-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
Aν σκεφτείς ότι τα 800 ήταν για το παρίσι, τα 400 ένα ΣΚ στο βέλγιο και άλλα 300 όταν ψάχναμε για αμάξι με ένα φίλο μου, μπορείς να έχεις μια εικόνα της χρήσης του αμαξιούΝα κάθεται στο πάρκινγκ...
Από το σπιτι σου στο Κόσμος το θεωρείς πόλη?
Να πεις ο,τι δεν προλαβαινει να ζεσταθει το καταλαβαίνω αλλά όχι και πόλη αυτή η διαδρομηE, καλά... δεν πάμε και Cosmos κάθε μέρα... Συν το ότι κάποιες φορές (για λόγους που ακόμα δεν έχω διευκρινήσει μέσα μου... ) πάμε και από γεωργικής σχολής... Αλλά σιγά τη διαδρομή ρε 'συ...
ΥΓ. Όποιος από την επαρχία μου παραπονεθεί για κατανάλωση θα τον κάνω σουβλάκι αλά Αθανάσιο Διάκο. Από Φαρκαδώνα - Λάρισα (35 χιλιόμετρα) 20 λεπτά αλλά στο τέλος να διαμαρτύρονται για τη κίνηση μπαίνοντας στην Λάρισα. Έλεος.... Αν αυτό το θεωρούν κίνηση.....
- Χωριό μου... Η μέση διαδρομή είναι σε αποστάσεις κάτω του 1 χλμ (ζεσταμένο μοτέρ;;; τι είναι αυτό;;; ) + κανένα δεκάλεπτο να παρκάρεις (γιατί πρέπει να παρκάρεις ακριβώς εκεί που πας, αλλιώς ποιος ο λόγος;;;) = Χορηγία στην ΒΡ... Γενικά αυτό ισχύει στα μικρά μέρη, απλά τους σώζει πιστεύω το ότι στις διαδρομές εκτός του χωριού, η κίνηση είναι αστεία (για όποιον έχει μάθει στην Αθήνα...)
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
15.1 αυτή τη στιγμή -
Από Στυλίδα ~222χλμ μέχρι Αλεξανδρούπολη, περίπου 570χλμ με 95άρα βενζίνη Revoil (2/3) και Aegean (1/3). Αυτοκίνητο BMW Ε39 520i δίλιτρη, εξακύλινδρη, αυτόματη, επίσημο βάρος (με ελαφρύ οδηγό) 1515 κιλά.
Κατανάλωση 9,9λτ/100 με μέση 134χλμ.ώ. Απόγευμα Κυριακής με cruise control 145 στην ΠΑΘΕ και 155 στην Εγνατία, χωρίς ενοχλητική καθυστέρηση στα Τέμπη, ζωηρά στην Καβάλα.
Γενικά μετά από πολλές μετρήσεις στην διαδρομή Αθήνα-Αλεξανδρούπολη με το ίδιο αυτοκίνητο και με μέση 111-134 η κατανάλωση παίζει μεταξύ 9,2-9,9.
Συνεχίζω να μην μπορώ να πάω παρατεταμένα με κάτω από 120 οπότε, όπως μου προέκυψε από σύντομες πιλοτικές δοκιμές, θα πετύχαινα γύρω ή κάτω από 8... -
Ο χρήστης markvag έγραψε:
ΥΓ. Όποιος από την επαρχία μου παραπονεθεί για κατανάλωση θα τον κάνω σουβλάκι αλά Αθανάσιο Διάκο. Από Φαρκαδώνα - Λάρισα (35 χιλιόμετρα) 20 λεπτά αλλά στο τέλος να διαμαρτύρονται για τη κίνηση μπαίνοντας στην Λάρισα. Έλεος.... Αν αυτό το θεωρούν κίνηση.....
- Χωριό μου... Η μέση διαδρομή είναι σε αποστάσεις κάτω του 1 χλμ (ζεσταμένο μοτέρ;;; τι είναι αυτό;;; ) + κανένα δεκάλεπτο να παρκάρεις (γιατί πρέπει να παρκάρεις ακριβώς εκεί που πας, αλλιώς ποιος ο λόγος;;;) = Χορηγία στην ΒΡ... Γενικά αυτό ισχύει στα μικρά μέρη, απλά τους σώζει πιστεύω το ότι στις διαδρομές εκτός του χωριού, η κίνηση είναι αστεία (για όποιον έχει μάθει στην Αθήνα...)
