Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Tι ειναι το spring rate?
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Tι ειναι το spring rate?
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3
    6
    84
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • R
      red_army7 last edited by

      Ειδα ενα videaki με μερικα βελτιωμενα αυτοκινητα και εδειχναν τα στοιχεια του καθε αυτοκινητου. Π.χ Το rallye φορουσε αμορτισερ κονι και το spring rate ηταν F11 kg and R5 kg.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • R
        red_army7 last edited by

        Ειδα ενα videaki με μερικα βελτιωμενα αυτοκινητα και εδειχναν τα στοιχεια του καθε αυτοκινητου. Π.χ Το rallye φορουσε αμορτισερ κονι και το spring rate ηταν F11 kg and R5 kg.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • R
          red_army7 last edited by

          Ειδα ενα videaki με μερικα βελτιωμενα αυτοκινητα και εδειχναν τα στοιχεια του καθε αυτοκινητου. Π.χ Το rallye φορουσε αμορτισερ κονι και το spring rate ηταν F11 kg and R5 kg.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            dog80 last edited by

            To spring rate είναι ο συντελεστής Κ που χρησιμοποιούσες (ή πρόκειται να χρησιμοποιήσεις )στις ασκήσεις φυσικής με ελατήρια στις πρώτες τάξεις του Λυκείου.

            Το Κ δείχνει την σκληρότητα του ελατηρίου. Όσο πιό μεγάλο νούμερο, τόσο πιό σκληρό το ελατήριο. Η μονάδα μέτρησης του Κ είναι δύναμη προς απόσταση, πχ στο SI είναι Ν/m. Αν και δεν είναι απολύτως σωστό, αντί για Newton μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε κιλά.

            Στην περίπτωση του βίντεο που είδες οι συντελεστές είναι κατα πάσα πιθανότητα σε kg/mm. Δηλαδή, τα μπροστινά ελατήρια θέλουν βάρος 11 κιλών για να συμπιεστούν κατα 1mm ή 22 κιλά για 2mm κοκ. Αντίστοιχα τα πίσω θέλουν 5 κιλά για κάθε χιλιοστό συμπίεσης.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • R
              red_army7 last edited by

              Ο χρήστης dog80 έγραψε:
              To spring rate είναι ο συντελεστής Κ που χρησιμοποιούσες (ή πρόκειται να χρησιμοποιήσεις )στις ασκήσεις φυσικής με ελατήρια στις πρώτες τάξεις του Λυκείου.

              Το Κ δείχνει την σκληρότητα του ελατηρίου. Όσο πιό μεγάλο νούμερο, τόσο πιό σκληρό το ελατήριο. Η μονάδα μέτρησης του Κ είναι δύναμη προς απόσταση, πχ στο SI είναι Ν/m. Αν και δεν είναι απολύτως σωστό, αντί για Newton μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε κιλά.

              Στην περίπτωση του βίντεο που είδες οι συντελεστές είναι κατα πάσα πιθανότητα σε kg/mm. Δηλαδή, τα μπροστινά ελατήρια θέλουν βάρος 11 κιλών για να συμπιεστούν κατα 1mm ή 22 κιλά για 2mm κοκ. Αντίστοιχα τα πίσω θέλουν 5 κιλά για κάθε χιλιοστό συμπίεσης.

              Αυτο τον συντελεστη Κ εγω γιατι δεν τον θυμαμαι ουτε στην Α ουτε στην Β λυκειου? Τρια ενδεχομενα υπαρχουν. α)ημουν σκραπας στην φυσικη, β)τον διδαχτηκα αλλα δεν τον θυμαμαι και γ)δεν τον διδαχτηκα. Ας μας βοηθησει ενας καθηγητης Φυσικης
              Εψαξα λιγο στον ιντερνετ και βρηκα ετσι μια αναλυση για το spring rate.

              the amount of force necessary to compress the spring, usually measured in one inch increments. A straight rate spring will take the same amount of force for the entire travel of the spring. A 500 lb rated spring will take 500 lbs of force to compress it one inch, another 500 lbs (total 1000) to compress it the second inch, and so on until the end of the spring travel. Now a progressive rate spring changes the force requirement as the spring is compressed. A 500-600 lb rated spring will require 500 lbs of force to compress the spring the first inch, another 520 lbs (varies depending on spring length) to compress it the next inch all the way to the last inch where an additional 600 lbs of additional force is required to compress.
              Ειχες δικιο δηλαδη

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                kid last edited by

                Ή ήσουν σκράπας, ή δεν τον θυμάσαι.

                Εγώ που τέλειωσα πρόσφατα το σχολείο (1οετής φοιτητής τώρα) τα θυμάμαι μια χαρά..

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • R
                  red_army7 last edited by

                  Ο χρήστης Kid έγραψε:
                  Ή ήσουν σκράπας, ή δεν τον θυμάσαι.

                  Εγώ που τέλειωσα πρόσφατα το σχολείο (1οετής φοιτητής τώρα) τα θυμάμαι μια χαρά..

                  Eνας συνδυασμος και των 2 ειναι τοτε (Εγω τελειωσα το σχολειο πριν 3 χρονια και οντως δεν ημουν καλος στην Φυσικη ασχετα αν εγραψα 18 στην Γ' λυκειου.)

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • First post
                    Last post
                  • 1 / 1
                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΕΛΛΑΔΑ
                    • ΚΟΣΜΟΣ
                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • TEST
                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                  • VIDEO
                    • 4TTV
                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • CANDID CAMERA
                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΛΕΞΙΚΟ
                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                    • FORMULA 1
                    • WRC
                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • 4T CLASSIC
                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                  • ΑΓΟΡΑ
                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • CLASSIC
                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                  • MENU
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                  • ΚΟΚ

                  logo footer

                  coty











                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • CLASSIC
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • VIDEO
                  • FORUM
                  4T FORUM
                  4T LIBRARY
                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                  Powered by nxcode.gr