Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Περνει μπρος μονο μετα απο reset εγκεφαλου
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Περνει μπρος μονο μετα απο reset εγκεφαλου
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    6
    12
    1446
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lefteris25 last edited by

      πριν 7 μερες ξεκινησε το προβλημα...
      εντελως τυχαια ανακαλυψα οτι αν βγαλω τον πολο της μπαταριας και αμεσως τον ξαναβαλω το αμαξι περνει μπρος!

      Αν παρει μπρος και το σβησω και μετα το αναψω αμεσως, ξαναπερνει μπρος.
      αν το αφησω μερικες ωρες πρεπει να βγαλω τον πολο της μπαταριας στιγμιαια και μετα να τον ξαναβαλω.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • L
        lefteris25 last edited by

        πριν 7 μερες ξεκινησε το προβλημα...
        εντελως τυχαια ανακαλυψα οτι αν βγαλω τον πολο της μπαταριας και αμεσως τον ξαναβαλω το αμαξι περνει μπρος!

        Αν παρει μπρος και το σβησω και μετα το αναψω αμεσως, ξαναπερνει μπρος.
        αν το αφησω μερικες ωρες πρεπει να βγαλω τον πολο της μπαταριας στιγμιαια και μετα να τον ξαναβαλω.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          lefteris25 last edited by

          πριν 7 μερες ξεκινησε το προβλημα...
          εντελως τυχαια ανακαλυψα οτι αν βγαλω τον πολο της μπαταριας και αμεσως τον ξαναβαλω το αμαξι περνει μπρος!

          Αν παρει μπρος και το σβησω και μετα το αναψω αμεσως, ξαναπερνει μπρος.
          αν το αφησω μερικες ωρες πρεπει να βγαλω τον πολο της μπαταριας στιγμιαια και μετα να τον ξαναβαλω.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • G
            giannis206 last edited by

            Μπορείς σε παρακαλώ να περιγράψεις το όλο πρόβλημα?
            Πως ακριβώς δημιουργήθηκε και τι έκανες για να το λύσεις.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • ?
              A Former User last edited by

              Μάλλον σου έχει κολλήσει το βαρελάκι της μίζας.

              Αν κατάλαβα καλά όσα έγραψες ...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • L
                lefteris25 last edited by

                Οχι δεν ειναι η μιζα...δουλευει κανονικα!
                απλος το αμαξι δεν περνει μπρος αν δεν βγαλεις τον πολο απο την μπαταρια και τον ξαναβαλεις.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • ?
                  A Former User last edited by

                  Ο χρήστης Lefteris25 έγραψε:
                  Οχι δεν ειναι η μιζα...δουλευει κανονικα!
                  απλος το αμαξι δεν περνει μπρος αν δεν βγαλεις τον πολο απο την μπαταρια και τον ξαναβαλεις.

                  Δεν μιλώ για τη μίζα.
                  Ο ρελές της μίζας (βαρελάκι) παίρνει ρεύμα κατευθείαν από την μπαταρία. Πολύ πιθανόν να κολλάει και με το που αποσυνδέεις το ρεύμα ξεκολλάει και δουλεύει κανονικά.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • G
                    g60 last edited by

                    immobilizer

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • M
                      miltellas last edited by

                      Καί οι δύο εκδοχές είναι πιθανές. Παρόμοια περίπτωση και σε μένα που τελικά ήταν το βαρελάκι της μίζας. Καθάρισμα μίζας και ΟΚ.
                      Αρχικά ο μηχανικός μου έλεγε για immobilizer. Λογικό γιατί αυτό είναι πιο συνηθισμένο από το βαρελάκι (με τέτοια χαρακτηριστικά εμφάνισης).

