-
Το αυτοκίνητο αγοράστηκε καινούργιο από την αντιπροσωπεία τον Νοέμβριο του 2002, έκτοτε έχει κάνει 41.000 km, χωρίς κανένα απολύτως πρόβλημα και πάντα με τα service να έχουν εκτελεστεί κανονικά.
Κάποιο βράδυ του Φεβρουαρίου 2006 γυρίζοντας το κλειδί της μίζας να το βάλω μπροστά, έδειξε σαν να μπούκωσε, στη δεύτερη προσπάθειά μου ακούστηκε μία έκρηξη και όταν απορημένος άνοιξα το καπώ διαπίστωσα πως κυριολεκτικά είχε σκάσει η πολλαπλή εισαγωγής και είχε ανοιξει σαν καρπούζι, σπάζοντας και ένα κομμάτι του καλύμματος των βαλβίδων. Το αυτοκίνητο μετακινήθηκε με γερανό σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο, όπου και βρίσκεται για 4 ημέρες, προσπαθώντας να καταλάβουν από τι προήλθε, αφού όπως μου είπαν δεν έχουν ξανασυναντήσει ποτέ κάτι τέτοιο. Θα ήθελα να μου πει κάποιος αν έχει κάποια ανάλογη εμπειρία από COUPE ή ELANTRA (φοράνε το ίδιο μοτέρ).Τα bold δεν προσθέτουν κατι όταν είναι σε όλο το κείμενο [kouk]
-
Το αυτοκίνητο αγοράστηκε καινούργιο από την αντιπροσωπεία τον Νοέμβριο του 2002, έκτοτε έχει κάνει 41.000 km, χωρίς κανένα απολύτως πρόβλημα και πάντα με τα service να έχουν εκτελεστεί κανονικά.
Κάποιο βράδυ του Φεβρουαρίου 2006 γυρίζοντας το κλειδί της μίζας να το βάλω μπροστά, έδειξε σαν να μπούκωσε, στη δεύτερη προσπάθειά μου ακούστηκε μία έκρηξη και όταν απορημένος άνοιξα το καπώ διαπίστωσα πως κυριολεκτικά είχε σκάσει η πολλαπλή εισαγωγής και είχε ανοιξει σαν καρπούζι, σπάζοντας και ένα κομμάτι του καλύμματος των βαλβίδων. Το αυτοκίνητο μετακινήθηκε με γερανό σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο, όπου και βρίσκεται για 4 ημέρες, προσπαθώντας να καταλάβουν από τι προήλθε, αφού όπως μου είπαν δεν έχουν ξανασυναντήσει ποτέ κάτι τέτοιο. Θα ήθελα να μου πει κάποιος αν έχει κάποια ανάλογη εμπειρία από COUPE ή ELANTRA (φοράνε το ίδιο μοτέρ).Τα bold δεν προσθέτουν κατι όταν είναι σε όλο το κείμενο [kouk]
-
Το αυτοκίνητο αγοράστηκε καινούργιο από την αντιπροσωπεία τον Νοέμβριο του 2002, έκτοτε έχει κάνει 41.000 km, χωρίς κανένα απολύτως πρόβλημα και πάντα με τα service να έχουν εκτελεστεί κανονικά.
Κάποιο βράδυ του Φεβρουαρίου 2006 γυρίζοντας το κλειδί της μίζας να το βάλω μπροστά, έδειξε σαν να μπούκωσε, στη δεύτερη προσπάθειά μου ακούστηκε μία έκρηξη και όταν απορημένος άνοιξα το καπώ διαπίστωσα πως κυριολεκτικά είχε σκάσει η πολλαπλή εισαγωγής και είχε ανοιξει σαν καρπούζι, σπάζοντας και ένα κομμάτι του καλύμματος των βαλβίδων. Το αυτοκίνητο μετακινήθηκε με γερανό σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο, όπου και βρίσκεται για 4 ημέρες, προσπαθώντας να καταλάβουν από τι προήλθε, αφού όπως μου είπαν δεν έχουν ξανασυναντήσει ποτέ κάτι τέτοιο. Θα ήθελα να μου πει κάποιος αν έχει κάποια ανάλογη εμπειρία από COUPE ή ELANTRA (φοράνε το ίδιο μοτέρ).Τα bold δεν προσθέτουν κατι όταν είναι σε όλο το κείμενο [kouk]
-
Ayto pou les einai ligo i poly oxi alithes..
