-
Πανέμορφο το 4θυρο.
Μεταξύ των 2 αυτό θα επέλεγα.
-
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
Πανέμορφο το 4θυρο.Μεταξύ των 2 αυτό θα επέλεγα.
+1. Θυμίζει Ιντέγκρα. Δεν νομίζω να βγει απο την Ιαπωνία πάντως.
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Πανέμορφο το 4θυρο.
Μεταξύ των 2 αυτό θα επέλεγα.
+1. Θυμίζει Ιντέγκρα. Δεν νομίζω να βγει απο την Ιαπωνία πάντως.
γιατί?
δεν είναι R ?
-
Αν δεν πάρεις Type-R δηλαδή επειδή χρειάζεσαι 5θυρο...αναγκαστικά Zafira;
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Αν δεν πάρεις Type-R δηλαδή επειδή χρειάζεσαι 5θυρο...αναγκαστικά Zafira;Golf, Megane, Mazda 3 κλπ. Απ' όλα έχει ο μπακτσές!
Πανέμορφο το 4θυρο.
Μεταξύ των 2 αυτό θα επέλεγα.
+1. Θυμίζει Ιντέγκρα. Δεν νομίζω να βγει απο την Ιαπωνία πάντως.
γιατί?
δεν είναι R ?
Είναι [b]R[/u]. Αφού δεν είναι 5π.
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Αν δεν πάρεις Type-R δηλαδή επειδή χρειάζεσαι 5θυρο...αναγκαστικά Zafira;όχι, παίρνεις το sedan Τype-R
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Αν δεν πάρεις Type-R δηλαδή επειδή χρειάζεσαι 5θυρο...αναγκαστικά Zafira;
Golf, Megane, Mazda 3 κλπ. Απ' όλα έχει ο μπακτσές!
Πανέμορφο το 4θυρο.
Μεταξύ των 2 αυτό θα επέλεγα.
+1. Θυμίζει Ιντέγκρα. Δεν νομίζω να βγει απο την Ιαπωνία πάντως.
γιατί?
δεν είναι R ?
Είναι [b]R[/u]. Αφού δεν είναι 5π.
Σωστά oι 4 πόRτες διαφέρουν από τις 5 πόRτες
-
3θυρες αυτές οι εκδόσεις ρε μούτρα. Περισσότερη ακαμψία και λιγότεροι (υποψήφιοι να ξεράσουν στη πρώτη στροφή) στα πίσω καθίσματα.
-
Νο GT characteristics allowed;
Αν είναι έτσι, πάσο...και μαύρισμα σε όλα τα τουρμπιγιόν (που λέει και ο drdino) που θέλουν να λέγονται GTi!
-
Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:
3θυρες αυτές οι εκδόσεις ρε μούτρα. Περισσότερη ακαμψία και λιγότεροι (υποψήφιοι να ξεράσουν στη πρώτη στροφή) στα πίσω καθίσματα. -
Μπραβο τ'αγορια μου στη Honda.Αντε λοιπον ημιακαμπτο και σρο S2K και στο Integra και στο Prelude,αρκει να ειναι καλα ρυθμισμενος(δλδ θεοσκληρα ελατηρια) και ο τυπος θα μιλαει για...supercars
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Νο GT characteristics allowed;Αν είναι έτσι, πάσο...και μαύρισμα σε όλα τα τουρμπιγιόν** (που λέει και ο drdino)** που θέλουν να λέγονται GTi!
-
'But there’s whisper of a harder Type RR version being developed that could have as much as 250bhp, though that’s some way off.'
αυτο το διαβασα στο αγγλικο car magazine στο τεστ του type-s. Αν κανουν αυτη την κινηση στο type-r αφενως θα διαλυσουν τον αναταγωνισμο αφετερου θα κανουν τα παντσερ να 'ανεβασουν' και αλλο την πιεση...
Η αγορα σε αυτο το επιπεδο θα εχει πλεον περισσοτερο ενδιαφερον και το διλλημα θα ειναι μεγαλυτερο για τους υποψηφιους αγοραστες.Εμενα παντως δεν θα με χαλαγαν 250 ατμοσφαιρικα αλογακια 'ας εχουν και ημιακαμπτο'
-
Υποθετω οτι θα γινει γινει η κινηση για τα 200+ απο τη Χοντα, καθως οπως δειχνουν τα πραγματα θα ειναι η μοναδικη μαζι με την VW που θα εχουν μονο 200 αλογα στη κατηγορια. Η VW βεβαια εχει και το R32 αλλα ειναι πιο ακριβο.
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Υποθετω οτι θα γινει γινει η κινηση για τα 200+ απο τη Χοντα, καθως οπως δειχνουν τα πραγματα θα ειναι η μοναδικη μαζι με την VW που θα εχουν μονο 200 αλογα στη κατηγορια. Η VW βεβαια εχει και το R32 αλλα ειναι πιο ακριβο.στην παρούσα κατάσταση δεν εχει ακουστεί κάτι
Και αυτό που λέει το car αφορά μάλλον το γυμνό αγωνιστικό...
-
το ξερω αυτο, αλλα δεδομενου του τι κανει ο ανταγωνισμος η Χοντα συντομα θα αναγκαστει να προχωρησει σε αναβαθμισεις. Η VW με το επετειακο GTI θα παει στα 230, ενω ηδη εχει το R32 με 250. Δε μπορω να φανταστω οτι η Χοντα θα μεινει με το πιο αδυναμο μοτερ στη κατηγορια!
-
ξερεις σπυρο οτι ειναι σχετικα ευκολο να ανεβασεις την ιπποδυναμη σε ενα τουρμπο ενω αντιθετα ενα ατμοσφαιρικο συνολο δεν μπορει να πετυχει κατι αναλογο χωρις κοστος σε ομαλοτητα λειτουργιας και περιορισμου της ωφελιμης ροπης σε υψηλοτερες στροφες. Αυτο θελει πολυ μελετη που ναι μεν οι μηχανικοι της χοντα ειναι ικανοι να κανουν προυποθετει ομως δε χρονο για την επιτευξη του αναλογου αποτελεσματος. αναμενουμε...
-
το ξερω οτι ειναι δυσκολο να ανεβει πανω απο τα 220 (με λογικο κοστος). Δεν ειναι τυχαιο που το συνολο του ανταγωνισμου επελεξε το turbo για να παιξει σε αυτη τη κατηγορια. Ειναι ο καλυτερος συνδιασμος για πολλα αλογα χωρις μεγαλο κοστος εξελιξης & κατασκευης.
ομως το marketing δε νομιζω οτι θα αφησει το μοτερ να μεινει στα 200, εστω και για λογους εντυπωσεων, αλλωστε με 200αλογα σιγουρα μονο αργο δε θα ειναι.
στην Ιαπωνια το S2000 νομιζω οτι εχει μοτερ 2200κκ ετσι δεν ειναι?
-
http://www.carmagazine.co.uk/first_driv ... 223&page=1
to type-s kai to sxolio gia to type-r
το 2,2 στο σ2000 είναι και στην αμερική
-
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
ξερεις σπυρο οτι ειναι σχετικα ευκολο να ανεβασεις την ιπποδυναμη σε ενα τουρμπο ενω αντιθετα ενα ατμοσφαιρικο συνολο δεν μπορει να πετυχει κατι αναλογο χωρις κοστος σε ομαλοτητα λειτουργιας και περιορισμου της ωφελιμης ροπης σε υψηλοτερες στροφες. Αυτο θελει πολυ μελετη που ναι μεν οι μηχανικοι της χοντα ειναι ικανοι να κανουν προυποθετει ομως δε χρονο για την επιτευξη του αναλογου αποτελεσματος. αναμενουμε...Κι επειδή μας έχουν δείξει τι μπορούν να κάνουν, σα καλοί άνθρωποι που είναι δε βιάζονται να στείλουν τους ανταγωνιστές στους στα σχεδιαστήρια.
Honda Civic Type-R 2007