Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Renault Clio RS 197
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Renault Clio RS 197
    • 1
    • 2
    • 16
    • 17
    • 18
    • 19
    • 20
    • 78
    • 79
    • 18 / 79
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    165
    1573
    2770
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      stayrros46 last edited by

      Με όλα τα αυτοκίνητα πάνω κάτω το ίδιο δε συμβαίνει?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        tazz last edited by

        Ο χρήστης ΣταύRRoΣ46 έγραψε:
        Με όλα τα αυτοκίνητα πάνω κάτω το ίδιο δε συμβαίνει?

        Όχι. Υπεισέρχονται πολλοί παράγοντες (φορολογία ανάλογα με τον κυβισμό, τέλη κυκλοφορίας κ.λπ.) που διαφέρουν από χώρα σε χώρα, με αποτέλεσμα κάποιες φορές οι τιμές να είναι φτηνότερες στην Ελλάδα (πρόχειρο παράδειγμα κάποια γαλλικά 1600άρια).

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          nick last edited by

          Ο χρήστης Govus έγραψε:
          Ο.Κ., έχετε δίκιο και αφού το χρήμα έχει πλέον ξεφτιλιστεί, τα 9-10 εκατομμύρια 'παλιών-καλών' δραχμών φαίνονται πλέον 'λογικά'. Άλλη είναι η ένστασή μου και έγκειται στην απορία του γιατί το ίδιο αυτοκίνητο κοστίζει 3 χιλιάρικα λιγότερο στη χώρα που κατασκευάζεται. Δεν είναι μεγάλη η διαφορά;

          Λογικά για τον ανταγωνισμό .....για την τσέπη μας ποτε δεν θα ειναι λογικό

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • G
            gti_ last edited by

            Ο χρήστης nass έγραψε:

            Και αναρωτιέμαι: 5 χρόνια εξέλιξης (2001 TypeR, 2006 Clio RS) μας έδωσαν μόνο καλύτερα φρένα και ένα diffuser ?

            Το clio RS 2006 προκύπτει ως αποτέλεσμα εξέλιξης του clio sport 182 2001 και όχι του typeR 2001
            Καλύτερος κινητήρας,καλύτερη αεροδυναμική(αλα F1),καλύτερα φρένα,καλύτερη οδική συμπεριφορά,καλύτερο τιμόνι,καλύτερο κιβώτιο,ΠΟΛΥ καλύτερη θέση οδήγησης,ποιοτικότερα υλικά.Νοt bad..


            οφ τόπικ
            Τα 5 χρόνια εξέλιξης του typeR έφεραν το typeR 2006 το οποίο.. Αρχίζω να πιστεύω ότι με βάση τον απόγονο ο πρόγονος(typeR 2001) θα έχει ακόμα λαμπρότερο μέλλον(στα χνάρια του 106 rallye που μεταχειρισμένο κοστίζει πιο ακριβό από όσο κόστιζε όταν έβγαινε καινούριο)

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              tsilis last edited by

              Ο χρήστης Govus έγραψε:
              Ο.Κ., έχετε δίκιο και αφού το χρήμα έχει πλέον ξεφτιλιστεί, τα 9-10 εκατομμύρια 'παλιών-καλών' δραχμών φαίνονται πλέον 'λογικά'. Άλλη είναι η ένστασή μου και έγκειται στην απορία του γιατί το ίδιο αυτοκίνητο κοστίζει 3 χιλιάρικα λιγότερο στη χώρα που κατασκευάζεται. Δεν είναι μεγάλη η διαφορά;

              Θέλεις να σου θυμίσω μήπως την τιμή του 306 gti το 1998 με τον πλόυσιο τότε εξοπλισμό του 1 αερόσακου,a/c και ΑBS?

              Ή μήπως θέλεις να θυμηθούμε την τιμή του Clio Williams με εξοπλισμό τις αλουμινένιες ζάντες?

              Και τα δύο κόστιζαν πάνω από 8,5 εκατομμύρια δραχμές,επομένως πάνω από την τιμή του σημερινού Κλιό.

              Ακόμη θα ήθελα να μου σημειώσεις κάποιο δίλιτρο αυτοκίνητο,το οποίο είναι φθηνότερο εδώ,σε σχέση με κάποια αγορά της Δ. Ευρώπης

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • L
                lkar last edited by

                Ο χρήστης GTI_ έγραψε:

                Το clio RS 2006 προκύπτει ως αποτέλεσμα εξέλιξης του clio sport 182 2001 και όχι του typeR 2001
                Καλύτερος κινητήρας,καλύτερη αεροδυναμική(αλα F1),καλύτερα φρένα,καλύτερη οδική συμπεριφορά,καλύτερο τιμόνι,καλύτερο κιβώτιο,ΠΟΛΥ καλύτερη θέση οδήγησης,ποιοτικότερα υλικά.Νοt bad..

                είναι σίγουρα αυτά;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  gti_ last edited by

                  lkar

                  Με βάση τα λεγόμενα του Jean Ragnotti ναι.

                  Ένα μικρό απόσπασμα:'Οι τροχοί ανταποκρίνονται άμεσα στις εντολές του οδηγού,το πίσω μέρος ακολουθεί την πορεία που έχεις χαράξει,αισθάνεσαι τα πλαϊνα των continental να φορτίζονται και τα 'ακούς'να αφήνουν γόμα στη μαύρη άσφαλτο...Ξεχάστε τα μπρουμυτίσματα και τον πίσω εσωτερικό τροχό στον αέρα που ξέρατε με το 172 και το 182.Το clio Sport 197 δεν γέρνει,κράταει και στρίβει χωρίς δράματα(..)
                  Η ξερή συμπεριφορά και οι αναπηδήσεις του Cup έχουν σχεδόν εξαλειφθεί στο 197,επιτρέποντας του να κατεβάζει καλύτερα τη δύναμή του κάτω.Το setup της ανάρτησης τείνει προς το ιδανικό και εξασφαλίζει στοιχειώδη άνεση,αλλά χωρίς αυτό να λειτουργεί σε βάρος της απόλαυσης και της ρυθμίσιμης οδικής συμπεριφοράς.'

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • L
                    lkar last edited by

                    Σύμφωνα με άλλους όχι

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • B
                      bagus last edited by

                      Τελικα τι συμπερασμα βγαλαμε ???

                      Θα ειναι καλυτερο απο το 182 ή οχι ???

                      Στο επομενο τευχος λογικα θα το εχουν δοκιμασει οι 4Τ....

                      Συμφωνα με τα ξενα φορουμ παντως φαινεται οτι το 182 ειναι πιο γρηγορο ενω το 197 στριβει καλυτερα...Τα κιλακια του παντως τα εχει..Gilly diet επειγοντως....

                      GTI_
                      Το 182 δεν εκανε την εμφανιση του το 2001 αλλα το 2003,ενω το 182cup το 2004...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        gti_ last edited by

                        bagus
                        Στο EVO απ'ότι έχω διαβάσει(και καταλάβει..),βγαίνει καλύτερο από το 182,ωστόσο περιμένουν το 197cup(λένε ότι θα βγει κι απ'αυτό) για να το συγκρίνουν με το 182cup.Οπότε αν έχεις το 182Cup(τυχερούλη...)ψηλά το κεφάλι
                        Το 2001 βγήκε το f/l,εξού και η πατατιά...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • B
                          bagus last edited by

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • P
                            patro last edited by

                            ''...........καλύτερη αεροδυναμική(αλα F1)'', να ή οχι?
                            μπορει καποιος να μας πει οτι αυτο ισχυει και δεν ειναι διαφημηστικο κολπο? αυτος ο διαχυτης υποτιθεται οτι δουλευει?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              spiros last edited by

                              Ο χρήστης Bagus έγραψε:
                              :eusadance:

                              εχουν γνωση οι φυλακες!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • O
                                obelix last edited by

                                Ο χρήστης patro έγραψε:
                                ''...........καλύτερη αεροδυναμική(αλα F1)'', να ή οχι?
                                μπορει καποιος να μας πει οτι αυτο ισχυει και δεν ειναι διαφημηστικο κολπο? αυτος ο διαχυτης υποτιθεται οτι δουλευει?

                                Σύμφωνα με την Renault δουλεύει, ακόμη και το σχήμα του τελικού της εξάτμισης έχει σχεδιαστεί με γνώμονα την αεροδυναμική.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • P
                                  patro last edited by

                                  ναι δινει 40-70 κιλα downforce που? στη τελικη? ενω το cda του ειναι το μεγαλυτερο μυστικο στη γαλλια.

                                  μια χαρα μου φαινεται ταμαξι απλα λιγο αισιοδοξα(διαφημιστικα) τα νουμερα

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • G
                                    gti_ last edited by

                                    Ο χρήστης patro έγραψε:
                                    '
                                    μπορει καποιος να μας πει οτι αυτο ισχυει και δεν ειναι διαφημηστικο κολπο?

                                    Οι άνθρωποι της Renault ισχυρίζονται ακριβώς το αντίθετο.Ότι δηλαδή έβαλαν διαχύτη αντίθετα απ'ό,τι προστάζει το μάρκετινγκ(αεροτομή+καμιά ντουζίνα απολήξεις εξάτμισης όπισθεν).

                                    Άλλωστε δεν είναι μόνο ο διαχύτης.Είναι οι αεραγωγοί στα εμπρος φτερά και η σχεδίαση του εμπρός προφυλακτήρα που εκμηδενίζουν την αρνητική άντωση.Πρόκειται δλδ για μελετημένο σύνολο και όχι για μια αυστραλιανή μοντίφα.

                                    Έτσι λένε αυτοί.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • L
                                      lkar last edited by

                                      mass dampers έχει;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • N
                                        nick last edited by

                                        Ο χρήστης lkar έγραψε:
                                        mass dampers έχει;

                                        Θα έχει το Cup

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • N
                                          nass last edited by

                                          Ο χρήστης GTI_ έγραψε:
                                          Το clio RS 2006 προκύπτει ως αποτέλεσμα εξέλιξης του clio sport 182 2001 και όχι του typeR 2001

                                          (Νόμιζα πως ήταν σαφές τι εννοούσα ) Δεν κάνω απευθείας σύγκριση αλλά στα πλαίσια της κατηγορίας. Εννοώ πως αν το TypeR ήταν το καλύτερο GTi του 2001 και των επόμενων 3-4 χρόνων, τότε τι παραπάνω παίρνουμε σήμερα από ένα διεκδικητή του τίτλου 'καλύτερο GTi του 2006' ? Ιδια ιπποδύναμη, ίδιο βάρος (αν και μικρότερο αυτοκίνητο), ίδιες επιδόσεις, ας υποθέσουμε συγκρίσιμη-παρόμοια οδική συμπεριφορά, ας υποθέσουμε καλύτερα φρένα και σίγουρα καλύτερη αεροδυναμική. Δηλαδή ποιό σαφώς αναβαθμισμένο ποιοτικό χαρακτηριστικό πρόσθεσαν 5 χρόνια εξέλιξης στην κατηγορία των GTi ? Το διαχύτη ? Much ado about nothing ΙΜΗΟ...

                                          (παράδειγμα: από το Williams το 95 στο TypeR το 2001 πήραμε 50 ίππους παραπάνω)

                                          Εν ολίγοις, στασιμότητα στην κατηγορία...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • B
                                            bagus last edited by

                                            nass

                                            Μονο υποθεσεις μπορουμε να κανουμε προς το παρον....

                                            Ας περιμενουμε λιγο κ θα το δουμε στη πραξη....

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 16
                                            • 17
                                            • 18
                                            • 19
                                            • 20
                                            • 78
                                            • 79
                                            • 18 / 79
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr