-
Δηλ δεν εχει χωρους αποσκευων.Ειναι σημαντικο μειον αυτο παντως...
Απο αξιοπιστια opel τι γνωριζετε???
Διευκρινηση: Δεν ξερω γι'αυτο ρωταω , οχι εκ του πονηρου...
-
Ο χρήστης kostserb έγραψε:
Δηλ δεν εχει χωρους αποσκευων.Ειναι σημαντικο μειον αυτο παντως...Απο αξιοπιστια opel τι γνωριζετε???
Διευκρινηση: Δεν ξερω γι'αυτο ρωταω , οχι εκ του πονηρου...
με την καθημερινή έννοια όχι αλλά roadster είναι δεν είναι ακριβώς απαραίτητο να έχει (τυπικά έχει). Άλλωστε υπάρχει και σχάρα στη λίστα προαιρετικού εξοπλισμού
Αν είναι να μιλήσουμε για σοβαρές ελλείψεις, κατά τη γνώμη μου είναι η έλλειψη rollbar
-
το βασικο ειναι οτι οι βαλιτσες αυτες εκμεταλλευονται καθε πολυτιμο εκατοστο του χωρου.
-
Σαν κακό αστείο είναι το πορτμπαγκάζ.... Μα είναι δυνατόν να τολμάνε να βγάζουν αυτοκίνητο με τέτοιο χώρο αποσκευών.... Δεν μπορούσαν να κάνουν το ρεζερβουάρ πιο πλατύ και ρηχό? Πώς οι άλλοι κατασκευαστές πισωκίνητων roadster (BMW, Mazda, Honda, Rover, Mercedes) καταφέρνουν σε αντίστοιχο μήκος να φτιάξουν χώρο αποσκευών....
Άσε που όπως καταλαβαίνω για να ανοίξεις και να κλείσεις την οροφή πρέπει να ανοίξεις τον χώρο αποσκευών κλπ άρα να βγείς από το αυτοκίνητο.... δεν λέει.
Tο μέγεθος του πίσω τζαμιού το αφήνω ασχολίαστο.... -
Megas σιγουρα θα ειναι ετσι οι αποσκευες?Μηπως οι φωτος ειναι απο το αμερικανικο αδερφακι του?Ξερεις χωρητικοτητα σε λιτρα?
Δεν θα'ναι επικινδυνο σε περιπτωση οπισθιας συγκρουσης?
Αν ειναι οπως οι φωτος το πορτπαγκαζ οτι και να λεμε περι κατηγοριας αμαξιου , ειναι απαραδεκτο!Δεν χωρανε ουτε οι απαραιτητες αποσκευες για ενα weekend , ιδιως αν συνοδευεται ο οδηγος απο την κοπελα του...
-
ΠΑΙΔΕΣ ΤΙΜΕΣ!!!!!!!!!!! ΝΟΜΙΖΩ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΓΙΑ ΠΙΣΩΚΟΥΝΑ 260PS!!! ME ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ ΗΜΙΜΠΛΟΚΕ!!!!! KAI ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΣΠΑΣΤΟ ΚΑΙ ΑΣΕ ΤΗΝ ΕΓΓΥΗΣΗ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΕΙ!
2.0 Turbo 190 KW (260hp)/5300 rpm' 36.000 Τιμή που ισχύει μέχρι και ένα μήνα μετά το λανσάρισμα (δηλ. περίπου μέχρι και Μάϊο)
'2.0 Turbo 190 KW (260hp)/5300 rpm' 37.600 Τιμή που θα ισχύει για την περίοδο μετά από ένα μήνα μετά το λανσάρισμαΕΜΦΑΝΙΣΗ
Εσωτερικού
Διακριτικά στο μαρσπιέ
Τιμόνι με δερμάτινη επένδυση
Σαλόνι με υφασμάτινη επένδυση ebony
Εξωτερικού
Ζάντες αλουμινίου 18' Χ 8
Ελαστικά P245/18 R18 96WΑΣΦΑΛΕΙΑ
Ενεργητική
Προβολείς Ομίχλης
Ηλεκτρονικό πρόγραμμα ευστάθειας (ESP)
Μηχανικό κιβώτιο 5 ταχυτήτων
Μετάδοση κίνησης στον πίσω άξονα
Διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης (LSD)
Σπορ ανάρτηση
Φρένα: ABS με Δισκόφρενα εμπρός (αεριζόμενα)/πίσω
Immobilizer
Hλεκτρικά ρυθμιζόμενοι εξωτερικοί καθρέπτες
Συναγερμός
Κεντρικό κλείδωμα θυρών με τηλεχειριστήριο
Παθητική
Αερόσακος Οδηγού - ΣυνοδηγούΑΝΕΣΗ
Φώτα ανάγνωσης
Ντουλαπάκι με κλειδαριά
Πίσω παράθυρο με θερμαινόμενο τζάμι
Μαλακή αναδιπλούμενη χειροκίνητα οροφή
Σύστημα διατήρησης σταθερής ταχύτητας (Cruise Control)
Air Condition
Ηλεκτρικά παράθυρα
Κάθισμα οδηγού/συνοδηγού 6/4 κατευθύνσεων
Ηλεκτρον.πίνακας πολλαπλών ενδείξεων
Radio CD MP3, 6 ηχεία
Αναπτήρας, σταχτοδοχείο
Σπορ - μπάκετ καθίσματα με σταθερά προσκέφαλαΔΙΑΦΟΡΑ
Kit επιδιόρθωσης ελαστικού
Πυροσβεστήρας, τρίγωνο, φαρμακείο OpelΒενζινοκινητήρας 2.0 Turbo
Κατηγορία εκπομπών ρύπων EURO4
Καύσιμο gasoline
Αριθμός κυλίνδρων 4
Διάμετρος in mm 86
Διαδρομή in mm 86
Κυβισμός in cm³ 1998
Μέγιστη απόδοση ισχύος in kW (hp) 194 (264) per ISO 1585 (DIN HP)
at rpm 5300
Μέγιστη ροπή in Nm 353 per ISO 1585
at rpm 2500 - 5000
Αναλογία συμπίεσης 9.2:1
Κιβώτιο / μετάδοση άξονα
Manual 3.73 Τελική σχέση
Ικανότητα Ρυμούλκησης (kg) Δεν επιτρέπεταιΚινητήρας
Επιδόσεις Κατανάλωση καυσίμου σε λίτρα (1999/100/EC)
Ιπποδύναμη kW (HP) DIN Μέγιστη ταχύτητα σε km/h
Επιτάχυνση 0 - 100 km/h σε 5.7sec
Ελαστικότητα/ρεπρίζ 80 - 120 km/h σε sec'3η 3.8
4η 5.8
5η 9.2Πόλη Εκτός πόλης Συνολική
13λτ 6,93λτ 9,17λτ -
Για να είναι η εργοστασιακή τιμή για την αστική κατανάλωση 13 λίτρα, φοβάμαι ότι θα έχει τα 15-16 στο νερό. Βέβαια 260 ίπποι είναι αυτοί.
-
Θεωρω εξυπνο παντως που εβαλαν 5αρι και οχι 6αρι σασμαν...
-
ωραίο αλλά ξεφεύγει...
-
Ο χρήστης ferr@r1 έγραψε:
ωραίο αλλά ξεφεύγει...Γιατι ξεφευγει?
Αναλογα πισωκινητα καμπριο/κουπε με τετοια ιπποδυναμη ειναι ΠΟΛΥ ακριβοτερα!
-
Ε, όχι και ξεφεύγει. Καλά θα ήταν αν κόστιζε 30.000, αλλά με τέτοια χαρακτηριστικά και άλλο σήμα θα κόστιζε τουλάχιστον 15.000 παραπάνω.
-
@NIKOSTSA2000
Τις τιμες των ρεμπριζ που τις βρηκες...την 80-120 με 5η οκ την εχει στο opel.de τις αλλες..?σ.σ τα 9,2 για 80-120 με 5η παντως δεν ειναι και τοσο καλος χρονος για 264 αλογα και 36 κιλα ροπη...
-
Ο χρήστης MEGAS έγραψε:
σ.σ τα 9,2 για 80-120 με 5η παντως δεν ειναι και τοσο καλος χρονος για 264 αλογα και 36 κιλα ροπη...
Ουτε το 3.8 με 3η...
Γιατι ετσι ομως...
-
-
Ο χρήστης Michael-Amott έγραψε:
Θεωρω εξυπνο παντως που εβαλαν 5αρι και οχι 6αρι σασμαν...Eγώ πάλι όχι. Στο best motoring o Τsushiya παραπονιόταν για το πόσο μακριές ήταν οι σχέσεις του solstice, έκανε ολόκληρο γύρο πίστας μόνο με 2α και 3η και παρόλο που το αμάξι είχε πολύ ροπή το κιβώτιο το χαντάκωνε. Πιστεύω πως ένα 6άρι κιβώτιο θα ήταν καλύτερη επιλογή ή τουλάχιστον πολύ πιο κοντές σχέσεις.
-
Ο χρήστης Michael-Amott έγραψε:
σ.σ τα 9,2 για 80-120 με 5η παντως δεν ειναι και τοσο καλος χρονος για 264 αλογα και 36 κιλα ροπη...
Ουτε το 3.8 με 3η...
Γιατι ετσι ομως...
Μας φαγανε οι αμεσοι ψεκασμοι μαλλον...
-
Θέμα κιβωτίου είναι μάλλον κι όχι άμεσου ψεκασμού
Εδώ το S3 έχει εξάρι -με άμεσο ψεκασμό- ίδια άλογα θεωρητικά, αλλά πιο βαρύ και στα 80-110
-
Ο χρήστης msamaro έγραψε:
Θεωρω εξυπνο παντως που εβαλαν 5αρι και οχι 6αρι σασμαν...
Eγώ πάλι όχι. Στο best motoring o Τsushiya παραπονιόταν για το πόσο μακριές ήταν οι σχέσεις του solstice, έκανε ολόκληρο γύρο πίστας μόνο με 2α και 3η και παρόλο που το αμάξι είχε πολύ ροπή το κιβώτιο το χαντάκωνε. Πιστεύω πως ένα 6άρι κιβώτιο θα ήταν καλύτερη επιλογή ή τουλάχιστον πολύ πιο κοντές σχέσεις.
Ναι αλλά αυτό ήταν ατμοσφαιρικό με πολύ λιγότερα άλογα.
Οι χρήστες των ΤΤ 225 λένε πως θα είχαν καλύτερες επιδόσεις με ένα 5άρι κιβώτιο παρά με το 6άρι, μιας και 1η-2α είναι υπερβολικά κοντές.
Το 3,8 για το 80-110 με 3η εμένα κάτι μου λέει πως δεν είναι σωστό...
Το μόνο πρόβλημα του GT είναι ο χώρος αποσκευών... απορώ πως το κατάφεραν να τον αχρηστέψουν έχοντας τον κινητήρα μπροστά.
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Το 3,8 για το **80-110 **με 3η εμένα κάτι μου λέει πως δεν είναι σωστό...80-120...
-
Ουπς!
Τότε είναι ΟΚ.
Εν κινήσει επιδόσεις να περιμένετε κάτι αντίστοιχο του Astra OPC.
Πόσο κάνει το OPC 80-120? Kάπου εκεί πρέπει να είναι.
Opel / Vauxhall GT