                      Θα σε βοηθήσει να καταλάβεις καλύτερα αν κάνεις το εξής. Γυρνάς τον διακόπτη στο on. Μιζάρεις. Αν δεν γυρίσει περιμένεις 2 λεπτά. Ξαναμιζάρεις. Ξαναπεριμένεις. Και τανάπαλιν.... Αν δεν πάρει σε 20 λεπτά τότε μάλλον δεν είναι από το βαρελάκι. Αυτό συμβαίνει διότι εάν είναι φρακαρισμένο το βαρελάκι στο κέλυφος της μίζας κάποια στιγμή θα ξεφρακάρει. Οι μιζιές που λέω δεν εξυπηρετούν τίποτα, απλά έτσι μόνο βλέπεις αν ξεμπλόκαρε. Πιστεύω ότι αυτό το σύμπτωμα έχει σχέση με το ότι σιγά-σιγά θερμαίνεται η μίζα από την παροχή ρεύματος και προκαλείται κάποια διαστολή που βοηθάει στο ξεφρακάρισμα.
                      Και κάτι άλλο χρήσιμο που θα βοηθήσει να καταλάβεις: Εάν είναι από την μίζα (το βαρελάκι της) θα παρατηρήσεις ότι τον πρώτο καιρό το πρόβλημα εμφανίζεται σπάνια, παρά μόνο εάν μείνει πολλές ώρες παρκαρισμένο και με τελείως κρύο μοτέρ. Τον Χειμώνα είναι πολύ χειρότερα και το Καλοκαίρι μπορεί να μην εμφανίζεται καθόλου. Φυσικά, με τον καιρό η κατάσταση επιδεινώνεται και εμφανίζεται όλο και πιο συχνά και κάποια στιγμή δεν θα ξεκολλάει με τίποτα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • ?
                        A Former User last edited by

                        Σωστό και το immobilizer , είναι πιθανό.

                        Το βαρελάκι (είναι πάνω στη μίζα ) , αν έχεις πρόσβαση , μπορείς να το δοκιμάσεις με χτύπημα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • E
                          emmanoyhl last edited by

                          Μπορείς αν σε ενδιαφέρει να διαβάσεις τα πάντα σχεδόν για το βαρελάκι και όχι μόνο στην παρακάτω διεύθυνση.
                          http://www.autoshop101.com/forms/h7.pdf

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • L
                            lefteris25 last edited by

                            Παιδια ΔΕΝ ειναι η μιζα η μιζα 'χτυπαει' κανονικα...

                            Οσον αφορα το imobilizarer με ενδιαφερει η αποψη σας για πειτε μου τι μπορει να συμβενει?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • G
                              g60 last edited by

                              Ο χρήστης Lefteris25 έγραψε:
                              Παιδια ΔΕΝ ειναι η μιζα η μιζα 'χτυπαει' κανονικα...

                              Οσον αφορα το imobilizarer με ενδιαφερει η αποψη σας για πειτε μου τι μπορει να συμβενει?

                              επαναπρογραμματισμος κλειδιων η ελατωματικο εγκεφαλακι ιμομπιλαιζερ,το οποιο αν ειναι αυτο καλα ειναι να το αλλαξεις σετ με την κλειδρια της μιζας, η το ματι της κλειδαριας.

                              Οπως και να εχει θες διαγνωση,αρα συνεργειο

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • First post
                                Last post
                              • 1 / 1
                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΕΛΛΑΔΑ
                                • ΚΟΣΜΟΣ
                                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • TEST
                                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                              • VIDEO
                                • 4TTV
                                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • CANDID CAMERA
                              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΛΕΞΙΚΟ
                              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                • FORMULA 1
                                • WRC
                                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • 4T CLASSIC
                                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                              • ΑΓΟΡΑ
                                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • CLASSIC
                              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                              • MENU
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • 4ΤΡΟΧΟΙ
                              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                              • ΚΟΚ

                              logo footer

                              coty











                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • CLASSIC
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • VIDEO
                              • FORUM
                              4T FORUM
                              4T LIBRARY
                              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                              Powered by nxcode.gr