Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Περιοδικο 4τ: you must be joking!
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Περιοδικο 4τ: you must be joking!
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 11
    • 12
    • 1 / 12
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    55
    229
    137
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      petran last edited by

      τευχος αυτου του μηνα

      συγκριτικη παρουσιαση octavia rs-leon tfsi

      αναδημοσιευω καποια σχολια για αρχη.

      Ο χρήστης OctaNios έγραψε:
      Μετά το ανεκδιήγητο συγκριτικό μεταξύ Octavia 4x4 ABT - Impreza 1600 turbo, προ αμνημονεύτων χρόνων, όπου παρουσιαζόταν ως καλύτερο το αυτοκίνητο που βασίστηκε στη χειρότερη μετατροπή που έχει γίνει ποτέ από Ελληνική αντιπροσωπεία, δηλαδή το Impreza, το περιοδικό '4τροχοί' ξανακτυπά.

      Στο συγκριτικό μεταξύ Octavia RS - Leon Tfsi, μετά από ένα εξαιρετικό μαγείρεμα αισθήσεων, μετρήσεων κ.λ.π. προκύπτει το προϊόν της φίλης του περιοδικού, Seat, ως καλύτερο.

      Σημειώνω τα παρακάτω :
      Ισχυρότερος κινητήρας στο Octavia,
      καλύτερες επιδόσεις,
      πιο όμορφο και ποιοτικό εσωτερικό,
      καλύτερη άνεση στο δρόμο, παρά τις 18αρες (όλα αυτά μέσα από το κείμανο).

      Σχόλιο του περιοδικού για τα φρένα : 'τα φρένα του Skoda έδειξαν να κουράζονται, συγκριτικά πιο εύκολα, αν και σε απόλυτες τιμές πέτυχαν την εκπληκτική :!: επίδοση των 53,3 μέτρων από τα 120 χλμ/ώρα, έναντι 58,2 μέτρων του Seat (5 ολόκληρα μέτρα διαφορά :!: )

      Και καταλήγουμε στο συμπέρασμα :
      'με το χέρι στην καρδιά (ή μήπως στην τσέπη ) επιλέγουμε Leon. Η υποδεέστερη δύναμη του Ισπανικού αυτοκινήτου θα φανεί μόνο σε όσους αρέσκονται να εμπλέκονται σε ανούσιες εχθροπραξίες στα φανάρια' :shock: (δηλαδή, μόνο για αυτό αγοράζουμε αυτοκίνητα με ικανούς κινητήρες :?:)

      Ακολουθεί το απίστευτο : 'εταιρία μεταφορών δεν έχουμε (:shock:) για να χρειαζόμαστε το πραγματικά αχανές πορτ μπαγκαζ του Skoda'
      (εμείς δηλαδή που έχουμε οικογένεια, δεν είμαστε μέσα στο target group των αυτοκινητοβιομηχανιών, πρέπει να έχουμε εταιρία μεταφορών για να χρειαστούμε μεγάλο χώρο αποσκευών.
      'Στο Leon φοράς τη θέση οδήγησης, ακουμπάς στο πλαίσιο και τις αναρτήσεις για να πας αέρα'
      (για αυτό ίσως το Octavia έγραψε στα Μέγαρα 1:15:90, ενώ το Leon 1:17:00. Πάνω από 1 sec στο γύρο στα Μέγαρα είναι μεγάλη διαφορά.)

      Διαβάζω τους 4 τροχούς από 12 ετών, δηλαδή 25 χρόνια. Νομίζω ότι το τεύχος Μαρτίου 2006 θα είναι το τελευταίο για μένα.

      τι εγινε ρε παιδια?
      κουτοχορτο νομιζετε οτι τρωμε?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        petran last edited by

        τευχος αυτου του μηνα

        συγκριτικη παρουσιαση octavia rs-leon tfsi

        αναδημοσιευω καποια σχολια για αρχη.

        Ο χρήστης OctaNios έγραψε:
        Μετά το ανεκδιήγητο συγκριτικό μεταξύ Octavia 4x4 ABT - Impreza 1600 turbo, προ αμνημονεύτων χρόνων, όπου παρουσιαζόταν ως καλύτερο το αυτοκίνητο που βασίστηκε στη χειρότερη μετατροπή που έχει γίνει ποτέ από Ελληνική αντιπροσωπεία, δηλαδή το Impreza, το περιοδικό '4τροχοί' ξανακτυπά.

        Στο συγκριτικό μεταξύ Octavia RS - Leon Tfsi, μετά από ένα εξαιρετικό μαγείρεμα αισθήσεων, μετρήσεων κ.λ.π. προκύπτει το προϊόν της φίλης του περιοδικού, Seat, ως καλύτερο.

        Σημειώνω τα παρακάτω :
        Ισχυρότερος κινητήρας στο Octavia,
        καλύτερες επιδόσεις,
        πιο όμορφο και ποιοτικό εσωτερικό,
        καλύτερη άνεση στο δρόμο, παρά τις 18αρες (όλα αυτά μέσα από το κείμανο).

        Σχόλιο του περιοδικού για τα φρένα : 'τα φρένα του Skoda έδειξαν να κουράζονται, συγκριτικά πιο εύκολα, αν και σε απόλυτες τιμές πέτυχαν την εκπληκτική :!: επίδοση των 53,3 μέτρων από τα 120 χλμ/ώρα, έναντι 58,2 μέτρων του Seat (5 ολόκληρα μέτρα διαφορά :!: )

        Και καταλήγουμε στο συμπέρασμα :
        'με το χέρι στην καρδιά (ή μήπως στην τσέπη ) επιλέγουμε Leon. Η υποδεέστερη δύναμη του Ισπανικού αυτοκινήτου θα φανεί μόνο σε όσους αρέσκονται να εμπλέκονται σε ανούσιες εχθροπραξίες στα φανάρια' :shock: (δηλαδή, μόνο για αυτό αγοράζουμε αυτοκίνητα με ικανούς κινητήρες :?:)

        Ακολουθεί το απίστευτο : 'εταιρία μεταφορών δεν έχουμε (:shock:) για να χρειαζόμαστε το πραγματικά αχανές πορτ μπαγκαζ του Skoda'
        (εμείς δηλαδή που έχουμε οικογένεια, δεν είμαστε μέσα στο target group των αυτοκινητοβιομηχανιών, πρέπει να έχουμε εταιρία μεταφορών για να χρειαστούμε μεγάλο χώρο αποσκευών.
        'Στο Leon φοράς τη θέση οδήγησης, ακουμπάς στο πλαίσιο και τις αναρτήσεις για να πας αέρα'
        (για αυτό ίσως το Octavia έγραψε στα Μέγαρα 1:15:90, ενώ το Leon 1:17:00. Πάνω από 1 sec στο γύρο στα Μέγαρα είναι μεγάλη διαφορά.)

        Διαβάζω τους 4 τροχούς από 12 ετών, δηλαδή 25 χρόνια. Νομίζω ότι το τεύχος Μαρτίου 2006 θα είναι το τελευταίο για μένα.

        τι εγινε ρε παιδια?
        κουτοχορτο νομιζετε οτι τρωμε?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          petran last edited by

          τευχος αυτου του μηνα

          συγκριτικη παρουσιαση octavia rs-leon tfsi

          αναδημοσιευω καποια σχολια για αρχη.

          Ο χρήστης OctaNios έγραψε:
          Μετά το ανεκδιήγητο συγκριτικό μεταξύ Octavia 4x4 ABT - Impreza 1600 turbo, προ αμνημονεύτων χρόνων, όπου παρουσιαζόταν ως καλύτερο το αυτοκίνητο που βασίστηκε στη χειρότερη μετατροπή που έχει γίνει ποτέ από Ελληνική αντιπροσωπεία, δηλαδή το Impreza, το περιοδικό '4τροχοί' ξανακτυπά.

          Στο συγκριτικό μεταξύ Octavia RS - Leon Tfsi, μετά από ένα εξαιρετικό μαγείρεμα αισθήσεων, μετρήσεων κ.λ.π. προκύπτει το προϊόν της φίλης του περιοδικού, Seat, ως καλύτερο.

          Σημειώνω τα παρακάτω :
          Ισχυρότερος κινητήρας στο Octavia,
          καλύτερες επιδόσεις,
          πιο όμορφο και ποιοτικό εσωτερικό,
          καλύτερη άνεση στο δρόμο, παρά τις 18αρες (όλα αυτά μέσα από το κείμανο).

          Σχόλιο του περιοδικού για τα φρένα : 'τα φρένα του Skoda έδειξαν να κουράζονται, συγκριτικά πιο εύκολα, αν και σε απόλυτες τιμές πέτυχαν την εκπληκτική :!: επίδοση των 53,3 μέτρων από τα 120 χλμ/ώρα, έναντι 58,2 μέτρων του Seat (5 ολόκληρα μέτρα διαφορά :!: )

          Και καταλήγουμε στο συμπέρασμα :
          'με το χέρι στην καρδιά (ή μήπως στην τσέπη ) επιλέγουμε Leon. Η υποδεέστερη δύναμη του Ισπανικού αυτοκινήτου θα φανεί μόνο σε όσους αρέσκονται να εμπλέκονται σε ανούσιες εχθροπραξίες στα φανάρια' :shock: (δηλαδή, μόνο για αυτό αγοράζουμε αυτοκίνητα με ικανούς κινητήρες :?:)

          Ακολουθεί το απίστευτο : 'εταιρία μεταφορών δεν έχουμε (:shock:) για να χρειαζόμαστε το πραγματικά αχανές πορτ μπαγκαζ του Skoda'
          (εμείς δηλαδή που έχουμε οικογένεια, δεν είμαστε μέσα στο target group των αυτοκινητοβιομηχανιών, πρέπει να έχουμε εταιρία μεταφορών για να χρειαστούμε μεγάλο χώρο αποσκευών.
          'Στο Leon φοράς τη θέση οδήγησης, ακουμπάς στο πλαίσιο και τις αναρτήσεις για να πας αέρα'
          (για αυτό ίσως το Octavia έγραψε στα Μέγαρα 1:15:90, ενώ το Leon 1:17:00. Πάνω από 1 sec στο γύρο στα Μέγαρα είναι μεγάλη διαφορά.)

          Διαβάζω τους 4 τροχούς από 12 ετών, δηλαδή 25 χρόνια. Νομίζω ότι το τεύχος Μαρτίου 2006 θα είναι το τελευταίο για μένα.

          τι εγινε ρε παιδια?
          κουτοχορτο νομιζετε οτι τρωμε?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            tsilis last edited by

            Tί σου φαίνεται περίεργο?
            Το ότι δεν είναι τόσο ευχάριστο οδηγικά όσο το Σέατ δεν μετράει?

            Δηλαδή το OPC π.χ. 'το παίρνει' χαλαρά το Σκόντα και τα υπόλοιπα της κατηγορίας?

            ....δεν το νομίζω!

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • A
              abs last edited by

              Ας πάρουμε λοιπόν Λεόν γιατί σύμφωνα με το περιοδικό:

              Εχει λιγότερο ισχυρό κινητήρα από την Οκτάβια
              Εχει χειρότερες επιδόσεις από την Οκτάβια
              Εχει πιό άσχημο και λιγότερο ποιοτικό εσωτερικό από την Οκτάβια
              Εχει χειρότερη άνεση στο δρόμο από την Οκτάβια.
              Εχει φρενάρισμα από τα 120 μεγαλύτερο κατά 5 ολόκληρα μέτρα από την Οκτάβια.
              Εχει μικρότερο χώρο αποσκευών από την Οκτάβια (για εταιρίες μεταφορών καλή είναι και η Οκτάβια)

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • O
                opterios last edited by

                Δε βλέπω κάτι μεμπτό, Πέτρο.

                Φαίνεται ξεκάθαρα από το άρθρο ότι το Octavia πλεονεκτεί σχεδόν παντού. Απλώς τους άρεσε το Leon περισσότερο, κυρίως λόγο καλύτερης αίσθησης. Δηλαδή 'το ένα τα κάνει όλα καλύτερα, αλλά το άλλο μας άρεσε περισσότερο'. Καθένας μπορεί να βγάλει τα συμπεράσματά του, δε νομίζω ότι είπαν κάτι που χρήζει κακής κριτικής.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • S
                  spiros last edited by

                  Να συμπληρωσω το παζλ λεγοντας οτι οι επιδοσεις τους ειναι πολυ κοντα (με εξαιρεση την τελικη ταχυτητα) και οτι το Λεον εχει πιο σπορ αισθηση λογω πιο σφιχτης αναρτησης.

                  Τα δε ΥΠΕΡ-ΚΑΤΑ, συγκρινοντας τα 2 αυτοκινητα, συμφωνα με το περιοδικο ειναι:

                  RS

                  ιπποδυναμη
                  ανεση
                  εικονα πλαστικων

                  μαλακες ρυθμισεις
                  αισθηση επιλογεα

                  Λεον

                  θεση οδηγησης
                  οδικη συμπεριφορα
                  κοστος
                  αντοχη φρενων

                  εικονα πλαστικων

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    petran last edited by

                    Ο χρήστης opterios έγραψε:
                    Δε βλέπω κάτι μεμπτό, Πέτρο.

                    Φαίνεται ξεκάθαρα από το άρθρο ότι το Octavia πλεονεκτεί σχεδόν παντού. Απλώς τους άρεσε το Leon περισσότερο, κυρίως λόγο καλύτερης αίσθησης. Δηλαδή 'το ένα τα κάνει όλα καλύτερα, αλλά το άλλο μας άρεσε περισσότερο'. Καθένας μπορεί να βγάλει τα συμπεράσματά του, δε νομίζω ότι είπαν κάτι που χρήζει κακής κριτικής.

                    μεμπτο δεν θα ητανε τιποτα θεμη, μονο αν το αρθρο το ειχε γραψει ο καραντασιος της seat force.
                    οχι ενα ανεξαρτητο περιοδικο που κανχαζει για την μεγαλη και βαρια ιστορια του.

                    απο ποτε τα καλυτερα φρενα ακινητοποιουνε 5 ολοκληρα μετρα αργοτερα? (ενα πολυνεκρο και βαλε ειναι η διαφορα)

                    απο ποτε το πιο καλο και ευχαριστο οδηγικα ειναι αργοτερο σε πιστα και σε δρομο?
                    α, το 'χειροτερο' απο τα δυο τυχαινει και ειναι και πιο 'ανετο', αν και με 18αρια..

                    απο ποτε σε αυτοκινητα που εχουνε στοχο να εξυπηρετουνε ανθρωπους με οικογενεια οι χωροι ειναι μειον?

                    απο ποτε ο δυνατοτερος κινητηρας ειναι αποκλειστικα για χρηση στα φαναρια? (σα δε ντρεπομαστε λεω 'γω..)

                    οι μετρησεις των ρεπριζ γινανε την ιδια μερα με τις ιδιες συνθηκες και απο τους ιδιους ανθρωπους?
                    εμεις που εχουμε προσβασεις και σε αλλα περιοδικα που κανουνε κι αυτα μετρησεις, γιατι εχουμε αλλα στοιχεια για τις συγκριτικες επιδοσεις των 2?

                    να φυλλομετρησουμε μερικα τευχη (πχ τα τελευταια 24) να δουμε το πληθος των διαφημιστικων καταχωρησεων των 2 'αντιπαλων'?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • M
                      mad-max-13 last edited by

                      οτι δεν σας αρεσει η δεν σας εκφραζει μαυριστε το...

                      μην ασχοληστε με δημοσιογραφους εισπρακτορες

                      παιρνουν μια γραμμη οι ανθρωποι και πρεπει να την κρατησουν αλλιως θα χασουν την δουλεια τους....

                      δεν πανε που δεν πανε καλα
                      απολυουν προσωπικο
                      εχουν χασει τον προσανατολισμο τους
                      γλυφουν εκει που εφτυναν
                      απο market leaders εχουν γινει followers (δεν υπαρχει χειροτερο για εταιρεια)
                      προχωρανε σε ενεργειες τυπου safetrack πωληση μεριδιο τεχνικων εκδοσεων σε εταιρεια με εδρα το channel island στην αμερικη
                      σπασμοδικες αντιδρασεις και φοβια καθε τι που δεν ειναι δικο τους

                      εχουν χασει τον παλμο την αξιοπιστια και το κυρος .....

                      end of story...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • P
                        popol-ros last edited by

                        βρε βρε , που ωρες ωρες λενε και μερικες αληθειες τα περιοδικα και εμεις δεν τα παιρνουμε στα σοβαρα και τους βριζουμε

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • O
                          opterios last edited by

                          Ο χρήστης PetRaN έγραψε:
                          απο ποτε το πιο καλο και ευχαριστο οδηγικα ειναι αργοτερο σε πιστα και σε δρομο?

                          Ποτέ το γρηγορότερο δε σημαίνει ότι είναι και πιο ευχάριστο οδηγικά.

                          α, το 'χειροτερο' απο τα δυο τυχαινει και ειναι και πιο 'ανετο', αν και με 18αρια..

                          Διόρθωσέ με αν κάνω λάθος, αλλά τουλάχιστον σε αυτά που παρέθεσες, ποτέ δε βγήκε το συμπέρασμα ότι το Leon είναι καλύτερο. Απλώς είπαν ότι τους άρεσε περισσότερο. Έχει μεγάλη διαφορά.

                          απο ποτε σε αυτοκινητα που εχουνε στοχο να εξυπηρετουνε ανθρωπους με οικογενεια οι χωροι ειναι μειον?

                          Έχεις δίκιο, το επιχείρημα του περιοδικού εδώ ήταν φάουλ, πιστεύω.

                          απο ποτε ο δυνατοτερος κινητηρας ειναι αποκλειστικα για χρηση στα φαναρια? (σα δε ντρεπομαστε λεω 'γω..)

                          Προφανώς εννοούν ότι οι διαφορές δεν είναι άμεσα εντοπίσιμες κατά την οδήγηση ρε συ Πέτρο. Μήπως το έχετε πάρει πολύ πατριωτικά;

                          Σε καμία περίπτωση δεν υπερασπίζομαι το περιοδικό. Δεν το αγοράζω σχεδόν ποτέ εξάλλου. Αλλά νομίζω ότι είστε ιδιαίτερα ευέξαπτοι επειδή πρόκειται για το Octavia. Αν ήταν ανάποδα τα πράγματα, ή αν το τεστ αφορούσε άλλα αυτοκίνητα, θα είχατε την ίδια ευαισθησία; 😉

                          Ναι, είναι καλύτερο το Skoda. Αυτό το πράμα βγαίνει από το άρθρο. Το ότι οι δημοσιογράφοι προτιμούν το Leon, είτε από κόλλημα, είτε επειδή τα παίρνουν, είτε επειδή όντως τους άρεσε πιο πολύ, είναι στην κρίση του καθενός κατά πόσο θα τον επηρεάσει για την αγορά μεταξύ των δύο.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            athanasios last edited by

                            Εμφύλιος στο VAG group.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • F
                              ferr-r1 last edited by

                              Συμφωνώ με τον Θέμη πάντα παίζει και ο ανθρώπινος παράγοντας και το σημαντικό είναι στο άρθρο δεν κρύβεται κάτι έτσι ο καθένας βγάζει τα συμπερέσματά του

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • A
                                abs last edited by

                                Δεν τίθεται θέμα εμφυλίου ... ... ούτε συγκρίνουμε τα 2 αυτοκίνητα, απλά έχει ενδιαφέρον η προσέγγιση του περιοδικού ...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • G
                                  govus last edited by

                                  Δηλαδή, οι δοκιμές έπαψαν να 'ναι αντικειμενικές ( , ανακάλυψα τον τροχό... ) ;;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • S
                                    spiros last edited by

                                    Στις συνθηκες μετρησεων αναφερουν..... VW & Alfa Romeo!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      maxmara last edited by

                                      Cool down homies!

                                      Ola VAG einai!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • F
                                        felleas last edited by

                                        Σημεία των καιρών.....

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          tsilis last edited by

                                          Ο χρήστης PetRaN έγραψε:

                                          απο ποτε τα καλυτερα φρενα ακινητοποιουνε 5 ολοκληρα μετρα αργοτερα? (ενα πολυνεκρο και βαλε ειναι η διαφορα)

                                          απο ποτε το πιο καλο και ευχαριστο οδηγικα ειναι αργοτερο σε πιστα και σε δρομο?
                                          α, το 'χειροτερο' απο τα δυο τυχαινει και ειναι και πιο 'ανετο', αν και με 18αρια..

                                          απο ποτε σε αυτοκινητα που εχουνε στοχο να εξυπηρετουνε ανθρωπους με οικογενεια οι χωροι ειναι μειον?

                                          απο ποτε ο δυνατοτερος κινητηρας ειναι αποκλειστικα για χρηση στα φαναρια? (σα δε ντρεπομαστε λεω 'γω..)

                                          οι μετρησεις των ρεπριζ γινανε την ιδια μερα με τις ιδιες συνθηκες και απο τους ιδιους ανθρωπους?
                                          εμεις που εχουμε προσβασεις και σε αλλα περιοδικα που κανουνε κι αυτα μετρησεις, γιατι εχουμε αλλα στοιχεια για τις συγκριτικες επιδοσεις των 2?

                                          να φυλλομετρησουμε μερικα τευχη (πχ τα τελευταια 24) να δουμε το πληθος των διαφημιστικων καταχωρησεων των 2 'αντιπαλων'?

                                          Aς τα πάρουμε ένα-ένα:
                                          a)Τα φρένα,εκτός από την απόδοση μετρώνται και σε διάρκεια...
                                          Τί να την κάνεις την εκπληκτική επίδοση όταν σε αφήσει στη μέση της διαδρομής Πεντέλη-Γερμανικό Νεκροταφείο (καθ΄υπερβολήν βέβαια,αλά και το Λεόν δεν έχει κακά φρένα,το αντίθετο!)

                                          β)Αυτό που λες περί πίστας σου το απάντησα ενωρίτερα με το παράδειγμα του OPC.
                                          Πιστεύεις ότι είναι καλύτερο από το Σκόντα RS? Eγώ πάντως,όχι!

                                          γ)Για τους χώρους έχεις δίκιο..

                                          δ)Για τον κινητήρα,δηλαδή πιστεύεις ότι το Λεόν είναι τόοοσο πιο αργό?
                                          Για να μην πούμε ότι οι ρεπρίζ λένε κάτι άλλο..

                                          ε)...και ερχόμαστε στην αμφισβήτηση των ρεπρίζ...Ξέρεις για τους λόγους που αναφέρεις μπορεί κάποιος να αμφισβητήσει τις καλύτερες επιδόσεις του Οκτάβια από στάση!

                                          Για τα λοιπά περιοδικά και τις διαφημίσεις,καλό θα ήταν να μην βλέπουμε παντού φαντάσματα όταν διαφωνούμε...

                                          Σημειώνω ότι θεωρώ το Οκτάβια RS εξαιρετικό αυτοκίνητο για τα χρήματα που καστίζει,και θα το αγόραζα άνετα αν ήμουν οικογενειάρχης με ανάγκη χώρων...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • C
                                            chemic last edited by

                                            Αφού τα παιδιά στη σύνταξη γουστάρουν πιο πολύ το λεον τί ζόρι τραβάτε! Φαγωνόμαστε πως δεν εκφέρει γνώμη το περιοδικό αλλά αν το κάνει, θέλουμε να είναι η δική μας
                                            Μεμπτό θα ήταν να μην έλεγε που πλεονεκτεί το οκτάβια, ή να τα μαγείρευε, που σε καμία περίπτωση δεν το κάνει. Τότε θα είχε νόημα και η σπόντα για το θέμα των διαφημίσεων.
                                            υγ για το χώρο αποσκευών λέει πως δεν χρειάζονται ΤΟΣΟ μεγάλο πορτπαγκάζ οπότε το προσπερνάνε και δεν το λέει ως αρνητικό!

                                            EDIT
                                            Δε χρειάζονται τέτοιες εκφράσεις
                                            Moderator

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 11
                                            • 12
                                            • 1 / 12
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr