-
Ο χρήστης PUNTOCC έγραψε:
εδω και 2 ντεποζιτα δοκιμασα μαγνητακια.
στα 200 χλμ επερνε 20 λιτρα.
τωρα στα 200χλμ 17!!!
κατι ειναι και αυτο!!!
επισης σκεφτομαι να παω σε διαιτολογο με ειδικοτητα στα δεξια ποδιατι μαγνητάκια; εκείνες τις αηδίες που υπόσχονται φύκια για μεταξωτές κορδέλες;
η εκπομπή mythbuster απέδειξε ότι είναι επί λέξει totally crap.
-
Placebo.
Μεγαλύτερη μπούρδα δεν υπάρχει από τα μαγνητάκια.-
Μισό λεπτό, υπάρχει. Το ηλεκτρικό τούρμπο.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Μισό λεπτό, υπάρχει. Το ηλεκτρικό τούρμπο.
Και που να δεις ανεμιστηράκι για pc σε παπί ως αυτοσχέδιος υπερτροφοδότης!
-
Ε, τι νομίζεις ότι είναι το ηλεκτρικό τούρμπο;
-
να σας πω την αληθεια τα θεωρουσα βλακειες απλα ειχα ενα στο μαγαζι οχι απο της γνωστες μαρκες και το εβαλα για δοκιμη!!!
δεν μπορω να πω οτι ειδα διαφορα στην αποδοση ουτε οτι το matiz τουρμπιστηκε αλλα 3 λιτρα στα 20 ειναι ενα 15%!!!! -
δεν κερδίζεις ούτε γραμμάριο...πίστεψε με!
έχει αποδειχτεί σε όλες τις εκδοχές του...από παλιά αυτοκίνητα με καρμπυρατέρ μέχρι και σύχρονα ΜΕ και ΧΩΡΙΣ τούρμπο.τσάμπα τα λεφτά που έσκασες.
-
Μισώ την οδήγηση στην πόλη !! Εύκολα 'πιάνεις' 11άρι (λίτρα) πλέον, ακόμη και με το δικό μου αυτοκίνητο, αν δεν έχεις 'αυγό' κάτω από το δεξί σου πόδι !! Να αναφέρω χαρακτηριστικά, πως μόνο μια βόλτα μέχρι την Ερέτρια πήγαμε χθες και για ένα 'πηγαινέλα' 200 χιλιομέτρων (με φρίκη μποτιλιαρισμένης εθνικής στο 'έλα') και το Clio έκαψε μόλις δύο 'κουτάκια' βενζίνης (το πολύ 15 λίτρα δηλαδή) ...
Πάλι καλά που βάζω βενζίνη (στο αυτοκίνητο) σχεδόν κάθε δυο μήνες ... -
καλά στο κόστος του clio έβαλες το κόστος του παιδικού καθίσματος?
θα το πουλήσεις με το παιδί μέσα? -
Ο χρήστης coyote έγραψε:
καλά στο κόστος του clio έβαλες το κόστος του παιδικού καθίσματος?
θα το πουλήσεις με το παιδί μέσα?Όχι, μόνο με το κάθισμα !!
Άμα δεν είχα αυτοκίνητο, δεν θα 'παιρνα και το αντίστοιχο παιδικό κάθισμα ... -
Α, να σημειώσω και τι πέτυχα με το αυτοκίνητο που νοίκιασα στις διακοπές
Opel Astra SW 1.7d (100ps) με 15Κ χμ στο κοντέρ (δεν ζήτησα SW, απλά ζήτησα ένα 'Astra or similar' και βρέθηκα με τη νεκροφόρα... )
Μέση κατανάλωση από Άμστερνταμ έως Λουξεμβούργο, βόλτες στο (ορεινό) Λουξεμβούργο και πίσω Άμστερνταμ (1000+χλμ περίπου σε 4μέρες) 5,5lt/100km... Κίνηση σε: Εθνική στην Ολλανδία (το ότι η Ολλανδία είναι επίπεδη είναι μύθος: Σε ένα σημείο είχε μία κλίση 0,0001 μοίρες προς τα πάνω για περίπου 32 εκατοστά... επίσης μου είπαν ότι κάπου πάει και προς τα κάτω... ), εθνική στο Βέλγιο (ανηφόρες - κατηφόρες (αλήθεια, μερικές ανηφόρες ήταν πολύ καλές...) και στο Λουξεμβούργο, όπου οι περισσότεροι δρόμοι είναι 1 λωρίδα/κατεύθυνση και υπάρχουν πολλές ανηφόρες.
Για σύγκριση, το 206 πιάνει 7lt/100km στην εθνική με αντίστοιχες ταχύτητες (120-130) και καμιά 8, 8+ γενικά.
-
Ο χρήστης PUNTOCC έγραψε:
μετα απο 4 μηνες με το matiz(800cc 2006μοντ 14000χλμ)
καταναλωση ακριβως 10l/100χλμ
μηπως πρεπει να ζυγισω το ποδι μουβρηκα λυση
ΕΠΩΛΗΘΕΙ
-
Φυσικά χωρίς να ενημερωθεί ο νέος ιδιοκτήτης για την κατανάλωση, φαντάζομαι
-
την εκοψα την κυριουλα,ειχε ελαφρυ ποδι!!!
37 ξωφτερνο
-
Στοιχεία αυτοκινήτου
α) Μοντέλο ---> Audi - A4 Quattro- 2007
β) Διαστάσεις ελαστικού και Βάρος Αυτοκινήτου ---> 235/45/17 - βάρος (από άδεια) 1565
γ) Κυβισμός - Ιπποδύναμη ---> 2000cc - 200psΣτοιχεία κατανάλωσης
δ) Μέση κατανάλωση ---> 11,90 l/100km (στα 8500 χιλιόμετρα που μετράω)
ε) Ελάχιστη κατανάλωση ---> 8,7 l/100km (μέση ταχύτητα 102 km/h στα 330 χιλιόμετρα Πύργος Αθήνα)
στ) Μέγιστη κατανάλωση ---> 14,8 l/100km (στιγμιαία κατανάλωση με τέρμα γκάζι 31,2 l/100km
ζ) Ταξίδι (Κανονικές συνθήκες αυτοκινητόδρομου) ---> Από 8,7 εώς και 9,5
η) Πόλη (με φυσιολογικές συνθήκες) ---> 12 l/100kmΣυνθήκες οδήγησης
θ) Θεωρείτε ότι οδηγείτε οικονομικά; ---> Όχι
ι) Το αυτοκίνητο έχει συχνά επιβάτες και αποσκευές ή οδηγείτε μόνος; ---> Συχνότερα μόνος, εκτός από συνθήκες ταξιδιού 2 άτομα + αποσκευές
κ) Τι ποσοστό εντός-εκτός τειχών έχετε στις μετακινήσεις σας, γενικά; ---> Το 70% εντός πόλης ή σε επαρχιακούς δρόμους -
Πως μου μοιάζεις....
-
Με 102 μέση σ' εκείνη τη διαδρομή, μόνο ελάχιστη κατανάλωση δεν μετράς.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Με 102 μέση σ' εκείνη τη διαδρομή, μόνο ελάχιστη κατανάλωση δεν μετράς.Κάνω το συγκεκριμένο ταξίδι σχετικά συχνά με την σύζυγο (=σχετικά ήρεμα! )
Συνήθως χωρίζω το δρόμο σε τρία μέρη
Αθήνα - Κόρινθος (στον αυτοκινητόδρομο 130 - 150 σταθερά)
Κόρινθος - Πάτρα (Εκεί έχω την μέγιστη κατανάλωση λόγω φορτηγών) ανάλογα με το σημείο μέχρι 120-130
Πάτρα - Πύργος συνήθως κοντά στα 100 (από 90 μέχρι και 110)
Τα παραπάνω φυσικά προσαρμόζονται ανάλογα με την κίνηση, διάθεση, καιρό κλπ...Ας πούμε την περασμένη Κυριακή κατά τις 9:30 που ξεκίνησα από Πύργο είχε υπέροχη μέρα, λίγη κίνηση μέχρι την Πάτρα, ακόμα λιγότερη μέχρι την Κόρινθο και αρκετή από εκεί και μετά (με σταθερή όμως ταχύτητα πάνω από 110) Οπότε έγραψε σχετικά εύκολα το 8,7 l/100 km και το 102 km/h.