Kat arxin an to amaksi soy fora to alpha II moter 105hp tote to intake manifold einai plastiko opos kai se polla alla amaxia paromoioy kybismoy..To na skasei i pollapli eisagogis den einai logiko afoy an i flantza eixe problima tha eixe diarroi migmatos me akoloutha apotelesmata..
Kata deytero logo i ekriksi tou migmatos den ginetai mesa sto manifold gina na dikaiologei ayksimeni piesi i thermokrasia kata ti stigmi tis ekkinisis idios..
AN kai leo AN exei symbei ayto tote ofeiletai se kathara astoxia ylikoy..To amaksi sou mipos einai turbo??
Pantos an to coupe fora to moter beta I i beta II me ta 114hp i 116hp tote exei mantemenia pollapli eisagogis kai ayto den ginetai afoy to moter ayto einai akribos idio me to 4G63 tis mitsubishi poy fora to EVO xoris turbo..idio me toy N/A Outlander me mikroteri diametro kai diadromi embolon...
Pes moy se poio synergeio tha pas gia na confirmaro an les alitheia i psemmata..Mporo na se boithiso na prosballeis tin eggyisi an exei symbei ayto kai na min pliroseis tipota..
-
Αγαπητέ random, προσπερνώ τα περί αλήθειας γιατί τα θεωρώ
-τουλάχιστον- προσβλητικά, το μοτέρ είναι με τα 105 HP και δεν είναι το turbo φυσικά. Η πολλαπλή εισαγωγής είναι πλαστική, όσον αφορά το εξουσιοδοτημένο συνεργείο, με το οποίο συνεργάζομαι αρμονικά από την αρχή δεν έχω σκοπό, για την ώρα να το δημοσιοποιήσω. Βασικά μπήκα στο κόπο να γράψω για το πρόβλημά μου γιατί με όσους το συζήτησα έμειναν άναυδοι. Η εγγύηση ισχύει προφανώς γιατί είναι 3+2 χρόνια, νεώτερα θα έχω μέσα στις επόμενες 2 ημέρες οπότε και θα σας πληροφορήσω. -
Ο χρήστης rainman39 έγραψε:
μου είπαν δεν έχουν ξανασυναντήσει ποτέ κάτι τέτοιο.Δεν είναι σπάνιο.
Intake backfire, σε ένα αυτοκίνητο που είχα το έκανε (αρκετά συχνά και μου έκαιγε το φίλτρο αφρολέξ πάνω στο καρμπιρατέρ) σε χαμηλές στροφές λόγω φτωχού μίγματος ή αβάνς. Συνήθως προκαλείται από λάθος χρονισμό στο ντιστριμπιτέρ (180 μοίρες εκτός), πετάγονται μεγάλες φλόγες από την εισαγωγή - αν είσαι άτυχος ξηλώνεται και όλο το καρμπιρατέρ, στη δική σου περίπτωση έσκασε η εισαγωγή. Υπάρχει και exhaust backfire που ακούγονται δυνατοί κρότοι σαν πυροβολισμοί από την εξάτμιση και υπάρχει περίπτωση να σκάσει.
Αφού στο δικό σου ο χρονισμός της ανάφλεξης είναι σωστός, κοίταξε για βενζίνη (διαρροή μπεκ) στην εισαγωγή, για κυλίνδρους που δεν αναφλέγουν το μίγμα ή βαλβίδες. Δεν ξέρω πιο πολλά, στο δικό μου άλλαξα τα ελατήρια στο ντιστριμπιτέρ, έδινε όλο το αβάνς από τις 1800 σαλ, χτυπούσε λίγο πιράκια χαμηλά αλλά φλόγες από το καρμπιρατέρ σταμάτησε να πετάει.
-
Το προβλημα μπορει να προηλθε απο
Εξωτερικο χρονισμο(να καβαλησε δοντια ο ιμαντας)
Λανθασμενο σημα στροφων η λανθασμενη σειρα αναφλεξης
Υπερβολικη πιεση λαδιου με αποτελεσμα τα ωστηρια να μενουν τεζαρισμενα κρατωντας τις βαλβιδες ανοιχτες δημιουργωντας το λεγομενο καρμπυρασιον(αναφλεξη μιγματος στην εισαγωγη).
Το ιδιο προβλημα απο ελλατωματικα ωστηρια.
Βραχυκυκλωμενα μπουζι.
Ελλατωματικος εγκεφαλος(που ειναι και το ποιο πιθανο)Παντως οπως και να εχει διαγνωση θα γινει μονο στο συνεργειο.Μη περιμενεις απο εδω θαυματα,ακομα και απ τις πιθανοητες που σου αναφερα.
-
Το αυτοκίνητο προφανώς θα είναι έτοιμο αύριο Τετάρτη 22 Φεβρουαρίου, θα αλλαχθεί και ο εγκέφαλος, απο ότι μου είπαν,ενώ το πρόβλημα εδράζεται για την ώρα στο μίγμα, αλλά ακόμη το ψάχνουν.
-
Πριν πάρα πολλά χρόνια είχαμε αλλάξει εισαγωγή και καρμπιρατέρ (άλλο μοντέλο) σε αυτοκίνητο φίλου και είχε χρειαστεί να βγει το ντιστριμπιτέρ το οποίο σημειώσαμε εξωτερικά για να μη χάσει το αβάνς (αλλά δεν είδαμε που κοιτάει ο ρότορας). Μετά την αλλαγή όταν βάλαμε το ντιστριμπιτέρ, αυτό μπήκε ακριβώς 180 μοίρες εκτός και δεν το καταλάβαμε. Το αμάξι δεν έπαιρνε μπρος, εγώ καθόμουν 2-3 μέτρα στο πλάι, ένας πατούσε μίζα και ένας πολεμούσε με το νέο καρμπιρατέρ (δεν είχε μπει ακόμα το γκάζι). Ξαφνικά ακούγεται ένα πολύ δυνατό ΜΠΟΥΦ με τεράστια φλόγα που ξεπέρασε το ύψος του ανοικτού καπό και από πάνω μικρό σύννεφο καπνού. Εγώ τρόμαξα από το θόρυβο αλλά μολις είδα τα τσουρουφλισμένα φρύδια του άλλου ΞΕΡΑΘΗΚΑ από τα γέλια. Ακολούθησαν ευγενικές εκφράσεις, καλά που βάλατε σημάδι στο ντιστριμπιτέρ και τέτοια.
-
Η μάνα μου στεκόταν στις σκάλες όταν έγινε το σκηνικό και με το μπαμ την έχασα, κάποιοι φόβοι για ιπτάμενη πολλαπλή που την πήρε ξυστά , ευτυχώς ήταν αβάσιμοι μιας και είχε ήδη εξαφανιστεί πίσω από την κλειστή πόρτα. Βασικά για μια δόση τα χρειάστηκα κι εγώ, όχι τόσο για το αμάξι, όσο για την δεξαμενή πετρελαίου του καλοριφέρ που βρίσκεται πολύ κοντά. Το χειρότερο πάντως είναι πως από δω και πέρα κάθε φορά που θα γυρίζω το κλειδί θα νιώθω λες και μου έχουν βάλει βόμβα, όπως κάτι έργα με μαφιόζους.
Ανεξήγητη βλάβη σε HYUNDAI COUPE 1600cc 2002