Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΡΗΓΜΑ ''ΚΑΠΑΚΙΟΥ'' και οχι μονον!!
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. ΡΗΓΜΑ ''ΚΑΠΑΚΙΟΥ'' και οχι μονον!!
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    8
    21
    11494
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      alexastrag last edited by

      αφου ματαια προηγουμενα αναζητησα καποιο σχετικο θρεντ για το θεμα αυτο ανοιγω νεο ωστε να αναφερω την προσφατη εμπειρια μου που ισως φανει χρησιμη και σε αλλους που δεν γνωριζουν σχετικα.

      εδω και κανα διμηνο το καντετ [που εχει η γυναικα μου πλεον] αρχισε να κανει καποια μπερδεματα στην κρυα εκκινηση τα οποια μολις ζεσταινοταν λιγο ο κινητηρας εξαφανιζονταν........επειδη γενικα δεν τα πανε και πολυ καλα οι αισθητηρες τους δεν εδωσα πολυ σημασια μεχρι που διαπιστωσα παραλληλα και μια μικρη ελλειψη νερου στο κυκλωμα της ψυξης η οποια με εβαλε σε σκεψη για πιθανη διαρροη προς καποιο κυλινδρο.

      για διαφορους λογους δεν το ειδα αμμεσα το προβλημα εως οτου αρχισε η διαρροη αυτη να μεγαλωνει και να θελει 1 λιτρο νερο για 50 χιλ διαδρομη οποτε και εφοδιαστηκα με τα καταλληλα ''οπλα'' και προχωρησα στην επιδιορθωση η οποια εχει ως εξης.

      προμηθεια απο την αγορα [σε καταστηματα λιπαντικων και προσθετων γενικως] ενος πραγματικα θαυματουργου παχυρευστου υγρου που λεγεται ''σφραγιστικο κυλινδρων'' ή τελος παντων οπως το εχει ονομασει ο αντιπροσωπος.

      αδειασα ολο το κυκλωμα ψυξης και αφαιρεσα τον θερμοστατη
      στην συνεχεια γεμισα με καθαρο νερο το κυκλωμα και αφου το ζεστανα δουλευοντας τον κινητηρα προσθεσα το υγρο αυτο [απο την θεση του θερμοστατη] δουλεψα τον κινητηρα λιγη ωρα αφου προσθεσα οτι νερο χρειαστηκε χωρις το μπουζι στον κυλινδρο που ειχε το προβλημα ........στην συνεχεια τοποθετησα το μπουζι και αφου το δουλεψα λιγο το εσβησα και το αφησα να κρυωσει .

      αλλαξα δυο φορες τα λαδια [με οτι πιο φτηνο βρηκα] με λιγο δουλεμα του κινητηρα μεταξυ των δυο αλλαγων ωστε να ξεπλυθει καλα ο κινητηρας απο την λασπη που ειχε δημιουργηθει με το ανακατεμα παραφλου με λιπαντικο και στην συνεχεια νεο φιλτρο νεα καλα λαδια και ετοιμο.

      για τις επομενες δυο μερες προσεκτικη χρηση με καλο ζεσταμα πριν και τελος τα μπερδεματα και οι διαρροες..........αδειασμα του σφραγιστικου νεα υγρα ψυξης πανω ο θερμοστατης και ετοιμο!!

      το θεμα ειναι τωρα ποσο θα κρατησει η επισκευη αυτη αφου μπορει να ''προχωρησει'' το ρηγμα κυριως αν δεν προσεχθει ιδιαιτερα η χρηση του αυτοκινητου κυριως σε κρυες εκκινησεις........ετσι η αλλιως καλο ειναι η διαδικασια αυτη να επαναληφθει σε κανα εξαμηνο προληπτικα.

