-
Το ρελαντι ειναι στις 650...
Σ εναν κινητηρα που τραβαει μεχρι τις 5.300, οι 900 στροφες ειναι ακρως αξιοποιησημη περιοχη με 2α μεσα σε στενακια...
Εσεις δηλαδη βαζετε 1η σε καθε στροφη τετραγωνου?
Δεν ειπα να αρπαζει, αλλα εγινε πολυ πιο ψωφιος απ' ο,τι ηταν πριν... Λεπτομερια, αλλα ειμαι ψειρας... -
Εντάξει είπαμε φίλε μου αρπάζουν απο χαμηλά αλλα όχι και έτσι. Εγώ το συγκεκριμένο μοτέρ νοιώθω οτι το τσακίζω κατω απο τις 1,500 στροφές. Και πίστεψε με το να ανεβάζει πίεση το τουρμπο σε χαμηλές στροφές του κινητήρα δεν είναι και οτι καλύτερο. Ούτε σε κατανάλωση κερδίζεις τίποτα. Εχω δοκιμάσει πολλούς τρόπους οδήγησης με το συγκεκριμένο μοτέρ να δω τι γίνεται και κατάλαβα οτι μια συντηρητική οδηγηση με ήρεμα γεμίσματα μεχρι τις 2.500-2800 στροφές χωρίς πίεση στο πεντάλ γκαζιού είναι η ιδανικότερη.
-
Για το ρελαντι δικιο εχει, 650 κραταει και το δικο μου. Στις 800 ειναι με ac αναμενο.
-
Ο χρήστης tifo45 έγραψε:
Εχω δοκιμάσει πολλούς τρόπους οδήγησης με το συγκεκριμένο μοτέρ να δω τι γίνεται και κατάλαβα οτι μια συντηρητική οδηγηση με ήρεμα γεμίσματα μεχρι τις 2.500-2800 στροφές χωρίς πίεση στο πεντάλ γκαζιού είναι η ιδανικότερη.Ουτε καν... κανω νουμερα καταναλωσης κατω απο 7 και κοντα στο 6 σε οποιεςδηποτε συνθηκες με τον κινητηρα απο 1.200-1.800 στροφες... Και χωρις να ειμαι εμποδιο για τους γυρω μου...
Γουστα ειναι αυτα, απλα εγω ετσι δουλευω... -
Ο χρήστης amazing έγραψε:
Εμένα είναι στις 800 και στις 850 με a/c αναμμένο
Τωρα το καλοκαιρι στις τρελες ζεστες παει γυρω στις 800 με ή χωρις ac αναμενο...
Το βραδακι που κρυωνει ο αερας παει παλι στις 650... Το χειμωνα τοσο ηταν ετσι κι αλλιως. -
Ο χρήστης Orestis.D έγραψε:
Εχω δοκιμάσει πολλούς τρόπους οδήγησης με το συγκεκριμένο μοτέρ να δω τι γίνεται και κατάλαβα οτι μια συντηρητική οδηγηση με ήρεμα γεμίσματα μεχρι τις 2.500-2800 στροφές χωρίς πίεση στο πεντάλ γκαζιού είναι η ιδανικότερη.
Ουτε καν... κανω νουμερα καταναλωσης κατω απο 7 και κοντα στο 6 σε οποιεςδηποτε συνθηκες με τον κινητηρα απο 1.200-1.800 στροφες... Και χωρις να ειμαι εμποδιο για τους γυρω μου...
Γουστα ειναι αυτα, απλα εγω ετσι δουλευω...Τη πρωινή ή τη βραδινή βάρδια έχεις;
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Τη πρωινή ή τη βραδινή βάρδια έχεις;
Η βραδινη ειναι η καλη μου, στην πρωινη κοιμαμαι...
-
Παιδια καλησπερα, αυριο ειναι η μερα που θα κανω τον ελεγχο λαδιου στα 100 χιλιομετρα, να δω επιτελους ποσο καιει (η εξωτερικη θερμοκρασια στους 42 μαλλον δε βοηθαει..)
Θελω να ρωτησω 2 πραγματακια.
1.Δεδομενου οτι fr , cupra φορουν τον 1,4 tsi,το βιβλιαρακι που μου δωσαν για το προγραμμα εργασιων συντηρησης, εκτος του οτι ειναι μια πολυ κακη μεταφραση επιπεδου google translate, λεει οτι καθε 7500 χιλιομετρα : Λιπαντικο κινητηρα και φιλτρο λαδιου: Αντικατασταση (ΜΟΝΟ για κινητηρες που χρησιμοποιουν diesel με υψηλη περιεκτικοτητα σε θειο).
Αρα : η αλλαγη στα 7500 που λενε μερικοι ειναι λαθος? Ετυχε να ειμαι προχτες στο συνεργειο του Μακρη στο Ηρακλειο και ενα παλικαρι ειχε φερει το Leon του για αλλαγη λαδιων στα 7500. Δε νομιζω να ηταν diesel
2.Αλλαγη λαδιων με συμβουλευετε να κανω σε δικο μου συνεργειο με δικα μου λαδια για πιο φθηνα? Φιλτρο απο που θα προμηθευτω?
Ευχαριστω οσους απαντησουν.
-
αν εχεις ιμπιζα φρ μην σε νοιάζουν οι αλλαγές λαδιών...
-
Κατι εξυπνακηδες κομπλεξικοι σαν εσενα γ@μανε τα φορουμ.Η απαντηση σου που ακριβως βοηθαει;
-
Κάθε 15,000 είναι η αλλαγή λαδιών, με πλήρως συνθετικά. Τα manual τουλαχιστον της vw για τους tsi δε λένε κάτι για 7500 Πόσα χλμ έχεις;
-
να ακολουθεις παντοτε οτι αναγραφεται στο εγχειριδιο χρησης κ συντηρησης του αυτοκινητου σου.-
-
8800 εχω παιδια,αλλα είναι στον ενα χρονο ακριβως.Απο οσο ξερω κι εγώ στα 15000 λεει η vw.Το manual λεει εναλλακτικα στον ενα χρονο.Σκεφτομαι να βαλω της mobil αντι για castrol,μιας κ λετε οτι καιγονται ευκολα.
-
Δηλαδή μέχρι τώρα δε συμπλήρωσες καθόλου λάδι; Αν ναι, είσαι απ τους τυχερούς με αυτό το μοτέρ , το 1,4Τ 180ps.
Αφού είσαι στο χρόνο, να τα αλλάξεις.εδιτ: Τώρα είδα ότι εχεις κάψει
Ελπίζω να βρεθεί λύση με τη κατανάλωση λαδιού -
εναλλακτικα σημαινει,οτι ερθει πρωτο.ειτε το ετος,ειτε τα 15κ χλμ.αν εισαι στο ετος,τα αλλαζεις.αν οχι,περιμενεις να δεις τι θα ερθει πρωτο.το ετος η τα χλμ.
-
Τα'χω καψει 2 φορες σιγουρα!νομιζω λυση δεν υπαρχει.σε ξενα φορουμ λενε πως μετα απο αλλαγη κινητηρα ή ελατηριων,παλι εκαιγε λαδι.η δοκιμη πιυ θα κανω αυριο είναι ενα κοστος που θα καλυψω εγω φυσικα σε βενζινη,χωρια τα λεφτα που εχω ηδη δωσει σε λαδια.πιστευω πως πρεπει να γινει καταγγελια ομαδικη.οι γνωστες αυτων των θεματων ας βοηθησουν.
-
μη παρεξηγησεις αυτο που θα σου πω,αλλα καλως ηλθες στον θαυμαστο κοσμο του βαγκ γκρουπ(''γκρουπ'' απο τον ηχο,οχι απο το ''συνολο'' στην αγγλικη γλωσσα)
αν βρεις λυση,δημοσιευσε την,γιατι πολλοι κατοχοι παλευουν(ΠΟΣΟ ΚΩΛΟΦΑΡΔΟς ΕΙΜΑΙ???) -
Ο χρήστης GreenDay έγραψε:
Τα'χω καψει 2 φορες σιγουρα!νομιζω λυση δεν υπαρχει.σε ξενα φορουμ λενε πως μετα απο αλλαγη κινητηρα ή ελατηριων,παλι εκαιγε λαδι.η δοκιμη πιυ θα κανω αυριο είναι ενα κοστος που θα καλυψω εγω φυσικα σε βενζινη,χωρια τα λεφτα που εχω ηδη δωσει σε λαδια.πιστευω πως πρεπει να γινει καταγγελια ομαδικη.οι γνωστες αυτων των θεματων ας βοηθησουν.Mετα οι αλλοι ειναι κομπλεξικοι.Ok
-
**Edit mod **
-
Καποιος απ'τους 2 μας ειναι πανηλιθιος.Παμε να βρουμε ποιος:
1.Στο ποστ μου που παραθεσες,που δικαιολογειται δικο μου κομπλεξ;δεν καταλαβα,ισως φτσιει το iq μου.
2.Επειδη φαινεται οτι το προβλημα ειναι γενικο στην vw group,αυτο δινει το δικαιωμα σε τυπους σαν εσενα κ τον αλλο κ να δημοσιευετε ειρωνικα σχολια;
3.Ποσο κομπλεξ εχει καποιος,που για να αυτοεπιβεβαιωθει,μπαινει σε αλλο φορουμ απο του δικου του αμαξιου να χλευασει τις επιλογες αλλων ανθρωπων κ να χαρει με τα προβληματα τους;
4.θα σου ευχηθω οταν εχεις κ εσυ ενα προβλημα κ ψαχνεις λυση,να σου φερθουν αναλογα.
SEAT FORUM