-
Θεωρώ απαράδεκτη και λανθασμένη την εκπτωτική πολιτική της Ford για μοντέλα που συνεχίζουν να είναι σε παραγωγή. Νομίζω η εταιρεία θα χάσει περισσότερο από την δυσαρέσκεια των ήδη πελατών της που βλέπουν το αυτοκίνητό τους να απαξιώνεται σε μία μέρα χάνοντας έως και 7.000 ευρώ από την τιμή του (Maverick 3.0 XLT), από ότι θα κερδίσει από νέους πελάτες που θα δουν τη μείωση τιμής σαν ευκαιρία αγοράς. Οι τελευταίοι εξάλλου θα πρέπει να λάβουν υπόψιν τους ότι η τιμή μεταπώλησης του αυτοκινήτου που θέλουν να αγοράσουν μπορεί να είναι υπερβολικά χαμηλή.
-
Θεωρώ απαράδεκτη και λανθασμένη την εκπτωτική πολιτική της Ford για μοντέλα που συνεχίζουν να είναι σε παραγωγή. Νομίζω η εταιρεία θα χάσει περισσότερο από την δυσαρέσκεια των ήδη πελατών της που βλέπουν το αυτοκίνητό τους να απαξιώνεται σε μία μέρα χάνοντας έως και 7.000 ευρώ από την τιμή του (Maverick 3.0 XLT), από ότι θα κερδίσει από νέους πελάτες που θα δουν τη μείωση τιμής σαν ευκαιρία αγοράς. Οι τελευταίοι εξάλλου θα πρέπει να λάβουν υπόψιν τους ότι η τιμή μεταπώλησης του αυτοκινήτου που θέλουν να αγοράσουν μπορεί να είναι υπερβολικά χαμηλή.
-
Θεωρώ απαράδεκτη και λανθασμένη την εκπτωτική πολιτική της Ford για μοντέλα που συνεχίζουν να είναι σε παραγωγή. Νομίζω η εταιρεία θα χάσει περισσότερο από την δυσαρέσκεια των ήδη πελατών της που βλέπουν το αυτοκίνητό τους να απαξιώνεται σε μία μέρα χάνοντας έως και 7.000 ευρώ από την τιμή του (Maverick 3.0 XLT), από ότι θα κερδίσει από νέους πελάτες που θα δουν τη μείωση τιμής σαν ευκαιρία αγοράς. Οι τελευταίοι εξάλλου θα πρέπει να λάβουν υπόψιν τους ότι η τιμή μεταπώλησης του αυτοκινήτου που θέλουν να αγοράσουν μπορεί να είναι υπερβολικά χαμηλή.
-
διαφωνω... δεν προκειται ποτε να αγορασω αυτοκινητο για να το πουλησω
θα το αγορασω γιατι μαρεσει και θα θελα να ζησω μαζι του χρονια.
αξια μεταπωλησης ππππφφφφφφ
-
Ο χρήστης patro έγραψε:
διαφωνω... δεν προκειται ποτε να αγορασω αυτοκινητο για να το πουλησωθα το αγορασω γιατι μαρεσει και θα θελα να ζησω μαζι του χρονια.
αξια μεταπωλησης ππππφφφφφφ
Το αυτοκίνητο είναι ένα περιουσιακό στοιχείο και η αξία του θα έπρεπε να ενδιαφέρει ανεξάρτητα από την πρόθεση μεταπώλησης.
Και άν πλήρωνες μερικές χιλιάδες ευρώ παραπάνω από κάποιον που αγόρασε το ίδιο αυτοκίνητο με σένα, ένα μήνα μετά από σένα, δεν θα σε ενοχλούσε?
-
Ο χρήστης patro έγραψε:
διαφωνω... δεν προκειται ποτε να αγορασω αυτοκινητο για να το πουλησωθα το αγορασω γιατι μαρεσει και θα θελα να ζησω μαζι του χρονια.
αξια μεταπωλησης ππππφφφφφφ
Οταν θα χρεiαστει να πουλησεις το αυτοκινητο σου, και υπαρχουν πολλοι λογοι γαι να το κανεις, ισως να αλλαξεις γνωμη.
