Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Honda Civic Type-R 2007
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Honda Civic Type-R 2007
    • 1
    • 2
    • 25
    • 26
    • 27
    • 28
    • 29
    • 77
    • 78
    • 27 / 78
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    167
    1553
    2077
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      pai-mei last edited by

      Πανέμορφο το 4θυρο.

      Μεταξύ των 2 αυτό θα επέλεγα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        krusenstern last edited by

        Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
        Πανέμορφο το 4θυρο.

        Μεταξύ των 2 αυτό θα επέλεγα.

        +1. Θυμίζει Ιντέγκρα. Δεν νομίζω να βγει απο την Ιαπωνία πάντως.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          technik last edited by

          Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:

          Πανέμορφο το 4θυρο.

          Μεταξύ των 2 αυτό θα επέλεγα.

          +1. Θυμίζει Ιντέγκρα. Δεν νομίζω να βγει απο την Ιαπωνία πάντως.

          γιατί?

          δεν είναι R ?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • F
            funkyreverend last edited by

            Αν δεν πάρεις Type-R δηλαδή επειδή χρειάζεσαι 5θυρο...αναγκαστικά Zafira;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              krusenstern last edited by

              Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
              Αν δεν πάρεις Type-R δηλαδή επειδή χρειάζεσαι 5θυρο...αναγκαστικά Zafira;

              Golf, Megane, Mazda 3 κλπ. Απ' όλα έχει ο μπακτσές!

              Πανέμορφο το 4θυρο.

              Μεταξύ των 2 αυτό θα επέλεγα.

              +1. Θυμίζει Ιντέγκρα. Δεν νομίζω να βγει απο την Ιαπωνία πάντως.

              γιατί?

              δεν είναι R ?

              Είναι [b]R[/u]. Αφού δεν είναι 5π.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                technik last edited by

                Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
                Αν δεν πάρεις Type-R δηλαδή επειδή χρειάζεσαι 5θυρο...αναγκαστικά Zafira;

                όχι, παίρνεις το sedan Τype-R

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  technik last edited by

                  Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:

                  Αν δεν πάρεις Type-R δηλαδή επειδή χρειάζεσαι 5θυρο...αναγκαστικά Zafira;

                  Golf, Megane, Mazda 3 κλπ. Απ' όλα έχει ο μπακτσές!

                  Πανέμορφο το 4θυρο.

                  Μεταξύ των 2 αυτό θα επέλεγα.

                  +1. Θυμίζει Ιντέγκρα. Δεν νομίζω να βγει απο την Ιαπωνία πάντως.

                  γιατί?

                  δεν είναι R ?

                  Είναι [b]R[/u]. Αφού δεν είναι 5π.

                  Σωστά oι 4 πόRτες διαφέρουν από τις 5 πόRτες

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    pavlos23 last edited by

                    3θυρες αυτές οι εκδόσεις ρε μούτρα. Περισσότερη ακαμψία και λιγότεροι (υποψήφιοι να ξεράσουν στη πρώτη στροφή) στα πίσω καθίσματα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • F
                      funkyreverend last edited by

                      Νο GT characteristics allowed;

                      Αν είναι έτσι, πάσο...και μαύρισμα σε όλα τα τουρμπιγιόν (που λέει και ο drdino) που θέλουν να λέγονται GTi!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        krusenstern last edited by

                        Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:
                        3θυρες αυτές οι εκδόσεις ρε μούτρα. Περισσότερη ακαμψία και λιγότεροι (υποψήφιοι να ξεράσουν στη πρώτη στροφή) στα πίσω καθίσματα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • O
                          omikrone3 last edited by

                          Μπραβο τ'αγορια μου στη Honda.Αντε λοιπον ημιακαμπτο και σρο S2K και στο Integra και στο Prelude,αρκει να ειναι καλα ρυθμισμενος(δλδ θεοσκληρα ελατηρια) και ο τυπος θα μιλαει για...supercars

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            drdino last edited by

                            Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
                            Νο GT characteristics allowed;

                            Αν είναι έτσι, πάσο...και μαύρισμα σε όλα τα τουρμπιγιόν** (που λέει και ο drdino)** που θέλουν να λέγονται GTi!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              spyros-s last edited by

                              'But there’s whisper of a harder Type RR version being developed that could have as much as 250bhp, though that’s some way off.'

                              αυτο το διαβασα στο αγγλικο car magazine στο τεστ του type-s. Αν κανουν αυτη την κινηση στο type-r αφενως θα διαλυσουν τον αναταγωνισμο αφετερου θα κανουν τα παντσερ να 'ανεβασουν' και αλλο την πιεση...
                              Η αγορα σε αυτο το επιπεδο θα εχει πλεον περισσοτερο ενδιαφερον και το διλλημα θα ειναι μεγαλυτερο για τους υποψηφιους αγοραστες.

                              Εμενα παντως δεν θα με χαλαγαν 250 ατμοσφαιρικα αλογακια 'ας εχουν και ημιακαμπτο'

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                spiros last edited by

                                Υποθετω οτι θα γινει γινει η κινηση για τα 200+ απο τη Χοντα, καθως οπως δειχνουν τα πραγματα θα ειναι η μοναδικη μαζι με την VW που θα εχουν μονο 200 αλογα στη κατηγορια. Η VW βεβαια εχει και το R32 αλλα ειναι πιο ακριβο.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  coyote last edited by

                                  Ο χρήστης spiros έγραψε:
                                  Υποθετω οτι θα γινει γινει η κινηση για τα 200+ απο τη Χοντα, καθως οπως δειχνουν τα πραγματα θα ειναι η μοναδικη μαζι με την VW που θα εχουν μονο 200 αλογα στη κατηγορια. Η VW βεβαια εχει και το R32 αλλα ειναι πιο ακριβο.

                                  στην παρούσα κατάσταση δεν εχει ακουστεί κάτι

                                  Και αυτό που λέει το car αφορά μάλλον το γυμνό αγωνιστικό...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    spiros last edited by

                                    το ξερω αυτο, αλλα δεδομενου του τι κανει ο ανταγωνισμος η Χοντα συντομα θα αναγκαστει να προχωρησει σε αναβαθμισεις. Η VW με το επετειακο GTI θα παει στα 230, ενω ηδη εχει το R32 με 250. Δε μπορω να φανταστω οτι η Χοντα θα μεινει με το πιο αδυναμο μοτερ στη κατηγορια!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      spyros-s last edited by

                                      ξερεις σπυρο οτι ειναι σχετικα ευκολο να ανεβασεις την ιπποδυναμη σε ενα τουρμπο ενω αντιθετα ενα ατμοσφαιρικο συνολο δεν μπορει να πετυχει κατι αναλογο χωρις κοστος σε ομαλοτητα λειτουργιας και περιορισμου της ωφελιμης ροπης σε υψηλοτερες στροφες. Αυτο θελει πολυ μελετη που ναι μεν οι μηχανικοι της χοντα ειναι ικανοι να κανουν προυποθετει ομως δε χρονο για την επιτευξη του αναλογου αποτελεσματος. αναμενουμε...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        spiros last edited by

                                        το ξερω οτι ειναι δυσκολο να ανεβει πανω απο τα 220 (με λογικο κοστος). Δεν ειναι τυχαιο που το συνολο του ανταγωνισμου επελεξε το turbo για να παιξει σε αυτη τη κατηγορια. Ειναι ο καλυτερος συνδιασμος για πολλα αλογα χωρις μεγαλο κοστος εξελιξης & κατασκευης.

                                        ομως το marketing δε νομιζω οτι θα αφησει το μοτερ να μεινει στα 200, εστω και για λογους εντυπωσεων, αλλωστε με 200αλογα σιγουρα μονο αργο δε θα ειναι.

                                        στην Ιαπωνια το S2000 νομιζω οτι εχει μοτερ 2200κκ ετσι δεν ειναι?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          coyote last edited by

                                          http://www.carmagazine.co.uk/first_driv ... 223&page=1

                                          to type-s kai to sxolio gia to type-r

                                          το 2,2 στο σ2000 είναι και στην αμερική

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            tazio last edited by

                                            Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
                                            ξερεις σπυρο οτι ειναι σχετικα ευκολο να ανεβασεις την ιπποδυναμη σε ενα τουρμπο ενω αντιθετα ενα ατμοσφαιρικο συνολο δεν μπορει να πετυχει κατι αναλογο χωρις κοστος σε ομαλοτητα λειτουργιας και περιορισμου της ωφελιμης ροπης σε υψηλοτερες στροφες. Αυτο θελει πολυ μελετη που ναι μεν οι μηχανικοι της χοντα ειναι ικανοι να κανουν προυποθετει ομως δε χρονο για την επιτευξη του αναλογου αποτελεσματος. αναμενουμε...

                                            Κι επειδή μας έχουν δείξει τι μπορούν να κάνουν, σα καλοί άνθρωποι που είναι δε βιάζονται να στείλουν τους ανταγωνιστές στους στα σχεδιαστήρια.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 25
                                            • 26
                                            • 27
                                            • 28
                                            • 29
                                            • 77
                                            • 78
                                            • 27 / 78
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr