-
Το άβαταρ σου απο γιαπωνέζικο είναι??Toyota ή Nissan???
-
Το άβαταρ σου απο γιαπωνέζικο είναι??Toyota ή Nissan???
-
Ούτε το ένα ούτε το άλλο.
Από Honda είναι. -
Ο χρήστης tazio έγραψε:
Ούτε το ένα ούτε το άλλο.
Από Honda είναι.Το υποψιάστηκα βλέποντας το 10 (το καλό) στο στροφόμετρο,αλλά μοιάζει εκπληκτικά με Corolla '91.... (χωρίς το 9 και το 10 εε?? )
-
O Jeremy Clarkson για το νέο Type R:
http://driving.timesonline.co.uk/tol/li ... TR=JCcivic
Τα παραλέει (κλασσικά) αλλά έχει πλάκα ως κείμενο.
-
Ο χρήστης vengas έγραψε:
ψάχνοντας στο youtube βρήκα αυτό:
Youtube Videoαλήθεια πόσο εύκολο είναι να αλλάξεις κινητήρα σε αυτοκίνητο και πόσο κοστίζει??(είμαι άσχετος από μηχανολογικά, πληροφορική σπουδάζω και από αυτοκίνητα μόνο για αεροδυναμική και design ξέρω )
Υπάρχει και στην Ελλάδα τέτοιο και η μετατροπή έχει γίνει από ελληνικά χέρια φίλου.
Θα βρω photo να ανεβάσω… -
Exω μιαν απορίαν
Οταν η Honda βγάλει το type r τουρπίσιο,πως θα αντιδράσετε οι ατμοσφαιρικοί?
Καημό το έχω να δω μούτρα
-
Ο χρήστης G60 έγραψε:
Exω μιαν απορίανΟταν η Honda βγάλει το type r τουρπίσιο,πως θα αντιδράσετε οι ατμοσφαιρικοί?
Καημό το έχω να δω μούτρα
Όταν το βγάλει και εάν συνεχίσει να το ονομάζει type R τότε το συζητάμε.
Αν και σαν καλοί 'στρατιώτες' της φίρμας θα ακολουθήσουμε πιστά ότι προτείνει.Τώρα που το σκέφτομαι, καλύτερα να μη βγάλει turboκινητήρα. Δε λέει να σπάνε των άλλων και τα δικά της να μη σπάνε. Πως θα δικαιολογηθούν οι υπόλοιποι άραγε.
-
Eιδα ενα type-r το πρωι παρκαρισμενο στο Γαλατσι.Μου καθισε ψιλοασχημα γιατι εχω συνηθισει στην οψη το 5πορτο...
Στον δρομο βεβαια αλλαζουν τα πραγματα. -
http://driving.timesonline.co.uk/tol/li ... 839477.ece
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
http://driving.timesonline.co.uk/tol/life_and_style/driving/jeremy_clarkson/article1839477.eceΔεν λες τίποτα...
-