Αυτή η ιστορία της επαρχίας. Το ίδιο συμβαίνει και στα Τρίκαλα. Για μετακινήσεις μέσα στην πόλη ξεπαρκάρισμα ταξίδι 1 km και παρκάρισμα. Το γελοίο είναι (ή αστείο) ότι με τη σύζυγο είχαμε ραντεβού να φάμε με κάτι φίλους στο Ρολόι των Τρικάλων (κάτω από αυτό). Το σπίτι των δικών της είναι από την άλλη μεριά του Λιθαίου σε απόσταση πρακτικά όχι μεγαλύτερη των 400 μέτρων με τα πόδια. Οι ντόπιοι ξεπάρκαραν για να παρκάρουν κάπου κοντά στο μαγαζί εμείς πήγαμε με τα πόδια. Αποτέλεσμα τους περιμέναμε για περίπου ένα τέταρτο.....
Μιλάμε δε, για πόλεις όπου το ποδήλατο είναι τρόπος ζωής (short off) και πριν από 30 χρόνια πέραν κάποιων αστών ο γενικός πληθυσμός δεν είχε αυτοκίνητο. Σήμερα κάθε Χριστούγεννα οι δρόμοι θυμίζουν πασσαρέλα του Ντουμπάι ή του Άμπου Ντάμπι με μέσο μέγεθος κινητήρα τα 4lt, diesel βεβαίως βεβαίως, μέσα μεγέθη οχήματος >4.80m, >1.90m & >1.60m και βάρος αντίστοιχο τριαξονικού.
Που να φθουρίσει εκεί το υβριδικό. (λέμε τώρα...)
-
Την ιστορία στη Λευκάδα πέρισυ τα χριστούγεννα σας την έχω πει νομίζω.
ΤΟ βράδυ γίνεται χαμός, χειρότερος απ το δεκαπενταύγουστο.
Καθαρός καιρός, απλά είχε λίγο κρύο. Εννοείται ότι κατέβαινα με το ποδήλατο όλες τις βραδιές και 'πάρκαρα' έξω απ το μπαράκι μου, προκαλώντας σχόλια του στύλ, καλά δεν έχεις αυτοκίνητο κλπ κλπη κατάσταση με τη χρήση του αυτοκινήτου στην επαρχεία είναι τραγική...
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
ΥΓ. Όποιος από την επαρχία μου παραπονεθεί για κατανάλωση θα τον κάνω σουβλάκι αλά Αθανάσιο Διάκο. Από Φαρκαδώνα - Λάρισα (35 χιλιόμετρα) 20 λεπτά αλλά στο τέλος να διαμαρτύρονται για τη κίνηση μπαίνοντας στην Λάρισα. Έλεος.... Αν αυτό το θεωρούν κίνηση.....
- Χωριό μου... Η μέση διαδρομή είναι σε αποστάσεις κάτω του 1 χλμ (ζεσταμένο μοτέρ;;; τι είναι αυτό;;; ) + κανένα δεκάλεπτο να παρκάρεις (γιατί πρέπει να παρκάρεις ακριβώς εκεί που πας, αλλιώς ποιος ο λόγος;;;) = Χορηγία στην ΒΡ... Γενικά αυτό ισχύει στα μικρά μέρη, απλά τους σώζει πιστεύω το ότι στις διαδρομές εκτός του χωριού, η κίνηση είναι αστεία (για όποιον έχει μάθει στην Αθήνα...)
Αυτή η ιστορία της επαρχίας. Το ίδιο συμβαίνει και στα Τρίκαλα. Για μετακινήσεις μέσα στην πόλη ξεπαρκάρισμα ταξίδι 1 km και παρκάρισμα. Το γελοίο είναι (ή αστείο) ότι με τη σύζυγο είχαμε ραντεβού να φάμε με κάτι φίλους στο Ρολόι των Τρικάλων (κάτω από αυτό). Το σπίτι των δικών της είναι από την άλλη μεριά του Λιθαίου σε απόσταση πρακτικά όχι μεγαλύτερη των 400 μέτρων με τα πόδια. Οι ντόπιοι ξεπάρκαραν για να παρκάρουν κάπου κοντά στο μαγαζί εμείς πήγαμε με τα πόδια. Αποτέλεσμα τους περιμέναμε για περίπου ένα τέταρτο.....
Μιλάμε δε, για πόλεις όπου το ποδήλατο είναι τρόπος ζωής (short off) και πριν από 30 χρόνια πέραν κάποιων αστών ο γενικός πληθυσμός δεν είχε αυτοκίνητο. Σήμερα κάθε Χριστούγεννα οι δρόμοι θυμίζουν πασσαρέλα του Ντουμπάι ή του Άμπου Ντάμπι με μέσο μέγεθος κινητήρα τα 4lt, diesel βεβαίως βεβαίως, μέσα μεγέθη οχήματος >4.80m, >1.90m & >1.60m και βάρος αντίστοιχο τριαξονικού.
Που να φθουρίσει εκεί το υβριδικό. (λέμε τώρα...)
στις πιο πολλες επαρχιακες πολεις το ιδιο γινεται. Ειναι αστειο να μιλαμε για μετακινησεις με αυτοκινητο, ενω μπορεις με ενα παπακι να κανεις το 1/10 του χρονου με το 1/10 των εξοδων και των νευρων... Ειδικα αν θελεις να κατεβεις στο κεντρο.
-
Γίναμε όπως Αμερική, αλλά με καθυστέρηση 60 ετών. Δεν στέκεσαι πλέον στην επαρχία αν δεν έχεις δικό σου μεταφορικό μέσο.
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Γίναμε όπως Αμερική, αλλά με καθυστέρηση 60 ετών. Δεν στέκεσαι πλέον στην επαρχία αν δεν έχεις δικό σου μεταφορικό μέσο.απλά στην επαρχία πλέον βαριούνται ακόμα και να περπατήσουν μερικά (1-2-3) στενά.
Αποτέλεσμα αυτού φυσικά είναι η χαζο-κίνηση που υπάρχει στους δρόμους (χωρίς προφανή λόγο).
πραγματικά κάνουν λες και δεν μπορούν να περπατήσουν ούτε ένα μέτρο και πρέπει να πάρουν το αμάξι ακόμα και για να πάνε ως το περίπτερο στη γωνία για τσιγάρα.Από την ευκολία που σου προσφέρει το αμάξι, λόγω αυτής της άστοχης χρήσης (=υπερβολική χρήση χωρίς κανένα λόγο), έχει αρχίσει να γίνεται εμφανής μία πυκνή ροή στην επαρχία (που ΟΚ για τους ανθρώπους από την πόλη αυτό είναι αραιή χαλαρή κίνηση ).Γι'αυτούς όμως που είχαν συνηθίσει δρόμους παντελώς άδειους, αυτό είναι τρελή κίνηση.
ΥΓ:Και αν τους πεις και τίποτα (με ευγενικό ύφος προφανώς) σε κοιτάνε με λοξό μάτι... Μάλλον δεν έχουν ακόμα απο-αυτοκινητοποιηθεί (από το 'απογαλακτιστεί' ).Στην επαρχία κι αν βλέπουν το αμάξι προέκταση του (...) τους.
-
Εγω γιατι εχω αντιθετη αποψη;
Πιστευω οτι το ποσοστο που χρησιμοποιει ποδηλατο η τα ποδια του ειναι πολλαπλασιο στις επαρχιακες πολεις σε σχεση με Αθηνα και Θεσσαλονικη.
Απλα ειναι πολυ μικρο το κεντρο και γεμιζει ευκολα.Επισης δε νομιζω να εχει καμια επαρχιακη πολη ΜΜΕ της προκοπης...