Την Παρασκευή το απόγευμα που είχε πολύ παραπάνω κίνηση μέχρι την Πάτρα δεν επιβαρύνθηκε τόσο ο χρόνος (98 km/h) όσο η κατανάλωση (αν θυμάμαι καλά ήταν από 9,5 εως 10) -
Ειναι δυνατον αλλαγη στο ιξωδες λαδιου να δωσει διαφορα καταναλωσης 1-1,5L/100 ?
Συμφωνα με το trip computer:
Ημισυνθετικο 10W-40 = 9,5 - 10 L/100
Συνθετικο 5W-40 = 8 - 8,5 L/100Ιδιες συνθηκες οδηγησης (πολη, κινηση κτλ), ιδιος τροπος οδηγησης, ιδια βενζινη...
-
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
Ειναι δυνατον αλλαγη στο ιξωδες λαδιου να δωσει διαφορα καταναλωσης 1-1,5L/100 ?Συμφωνα με το trip computer:
Ημισυνθετικο 10W-40 = 9,5 - 10 L/100
Συνθετικο 5W-40 = 8 - 8,5 L/100Ιδιες συνθηκες οδηγησης (πολη, κινηση κτλ), ιδιος τροπος οδηγησης, ιδια βενζινη...
Πρώτον τόσο μεγάλη διαφορά όχι δεν μπορεί να είναι τα λιπαντικά. Μία τιμή στο 5% συνήθως είναι φυσιολογικό για πιο λεπτόρευστο λάδι.
Εδώ όμως μιλάς για το ίδιο πρακτικά λάδι (δεν έχεις κατέβει σε 30άρι πχ και το ιξώδες είναι το ίδιο και για τα δύο λάδια) και οι τιμές αυτές είναι εντελώς αδικαιολόγητες.
Το πρώτο συνθετικό (5W ή 10W) δεν σχετίζεται με το πόσο λεπτόρευστο ή παχύρεστο είναι το λάδι (άλλωστε αυτό μετράται στους 100 βαθμούς και είναι το 2ο νούμερο και στις 2 περιπτώσεις είναι 40 που είναι ένα σχετικά παχύρευστο λάδι για τα σημερινά δεδομένα) αλλά τό πόσο δύσκολο είναι να γίνει πιο παχύρεστο όσο χαμηλώνει η θερμοκρασία (που συμβαίνει πάντα αλλά αναλόγως των πρόσθετων έχουμε μικρότερη αναλογικά μείωση της ρευστότητας όσο κατεβαίνει η θερμοκρασία).
Υ.Σ. ΑΝ οδηγείς σε πολύ κρύο καιρό και οι διαδρομές σου δεν είναι μεγάλες ώστε να προλάβει ο κινητήρας να δουλέψει σε καλές θερμοκρασίες τότε ναί να δεχτώ ότι πιθανά να έχεις λίγο καλύτερη κατανάλωση με ένα λάδι που κρύο είναι πιο λεπτόρευστο συγκριτικά με ένα άλλο και λιπαίνει και καλύτερα τον κινητήρα. Αλλιώς αυτό που λες δεν γίνεται και κάτι άλλο συμβαίνει....
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Υ.Σ. ΑΝ οδηγείς σε πολύ κρύο καιρό και οι διαδρομές σου δεν είναι μεγάλες ώστε να προλάβει ο κινητήρας να δουλέψει σε καλές θερμοκρασίες τότε ναί να δεχτώ ότι πιθανά να έχεις λίγο καλύτερη κατανάλωση με ένα λάδι που κρύο είναι πιο λεπτόρευστο συγκριτικά με ένα άλλο και λιπαίνει και καλύτερα τον κινητήρα. Αλλιώς αυτό που λες δεν γίνεται και κάτι άλλο συμβαίνει....
Aυτο ακριβως γινεται...Αυτος ειναι και ο λογος που εβαλα 5W-40. (πρωινα ξεκινηματα, μικρες αποστασεις κτλ)
Τα υπολοιπα που γραφεις ειναι γνωστα και γι'αυτο μου φανηκε περιεργη η τοση διαφορα...
Θα δουμε μεσα στη βδομαδα τι γινεται και σε ταξιδι...
Έρευνα Κατανάλωσης 8557