Δεν εννοω οτι 'πρεπει' να αγορασεις αυτοκινητο με υψηλη αξια μεταπωλησης, απλως οτι οταν αγορασεις το αυτοκινητο σου να ξερεις τι σου γινεται για να μην εχεις εκπληξεις μετα.
εκτος αν το ποστ σου εχει [sarcasm] [/sarcasm] tags.
Με το απλο μυαλο μου νομιζω οτι η φορντ κανειι την εκπτωτικη πολιτικη στο μαβερικ γιατι θελει να ξεφορτωθει πολλα και παλια αυτοκινητα που εχει.
-
Είναι απαράδεκτο αλλά το Maverick ήταν πολύ υπερεκτιμημένο και εν όψει του νέου ανταγωνισμού (νέο RAV4, Grand Vitara, Forester) έπρεπε να βρει τρόπο να πουλήσει. Εγώ πάντως που έριξα μια ματιά στο Maverick βρήκα το εσωτερικό πολύ χαμηλής ποιότητας για αυτοκίνητο τέτοιας τιμής. (τα πλαστικά είναι χειρότερα και από του Focus IMHO).
Εκτός αν έχει άλλο λόγο που προσπαθεί να ξεφορτωθεί κάποια συγκεκριμένα Maverick:
-
Ο χρήστης PGP έγραψε:
διαφωνω... δεν προκειται ποτε να αγορασω αυτοκινητο για να το πουλησω
θα το αγορασω γιατι μαρεσει και θα θελα να ζησω μαζι του χρονια.
αξια μεταπωλησης ππππφφφφφφ
Το αυτοκίνητο είναι ένα περιουσιακό στοιχείο και η αξία του θα έπρεπε να ενδιαφέρει ανεξάρτητα από την πρόθεση μεταπώλησης.
Και άν πλήρωνες μερικές χιλιάδες ευρώ παραπάνω από κάποιον που αγόρασε το ίδιο αυτοκίνητο με σένα, ένα μήνα μετά από σένα, δεν θα σε ενοχλούσε?
ειναι απλο shit happens
καποιοι φιλοι ειχαν αγορασει σενικ πριν μερικα χρονια 1600 κε 90 αλογα.την επομενη βδομαδα βγηκε το 1600κε 110 αλογα
τωρα αγορασαν σπορτκα το καλοκαιρι 14.500ε . το φθινοπορο πηγε 12500ε
shit happens δε θα κατσει τωρα η εταιρια να σκεφτει την αξια μεταπωλησης
-
[/quote]
ειναι απλο shit happens
καποιοι φιλοι ειχαν αγορασει σενικ πριν μερικα χρονια 1600 κε 90 αλογα.την επομενη βδομαδα βγηκε το 1600κε 110 αλογα
τωρα αγορασαν σπορτκα το καλοκαιρι 14.500ε . το φθινοπορο πηγε 12500ε
shit happens δε θα κατσει τωρα η εταιρια να σκεφτει την αξια μεταπωλησης[/quote]
Η φιλοσοφία 'βγάζουμε τα αυτοκίνητα στον πληστηριασμό' δεν βλάπτει το image της εταιρείας?
-
Πρώτη φορά στη ζωή μου ακούω παράπονα όχι γιατί ακρίβυνε κάτι αλλά αντίθετα γιατί γίνονται σημαντικές εκπτώσεις. Τι να πω, λυπάμαι αυτούς που είχαν την ατυχία να αγοράσουν το Ford τους προ των εκπτώσεων, σε καμία περίπτωση όμως μια τέτοια κίνηση της Ford δεν είναι κατακριτέα. Αντίστοιχη πολιτική έχουν ακολουθήσει κατά περιόδους και άλλες εταιρίες και καλά έκαναν. Είναι προς όφελος του καταναλωτή και αυτό είναι που έχει σημασία. Και η Toyota π.χ. πωλούσε προ καιρού την Corolla με σημαντική έκπτωση της τάξης των 2000 ευρώ, την οποία απέσυρε στη συνέχεια. Δε βλέπω να διαμαρτυρήθηκε κανείς, ούτε πρόσεξα καμια πτώση στις τιμές των μεταχειρισμένων. Παραμένουν ιδιαίτερα υψηλές όπως πάντα.