-
Ελπίζω να μην αισθάνεται μοναξιά το αμαξάκι μου στην υπόγα του αεροδρομίου
Σου έχει πει τίποτα για τις εβδομάδες που περνά στην υπόγα του συνεργείου;
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Ελπίζω να μην αισθάνεται μοναξιά το αμαξάκι μου στην υπόγα του αεροδρομίου
Σου έχει πει τίποτα για τις εβδομάδες που περνά στην υπόγα του συνεργείου;
Eκεί το περιβάλλον του είναι οικείο και γνωρίζει κι άλλα αυτοκίνητα αφού όλα είναι μονίμως εκεί
-
Λοιπόν, 2ος μήνας ολοκληρώθηκε στη δουλειά και η κατανάλωση πέφτει σιγά-σιγά όσο μαθαίνω και κινούμαι πιο έξυπνα στην πόλη.
7,61 λίτρα/100km το τελευταίο ρεζερβουάρ με στάνταρ 95αρα από συγκεκριμένο βενζινάδικο και με άδειασμα-γέμισμα στο ίδιο ποσό περίπου πάντα.
Το αυτοκίνητο είναι το Clio II 1.4 16V, έχει πάνω 185/60/14 εξάλτο και η μέτρηση περιέχει 6 ώρες περίπου κάθε στο δρόμο, με πεδίο ενδιαφέροντος από Διαβατά μέχρι και Ραιδεστό, όλο το Πολεοδομικό Συγκρότημα Θεσσαλονίκης και όλες τις ΒΙ.ΠΕ. Περίπου 15-30 στάσεις άναψε-σβήσε κάθε μέρα.
Μετά το σέρβις-Γολγοθά είχε σαφή πτώση κατανάλωσης από τα 8+ λίτρα μάλλον λόγω του σωλήνα που έβαζε αέρα στην τροφοδοσία και είχα ασταθές ρελαντί.
-
έβγαλα την κατανάλωση απ το ντου στη Γερμανία, αλλά μόνο το κομμάτι μέχρι την Κολωνία, το υπόλοιπο δεν έχω γεμίσει ακόμα
179χλμ-->10λ/100
Γύρω στα 50 χλμ με ταχύτητες στα 130-140 στην Ολλανδία, και μετά όσο πήγαινε.
pas mal
Στο γυρισμό το πάτησα περισσότερο, αλλά δεν έχω γεμίσει ακόμα
-
Κατέστρεψα το ωραίο 6.9 l/100km που είχα...
Κίνηση σχεδόν αποκλειστικά στην πόλη.
314,6 Km
27,21 λίτρα
28 Euro
Μέση κατανάλωση 8.6Που να μπει στο spritmonitor και το τελευταίο ταξίδι που έκανα στα Τρίκαλα το Σάββατο(δεν φούλαρα στο γυρισμό οπότε μόνο στοιχεία από το BC μπορώ να δώσω).
Προς Τρίκαλα 2 άτομα με λιγοστές αποσκευές.
Προς Αθήνα 3 άτομα πολύ φορτωμένος, με βρώσιμα και μη αντικείμενα...Οι ταχύτητες ως τη Λαμία ήτανε πολύ μεγάλες, να που χάρηκα και μια φορά που η αστυνομία δεν επιτελεί το έργο της...
Μέγιστη ταχύτητα 200+, συνηθισμένη 170-180, για χαλάρωση διαστήματα με 150 το λιγότερο.
Μέρος της διαδρομής με 30 ως 60κμ/ώρα περίπου λόγω έργων (ανοιχτή μια λωρίδα μόνο), πράγμα που μου έριξε την μέση ταχύτητα στα 130 ως τη Λαμία. Λογικά και τα διόδια και οι στάσεις ρίχνουν τη μέση ταχύτητα, γιατί το BC θεωρεί ότι κινείσαι με 0 ταχύτητα όσο η μηχανή είναι αναμμένη.
Μέση κατανάλωση BC 9.0 l/100km ως τη Λαμία που τη θεωρώ λογική για τέτοιες ταχύτητες.
Συνολική μέση κατανάλωση BC 8.6 l/100km Αθήνα-Τρίκαλα (στο Δομοκό πυκνή ομίχλη, αδύνατη η προσπέραση και κίνηση πίσω από φορτηγά με πολύ χαμηλές ταχύτητες πράγμα που αυξάνει την κατανάλωση).Μέση κατανάλωση BC 7.5 l/100km Τρίκαλα - Αθήνα με πιο λογικές ταχύτητες αλλά πάνω από τα νόμιμα όρια όπου υπήρχαν πολλές λωρίδες, πυκνή βροχή σε όλη τη διαδρομή με τους υαλοκαθαριστήρες στην μέγιστη κλίμακα και αρκετά σημεία με σχηματισμένες λιμνούλες στο δρόμο προφανώς λόγω κακοτεχνίας, στο Δομοκό που είχε αρχίσει να πιάνει χιόνι ο δρόμος πήγαινα το πολύ με 10km/h.
