-
Ειδα ενα videaki με μερικα βελτιωμενα αυτοκινητα και εδειχναν τα στοιχεια του καθε αυτοκινητου. Π.χ Το rallye φορουσε αμορτισερ κονι και το spring rate ηταν F11 kg and R5 kg.
-
Ειδα ενα videaki με μερικα βελτιωμενα αυτοκινητα και εδειχναν τα στοιχεια του καθε αυτοκινητου. Π.χ Το rallye φορουσε αμορτισερ κονι και το spring rate ηταν F11 kg and R5 kg.
-
Ειδα ενα videaki με μερικα βελτιωμενα αυτοκινητα και εδειχναν τα στοιχεια του καθε αυτοκινητου. Π.χ Το rallye φορουσε αμορτισερ κονι και το spring rate ηταν F11 kg and R5 kg.
-
To spring rate είναι ο συντελεστής Κ που χρησιμοποιούσες (ή πρόκειται να χρησιμοποιήσεις )στις ασκήσεις φυσικής με ελατήρια στις πρώτες τάξεις του Λυκείου.
Το Κ δείχνει την σκληρότητα του ελατηρίου. Όσο πιό μεγάλο νούμερο, τόσο πιό σκληρό το ελατήριο. Η μονάδα μέτρησης του Κ είναι δύναμη προς απόσταση, πχ στο SI είναι Ν/m. Αν και δεν είναι απολύτως σωστό, αντί για Newton μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε κιλά.
Στην περίπτωση του βίντεο που είδες οι συντελεστές είναι κατα πάσα πιθανότητα σε kg/mm. Δηλαδή, τα μπροστινά ελατήρια θέλουν βάρος 11 κιλών για να συμπιεστούν κατα 1mm ή 22 κιλά για 2mm κοκ. Αντίστοιχα τα πίσω θέλουν 5 κιλά για κάθε χιλιοστό συμπίεσης.
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
To spring rate είναι ο συντελεστής Κ που χρησιμοποιούσες (ή πρόκειται να χρησιμοποιήσεις )στις ασκήσεις φυσικής με ελατήρια στις πρώτες τάξεις του Λυκείου.Το Κ δείχνει την σκληρότητα του ελατηρίου. Όσο πιό μεγάλο νούμερο, τόσο πιό σκληρό το ελατήριο. Η μονάδα μέτρησης του Κ είναι δύναμη προς απόσταση, πχ στο SI είναι Ν/m. Αν και δεν είναι απολύτως σωστό, αντί για Newton μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε κιλά.
Στην περίπτωση του βίντεο που είδες οι συντελεστές είναι κατα πάσα πιθανότητα σε kg/mm. Δηλαδή, τα μπροστινά ελατήρια θέλουν βάρος 11 κιλών για να συμπιεστούν κατα 1mm ή 22 κιλά για 2mm κοκ. Αντίστοιχα τα πίσω θέλουν 5 κιλά για κάθε χιλιοστό συμπίεσης.
Αυτο τον συντελεστη Κ εγω γιατι δεν τον θυμαμαι ουτε στην Α ουτε στην Β λυκειου? Τρια ενδεχομενα υπαρχουν. α)ημουν σκραπας στην φυσικη, β)τον διδαχτηκα αλλα δεν τον θυμαμαι και γ)δεν τον διδαχτηκα. Ας μας βοηθησει ενας καθηγητης Φυσικης
Εψαξα λιγο στον ιντερνετ και βρηκα ετσι μια αναλυση για το spring rate.the amount of force necessary to compress the spring, usually measured in one inch increments. A straight rate spring will take the same amount of force for the entire travel of the spring. A 500 lb rated spring will take 500 lbs of force to compress it one inch, another 500 lbs (total 1000) to compress it the second inch, and so on until the end of the spring travel. Now a progressive rate spring changes the force requirement as the spring is compressed. A 500-600 lb rated spring will require 500 lbs of force to compress the spring the first inch, another 520 lbs (varies depending on spring length) to compress it the next inch all the way to the last inch where an additional 600 lbs of additional force is required to compress.
Ειχες δικιο δηλαδη -
Ή ήσουν σκράπας, ή δεν τον θυμάσαι.
Εγώ που τέλειωσα πρόσφατα το σχολείο (1οετής φοιτητής τώρα) τα θυμάμαι μια χαρά..
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Ή ήσουν σκράπας, ή δεν τον θυμάσαι.Εγώ που τέλειωσα πρόσφατα το σχολείο (1οετής φοιτητής τώρα) τα θυμάμαι μια χαρά..
Eνας συνδυασμος και των 2 ειναι τοτε (Εγω τελειωσα το σχολειο πριν 3 χρονια και οντως δεν ημουν καλος στην Φυσικη ασχετα αν εγραψα 18 στην Γ' λυκειου.)
Tι ειναι το spring rate?