-
Κατσε να βαλω ενα ακομα γιατι σαν να πλακωσαν πολλοι.....
-
Καταγγέλω δημόσια οτί έχω δεχθεί και τώρα αλλά και παλιότερα απειλιτικά πμ του είδους
φίλε italian...
κάπου είχα δει γραμένο..
'ποτε μην λογομαχείς με ένα βλάκα...θα σε ρίξει στο επίπεδο του και θα σε νικήσει λόγο εμπειρίας...'
μην ασχολείσαι γιατι θα βγείς κακός και απο πάνω...
όλοιι ξέρουμε τι ρόλο βαράνε μερικοί..
εγώ τα έχωσα και σταμάτησα να απαντώ...
δεν θα βγάλεις άκρη και θα σε πούνε και κολλημενο...
φιλικά
αχχαχαχαχα
καλα τα λες!αχαχαχαχαχ
ποιος εισαι ρε παπαρα?αχχαχαχαχαχeise den eise o alfaromeo, eisai theos!!!!!!
kala ta les stous germanarades!!!!Μην κάνετε εκλογές για νέους admin.
Θα βγω πρώτος με διαφορά και θα φάτε όλοι ban.Όχι φίλε δεν είμαι αυτός που λες.
Αυτός που αναφέρεσαι απαξιεί προφανώς να ασχοληθεί με άτομα που δεν καταλαβαίνουνε.
Τα καλύτερα δεν ήρθανε ακόμα.
Αλλά δεν θα τους τα πω και όλα.
Ας μάθουν πρώτα οτί ο τροχός είναι ιταλική εφεύρεση και βλέπουμε. -
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
**Top 10 Most Expensive Cars Ever Auctioned **
Με έπεισες. Θα πάρω ιταλικό, έχουν καλή αξία μεταπώλησης
Αχώνευτο ε?
Λυσσάξτε τσαούσες.
Αλήθεια θα μου πει κανείς για την παντελή απουσία έλικας και κυκλακίων? -
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
Σας φέρνω την γνώση στην καθολική άγνοια σας.[/i:15cbrdf1]
[quote:15cbrdf1]**Top 10 Most Expensive Cars Ever Auctioned **Φρατέλο, μήπως είσαι αμερικάνος;
Στην Αμερική δεν γνωρίζουν την Alfa Romeo φίλε.Κάπου το διάβασα και αυτό.
Μην δείχνεις οτί δεν ξέρεις τίποτα.
Αχώνευτο ε? -
καλό
είσαι και έσύ
-
Ο χρήστης patro έγραψε:
και υπάρχει και ενας καραγκιόζης που θα μας πει τι όνειρα να κάνουμε, edit
και εχει τόση σημασία, όση θα του δώσουμε![kouk]edit: ok kouk
Που είσαι ρε Τοτέ?
Γιατί δεν περνάς από το σπίτι? -
Ο Ιτάλιαν θεωρείται Alfista;
-
Μα τι θα πει alfista;
-
Ο χρήστης cavallino έγραψε:
Εγώ να πληροφορήσω μόνο το 'γνώστη' πως η Bugatti μετράει γαλλική εταιρία, ευτυχώς που είμαστε και μεις και τον ξεστραβώνουμε.Automobile designer and manufacturer Ettore Arco Isidoro Bugatti was born on September 15, 1881 in Brescia, Italy, into a notably artistic family that had its roots in Milan.
The company attempted a comeback under Roland Bugatti in the mid-1950s with the mid-engined Type 251 race car. Designed with help from famed Alfa Romeo, Ferrari, and Maserati designer Gioacchino Colombo, the car failed to perform up to expectations and the company's attempts at automobile production were halted.
In 1987 Romano Artioli, an Italian entrepreneur, acquired the legendary Bugatti name and established Bugatti Automobili SpA. The new company built a factory designed by the architect Giampaolo Benedini in Campogalliano, Italy, a town near Modena, home to other performance-car manufacturers De Tomaso, Ferrari, Lamborghini and Maserati.
Ταρατα τζουμ-τζουμ-τζουμ,
ταρατα-τζουμ,
ταρατα-τζουμ,
ταρατα τζουμ-τζουμ-τζουμ,
ταρατα-τζουμ... -
Ο χρήστης A-Viper7 έγραψε:
Ο Ιτάλιαν θεωρείται Alfista;Εσύ θεώρεισαι αληθινή μόνον την υπογραφή μου.
-
Κιοτέψατε?
-
τηλεφωνήστε τώρα 2310-521010
-
Παρακαλούνται οι mod να μην επιτρέψουν τον ευτελισμό ενός αξιόλογου αυτοκινητιστικού θέματος και σας υπόσχομαι να σας μάθω και άλλα.
-
Επαναφέρω
Ο χρήστης Italian έγραψε:
**Top 10 Most Expensive Cars Ever Auctioned **
Με έπεισες. Θα πάρω ιταλικό, έχουν καλή αξία μεταπώλησης
Αχώνευτο ε?
Λυσσάξτε τσαούσες.
Αλήθεια θα μου πει κανείς για την παντελή απουσία έλικας και κυκλακίων? -
Α μας βάζεις σε τάξη τώρα ΟΚ μάστορα.Φέρτε λίγο αρνί και σε μένα...Τι το φάγατε κι όλας, αμάν ρε παιδια...
-
Μια ωραία πεταλούδα...
-
Μην αγχωνεστεεεεε.....
Εχουν μπει πολλα αρνια....Ολοι θα παρετε.....
-
Ο χρήστης Bruce έγραψε:
Ωραίο τόπικ!Μαθήματα γενικώς.
Λεπόν... Λέω να σας μάθω κι εγώ κάτι, μιας και ζω στην Ιταλία...
Κεφτέδες 1
500 γρ κιμά
1 μέτριο κρεμμύδι
3 παξιμάδια τριμμένα ή ψίχα ψωμιού μουσκεμένα σε λίγο ούζο
1 αβγό
αλάτι, πιπέρι, ρίγανη, κύμινοΚεφτέδες 2
650 γρ κιμάς
250 γρ ψίχα ψωμιού
2 μέτρια κρεμμύδια
2 –3 σκελίδες σκόρδο
2 αυγά
3 – 4 κουταλιές τυρί τριμμένο
2 κουταλιές ξίδι
4 κουταλιές βούτυρο
1 ποτηράκι κρασί
Μαϊντανό, δυόσμο, ρίγανη
Αλάτι, πιπέριΒάζουμε σ’ ένα τηγανάκι το κρεμμύδι με το σκόρδο ψιλοκομμένα, με λίγο νερό, αλάτι και πιπέρι. Όταν βράσει καλά και πιει το νερό του προσθέτουμε το βούτυρο και το γυρίζουμε λίγο μέχρι να λιώσει. Το κατεβάζουμε απ’ τη φωτιά και το αφήνουμε να κρυώσει. Στο μεταξύ βάζουμε τον κιμά σε μια λεκάνη και προσθέτουμε το ψωμί μουσκεμένο στο κρασί, στυμμένο και τριμμένο, τα αυγά και το τυρί. Ρίχνουμε στη λεκάνη και το (κρύο) μίγμα του κρεμμυδιού. Ζυμώνουμε τους κεφτέδες αρκετά με λίγο νεράκι μέχρι να γίνει μια μαλακή μάζα, ομοιόμορφη όχι πολύ αραιή. Κατόπιν τους πλάθουμε, τους αλευρώνουμε και τους τηγανίζουμε.
Κεφτεδάκια με σάλτσα κάρυ
500 γρ κιμά βοδινό
2 κουταλάκια κοφτά κάρυ (σκόνη)
3 κουταλιές φρυγανιά τριμμένη
1 αυγό
1 μέτριο κρεμμύδι
5 – 6 μικρά καρώτα τρυφερά
3 – 4 κουταλιές αλεύρι
μερικές πίκλες ξιδιού
Αλάτι, πιπέρι
Βούτυρο και λάδι
Ζωμό βοδινού (φρέσκο ή συμπυκνωμένο)Βάζουμε τον κιμά σ’ ένα μπολ και προσθέτουμε μια πρέζα κάρυ, αλάτι, πιπέρι, το αυγό χτυπημένο (ολόκληρο) και τη φρυγανιά και τ’ ανακατεύουμε καλά. χωρίζουμε το μίγμα σε μερίδες. Πλαταίνουμε κάθε μερίδα, βάζουμε στη μέση ένα κουταλάκι πίκλες ψιλοκομμένες και την πλάθουμε στο σχήμα του κεφτέ. Αλευρώνουμε τα κεφτεδάκια και τα τηγανίζουμε μέχρι αν ροδοκοκκινίσουν. Τα βγάζουμε σε μια πλατιά κατσαρόλα. Τσιγαρίζουμε το κρεμμύδι ψιλοκομμένο και το ρίχνουμε στην κατσαρόλα όπως και τα καρώτα ολόκληρα. Σκεπάζουμε τα κεφτεδάκια με ζεστό ζωμό και τα βάζουμε να σιγοβράσουν για 40 λεπτά. Διαλύουμε το υπόλοιπο κάρυ και μια κουταλιά αλεύρι σε λίγο κρύο νερό. Προσθέτουμε λίγο – λίγο το ζωμό του φαγητού μέχρι να ζεσταθούν και τα ρίχνουμε στην κατσαρόλα ανακατεύοντας για λίγο με προσοχή μέχρι να ψηθεί το αλεύρι και να δέσει η σάλτσα. Τα σερβίρουμε σε βαθουλή πιατέλα γαρνιρισμένα με μια στεφάνη από πατάτες πουρέ πασπαλισμένες με ψιλοκομμένο μαϊντανό.
Κεφτέδες ογκραντέν
1 μεγάλη μελιτζάνα
½ κιλό κιμά μοσχαρίσιο
1 – 2 κρόκους αυγού
Ψίχα ψωμιού
1 σκελίδα σκόρδο
200 γρ τυρί τριμμένο
1 χυμό τομάτας
Λίγο μαϊντανό
Βασιλικό ξερό
Αλάτι, πιπέρι, λάδι, αλεύριΞεφλουδίζουμε τη μελιτζάνα και την κόβουμε σε φέτες τις οποίες αλατίζουμε. Τις αφήνουμε 1 ώρα και κατόπιν αφού τις σκουπίσουμε τις αλευρώνουμε και τις τηγανίζουμε. Στρώνουμε με τις φέτες αυτές ένα ταψάκι πυρέξ και πάνω σε κάθε φέτα βάζουμε 2 – 3 κεφτεδάκια (από κιμά στον οποίο θα προσθέσουμε τη ψίχα του ψωμιού μουσκεμένη και στυμμένη, τους κρόκους, αλάτι και πιπέρι) τηγανισμένα. Τα σκεπάζουμε με μια σάλτσα τομάτα (Στο χυμό τομάτας προσθέτουμε το σκόρδο, το μαϊντανό, το βασιλικό, αλάτι, πιπέρι). Πασπαλίζουμε τη σάλτσα με τριμμένο τυρί και αφήνουμε το ταψάκι στο φούρνο λίγα λεπτά μέχρι το τυρί να πάρει χρώμα. Συνοδεύεται από πατάτες πουρέ.
Κεφτέδες στη σχάρα
650 γρ κιμάς
150 γρ πάχος βοδινό
1 – 2 κουταλιές βούτυρο
2 –3 κουταλιές μαϊντανό
Ρίγανη, αλάτι, πιπέριΒάζουμε τον κιμά με το πάχος σε μια λεκάνη και τα ζυμώνουμε καλά. Βάζουμε και το μαϊντανό και αφού βρέξουμε τα χέρια μας με νερό ή κρασί πλάθουμε τους κεφτέδες μεγάλους και τους πασπαλίζουμε με αλάτι, πιπέρι και ρίγανη. Λειώνουμε το βούτυρο, αλείφουμε τη σχάρα και τους κεφτέδες μ’ ένα πινέλο και όταν η σχάρα ζεσταθεί τους βάζουμε και τους ψήνουμε και απ’ τις δυο πλευρές αλείφοντάς τους κατά διαστήματα με βούτυρο. Σερβίρονται σε πιατέλα με πατάτες τηγανιτές ή πουρέ και σαλάτα εποχής.
Στους κεφτέδες ογκραντέν.....
η μελιτζάνα πρέπει να είναι Αργίτικη ή μας κάνει μια οποιδήποτε μελιτζάνα. Μήπως με Ιταλική μελιτζάνα θα είχαμε καλύτερα αποτελέσματα
-
bruce πες καμια συνταγή ακόμη ρε συ,ν' ανοίξουμε αλλο τόπικ όμως.
γ@μω την ξενιτιά μου μέσα γ@μώlol
-
Συνέχεια μαθημάτων με προσιτά αμάξια που θα έπρεπε να βρίσκονται σε γκαράζ ονείρων για προφανής λόγους.
**Fiat 500 of 1957 **
'In Europe, the first supermini is considered to be the Italian Fiat 500 of 1957 , and the design was further popularized by the British Austin Mini two years later...'
Που είναι αυτό το αμάξι στην λίστα?
Δεν σας λέω την πηγή γιατί θα αυτοκτονήσετε.
Είναι αντικειμενική και όχι 'αντικειμενική'.
[Διάσπαση]Μαθήματα Γενικώς!!!