-
Ο χρήστης PGP έγραψε:
ειναι απλο shit happens
καποιοι φιλοι ειχαν αγορασει σενικ πριν μερικα χρονια 1600 κε 90 αλογα.την επομενη βδομαδα βγηκε το 1600κε 110 αλογα
τωρα αγορασαν σπορτκα το καλοκαιρι 14.500ε . το φθινοπορο πηγε 12500ε
shit happens δε θα κατσει τωρα η εταιρια να σκεφτει την αξια μεταπωλησης
Η φιλοσοφία 'βγάζουμε τα αυτοκίνητα στον πληστηριασμό' δεν βλάπτει το image της εταιρείας?
υπαρχουν λογοι που βγαινουν στο πληστηριασμο..........δεν ειναι και τοσο καλα.. αρα βλαπτει το κυρος της εταιριας αλλα δεν χαθηκε και ο κοσμος.
λογικο ειναι να πεφτει ηα αξια του αμαξιου οταν εμφανιζονται καλυτερα μοντελα -
Μήπως τελικά είμαστε λίγο μίζεροι και δεν το έχουμε πάρει πρέφα;
Δεν κάνουν εκπτώσεις οι εταιρείες,γκρινιάζουμε για τις ακριβές τιμές.
Κάνουν εκπτώσεις οι εταιρείες,γκρινιάζουμε γιατί οι τιμές είναι υπερβολικα φθηνές και αυτό μάλλον σημαίνει ότι μας πουλάνε σκάρτο πράμα ή θέλουν να μας κάνουν κακό όταν σε 5 χρόνια είναι να πουλήσουμε το αμάξι μας και δεν προλάβαμε την προσφορά τους.
Ήμαρτον
Το αυτοκίνητο δεν το αγοράζεις για να βγάλεις και χρήματα από πάνω.Κανείς δεν καταστράφηκε αν πούλησε το αμάξι του μετά από Χ χρόνια 1000 και 2000Ε παρακάτω.Μην γινόμαστε μελοδραματικοί.Το σημαντικό είναι να αγοράζεις ένα αμάξι που να το γουστάρεις και να είναι μέσα στα κυβικά σου(οικονομικές σου δυνατότητες).Από κει και πέρα σε 5 και σε 10 χρόνια(να μαστε καλά )θα το πουλήσεις σε μια λογική τιμή και η ζωή συνεχίζεται.
Προφανώς και οι εταιρείες κοιτάζουν το συμφέρον τους,ούτε συγγενείς μας είναι ούτε φιλανθρωπικά ιδρύματα.
Όταν τα πολυψειρίζουμε στο τέλος κινδυνεύουμε να χάσουμε την ουσία.
-
Ναι ρε συ αλλά άμα κάνει η εταιρία 7 χιλιάρικα έκπτωση, λες:
'Κάτσε, αυτοί πουλάνε -7000 και πάλι έχουν κέρδος? Δηλαδή εγώ ο μ@λ@κ@ς που πλήρωσα 38000 και οχι 31000 τι αντίκρισμα έχουν τα λεφτά μου?'
ΟΚ 1-2 χιλιάρικα έκπτωση αλλά με τέτοιο ποσό κάτι μου βρωμάει.
-
Ο χρήστης afonic έγραψε:
Ναι ρε συ αλλά άμα κάνει η εταιρία 7 χιλιάρικα έκπτωση, λες:'Κάτσε, αυτοί πουλάνε -7000 και πάλι έχουν κέρδος? Δηλαδή εγώ ο μ@λ@κ@ς που πλήρωσα 38000 και οχι 31000 τι αντίκρισμα έχουν τα λεφτά μου?'
ΟΚ 1-2 χιλιάρικα έκπτωση αλλά με τέτοιο ποσό κάτι μου βρωμάει.
Το λες μόνος σου.Αν σου βρωμάει κάτι στην ιστορία(παίζει να έχεις και δίκιο)δεν προβαίνεις στην αγορά.Άπλά τα πράγματα,δεν σε υποχρεώνει κανείς.Από κει και πέρα η εταιρεία θα διαχειριστεί το προιον της κατά το δοκούν,όπως εκείνη συμφέρει,όχι εμάς.
Άλλωστε οι εταιρείες δεν κερδίζουν από την αγορά,αλλά από το μετά...(ανταλλακτικά,σερβις-παρεχομενες υπηρεσιες,αναλώσιμα κλπ).Οπότε μην σου φαίνεται περίεργο το να ζημιώνονται βραχυπρόθεσμα οι εταιρείες προκειμένου να κονομήσουν μακροπρόθεσμα. -
Σκοπός της κάθε εταιρίας είναι να πουλάει αυτοκίνητα. Άμεσο κέρδος έχει μόνο απο την πώληση και απο την συντήρηση. Το κέρδος λοιπόν είναι ο Θεός, τα υπόλοιπα zbutsots.
-
Ειναι προφανες οτι με τετοιες μειωσεις η ford αποτρεπει/περιορίζει την αγοραπωλησια μεταχειρισμενων μοντελων της,ετσι σιγουρα βγαινει κερδισμενη αφου πουλαει κι αλλα κομματια,εστω με μικροτερο ποσοστο κέρδους (θα πουλησει ομως και συντηρηση,και ανταλλακτικα κτλ).
Οποιος αγοραζει καινουριο μοντελο που δεν ειναι πχ mercedes αυτα πρεπει να τα περιμενει (οχι οτι αυτος με την mercedes θα γλυτωσει,ερχονται απο την Γερμανια κατι παμφθηνα...) -
Kατ' αρχήν διαφωνώ με την έννοια του περουσιακού στοιχείου.Το αυτοκίνητο δεν το θεωρώ περουσιακό στοιχείο διότι
1.Ποτέ δεν πρόκειται να αυξήσει την αξία του(π.χ. ακίνητο)
2.Γιατί είναι απλά ένα μέσο μεταφοράς,απόδρασης και διασκέδασης.
3.Γιατί μόνο στην Ελλάδα το βλέπουμε ως τέτοιο καθώς εξακολουθούμε να έχουμε υψηλές τιμές μεταχειρισμένων.Μόλις η Ελλάδα εναρμονιστεί με τα Ευρωπαικά δεδομένα και δεν φορολογούνται διπλά τα μεταχειρισμένα απ' το εξωτερικό οι τιμές θα καταποντιστούν.
Από κει και πέρα στην περίπτωση του Maverick- προφανώς και θέλουν να ξεφορτωθούν κομμάτια(κάθε πονηρή σκέψη δεκτή)
2)Υπάρχει πιό σύγχρονος ανταγωνισμός
3)Είναι 3.0 lt και υπάρχει πρόβλημα στο να το αγοράσει κάποιος(για λόγους κόστους ασφάλειας και τελών)
Οπότε προκειμένου να μείνει στοκ ξεπουλάνε όσο-όσο.(ακόμη κι αν σε πρώτη φάση μπαίνουν μέσα)
Σε κάθε περίπτωση όταν βλέπεις τέτοιου είδους έκπτωση κρατάς μικρό καλάθι και παίρνεις τα ρίσκα σου.
Πριν τρία χρόνια μου πρόσφεραν ανεπίσημα 10% έκπτωση στο Civic 1.6 στο ασημί χρώμα.Μετά από πολύ επιμονή έμαθα ότι επρόκειτο για μια παρτίδα με πρόβλημα στη βαφή που είχε αποκατασταθεί στην Ελληνική αντιπροσωπεία.
- προφανώς και θέλουν να ξεφορτωθούν κομμάτια(κάθε πονηρή σκέψη δεκτή)
-
Ο χρήστης athanasios έγραψε:
.......
Πριν τρία χρόνια μου πρόσφεραν ανεπίσημα 10% έκπτωση στο Civic 1.6 στο ασημί χρώμα.Μετά από πολύ επιμονή έμαθα ότι επρόκειτο για μια παρτίδα με πρόβλημα στη βαφή που είχε αποκατασταθεί στην Ελληνική αντιπροσωπεία.Χαλαζι;
-
Μου το είπαν όπως ακριβώς το έγραψα χωρίς περισσότερες λεπτομέρειες.
-
Έπρεπε να ζητήσεις 50% για να μην το πεις παντού!
Ford Motor Hellas - απαράδεκτη εκπτωτική πολιτική