Ελπίζω να επαναλάβω το ταξίδι σχετικά σύντομα με πιο καλές καιρικές συνθήκες και πιο νορμάλ ταχύτητες, τώρα απλά βρήκα τα ανώτερα όρια κατανάλωσης σε αντίξοες συνθήκες και μεγάλες ταχύτητες.
-
Καλημέρα,
Νέο φουλάρισμα πριν λίγες μέρες με τις παρακάτω ενδείξεις:
Χιλιόμετρα: 810
Μ.Ο Κατανάλωσης: 6,17 l/100Km
Μ.Ο Ταχύτητας: 98,7 Κm/h
Κίνηση: 10% πόλη - 50% Επαρχιακός (χάλια) - 40% Εγνατία οδός (140 - 220Κm/h)Ένα πρώτο συμπέρασμα είναι πως στις Ελληνικές συνθήκες έχω +0,5λ/100ΚΜ στην κατανάλωση, ήτοι 8,3% περισσότερο.....θα υπολογίζω +10%....
ΥΓ: Ελπίζω να μην έχει κάμερες στην Εγνατία (από Αμφίπολη έως Ξάνθη) διότι......
-
Ο χρήστης PuntoLord έγραψε:
Καλημέρα,Νέο φουλάρισμα πριν λίγες μέρες με τις παρακάτω ενδείξεις:
Χιλιόμετρα: 810
Μ.Ο Κατανάλωσης: 6,17 l/100Km
Μ.Ο Ταχύτητας: 98,7 Κm/h
Κίνηση: 10% πόλη - 50% Επαρχιακός (χάλια) - 40% Εγνατία οδός (140 - 220Κm/h)Ένα πρώτο συμπέρασμα είναι πως στις Ελληνικές συνθήκες έχω +0,5λ/100ΚΜ στην κατανάλωση, ήτοι 8,3% περισσότερο.....θα υπολογίζω +10%....
ΥΓ: Ελπίζω να μην έχει κάμερες στην Εγνατία (από Αμφίπολη έως Ξάνθη) διότι......
καλώς όρισες....
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
καλώς όρισες....
Thanks Criss.....
-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
έβγαλα την κατανάλωση απ το ντου στη Γερμανία, αλλά μόνο το κομμάτι μέχρι την Κολωνία, το υπόλοιπο δεν έχω γεμίσει ακόμα179χλμ-->10λ/100
Γύρω στα 50 χλμ με ταχύτητες στα 130-140 στην Ολλανδία, και μετά όσο πήγαινε.
pas mal
Στο γυρισμό το πάτησα περισσότερο, αλλά δεν έχω γεμίσει ακόμα
δριφτερ, πόσα χλμ/1000 σαλ δίνει η 5η σου;
-
Πήγαινε έλα Παρίσι-Στρασβουργο. Στο πήγαινε εφαγα τρελλή ήττα στην έξοδο 20χλμ σε 1 ώρα στην επιστροφή όλα ομαλά. Εντός περιφερειακού (καμια 30 χλμ) με τα ορια δλδ 90-110 και απο εκεί και πέρα με 140-150 και στα 5-6 σημεια που εχει κάμερες με 130 για λιγα λεπτά. Εξωτερική θερμοκρασί 4 βαθμοί στο πήγαινε 1-2 βαθμοί στην επιστροφή.
Μέση κατανάλωση 8 λίτρα /100 χλμ -
Volvo V50 1.8 summum
για την χρονιά που φεύγει ....13.500χλμ
συνολικά έξοδα 2.294,33 € 0,17€/χλμ
μόνο βενζίνη 1.248,00 € 0,09€/χλμχωρίς την απαξίωση αυτοκινήτου.
Έρευνα Κατανάλωσης