Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Opel / Vauxhall GT
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Opel / Vauxhall GT
    • 1
    • 2
    • 9
    • 10
    • 11
    • 12
    • 13
    • 30
    • 31
    • 11 / 31
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    83
    619
    884
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kostserb last edited by

      Δηλ δεν εχει χωρους αποσκευων.Ειναι σημαντικο μειον αυτο παντως...

      Απο αξιοπιστια opel τι γνωριζετε???

      Διευκρινηση: Δεν ξερω γι'αυτο ρωταω , οχι εκ του πονηρου...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • W
        wannabe last edited by

        Ο χρήστης kostserb έγραψε:
        Δηλ δεν εχει χωρους αποσκευων.Ειναι σημαντικο μειον αυτο παντως...

        Απο αξιοπιστια opel τι γνωριζετε???

        Διευκρινηση: Δεν ξερω γι'αυτο ρωταω , οχι εκ του πονηρου...

        με την καθημερινή έννοια όχι αλλά roadster είναι δεν είναι ακριβώς απαραίτητο να έχει (τυπικά έχει). Άλλωστε υπάρχει και σχάρα στη λίστα προαιρετικού εξοπλισμού

        Αν είναι να μιλήσουμε για σοβαρές ελλείψεις, κατά τη γνώμη μου είναι η έλλειψη rollbar

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          megas last edited by

          το βασικο ειναι οτι οι βαλιτσες αυτες εκμεταλλευονται καθε πολυτιμο εκατοστο του χωρου.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • ?
            A Former User last edited by

            Σαν κακό αστείο είναι το πορτμπαγκάζ.... Μα είναι δυνατόν να τολμάνε να βγάζουν αυτοκίνητο με τέτοιο χώρο αποσκευών.... Δεν μπορούσαν να κάνουν το ρεζερβουάρ πιο πλατύ και ρηχό? Πώς οι άλλοι κατασκευαστές πισωκίνητων roadster (BMW, Mazda, Honda, Rover, Mercedes) καταφέρνουν σε αντίστοιχο μήκος να φτιάξουν χώρο αποσκευών....
            Άσε που όπως καταλαβαίνω για να ανοίξεις και να κλείσεις την οροφή πρέπει να ανοίξεις τον χώρο αποσκευών κλπ άρα να βγείς από το αυτοκίνητο.... δεν λέει.
            Tο μέγεθος του πίσω τζαμιού το αφήνω ασχολίαστο....

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              kostserb last edited by

              Megas σιγουρα θα ειναι ετσι οι αποσκευες?Μηπως οι φωτος ειναι απο το αμερικανικο αδερφακι του?Ξερεις χωρητικοτητα σε λιτρα?

              Δεν θα'ναι επικινδυνο σε περιπτωση οπισθιας συγκρουσης?

              Αν ειναι οπως οι φωτος το πορτπαγκαζ οτι και να λεμε περι κατηγοριας αμαξιου , ειναι απαραδεκτο!Δεν χωρανε ουτε οι απαραιτητες αποσκευες για ενα weekend , ιδιως αν συνοδευεται ο οδηγος απο την κοπελα του...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • N
                nikostsa2000 last edited by

                ΠΑΙΔΕΣ ΤΙΜΕΣ!!!!!!!!!!! ΝΟΜΙΖΩ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΓΙΑ ΠΙΣΩΚΟΥΝΑ 260PS!!! ME ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ ΗΜΙΜΠΛΟΚΕ!!!!! KAI ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΣΠΑΣΤΟ ΚΑΙ ΑΣΕ ΤΗΝ ΕΓΓΥΗΣΗ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΕΙ!

                2.0 Turbo 190 KW (260hp)/5300 rpm' 36.000 Τιμή που ισχύει μέχρι και ένα μήνα μετά το λανσάρισμα (δηλ. περίπου μέχρι και Μάϊο)
                '2.0 Turbo 190 KW (260hp)/5300 rpm' 37.600 Τιμή που θα ισχύει για την περίοδο μετά από ένα μήνα μετά το λανσάρισμα

                ΕΜΦΑΝΙΣΗ
                Εσωτερικού
                Διακριτικά στο μαρσπιέ
                Τιμόνι με δερμάτινη επένδυση
                Σαλόνι με υφασμάτινη επένδυση ebony
                Εξωτερικού
                Ζάντες αλουμινίου 18' Χ 8
                Ελαστικά P245/18 R18 96W

                ΑΣΦΑΛΕΙΑ
                Ενεργητική
                Προβολείς Ομίχλης
                Ηλεκτρονικό πρόγραμμα ευστάθειας (ESP)
                Μηχανικό κιβώτιο 5 ταχυτήτων
                Μετάδοση κίνησης στον πίσω άξονα
                Διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης (LSD)
                Σπορ ανάρτηση
                Φρένα: ABS με Δισκόφρενα εμπρός (αεριζόμενα)/πίσω
                Immobilizer
                Hλεκτρικά ρυθμιζόμενοι εξωτερικοί καθρέπτες
                Συναγερμός
                Κεντρικό κλείδωμα θυρών με τηλεχειριστήριο
                Παθητική
                Αερόσακος Οδηγού - Συνοδηγού

                ΑΝΕΣΗ
                Φώτα ανάγνωσης
                Ντουλαπάκι με κλειδαριά
                Πίσω παράθυρο με θερμαινόμενο τζάμι
                Μαλακή αναδιπλούμενη χειροκίνητα οροφή
                Σύστημα διατήρησης σταθερής ταχύτητας (Cruise Control)
                Air Condition
                Ηλεκτρικά παράθυρα
                Κάθισμα οδηγού/συνοδηγού 6/4 κατευθύνσεων
                Ηλεκτρον.πίνακας πολλαπλών ενδείξεων
                Radio CD MP3, 6 ηχεία
                Αναπτήρας, σταχτοδοχείο
                Σπορ - μπάκετ καθίσματα με σταθερά προσκέφαλα

                ΔΙΑΦΟΡΑ
                Kit επιδιόρθωσης ελαστικού
                Πυροσβεστήρας, τρίγωνο, φαρμακείο Opel

                Βενζινοκινητήρας 2.0 Turbo
                Κατηγορία εκπομπών ρύπων EURO4
                Καύσιμο gasoline
                Αριθμός κυλίνδρων 4
                Διάμετρος in mm 86
                Διαδρομή in mm 86
                Κυβισμός in cm³ 1998
                Μέγιστη απόδοση ισχύος in kW (hp) 194 (264) per ISO 1585 (DIN HP)
                at rpm 5300
                Μέγιστη ροπή in Nm 353 per ISO 1585
                at rpm 2500 - 5000
                Αναλογία συμπίεσης 9.2:1
                Κιβώτιο / μετάδοση άξονα
                Manual 3.73 Τελική σχέση
                Ικανότητα Ρυμούλκησης (kg) Δεν επιτρέπεται

                Κινητήρας
                Επιδόσεις Κατανάλωση καυσίμου σε λίτρα (1999/100/EC)
                Ιπποδύναμη kW (HP) DIN Μέγιστη ταχύτητα σε km/h
                Επιτάχυνση 0 - 100 km/h σε 5.7sec
                Ελαστικότητα/ρεπρίζ 80 - 120 km/h σε sec'

                3η 3.8
                4η 5.8
                5η 9.2

                Πόλη Εκτός πόλης Συνολική
                13λτ 6,93λτ 9,17λτ

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  manosk last edited by

                  Για να είναι η εργοστασιακή τιμή για την αστική κατανάλωση 13 λίτρα, φοβάμαι ότι θα έχει τα 15-16 στο νερό. Βέβαια 260 ίπποι είναι αυτοί.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    michael-amott last edited by

                    Θεωρω εξυπνο παντως που εβαλαν 5αρι και οχι 6αρι σασμαν...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • F
                      ferr-r1 last edited by

                      ωραίο αλλά ξεφεύγει...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        michael-amott last edited by

                        Ο χρήστης ferr@r1 έγραψε:
                        ωραίο αλλά ξεφεύγει...

                        Γιατι ξεφευγει?

                        Αναλογα πισωκινητα καμπριο/κουπε με τετοια ιπποδυναμη ειναι ΠΟΛΥ ακριβοτερα!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          manosk last edited by

                          Ε, όχι και ξεφεύγει. Καλά θα ήταν αν κόστιζε 30.000, αλλά με τέτοια χαρακτηριστικά και άλλο σήμα θα κόστιζε τουλάχιστον 15.000 παραπάνω.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            megas last edited by

                            @NIKOSTSA2000
                            Τις τιμες των ρεμπριζ που τις βρηκες...την 80-120 με 5η οκ την εχει στο opel.de τις αλλες..?

                            σ.σ τα 9,2 για 80-120 με 5η παντως δεν ειναι και τοσο καλος χρονος για 264 αλογα και 36 κιλα ροπη...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              michael-amott last edited by

                              Ο χρήστης MEGAS έγραψε:

                              σ.σ τα 9,2 για 80-120 με 5η παντως δεν ειναι και τοσο καλος χρονος για 264 αλογα και 36 κιλα ροπη...

                              Ουτε το 3.8 με 3η...

                              Γιατι ετσι ομως...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • M
                                megas last edited by

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  msamaro last edited by

                                  Ο χρήστης Michael-Amott έγραψε:
                                  Θεωρω εξυπνο παντως που εβαλαν 5αρι και οχι 6αρι σασμαν...

                                  Eγώ πάλι όχι. Στο best motoring o Τsushiya παραπονιόταν για το πόσο μακριές ήταν οι σχέσεις του solstice, έκανε ολόκληρο γύρο πίστας μόνο με 2α και 3η και παρόλο που το αμάξι είχε πολύ ροπή το κιβώτιο το χαντάκωνε. Πιστεύω πως ένα 6άρι κιβώτιο θα ήταν καλύτερη επιλογή ή τουλάχιστον πολύ πιο κοντές σχέσεις.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    michael-amott last edited by

                                    Ο χρήστης Michael-Amott έγραψε:

                                    σ.σ τα 9,2 για 80-120 με 5η παντως δεν ειναι και τοσο καλος χρονος για 264 αλογα και 36 κιλα ροπη...

                                    Ουτε το 3.8 με 3η...

                                    Γιατι ετσι ομως...

                                    Μας φαγανε οι αμεσοι ψεκασμοι μαλλον...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • L
                                      lkar last edited by

                                      Θέμα κιβωτίου είναι μάλλον κι όχι άμεσου ψεκασμού

                                      Εδώ το S3 έχει εξάρι -με άμεσο ψεκασμό- ίδια άλογα θεωρητικά, αλλά πιο βαρύ και στα 80-110

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • N
                                        nickolas last edited by

                                        Ο χρήστης msamaro έγραψε:

                                        Θεωρω εξυπνο παντως που εβαλαν 5αρι και οχι 6αρι σασμαν...

                                        Eγώ πάλι όχι. Στο best motoring o Τsushiya παραπονιόταν για το πόσο μακριές ήταν οι σχέσεις του solstice, έκανε ολόκληρο γύρο πίστας μόνο με 2α και 3η και παρόλο που το αμάξι είχε πολύ ροπή το κιβώτιο το χαντάκωνε. Πιστεύω πως ένα 6άρι κιβώτιο θα ήταν καλύτερη επιλογή ή τουλάχιστον πολύ πιο κοντές σχέσεις.

                                        Ναι αλλά αυτό ήταν ατμοσφαιρικό με πολύ λιγότερα άλογα.

                                        Οι χρήστες των ΤΤ 225 λένε πως θα είχαν καλύτερες επιδόσεις με ένα 5άρι κιβώτιο παρά με το 6άρι, μιας και 1η-2α είναι υπερβολικά κοντές.

                                        Το 3,8 για το 80-110 με 3η εμένα κάτι μου λέει πως δεν είναι σωστό...

                                        Το μόνο πρόβλημα του GT είναι ο χώρος αποσκευών... απορώ πως το κατάφεραν να τον αχρηστέψουν έχοντας τον κινητήρα μπροστά.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • M
                                          michael-amott last edited by

                                          Ο χρήστης nickolas έγραψε:
                                          Το 3,8 για το **80-110 **με 3η εμένα κάτι μου λέει πως δεν είναι σωστό...

                                          80-120...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • N
                                            nickolas last edited by

                                            Ουπς!

                                            Τότε είναι ΟΚ.

                                            Εν κινήσει επιδόσεις να περιμένετε κάτι αντίστοιχο του Astra OPC.

                                            Πόσο κάνει το OPC 80-120? Kάπου εκεί πρέπει να είναι.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 12
                                            • 13
                                            • 30
                                            • 31
                                            • 11 / 31
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr