-
Ποιος μπορει να μου πει τι ειναι αυτο ρε παιδια ????? Ευχαριστω.
-
Ποιος μπορει να μου πει τι ειναι αυτο ρε παιδια ????? Ευχαριστω.
-
Ποιος μπορει να μου πει τι ειναι αυτο ρε παιδια ????? Ευχαριστω.
-
Ο χρήστης Giannnis έγραψε:
Ποιος μπορει να μου πει τι ειναι αυτο ρε παιδια ????? Ευχαριστω.Αν εννοείς το Cruise Control ρίξε μια ματιά εδώ
http://en.wikipedia.org/wiki/Cruise_Control
Εν ολίγοις, είναι ένα σύστημα, για ευαίσθητες γάμπες, στο οποίο ρυθμίζεις την επιθυμητή ταχύτητα του οχήματος (σε έναν αυτοκινητόδρομο με ατελειωτες ευθείες ας πούμε), πάιρνεις το πόδι σου από το γκάζι και αυτό πάει μόνο του (τι φτιάχνουν οι πούστηδοι!) με σταθερή ταχύτητα
-
Cruise Control.
Είναι σύστημα που διατηρεί την ταχύτητα του αυτοκινήτου σε συγκεκριμένο επίπεδο, ώστε χωρίς να πατάς γκάζι το αυτοκίνητο να πηγαίνει σταθερά στην ταχύτητα που έχεις εσύ επιλέξει.
Λειτουργεί ως εξής (το δικό μου τουλάχιστον):
Ανεβάζω στα πχ 80 χλμ με 4η και πατάω το κουμπάκι. Το αυτοκίνητο συνεχίζει σ' αυτή την ταχύτητα μέχρι να πατήσω φρένο ή συμπλέκτη, οπότε απενεργοποιείται. Αν πατήσω γκάζι, πχ για κανένα προσπέρασμα, θα ανεβάσω ταχύτητα, αλλά όταν το αφήσω θα επανέλθω σταδιακά στα 80 χλμ. Αν απενεργοποιήσω το CC με κάποιον από τους παραπάνω τρόπους, τότε πατώντας ξανά το κουμπάκι πχ στα 40 χλμ, το αυτοκίνητο θα επανέλθει σταδιακά χωρίς να κάνω τίποτα άλλο στα 80.
Υπάρχουν δύο κουμπάκια, το ένα αποθηκεύει την ταχύτητα που επιθυμώ και το άλλο την επαναφέρει όποτε το θελήσω.
Το σύστημα δεν κρατάει ρυθμίσεις όταν σβήνει η μηχανή.
Είναι χρήσιμο μόνο σε δρόμους σχετικά ευθείς χωρίς κίνηση (ιδανικό για Εθνική), είναι επικίνδυνο σε δρόμους με απότομες στροφές γιατί το αυτοκίνητο γκαζώνει μόλις χάσει ταχύτητα εξαιτίας της στροφής.
Όταν ενεργοποιείς το CC στις σωστές συνθήκες, κάνεις πολύ άνετο ταξίδι γιατί αφήνεις το αριστερό κάτω και απλώς έχεις σε ετοιμότητα το δεξί πάνω από το φρένο. -
Εκτος απο αυτα που ειπε ο μανος, σε μερικα αυτοκινητα υπαρχει και δυνατοτητα να αυξανεις η να μειωνεις την ταχυτητα κατα 3 χιλ το κλικ.
-
Το πλεονέκτημά του είναι ότι κάνει πιό οικονομική την οδήγηση και αν το αντέχεις ως λογική σε βοηθάει να γλυτώνεις κλήσεις αν γενικώς ξεχνιέσαι με το ποδαράκι στο γκάζι φροντίζοντας να ορίζεις την κατα τόπους επιτρεπόμενη ταχύτητα.
Βασικό του μειονέκτημα ότι υπάρχει ο κίνδυνος να χαλαρώσεις επικίνδυνα κατά τη διάρκεια της οδήγησης. -
Ευχαριστω παιδια...Αν θυμαμαι καλα παλια το λεγανε 'αυτοματο πιλοτο'... .
Επισης το πουλ μπαρ σε τι εξυπηρετει ???? Ειναι νομιμο ?????Τα εχει το CRV που περιμενω
-
Bull Bar.
Χρήσιμο όταν έχεις γελάδια, όταν κυνηγάς κακοποιούς και όταν επιδιώκεις να σκοτώσεις πεζό.
Κανονικά δεν θα έπρεπε να είναι νόμιμο, ειδικά στην πόλη. Στην Ελλάδα το χρησιμοποιούν ως προστατευτικό προφυλακτήρα κατά το παρκάρισμα. -
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Bull Bar.
Χρήσιμο όταν έχεις γελάδια, όταν κυνηγάς κακοποιούς και όταν επιδιώκεις να σκοτώσεις πεζό.
Κανονικά δεν θα έπρεπε να είναι νόμιμο, ειδικά στην πόλη. Στην Ελλάδα το χρησιμοποιούν ως προστατευτικό προφυλακτήρα κατά το παρκάρισμα.Ευχαριστω.....
-
Το πουλ μπαρ μάλλον είναι μείξη του 'bull bar' και του 'πουλ μουρ' . Πέρα από την πλάκα, το bull bar είναι 100% άχρηστο αξεσουάρ, ωστόσο το cruise control φαντάζομαι θα είναι αρκετά καλό για ταξίδια. Ένας θείος μου που έχει το χρησιμοποιεί αρκετά στην εθνική όταν ανεβαίνει Παρνασσό, μιας και διαλέγει ώρες που δεν έχει κίνηση, οπότε απλώς το αφήνει στα 140-150 και ησυχάζει.
-
Πάμε στα 'Τεχνικά'.
[moderator]
-
Ο χρήστης Giannnis έγραψε:
Ευχαριστω παιδια...Αν θυμαμαι καλα παλια το λεγανε 'αυτοματο πιλοτο'... .Επισης το πουλ μπαρ σε τι εξυπηρετει ???? Ειναι νομιμο ?????Τα εχει το CRV που περιμενω
Το πήρες σαν αξεσουάρ? Υποθέτω είναι πλαστικό σωστά?
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Ευχαριστω παιδια...Αν θυμαμαι καλα παλια το λεγανε 'αυτοματο πιλοτο'... .
Επισης το πουλ μπαρ σε τι εξυπηρετει ???? Ειναι νομιμο ?????Τα εχει το CRV που περιμενω
Το πήρες σαν αξεσουάρ? Υποθέτω είναι πλαστικό σωστά?
Το πηρα σε πακετο με αξεσουαρ (freedom) 3.000 ευρω.Δεν ξερω αν ειναι πλαστικο αφου δεν εχω παραλαβει ακομα το CRV.
-
Το πλαστικό (πολυουρεθάνή) είναι νόμιμο. Με το μεταλικό σε γράφουν για πλάκα άμα θέλουν και πρέπει να είναι τσουχτερούτσικη η κλήση
-
Ο χρήστης bebes έγραψε:
Το πλαστικό (πολυουρεθάνή) είναι νόμιμο. Με το μεταλικό σε γράφουν για πλάκα άμα θέλουν και πρέπει να είναι τσουχτερούτσικη η κλήσηόχι μόνο, αλλά ΔΕΝ σε καλύπτει η ασφάλεια
-
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
Το πλαστικό (πολυουρεθάνή) είναι νόμιμο. Με το μεταλικό σε γράφουν για πλάκα άμα θέλουν και πρέπει να είναι τσουχτερούτσικη η κλήση
όχι μόνο, αλλά ΔΕΝ σε καλύπτει η ασφάλεια
- είναι πολύ επικίνδυνο για τους άλλους, αυτοκινητα και πεζούς (ειδικά αυτούς), αν συγκρουστείς μαζί τους.
-
Ο χρήστης Giannnis έγραψε:
Το πηρα σε πακετο με αξεσουαρ (freedom) 3.000 ευρω.Δεν ξερω αν ειναι πλαστικο αφου δεν εχω παραλαβει ακομα το CRV.
http://www.honda.gr/honda/eidiki_ekdosi ... odel_id=23
Είναι αυτό και είναι πλαστικό. Απο την στιγμή που ήταν εργοστασιακό δεν υπήρχε περίπτωση να είναι μεταλλικό, δεν βγαίνει έγκριση τύπου πλέον γι αυτά. -
Φυσικά. Εάν χτυπήσει πεζό με μεταλλικό bull-bar του έχει τσακίσει τα πόδια. εκτός εάν είσαι βοσκός και κυκλοφορείς στα όρη. Σε περίπτωση που σου πεταχτεί κανένα ζώο μπροστά αποφεύγεις να σου κακοποιηθεί σεξουαλικώς το όχημα.
Cruiser Control και Πουλ μπαρ