήσω για να δουλέψει το υγρό. Εννοώ την παρακάτω διαδικασία:«αδειασα ολο το κυκλωμα ψυξης και αφαιρεσα τον θερμοστατη
στην συνεχεια γεμισα με καθαρο νερο το κυκλωμα και αφου το ζεστανα δουλευοντας τον κινητηρα προσθεσα το υγρο αυτο [απο την θεση του θερμοστατη] δουλεψα τον κινητηρα λιγη ωρα αφου προσθεσα οτι νερο χρειαστηκε χωρις το μπουζι στον κυλινδρο που ειχε το προβλημα ........στην συνεχεια τοποθετησα το μπουζι και αφου το δουλεψα λιγο το εσβησα και το αφησα να κρυωσει»Το αμάξι ΠΡΕΠΕΙ να κάνει καθημερινά 5-6 χλμ σε ανοιχτό δρόμο για δουλειά και ήδη το μοτέρ δεν το ακούω να λιπαίνεται καλά…..
Οποιαδήποτε βοήθεια δεκτή…..Φιλικά
Χάρης -
Επειδή ο μάστορας δεν έκανε καλή δουλειά εσύ πρέπει να πετάξεις το κινητήρα; Άλλαζε συχνά λάδια με τα φθηνότερα που βρίσκεις και μη τρέχεις μέχρι να το φτιάξεις.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Επειδή ο μάστορας δεν έκανε καλή δουλειά εσύ πρέπει να πετάξεις το κινητήρα; Άλλαζε συχνά λάδια με τα φθηνότερα που βρίσκεις και μη τρέχεις μέχρι να το φτιάξεις.To αμάξι κάποια στιγμή θα το πάει στο 'μάστορα' ο πατέρας μου (εγώ δεν έχω τον χρόνο να ασχοληθώ....), και δεν νομίζω να μπει στην διαδικασία αν αρχίσει τα σουξου-μουξου ο 'μαστορας' περί....χρήσης, να του αποδείξει ότι δεν είναι ελέφαντας....οπότε φαντάζομαι το ταξίδι απλά θα το επιβαρύνει με 800 χλμ.
Γ@μω τις μαστοράρες μου γ@μώ.....είμαι σίγουρος αν πάρω ροπόκλειδο ότι θα κάνω καλύτερη δουλειά....κ δεν το λέω για πλάκα....
-
μετα απο 10 μηνες που περασαν απο την επισκευη αυτη το καντετ δουλευει αψογα και δεν εχω συμπληρωσει εκτοτε σταγονα αντιψυκτικου.
-
Ο χρήστης alexastrag έγραψε:
μετα απο 10 μηνες που περασαν απο την επισκευη αυτη το καντετ δουλευει αψογα και δεν εχω συμπληρωσει εκτοτε σταγονα αντιψυκτικου.Και η εμπορική του ονομασία ποια είναι???
Γιατί σαν σφραγιστικό κυλίνδρων πήγαν να μου πασάρουν....καθαριστικό ψυγείου..... ευτυχώς που σκαμπάζω γαλλικά και δεν ψώνισα..... -
Ο χρήστης harisman έγραψε:
μετα απο 10 μηνες που περασαν απο την επισκευη αυτη το καντετ δουλευει αψογα και δεν εχω συμπληρωσει εκτοτε σταγονα αντιψυκτικου.
Και η εμπορική του ονομασία ποια είναι???
Γιατί σαν σφραγιστικό κυλίνδρων πήγαν να μου πασάρουν....καθαριστικό ψυγείου..... ευτυχώς που σκαμπάζω γαλλικά και δεν ψώνισα.....Ονομασία δεν θυμάμαι να σου πω αλλά δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα για πολλές χιλιάδες χιλιόμετρα αρκεί να μην αδειάσεις το σύστημα ψύξης για κανένα λόγο. Υπάρχει πάντα φυσικά η πιθανότητα μετά από άδειασμα του συστήματος ψύξης να μπορέσεις να το χρησιμοποιήσεις μια φορά ακόμα με καλά αποτελέσματα αλλά δεν μπορεί να γίνεται κατά κόρον αυτό. Απλά να προσέξεις να περιέχει ρινίσματα αλουμινίου που εν τέλει αυτά κάνουν όλη τη δουλειά σφραγίζοντας την ρωγμή.
-
Αυτά που χρησιμοποιούν τα εργοστάσια (GM) είναι κάτι ταμπλέτες (pellets). Αυτά (λένε) ότι δεν προκαλούν άλλες ζημιές. Τα παραδοσιακά ούτε να τα σκέφτεσαι - δεν ξέρω τι έχουν οι ταμπλέτες ή τι κάνουν τα ρινίσματα αλουμινίου. Ποτέ δεν θα ήθελα τέτοια πράγματα να κυκλοφορούν στο σύστημα ψύξης και στο υδρολίπαντο κουζινέτο της αντλίας νερού, είναι ενάντια στα πιστεύω μου. Εγώ θα το έφτιαχνα σωστά και δεν θα χρειαζόταν ποτέ 'βουλώματα'.
Αν βρεις BARS STOP LEAK (pellets) είναι παρόμοια με αυτά που χρησιμοποιούν τα εργοστάσια. Και το c-16 BARS (λένε) ότι είναι καλό (όχι pellets).
-
Το υγρό αυτό στη μαστορική ονομάζεται φώκια.
Προσοχή όμως, επειδή δεν είναι 'έξυπνο' μπορεί μεν να λύσει προβλήματα στεγανοποίησης, όμως είναι πιθανό να φράξει και διόδους που δεν πρέπει. -
Παιδιά ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας. Μάλλον λέμε για αυτά τα προιόντα....
http://www.barsproducts.com/product.cfm?id=41
http://www.barsproducts.com/product.cfm?id=37
http://www.barsproducts.com/product.cfm?id=45
Θα επικοινωνήσω και μαζί τους.....και βλέπουμε.....
-
Ο χρήστης harisman έγραψε:
Παιδιά ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας. Μάλλον λέμε για αυτά τα προιόντα....http://www.barsproducts.com/product.cfm?id=41
http://www.barsproducts.com/product.cfm?id=37
http://www.barsproducts.com/product.cfm?id=45
Θα επικοινωνήσω και μαζί τους.....και βλέπουμε.....
Ούτε φωνη ούτε ακρόαση από τα αμερικανάκια ....Ξέρει κανείς που μπορώ να τα βρω στην Αθήνα...?
-
Έχω προβλημα μεγάλο.....όπως λέει και η λαική αιδός......
Σκοπέυω να στείλω το αμάξι πάλι στον 'μάστορα' που το είχε φτιάξει (θυμίζω το Πάσχα του 2006 για φλάντζα κεφαλής + πλάνισμα) και σήμερα άνοιξα το καπάκι να δω ποια είναι η κατάσταση....
Ιδού.....
Βαλβίδες-Κοκοράκια
http://www.putfile.com/pic.php?img=4564379
http://www.putfile.com/pic.php?img=4564378
http://www.putfile.com/pic.php?img=4564377Καπάκι με μαγιανέζα
http://www.putfile.com/pic.php?img=4564376
http://www.putfile.com/pic.php?img=4564375 -
Περαστικά...
Το καπάκι γιατί έχει αυτή την ουσία μέσα και από τι είναι; Πέρασε ανιτψυκτικό μέσα από τη φλάντζα; -
Ο χρήστης harisman έγραψε:
Έχω προβλημα μεγάλο.....όπως λέει και η λαική αιδός......Σκοπέυω να στείλω το αμάξι πάλι στον 'μάστορα' που το είχε φτιάξει (θυμίζω το Πάσχα του 2006 για φλάντζα κεφαλής + πλάνισμα) και σήμερα άνοιξα το καπάκι να δω ποια είναι η κατάσταση....
Ιδού.....
Βαλβίδες-Κοκοράκια
http://www.putfile.com/pic.php?img=4564379
http://www.putfile.com/pic.php?img=4564378
http://www.putfile.com/pic.php?img=4564377Καπάκι με μαγιανέζα
http://www.putfile.com/pic.php?img=4564376
http://www.putfile.com/pic.php?img=4564375τι παρουσιαζει ο κινητηρας σου?μπερδευει νερα με λαδια,ανεβαζει θερμοκρασια η συμπληρωνεις νερα?
Γιατι αν τα συμπτωματα ειναι μονο αυτα της φωτο που παραθετεις τοτε ειναι απο κακης ποιοτητας λαδια η το αυτοκινητο κινειτε σχεδον καθημερινα κρυο δηλ κοντινες αποστασεις σταματα ξεκινα.Παντως αυτα τα μοτερ(2Κ 3Κ)φιλε μου ειναι αντε γεια μαζι με τα 12R tων παλιων hilux.Δεν ξαναβγαινουν τετοια motor.
ΡΗΓΜΑ ''ΚΑΠΑΚΙΟΥ'' και οχι μονον!!