      το κοστος της ανωτερω επισκευης περιοριζεται στο κοστος του υγρου [περιπου 8 ευρω το συγκεκριμενο που χρησιμοποιησα

      • 6 λιτρα φτηνα λαδια
        +νεα λαδια
        +φιλτρο λαδιου
        +παραφλου [αν και μπορει να χρησιμοποιηθει το ιδιο αν δεν εχει αναμιχθει με λαδι ή δεν ειναι πολυ παλαιο].
      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        alexastrag last edited by

        αφου ματαια προηγουμενα αναζητησα καποιο σχετικο θρεντ για το θεμα αυτο ανοιγω νεο ωστε να αναφερω την προσφατη εμπειρια μου που ισως φανει χρησιμη και σε αλλους που δεν γνωριζουν σχετικα.

        εδω και κανα διμηνο το καντετ [που εχει η γυναικα μου πλεον] αρχισε να κανει καποια μπερδεματα στην κρυα εκκινηση τα οποια μολις ζεσταινοταν λιγο ο κινητηρας εξαφανιζονταν........επειδη γενικα δεν τα πανε και πολυ καλα οι αισθητηρες τους δεν εδωσα πολυ σημασια μεχρι που διαπιστωσα παραλληλα και μια μικρη ελλειψη νερου στο κυκλωμα της ψυξης η οποια με εβαλε σε σκεψη για πιθανη διαρροη προς καποιο κυλινδρο.

        για διαφορους λογους δεν το ειδα αμμεσα το προβλημα εως οτου αρχισε η διαρροη αυτη να μεγαλωνει και να θελει 1 λιτρο νερο για 50 χιλ διαδρομη οποτε και εφοδιαστηκα με τα καταλληλα ''οπλα'' και προχωρησα στην επιδιορθωση η οποια εχει ως εξης.

        προμηθεια απο την αγορα [σε καταστηματα λιπαντικων και προσθετων γενικως] ενος πραγματικα θαυματουργου παχυρευστου υγρου που λεγεται ''σφραγιστικο κυλινδρων'' ή τελος παντων οπως το εχει ονομασει ο αντιπροσωπος.

        αδειασα ολο το κυκλωμα ψυξης και αφαιρεσα τον θερμοστατη
        στην συνεχεια γεμισα με καθαρο νερο το κυκλωμα και αφου το ζεστανα δουλευοντας τον κινητηρα προσθεσα το υγρο αυτο [απο την θεση του θερμοστατη] δουλεψα τον κινητηρα λιγη ωρα αφου προσθεσα οτι νερο χρειαστηκε χωρις το μπουζι στον κυλινδρο που ειχε το προβλημα ........στην συνεχεια τοποθετησα το μπουζι και αφου το δουλεψα λιγο το εσβησα και το αφησα να κρυωσει .

        αλλαξα δυο φορες τα λαδια [με οτι πιο φτηνο βρηκα] με λιγο δουλεμα του κινητηρα μεταξυ των δυο αλλαγων ωστε να ξεπλυθει καλα ο κινητηρας απο την λασπη που ειχε δημιουργηθει με το ανακατεμα παραφλου με λιπαντικο και στην συνεχεια νεο φιλτρο νεα καλα λαδια και ετοιμο.

        για τις επομενες δυο μερες προσεκτικη χρηση με καλο ζεσταμα πριν και τελος τα μπερδεματα και οι διαρροες..........αδειασμα του σφραγιστικου νεα υγρα ψυξης πανω ο θερμοστατης και ετοιμο!!

        το θεμα ειναι τωρα ποσο θα κρατησει η επισκευη αυτη αφου μπορει να ''προχωρησει'' το ρηγμα κυριως αν δεν προσεχθει ιδιαιτερα η χρηση του αυτοκινητου κυριως σε κρυες εκκινησεις........ετσι η αλλιως καλο ειναι η διαδικασια αυτη να επαναληφθει σε κανα εξαμηνο προληπτικα.

