-
Όλο και περισσότερο τα τελευταία χρόνια παρατηρώ τους δημοσιογράφους να υποτιμούν τις +2 θέσεις (κυρίως σε ανοιχτά αυτοκίνητα) και να τις θεωρούν διακοσμητικές και άχρηστες αφήνοντας να εννοηθεί ότι πρόκειται περίπου για κοροϊδία από μέρους του κατασκευαστή. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί αυτή η δυσαρέσκεια και είμαι ένθερμος υποστηρικτής των +2 θέσεων που είναι ακριβώς αυτό που συμβολίζουν: +2 και σε καμία περίπτωση δεν πρέπει, ούτε άλλωστε οφείλουν να ανταγωνίζονται τα 4θέσια αυτοκίνητα. Αυτός που θέλει 4 θέσεις όντως δεν μπορεί να βολευτεί με 2+2. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι είναι άχρηστες οι +2 γιατί απλά δεν υπάρχουν μόνο οι φίλοι των 4θέσιων. Οι 2+2 θέσεις απευθύνονται όχι στους 4-5θέσιους(!) αλλά στους οπαδούς των διθέσιων και τους λύνουν τα χέρια αυξάνοντας εντυπωσιακά την πρακτικότητα του οχήματός τους χωρίς να χαλάνε τις γραμμές του αμαξώματος ούτε να μεγαλώνουν πολύ τις διαστάσεις. Οπότε έκπληξη μου κάνει η συμπεριφορά μερικών δημοσιογράφων καθώς ειδικά αυτοί θα έπρεπε να μπορούν να κάνουν τη διάκριση ώστε να μην έχουν παράλογες απαιτήσεις.
Για να τους πείσω αυτούς και εσάς για την χρησιμότητα αυτού του χώρου θα αναφερθώ σε μερικές καθημερινές απλές πρακτικές ανάγκες. Όσοι έχουν ζώο σίγουρα θέλουν το +2 γιατί αλλιώς τα roadsters αποκλείονται είτε αποκλείεται το ζώο. Το ίδιο το ζητάνε και όσοι με διθέσιο roadster έχουν ποτέ δοκιμάσει να παραλάβουν κάποιον με βαλίτσα κανονικού μεγέθους και όχι μαλακό και ευσυμπίεστο σάκο για να μην πώ και για περισσότερες από μία αποσκευή από αεροδρόμιο / σταθμό / λιμάνι …. Όπως φαντάζεστε δύσκολα χωράει στους συνηθισμένους χώρους αποσκευής ενώ αντίθετα μπορεί να τοποθετηθεί στον +2 χώρο. Και το πιο καθημερινό, υπέρτατο και εκνευριστικότατο! Αν θέλετε μπαίνοντας στο αυτοκίνητο να αφήσετε το χαρτοφύλακά σας ή το σακάκι σας κάπου ή πρέπει να διπλωθείτε στα δύο (είναι και χαμηλά τα άτιμα) και να σκύψετε μέχρι την άλλη θέση (που μάλιστα δεν γίνεται αν έχετε και συνεπιβάτη) ή πρέπει να πάτε πίσω στο πορτμπαγκάζ και μετά πάλι μπροστά για να μπείτε μέσα....
Προσωπικά έχοντας ζήσει για χρόνια με αυτοκίνητο τύπου roadster παλαιού τύπου θεωρητικά διθέσιο αλλά με χώρο από πίσω δυσκολεύομαι να βρω κάτι αντίστοιχο (κοινώς μου τη δίνει που το νέο ΜΧ5 που επιτέλους μου αρέσει αισθητικά συνεχίζει να έχει ελάχιστο χώρο αποσκευών και ελάχιστο χώρο στο σαλόνι). Τα παλαιότερα roadsters διέθεταν χώρο για αντικείμενα ή ζώα ή για ευκαιριακό επιβάτη. Τώρα ο χώρος πίσω τείνει να καταργηθεί και η κατηγορία έχει γίνει αυστηρά διθέσια. Οι εξαιρέσεις είναι ελάχιστες (νομίζω Alfa Romeo Spider, Mercedes SL σίγουρα η προηγούμενη δνε ξέρω για την τωρινή και τα μικρά cc από Peugeot, Nissan, Mitsubishi από τα οποία μόνο η SL είναι πισωκίνητη). Υποθέτω ότι μπορεί να είναι για λόγους οικονομικούς ή για αύξηση της ακαμψίας. Αυτή όμως η μικρή διαφορά σε εσωτερικούς χώρους δίνει, για μένα τουλάχιστον αλλά φαντάζομαι και για πολλούς άλλους, κυρίως εργένηδες/ισσες (που τα τελευταία χρόνια αποτελούν μεγάλη δύναμη τόσο σε αριθμό όσο και σε αγοραστική ικανότητα) ή άτεκνα ζευγάρια, τη δυνατότητα να έχουν ένα τέτοιο αυτοκίνητο όχι μόνο σαν ειδικό αυτοκίνητο της βόλτας ή του Σαββατοκύριακου, κάτι που αποτελεί σημαντικό επιπλέον έξοδο, αλλά σαν μοναδικό αυτοκίνητο που καλύπτει πλήρως όλες τις συνθήκες μετακίνησης εκτός από τα πεθερικά! -
Όλο και περισσότερο τα τελευταία χρόνια παρατηρώ τους δημοσιογράφους να υποτιμούν τις +2 θέσεις (κυρίως σε ανοιχτά αυτοκίνητα) και να τις θεωρούν διακοσμητικές και άχρηστες αφήνοντας να εννοηθεί ότι πρόκειται περίπου για κοροϊδία από μέρους του κατασκευαστή. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί αυτή η δυσαρέσκεια και είμαι ένθερμος υποστηρικτής των +2 θέσεων που είναι ακριβώς αυτό που συμβολίζουν: +2 και σε καμία περίπτωση δεν πρέπει, ούτε άλλωστε οφείλουν να ανταγωνίζονται τα 4θέσια αυτοκίνητα. Αυτός που θέλει 4 θέσεις όντως δεν μπορεί να βολευτεί με 2+2. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι είναι άχρηστες οι +2 γιατί απλά δεν υπάρχουν μόνο οι φίλοι των 4θέσιων. Οι 2+2 θέσεις απευθύνονται όχι στους 4-5θέσιους(!) αλλά στους οπαδούς των διθέσιων και τους λύνουν τα χέρια αυξάνοντας εντυπωσιακά την πρακτικότητα του οχήματός τους χωρίς να χαλάνε τις γραμμές του αμαξώματος ούτε να μεγαλώνουν πολύ τις διαστάσεις. Οπότε έκπληξη μου κάνει η συμπεριφορά μερικών δημοσιογράφων καθώς ειδικά αυτοί θα έπρεπε να μπορούν να κάνουν τη διάκριση ώστε να μην έχουν παράλογες απαιτήσεις.
Για να τους πείσω αυτούς και εσάς για την χρησιμότητα αυτού του χώρου θα αναφερθώ σε μερικές καθημερινές απλές πρακτικές ανάγκες. Όσοι έχουν ζώο σίγουρα θέλουν το +2 γιατί αλλιώς τα roadsters αποκλείονται είτε αποκλείεται το ζώο. Το ίδιο το ζητάνε και όσοι με διθέσιο roadster έχουν ποτέ δοκιμάσει να παραλάβουν κάποιον με βαλίτσα κανονικού μεγέθους και όχι μαλακό και ευσυμπίεστο σάκο για να μην πώ και για περισσότερες από μία αποσκευή από αεροδρόμιο / σταθμό / λιμάνι …. Όπως φαντάζεστε δύσκολα χωράει στους συνηθισμένους χώρους αποσκευής ενώ αντίθετα μπορεί να τοποθετηθεί στον +2 χώρο. Και το πιο καθημερινό, υπέρτατο και εκνευριστικότατο! Αν θέλετε μπαίνοντας στο αυτοκίνητο να αφήσετε το χαρτοφύλακά σας ή το σακάκι σας κάπου ή πρέπει να διπλωθείτε στα δύο (είναι και χαμηλά τα άτιμα) και να σκύψετε μέχρι την άλλη θέση (που μάλιστα δεν γίνεται αν έχετε και συνεπιβάτη) ή πρέπει να πάτε πίσω στο πορτμπαγκάζ και μετά πάλι μπροστά για να μπείτε μέσα....
Προσωπικά έχοντας ζήσει για χρόνια με αυτοκίνητο τύπου roadster παλαιού τύπου θεωρητικά διθέσιο αλλά με χώρο από πίσω δυσκολεύομαι να βρω κάτι αντίστοιχο (κοινώς μου τη δίνει που το νέο ΜΧ5 που επιτέλους μου αρέσει αισθητικά συνεχίζει να έχει ελάχιστο χώρο αποσκευών και ελάχιστο χώρο στο σαλόνι). Τα παλαιότερα roadsters διέθεταν χώρο για αντικείμενα ή ζώα ή για ευκαιριακό επιβάτη. Τώρα ο χώρος πίσω τείνει να καταργηθεί και η κατηγορία έχει γίνει αυστηρά διθέσια. Οι εξαιρέσεις είναι ελάχιστες (νομίζω Alfa Romeo Spider, Mercedes SL σίγουρα η προηγούμενη δνε ξέρω για την τωρινή και τα μικρά cc από Peugeot, Nissan, Mitsubishi από τα οποία μόνο η SL είναι πισωκίνητη). Υποθέτω ότι μπορεί να είναι για λόγους οικονομικούς ή για αύξηση της ακαμψίας. Αυτή όμως η μικρή διαφορά σε εσωτερικούς χώρους δίνει, για μένα τουλάχιστον αλλά φαντάζομαι και για πολλούς άλλους, κυρίως εργένηδες/ισσες (που τα τελευταία χρόνια αποτελούν μεγάλη δύναμη τόσο σε αριθμό όσο και σε αγοραστική ικανότητα) ή άτεκνα ζευγάρια, τη δυνατότητα να έχουν ένα τέτοιο αυτοκίνητο όχι μόνο σαν ειδικό αυτοκίνητο της βόλτας ή του Σαββατοκύριακου, κάτι που αποτελεί σημαντικό επιπλέον έξοδο, αλλά σαν μοναδικό αυτοκίνητο που καλύπτει πλήρως όλες τις συνθήκες μετακίνησης εκτός από τα πεθερικά! -
Όλο και περισσότερο τα τελευταία χρόνια παρατηρώ τους δημοσιογράφους να υποτιμούν τις +2 θέσεις (κυρίως σε ανοιχτά αυτοκίνητα) και να τις θεωρούν διακοσμητικές και άχρηστες αφήνοντας να εννοηθεί ότι πρόκειται περίπου για κοροϊδία από μέρους του κατασκευαστή. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί αυτή η δυσαρέσκεια και είμαι ένθερμος υποστηρικτής των +2 θέσεων που είναι ακριβώς αυτό που συμβολίζουν: +2 και σε καμία περίπτωση δεν πρέπει, ούτε άλλωστε οφείλουν να ανταγωνίζονται τα 4θέσια αυτοκίνητα. Αυτός που θέλει 4 θέσεις όντως δεν μπορεί να βολευτεί με 2+2. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι είναι άχρηστες οι +2 γιατί απλά δεν υπάρχουν μόνο οι φίλοι των 4θέσιων. Οι 2+2 θέσεις απευθύνονται όχι στους 4-5θέσιους(!) αλλά στους οπαδούς των διθέσιων και τους λύνουν τα χέρια αυξάνοντας εντυπωσιακά την πρακτικότητα του οχήματός τους χωρίς να χαλάνε τις γραμμές του αμαξώματος ούτε να μεγαλώνουν πολύ τις διαστάσεις. Οπότε έκπληξη μου κάνει η συμπεριφορά μερικών δημοσιογράφων καθώς ειδικά αυτοί θα έπρεπε να μπορούν να κάνουν τη διάκριση ώστε να μην έχουν παράλογες απαιτήσεις.
Για να τους πείσω αυτούς και εσάς για την χρησιμότητα αυτού του χώρου θα αναφερθώ σε μερικές καθημερινές απλές πρακτικές ανάγκες. Όσοι έχουν ζώο σίγουρα θέλουν το +2 γιατί αλλιώς τα roadsters αποκλείονται είτε αποκλείεται το ζώο. Το ίδιο το ζητάνε και όσοι με διθέσιο roadster έχουν ποτέ δοκιμάσει να παραλάβουν κάποιον με βαλίτσα κανονικού μεγέθους και όχι μαλακό και ευσυμπίεστο σάκο για να μην πώ και για περισσότερες από μία αποσκευή από αεροδρόμιο / σταθμό / λιμάνι …. Όπως φαντάζεστε δύσκολα χωράει στους συνηθισμένους χώρους αποσκευής ενώ αντίθετα μπορεί να τοποθετηθεί στον +2 χώρο. Και το πιο καθημερινό, υπέρτατο και εκνευριστικότατο! Αν θέλετε μπαίνοντας στο αυτοκίνητο να αφήσετε το χαρτοφύλακά σας ή το σακάκι σας κάπου ή πρέπει να διπλωθείτε στα δύο (είναι και χαμηλά τα άτιμα) και να σκύψετε μέχρι την άλλη θέση (που μάλιστα δεν γίνεται αν έχετε και συνεπιβάτη) ή πρέπει να πάτε πίσω στο πορτμπαγκάζ και μετά πάλι μπροστά για να μπείτε μέσα....
Προσωπικά έχοντας ζήσει για χρόνια με αυτοκίνητο τύπου roadster παλαιού τύπου θεωρητικά διθέσιο αλλά με χώρο από πίσω δυσκολεύομαι να βρω κάτι αντίστοιχο (κοινώς μου τη δίνει που το νέο ΜΧ5 που επιτέλους μου αρέσει αισθητικά συνεχίζει να έχει ελάχιστο χώρο αποσκευών και ελάχιστο χώρο στο σαλόνι). Τα παλαιότερα roadsters διέθεταν χώρο για αντικείμενα ή ζώα ή για ευκαιριακό επιβάτη. Τώρα ο χώρος πίσω τείνει να καταργηθεί και η κατηγορία έχει γίνει αυστηρά διθέσια. Οι εξαιρέσεις είναι ελάχιστες (νομίζω Alfa Romeo Spider, Mercedes SL σίγουρα η προηγούμενη δνε ξέρω για την τωρινή και τα μικρά cc από Peugeot, Nissan, Mitsubishi από τα οποία μόνο η SL είναι πισωκίνητη). Υποθέτω ότι μπορεί να είναι για λόγους οικονομικούς ή για αύξηση της ακαμψίας. Αυτή όμως η μικρή διαφορά σε εσωτερικούς χώρους δίνει, για μένα τουλάχιστον αλλά φαντάζομαι και για πολλούς άλλους, κυρίως εργένηδες/ισσες (που τα τελευταία χρόνια αποτελούν μεγάλη δύναμη τόσο σε αριθμό όσο και σε αγοραστική ικανότητα) ή άτεκνα ζευγάρια, τη δυνατότητα να έχουν ένα τέτοιο αυτοκίνητο όχι μόνο σαν ειδικό αυτοκίνητο της βόλτας ή του Σαββατοκύριακου, κάτι που αποτελεί σημαντικό επιπλέον έξοδο, αλλά σαν μοναδικό αυτοκίνητο που καλύπτει πλήρως όλες τις συνθήκες μετακίνησης εκτός από τα πεθερικά! -
Oταν ο κατασκευαστης αναφερεται σε 2+2, αναφερεται σε +2 ανθρωπους (νομιζω). Ουτε σε 2+σκυλο ουτε σε 2+βαλιτσα. Οποτε, τι θελω να πω... οσο διαφημιζουν +2 θεσεις τοτε ναι... καλα κανουν και τους θαβουν γιατι ουτε αναπηροι δεν μπαινουν... το αστειο ειναι οτι οι κατασκευαστες παρολο που στην πλειοψηφια των 2+2 δεν αφηνουν χωρο για ανθρωπο, διαμορφωνουν τον πισω χωρο με κανονικα καθισματα!!! Για ποιο λογο? Απλα για να αυξησουν το κοστος? Επειδη δεν στεκεται το σχεδιο διαφορετικα?
Οποτε συμφωνουμε στην πρακτικοτητα, αλλα +2 δεν ειναι... τουλαχιστον η πλειοψηφια.
Παντως, ειναι πολυ δεσμευτικα τετοια οχηματα που δεν σου δινουν την δυνατοτητα να βαλεις εστω 2 ακομα ατομα με τυπικη ανεση. Η αγορα τους θελει πολυ μεγαλη σκεψη.
-
Δεν αντιλέγω, ξεκινάς από μια σωστή βάση. Θα προτιμούσα όμως να αναφέρεις παραδείγματα που δεν θα μπορούσαν να βολευτούν και σε έναν απλό ανοιχτό και εύκολα προσβάσιμο αποθηκευτικό χώρο πίσω από τα καθίσματα αλλά χρειάζονται ντε και καλά - υποτυπώδες έστω - κάθισμα. Αν και αναφέρεις και τον ευκαιριακό επιβάτη που νομίζω ότι είναι και ο μόνος σοβαρός λόγος για την ύπαρξη +2 θέσεων.
-
το +2 είναι ότι πρέπει γι αυτούς που πάνε σε κλαμπ με το φιλαράκι τους και γυρνάνε με 2 γκομενάκια
αν έχεις διθέσιο που να τα βάλεις?
συν ότι είναι οτι πρέπει για μικρά παιδιά.....
γι'αυτό δεν μου αρέσουν και τόσο τα διθέσια..
-
Ο χρήστης dimitrios έγραψε:
το +2 είναι ότι πρέπει γι αυτούς που πάνε σε κλαμπ με το φιλαράκι τους και γυρνάνε με 2 γκομενάκιαΝαι, αλλά είναι τόσο μικρές οι θέσεις που σε αναγκάζουν να είσαι επιλεκτικός στις πρωτιμήσεις σου στο club.... ό εξοδούχος με την μεζούρα
-
Στο +2 μπορει να βολευτει καποιος ακομη επιβατης, η μικρα παιδιά, και πραγματα αναγκαια για ταξιδι ενος ζευγαριού. Ολα τα αλλα ειναι πρακτικά αβολα εκτος για ωρα αναγκης και για μικρή αποσταση.
-
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
το +2 είναι ότι πρέπει γι αυτούς που πάνε σε κλαμπ με το φιλαράκι τους και γυρνάνε με 2 γκομενάκια
Ναι, αλλά είναι τόσο μικρές οι θέσεις που σε αναγκάζουν να είσαι επιλεκτικός στις πρωτιμήσεις σου στο club.... ό εξοδούχος με την μεζούρα
'Παμε δυνατά Μπάμπη, να σου θυμίσω ότι ψάχνουμε ΜΟΝΟ νέες κάτω των 20 ετών,κάτω απο 1.60m ύψος,με μαλλί χτενισμένο προς τα κάτω και παπούτσια χωρίς τακούνι'
-
Μα το νόημα του 2+2 είναι ότι οι +2 είναι ευκαιριακές και όχι ανταγωνιστικές των πίσω θέσεων ενός 4 θέσιου. Αν έχεις 1-2 παιδιά δύσκολα θα βολευτείς με +2, τότε θέλεις το 4θέσιο και είναι λάθος αν κατηγορείς το 2+2. Ξαναλέω ότι το 2+2 πρέπει να το βλέπουμε όχι σαν ζορισμένο 4θέσιο αλλά σαν διθέσιο με πλεονέκτημα που διευκολύνουν τον χρήστη σε κάποιες ιδιαίτερες περιπτώσεις που το αυστηρά 2θέσιο τον περιορίζει.
-
Στο θέμα αναφέρεται το Evo, γράφοντας για την νεα Jaguar coupe, εξηγώντας την διαμόρφωσή της ως 2+2 παρόλο που τα +2 είναι για μικρά παιδιά ή μικρούς σκύλους.
Η απάντηση της Jaguar ήταν (σε ελεύθερη μετάφραση) ότι **οι πελάτες **αυτό ζητήσανε - δηλαδή θέλουν να έχουν την ενναλακτική λύση να μεταφέρουν έναν τρίτο επιβάτη κουτσά-στραβά σε μικρή απόσταση. Κάτι που τα αυστηρά διθέσια δεν μπορούν.
Εγώ συμφωνώ.
-
Aπό προσωπική πείρα με ένα 206cc που είχα για μερικές μέρες μπορώ να πώ τα εξής...
Για δύο άτομα είναι μια χαρά.
Για δύο άτομα με αποσκευές θέλει λίγο μελέτη το πράμα ως προς την ποιότητα των αποσκευών. (οι μεγάλες πλαστικές hard Samsonait π.χ. αποκλείονται )
Ο γιός μου (ετών 3 τότε) βολεύτηκε μια χαρά στο πίσω «κάθισμα» για μια αρκετά μεγάλη βόλτα χωρίς προβλήματα...
Ο αδερφός μου, επίσης, μπόρεσε και μπήκε εκεί για μια απόσταση μισής ώρας (βόλτα για καφέ) με ύψος 1,90 και βάρος 116 κιλά (ναι χώρεσε αλλά στριμωγμένος και στο πλάϊ )
Είναι καθαρά θέμα αναγκών.
-
Ο χρήστης dimitrios έγραψε:
το +2 είναι ότι πρέπει γι αυτούς που πάνε σε κλαμπ με το φιλαράκι τους και γυρνάνε με 2 γκομενάκιααν έχεις διθέσιο που να τα βάλεις?
Κάθονται τα δύο γκομενάκια στη θέση του συνοδηγού και ο φίλος σου παίρνει ταξί.
-
Ο χρήστης opterios έγραψε:
το +2 είναι ότι πρέπει γι αυτούς που πάνε σε κλαμπ με το φιλαράκι τους και γυρνάνε με 2 γκομενάκια
αν έχεις διθέσιο που να τα βάλεις?
Κάθονται τα δύο γκομενάκια στη θέση του συνοδηγού και ο φίλος σου παίρνει ταξί.
lol
και αν εσύ είσαι ο φίλος,τοτε ο οδηγός παίρνει και τα δυο γκομενακια και φεύγει....
τσατσια με το ταξί....που να ψάχνεις τώρα....
για τον φίλο που αναφέρθηκε παραπάνω περί επιλεκτικότητας....
45 κιλά,1.60-1.65 και το μαλλί ας είναι και χτενισμένο προς τα πάνωκάπως έτσι πάντως...
http://i4.photobucket.com/albums/y149/c ... eutsch.jpgόσες συνφορουμίτισες ταιριάζετε στην περιγραφή,στείλτε βιογραφικό σε μένα ή στο ράντομ.....
2+2 γιατί όχι ;;;