        το κοστος της ανωτερω επισκευης περιοριζεται στο κοστος του υγρου [περιπου 8 ευρω το συγκεκριμενο που χρησιμοποιησα

        • 6 λιτρα φτηνα λαδια
          +νεα λαδια
          +φιλτρο λαδιου
          +παραφλου [αν και μπορει να χρησιμοποιηθει το ιδιο αν δεν εχει αναμιχθει με λαδι ή δεν ειναι πολυ παλαιο].
        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          alexastrag last edited by

          αφου ματαια προηγουμενα αναζητησα καποιο σχετικο θρεντ για το θεμα αυτο ανοιγω νεο ωστε να αναφερω την προσφατη εμπειρια μου που ισως φανει χρησιμη και σε αλλους που δεν γνωριζουν σχετικα.

          εδω και κανα διμηνο το καντετ [που εχει η γυναικα μου πλεον] αρχισε να κανει καποια μπερδεματα στην κρυα εκκινηση τα οποια μολις ζεσταινοταν λιγο ο κινητηρας εξαφανιζονταν........επειδη γενικα δεν τα πανε και πολυ καλα οι αισθητηρες τους δεν εδωσα πολυ σημασια μεχρι που διαπιστωσα παραλληλα και μια μικρη ελλειψη νερου στο κυκλωμα της ψυξης η οποια με εβαλε σε σκεψη για πιθανη διαρροη προς καποιο κυλινδρο.

          για διαφορους λογους δεν το ειδα αμμεσα το προβλημα εως οτου αρχισε η διαρροη αυτη να μεγαλωνει και να θελει 1 λιτρο νερο για 50 χιλ διαδρομη οποτε και εφοδιαστηκα με τα καταλληλα ''οπλα'' και προχωρησα στην επιδιορθωση η οποια εχει ως εξης.

          προμηθεια απο την αγορα [σε καταστηματα λιπαντικων και προσθετων γενικως] ενος πραγματικα θαυματουργου παχυρευστου υγρου που λεγεται ''σφραγιστικο κυλινδρων'' ή τελος παντων οπως το εχει ονομασει ο αντιπροσωπος.

          αδειασα ολο το κυκλωμα ψυξης και αφαιρεσα τον θερμοστατη
          στην συνεχεια γεμισα με καθαρο νερο το κυκλωμα και αφου το ζεστανα δουλευοντας τον κινητηρα προσθεσα το υγρο αυτο [απο την θεση του θερμοστατη] δουλεψα τον κινητηρα λιγη ωρα αφου προσθεσα οτι νερο χρειαστηκε χωρις το μπουζι στον κυλινδρο που ειχε το προβλημα ........στην συνεχεια τοποθετησα το μπουζι και αφου το δουλεψα λιγο το εσβησα και το αφησα να κρυωσει .

          αλλαξα δυο φορες τα λαδια [με οτι πιο φτηνο βρηκα] με λιγο δουλεμα του κινητηρα μεταξυ των δυο αλλαγων ωστε να ξεπλυθει καλα ο κινητηρας απο την λασπη που ειχε δημιουργηθει με το ανακατεμα παραφλου με λιπαντικο και στην συνεχεια νεο φιλτρο νεα καλα λαδια και ετοιμο.

          για τις επομενες δυο μερες προσεκτικη χρηση με καλο ζεσταμα πριν και τελος τα μπερδεματα και οι διαρροες..........αδειασμα του σφραγιστικου νεα υγρα ψυξης πανω ο θερμοστατης και ετοιμο!!

          το θεμα ειναι τωρα ποσο θα κρατησει η επισκευη αυτη αφου μπορει να ''προχωρησει'' το ρηγμα κυριως αν δεν προσεχθει ιδιαιτερα η χρηση του αυτοκινητου κυριως σε κρυες εκκινησεις........ετσι η αλλιως καλο ειναι η διαδικασια αυτη να επαναληφθει σε κανα εξαμηνο προληπτικα.

          το κοστος της ανωτερω επισκευης περιοριζεται στο κοστος του υγρου [περιπου 8 ευρω το συγκεκριμενο που χρησιμοποιησα

          • 6 λιτρα φτηνα λαδια
            +νεα λαδια
            +φιλτρο λαδιου
            +παραφλου [αν και μπορει να χρησιμοποιηθει το ιδιο αν δεν εχει αναμιχθει με λαδι ή δεν ειναι πολυ παλαιο].
          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • E
            emmanoyhl last edited by

            Τα υγρά αυτά μπορούν να κάνουν πολύ καλή δουλειά. Συνήθως διαθέτουν ρινίσματα αλουμινίου που λειώνουν και κάθονται πάνω στη ρωγμή και τη σφραγίζουν. Συνήθως επίσης δεν είναι καλό να αδειάζεις τα υγρά από το σύστημα ψύξης και όποτε χρειαστεί να το κάνεις πρέπει να το χρησιμοποιήσεις εκ νέου. Φυσικά δεν είναι πανάκια καθώς μπορεί να βγάλεις χιλιάδες χιλιόμετρα αλλά ανά πάσα στιγμή να αρχίσει ξανά η διαρροή. Επίσης δεν μπορούν να χρησιμοποιούνται επ άπειρον. Πέρα από τρις τέσσερις χρήσης και μετά δεν θα έχεις πλέον αποτελέσματα θετικά. Ελπίζω να κρατήσει το μπάλωμα σου.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • A
              alexastrag last edited by

              σε καποιο σημειο που εσταξαν και στερεοποιηθηκαν μου φανηκε κατι σαν σμαλτο......

              παντως αν ξανασυμβει σε σχετικα συντομο χρονικο διαστημα μαλλον θα παω για καπακι αλλο..........θα δουμε

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                kostakis last edited by

                Ο χρήστης alexastrag έγραψε:
                σε καποιο σημειο που εσταξαν και στερεοποιηθηκαν μου φανηκε κατι σαν σμαλτο......

                παντως αν ξανασυμβει σε σχετικα συντομο χρονικο διαστημα μαλλον θα παω για καπακι αλλο..........θα δουμε

                Φόρντ Τράνζιτ 1998 ,ξαφνικά άρχισε να δουλεύει με τρείς κυλίνδρους , χάνοντας καθόλου εως ελάχιστο νερό , μπαίνει στον εγκέφαλο , τα ρεύματα σωστά , βγαίνουν τα μπουζί, το ένα δεν έχει ακίδα , και όλα μαζί έχουν ένα ελαφρώς άσπρο χρώμα,μάλλον περνάει λίγο νερό στον κύλινδρο,λύνεται κεφαλάρι ,φαίνεται μία τριχοειδής ρωγμή που αρχίζει ένα πόντο μέσα στην τρύπα του μπουζί, συνεχίζει άλλον ένα πόντο προς το εσωτερικό του θάλαμου καύσης και ο μηχανικός λέει ότι γι αυτό δεν ανεβάζει συμπίεση και δουλεύει με τρείς ,και λέει χρειάζεται καινούργιο κεφαλάρι 1400 ευρώ, μεταχειρισμένο δεν υπάρχει.
                Υπάρχει άλλη γνώμη εκτός απο την ανωτέρω σχετικά με το σφραγιστικό κυλίνδρων?

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • L
                  leonp last edited by

                  Υπάρχει ένα υλικό που το χρησιμοποιούν σε καινούρια αμάξια (από το εργοστάσιο για τυχόν μικροδιαρροές π.χ. GM επειδή τα φτιάχνει καλά). Δεν το ξέρω καθόλου αλλά το συγκεκριμμένο δεν παρουσιάζει άλλα προβλήματα στο κινητήρα. Απο εκεί και πέρα ότι σφραγιστικό βάζεις στο σύστημα ψύξης μόνο προβλήματα θα δημιουργήσει. Αν το αμάξι είναι για πέταμα βάζεις ότι νά 'ναι μέχρι να σταματήσει η διαρροή αλλά αν το αμάξι είναι καλό δεν θέλεις να βουλώσεις μικρές διόδους στο μπλοκ, ψυγείο κλπ. Μετά δεν καθαρίζουν και πάντα θα έχεις προβλήματα με το σύστημα ψύξης. Ψάξε για μεταχειρισμένη κεφαλή.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • H
                    harisman last edited by

                    Σε πρόβλημα σχετικό με το παραπάνω, βλ. σχετικό thread

                    http://www.4troxoi.gr/phpBB2/viewtopic. ... C%EF%ED%EF

                    Αφού έγινε αντικατάσταση φλάντζας και πλάνισμα της κεφαλής, τα συμπτώματα της καμένης φλάντζας επανήλθαν….μαγιονέζα στο καπάκι πάνω από τις βαλβίδες. Το αυτοκίνητο είναι πιθανόν να ξαναπάει στον «μάστορα» που έκανε την δουλειά, αλλά όχι άμεσα (θα πρέπει να ανέβει Γιάννενα από Αθήνα), με σκοπό την αποκατάσταση της ζημιάς. Αλλά επειδή στην Ελλάδα ζούμε και οι Ελληνάρες δεν κάνουμε ποτέ λαλακίες (κ κυρίως δεν τις αναγνωρίζουμε), φαντάζομαι θα ζητήσει εκ νέου λεφτά που σε αυτή την φάση δεν θέλω να δώσω – βάζω μεγαλύτερη μηχανή με αυτά τα λεφτά….

                    Για το λόγο αυτό, και με δεδομένο ότι μπορεί να υπάρχει ρήγμα στο καπάκι, σκέφτομαι να δοκιμάσω –προσωρινά ή μόνιμα-την πατέντα με το σφραγιστικό κυλίνδρων.
                    Θα βελτιώσει κάπως την κατάσταση; Που θα το βρω? Και μπορεί κάποιος να περιγράψει την διαδικασία που θα ακολουθήσω για να δουλέψει το υγρό. Εννοώ την παρακάτω διαδικασία:

                    «αδειασα ολο το κυκλωμα ψυξης και αφαιρεσα τον θερμοστατη
                    στην συνεχεια γεμισα με καθαρο νερο το κυκλωμα και αφου το ζεστανα δουλευοντας τον κινητηρα προσθεσα το υγρο αυτο [απο την θεση του θερμοστατη] δουλεψα τον κινητηρα λιγη ωρα αφου προσθεσα οτι νερο χρειαστηκε χωρις το μπουζι στον κυλινδρο που ειχε το προβλημα ........στην συνεχεια τοποθετησα το μπουζι και αφου το δουλεψα λιγο το εσβησα και το αφησα να κρυωσει»

                    Το αμάξι ΠΡΕΠΕΙ να κάνει καθημερινά 5-6 χλμ σε ανοιχτό δρόμο για δουλειά και ήδη το μοτέρ δεν το ακούω να λιπαίνεται καλά…..
                    Οποιαδήποτε βοήθεια δεκτή…..

                    Φιλικά
                    Χάρης

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • L
                      leonp last edited by

                      Επειδή ο μάστορας δεν έκανε καλή δουλειά εσύ πρέπει να πετάξεις το κινητήρα; Άλλαζε συχνά λάδια με τα φθηνότερα που βρίσκεις και μη τρέχεις μέχρι να το φτιάξεις.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • H
                        harisman last edited by

                        Ο χρήστης leonp έγραψε:
                        Επειδή ο μάστορας δεν έκανε καλή δουλειά εσύ πρέπει να πετάξεις το κινητήρα; Άλλαζε συχνά λάδια με τα φθηνότερα που βρίσκεις και μη τρέχεις μέχρι να το φτιάξεις.

                        To αμάξι κάποια στιγμή θα το πάει στο 'μάστορα' ο πατέρας μου (εγώ δεν έχω τον χρόνο να ασχοληθώ....), και δεν νομίζω να μπει στην διαδικασία αν αρχίσει τα σουξου-μουξου ο 'μαστορας' περί....χρήσης, να του αποδείξει ότι δεν είναι ελέφαντας....οπότε φαντάζομαι το ταξίδι απλά θα το επιβαρύνει με 800 χλμ.

                        Γ@μω τις μαστοράρες μου γ@μώ.....είμαι σίγουρος αν πάρω ροπόκλειδο ότι θα κάνω καλύτερη δουλειά....κ δεν το λέω για πλάκα....

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • A
                          alexastrag last edited by

                          μετα απο 10 μηνες που περασαν απο την επισκευη αυτη το καντετ δουλευει αψογα και δεν εχω συμπληρωσει εκτοτε σταγονα αντιψυκτικου.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • H
                            harisman last edited by

                            Ο χρήστης alexastrag έγραψε:
                            μετα απο 10 μηνες που περασαν απο την επισκευη αυτη το καντετ δουλευει αψογα και δεν εχω συμπληρωσει εκτοτε σταγονα αντιψυκτικου.

                            Και η εμπορική του ονομασία ποια είναι???
                            Γιατί σαν σφραγιστικό κυλίνδρων πήγαν να μου πασάρουν....καθαριστικό ψυγείου..... ευτυχώς που σκαμπάζω γαλλικά και δεν ψώνισα.....

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • E
                              emmanoyhl last edited by

                              Ο χρήστης harisman έγραψε:

                              μετα απο 10 μηνες που περασαν απο την επισκευη αυτη το καντετ δουλευει αψογα και δεν εχω συμπληρωσει εκτοτε σταγονα αντιψυκτικου.

                              Και η εμπορική του ονομασία ποια είναι???
                              Γιατί σαν σφραγιστικό κυλίνδρων πήγαν να μου πασάρουν....καθαριστικό ψυγείου..... ευτυχώς που σκαμπάζω γαλλικά και δεν ψώνισα.....

                              Ονομασία δεν θυμάμαι να σου πω αλλά δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα για πολλές χιλιάδες χιλιόμετρα αρκεί να μην αδειάσεις το σύστημα ψύξης για κανένα λόγο. Υπάρχει πάντα φυσικά η πιθανότητα μετά από άδειασμα του συστήματος ψύξης να μπορέσεις να το χρησιμοποιήσεις μια φορά ακόμα με καλά αποτελέσματα αλλά δεν μπορεί να γίνεται κατά κόρον αυτό. Απλά να προσέξεις να περιέχει ρινίσματα αλουμινίου που εν τέλει αυτά κάνουν όλη τη δουλειά σφραγίζοντας την ρωγμή.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • L
                                leonp last edited by

                                Αυτά που χρησιμοποιούν τα εργοστάσια (GM) είναι κάτι ταμπλέτες (pellets). Αυτά (λένε) ότι δεν προκαλούν άλλες ζημιές. Τα παραδοσιακά ούτε να τα σκέφτεσαι - δεν ξέρω τι έχουν οι ταμπλέτες ή τι κάνουν τα ρινίσματα αλουμινίου. Ποτέ δεν θα ήθελα τέτοια πράγματα να κυκλοφορούν στο σύστημα ψύξης και στο υδρολίπαντο κουζινέτο της αντλίας νερού, είναι ενάντια στα πιστεύω μου. Εγώ θα το έφτιαχνα σωστά και δεν θα χρειαζόταν ποτέ 'βουλώματα'.

                                Αν βρεις BARS STOP LEAK (pellets) είναι παρόμοια με αυτά που χρησιμοποιούν τα εργοστάσια. Και το c-16 BARS (λένε) ότι είναι καλό (όχι pellets).

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  takinen last edited by

                                  Το υγρό αυτό στη μαστορική ονομάζεται φώκια.
                                  Προσοχή όμως, επειδή δεν είναι 'έξυπνο' μπορεί μεν να λύσει προβλήματα στεγανοποίησης, όμως είναι πιθανό να φράξει και διόδους που δεν πρέπει.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • H
                                    harisman last edited by

                                    Παιδιά ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας. Μάλλον λέμε για αυτά τα προιόντα....

                                    http://www.barsproducts.com/product.cfm?id=41

                                    http://www.barsproducts.com/product.cfm?id=37

                                    http://www.barsproducts.com/product.cfm?id=45

                                    Θα επικοινωνήσω και μαζί τους.....και βλέπουμε.....

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • H
                                      harisman last edited by

                                      Ο χρήστης harisman έγραψε:
                                      Παιδιά ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας. Μάλλον λέμε για αυτά τα προιόντα....

                                      http://www.barsproducts.com/product.cfm?id=41

                                      http://www.barsproducts.com/product.cfm?id=37

                                      http://www.barsproducts.com/product.cfm?id=45

                                      Θα επικοινωνήσω και μαζί τους.....και βλέπουμε.....

                                      Ούτε φωνη ούτε ακρόαση από τα αμερικανάκια ....Ξέρει κανείς που μπορώ να τα βρω στην Αθήνα...?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • H
                                        harisman last edited by

                                        Έχω προβλημα μεγάλο.....όπως λέει και η λαική αιδός......

                                        Σκοπέυω να στείλω το αμάξι πάλι στον 'μάστορα' που το είχε φτιάξει (θυμίζω το Πάσχα του 2006 για φλάντζα κεφαλής + πλάνισμα) και σήμερα άνοιξα το καπάκι να δω ποια είναι η κατάσταση....
                                        Ιδού.....
                                        Βαλβίδες-Κοκοράκια
                                        http://www.putfile.com/pic.php?img=4564379
                                        http://www.putfile.com/pic.php?img=4564378
                                        http://www.putfile.com/pic.php?img=4564377

                                        Καπάκι με μαγιανέζα
                                        http://www.putfile.com/pic.php?img=4564376
                                        http://www.putfile.com/pic.php?img=4564375

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • F
                                          famas last edited by

                                          Περαστικά...
                                          Το καπάκι γιατί έχει αυτή την ουσία μέσα και από τι είναι; Πέρασε ανιτψυκτικό μέσα από τη φλάντζα;

                                          https://www.spritmonitor.de/en/detail/1383600.html

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • G
                                            g60 last edited by

                                            Ο χρήστης harisman έγραψε:
                                            Έχω προβλημα μεγάλο.....όπως λέει και η λαική αιδός......

                                            Σκοπέυω να στείλω το αμάξι πάλι στον 'μάστορα' που το είχε φτιάξει (θυμίζω το Πάσχα του 2006 για φλάντζα κεφαλής + πλάνισμα) και σήμερα άνοιξα το καπάκι να δω ποια είναι η κατάσταση....
                                            Ιδού.....
                                            Βαλβίδες-Κοκοράκια
                                            http://www.putfile.com/pic.php?img=4564379
                                            http://www.putfile.com/pic.php?img=4564378
                                            http://www.putfile.com/pic.php?img=4564377

                                            Καπάκι με μαγιανέζα
                                            http://www.putfile.com/pic.php?img=4564376
                                            http://www.putfile.com/pic.php?img=4564375

                                            τι παρουσιαζει ο κινητηρας σου?μπερδευει νερα με λαδια,ανεβαζει θερμοκρασια η συμπληρωνεις νερα?
                                            Γιατι αν τα συμπτωματα ειναι μονο αυτα της φωτο που παραθετεις τοτε ειναι απο κακης ποιοτητας λαδια η το αυτοκινητο κινειτε σχεδον καθημερινα κρυο δηλ κοντινες αποστασεις σταματα ξεκινα.

                                            Παντως αυτα τα μοτερ(2Κ 3Κ)φιλε μου ειναι αντε γεια μαζι με τα 12R tων παλιων hilux.Δεν ξαναβγαινουν τετοια motor.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr