Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑΣ ΙΝΤΖΕΚΣΙΟΝ
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑΣ ΙΝΤΖΕΚΣΙΟΝ
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    4
    6
    1211
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      stax last edited by

      ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ. ΜΕΤΑ ΑΠΟ 29000ΧΛΜ. ΣΤΗΝ CO ROLLA 1600 VVTI G6 MOY ΕΙΠΑ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ ΦΙΛΤΡΟ ΒΕΝΖΙΝΗΣ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΘΑΡΙΣΩ ΤΗΝ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ ΑΦΟΥ ΟΤΑΝ ΠΑΤΟΥΣΑ ΓΚΑΖΙ ΑΠΟ ΡΕΛΑΝΤΙ ΕΚΑΝΕ ΕΝΑΝ ΔΙΣΤΑΓΜΟ ΠΡΙΝ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΣΤΡΟΦΕΣ ΚΑΙ ΜΙ Α ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ ΕΝΩ ΑΦΗΣΑ ΤΟ ΓΚΑΖΙ ΔΕΝ ΕΠΕΦΤΑΝ ΟΙ ΣΤΡΟΦΕΣ. ΜΕ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΦΙΛΤΡΟΥ ΔΕΝ ΕΙΔΑ ΚΑΜΜΙΑ ΑΛΛΑΓΗ ΣΤΟΝ ΔΙΣΤΑΓΜΟ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΑΓΟΡΑΣΑ ΕΝΑ ΣΠΡΕΥ ΚΑΡΜΠΥΡΑΤΕΡ ΚΑΙ ΚΑΘΑΡΙΣΑ ΤΗΝ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΛΙΓΟ ΜΑΚΑ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΙΑ ΤΗΣ. ΟΤΑΝ ΔΟΚΙΜΑΣΑ ΧΩΡΙΣ ΤΟ ΦΙΛΤΟΚΟΥΤΙ ΝΑ ΒΑΛΩ ΜΠΡΟΣΤΑ ΠΗΡΕ ΑΛΛΑ ΕΣΒΗΣΕ, ΑΣ ΒΑΛΩ ΛΕΩ ΤΟ ΚΟΥΤΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΚΑΙ ΑΣ ΞΑΝΑΔΟΚΙΜΑΣΩ.... ΤΙΠΟΤΑ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΜΠΡΟΣΤΑ........ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΜΙΑ ΙΔΕΑ ΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΝΕΒΕΙ?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        stax last edited by

        ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ. ΜΕΤΑ ΑΠΟ 29000ΧΛΜ. ΣΤΗΝ CO ROLLA 1600 VVTI G6 MOY ΕΙΠΑ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ ΦΙΛΤΡΟ ΒΕΝΖΙΝΗΣ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΘΑΡΙΣΩ ΤΗΝ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ ΑΦΟΥ ΟΤΑΝ ΠΑΤΟΥΣΑ ΓΚΑΖΙ ΑΠΟ ΡΕΛΑΝΤΙ ΕΚΑΝΕ ΕΝΑΝ ΔΙΣΤΑΓΜΟ ΠΡΙΝ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΣΤΡΟΦΕΣ ΚΑΙ ΜΙ Α ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ ΕΝΩ ΑΦΗΣΑ ΤΟ ΓΚΑΖΙ ΔΕΝ ΕΠΕΦΤΑΝ ΟΙ ΣΤΡΟΦΕΣ. ΜΕ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΦΙΛΤΡΟΥ ΔΕΝ ΕΙΔΑ ΚΑΜΜΙΑ ΑΛΛΑΓΗ ΣΤΟΝ ΔΙΣΤΑΓΜΟ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΑΓΟΡΑΣΑ ΕΝΑ ΣΠΡΕΥ ΚΑΡΜΠΥΡΑΤΕΡ ΚΑΙ ΚΑΘΑΡΙΣΑ ΤΗΝ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΛΙΓΟ ΜΑΚΑ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΙΑ ΤΗΣ. ΟΤΑΝ ΔΟΚΙΜΑΣΑ ΧΩΡΙΣ ΤΟ ΦΙΛΤΟΚΟΥΤΙ ΝΑ ΒΑΛΩ ΜΠΡΟΣΤΑ ΠΗΡΕ ΑΛΛΑ ΕΣΒΗΣΕ, ΑΣ ΒΑΛΩ ΛΕΩ ΤΟ ΚΟΥΤΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΚΑΙ ΑΣ ΞΑΝΑΔΟΚΙΜΑΣΩ.... ΤΙΠΟΤΑ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΜΠΡΟΣΤΑ........ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΜΙΑ ΙΔΕΑ ΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΝΕΒΕΙ?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          stax last edited by

          ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ. ΜΕΤΑ ΑΠΟ 29000ΧΛΜ. ΣΤΗΝ CO ROLLA 1600 VVTI G6 MOY ΕΙΠΑ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ ΦΙΛΤΡΟ ΒΕΝΖΙΝΗΣ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΘΑΡΙΣΩ ΤΗΝ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ ΑΦΟΥ ΟΤΑΝ ΠΑΤΟΥΣΑ ΓΚΑΖΙ ΑΠΟ ΡΕΛΑΝΤΙ ΕΚΑΝΕ ΕΝΑΝ ΔΙΣΤΑΓΜΟ ΠΡΙΝ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΣΤΡΟΦΕΣ ΚΑΙ ΜΙ Α ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ ΕΝΩ ΑΦΗΣΑ ΤΟ ΓΚΑΖΙ ΔΕΝ ΕΠΕΦΤΑΝ ΟΙ ΣΤΡΟΦΕΣ. ΜΕ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΦΙΛΤΡΟΥ ΔΕΝ ΕΙΔΑ ΚΑΜΜΙΑ ΑΛΛΑΓΗ ΣΤΟΝ ΔΙΣΤΑΓΜΟ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΑΓΟΡΑΣΑ ΕΝΑ ΣΠΡΕΥ ΚΑΡΜΠΥΡΑΤΕΡ ΚΑΙ ΚΑΘΑΡΙΣΑ ΤΗΝ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΛΙΓΟ ΜΑΚΑ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΙΑ ΤΗΣ. ΟΤΑΝ ΔΟΚΙΜΑΣΑ ΧΩΡΙΣ ΤΟ ΦΙΛΤΟΚΟΥΤΙ ΝΑ ΒΑΛΩ ΜΠΡΟΣΤΑ ΠΗΡΕ ΑΛΛΑ ΕΣΒΗΣΕ, ΑΣ ΒΑΛΩ ΛΕΩ ΤΟ ΚΟΥΤΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΚΑΙ ΑΣ ΞΑΝΑΔΟΚΙΜΑΣΩ.... ΤΙΠΟΤΑ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΜΠΡΟΣΤΑ........ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΜΙΑ ΙΔΕΑ ΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΝΕΒΕΙ?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • N
            nass last edited by

            Εχεις συνδέσει κανονικά όλους τους αισθητήρες ? (θέση πεταλούδας, θερμοκρασία αέρα κτλ.)

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • L
              leonp last edited by

              Δοκίμασε να βάλεις μπρος πατώντας συνέχεια το γκάζι στο πάτωμα - έτσι ξεμπουκώνει. Αν δεν πάρει μπρος και να το συνδέσεις σε scanner δεν θα δείξει κωδικούς λάθους. Ο μόνος τρόπος για να γράψει κωδικούς στη μνήμη είναι να κρατήσεις τη μίζα συνέχεια για 15-20 δευτερόλεπτα, όχι παραπάνω γιατί υπερθερμαίνεται.

              Να το αφήνεις να κρυώνει για 2-3 λεπτά τουλάχιστον κάθε φορά που το ζορίζεις για να πάρει. Μπορείς να δοκιμάσεις να κάνεις reset βγάζοντας την ασφάλεια (ή τη μπαταρία αν δεν ξέρεις ποιά είναι η ασφάλεια). Καλή τύχη.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                sokos last edited by

                μήπως εβγάλες καταλάθος σωληνώσεις PCV υποπίεσης κτλ ?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  stax last edited by

                  ΤΕΛΙΚΑ ΤΟ ΚΟΡΟΛΑΚΙ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΜΠΟΥΚΟΜΕΝΟ, ΛΕΩ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΕΚΑΝΑ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΝΑ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕΙ ΖΗΜΙΑ ΔΕΝ ΚΟΙΤΑΩ ΤΑ ΜΠΟΥΖΙ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΣΤΑ29000 ΧΛΜ. ΗΤΑΝ ΓΕΜΑΤΑ ΒΕΝΖΙΝΗ ΚΑΙ ΜΕ ΕΜΦΑΝΗ ΦΘΟΡΑ. ΠΕΡΝΩ 4 ΝΕΑ ΚΑΙ ΩΣ ΔΙΑ ΜΑΓΕΙΑΣ ΤΣΑΦ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ. ΚΑΝΩ ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΑΛΛΑ ΒΛΕΠΩ ΝΑ ΑΝΑΒΕΙ ΤΟ ΤΣΕΚ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΡΑΒΑΕΙ ΚΑΛΑ, ΞΑΝΑ ΣΠΙΤΙ ΕΝΑ ΕΛΕΓΧΟ ΚΑΙ ΒΓΑΖΩ ΤΟΝ ΠΟΛΟ ΓΙΑ 10 ΛΕΠΤΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΡΙΣΕΤ, ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΣΒΗΝΕΙ ΤΟ ΛΑΜΠΑΚΙ ΚΑΙ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΠΛΕΟΝ ΑΡΚΕΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ, Ο ΔΙΣΤΑΓΜΟΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΚΑΛΟ ΟΛΑ ΚΑΛΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΑΜΑ ΚΑΝΩ ΜΕΡΙΚΑ ΧΛΜ. ΑΚΟΜΑ ΝΑ ΕΘΕΙ ΣΤΑ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΤΟΥ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΣΑΣ. ΕΥΧΟΜΑΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ, ΕΥΧΑΡΙΣΤΑ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΗ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • First post
                    Last post
                  • 1 / 1
                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΕΛΛΑΔΑ
                    • ΚΟΣΜΟΣ
                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • TEST
                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                  • VIDEO
                    • 4TTV
                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • CANDID CAMERA
                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΛΕΞΙΚΟ
                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                    • FORMULA 1
                    • WRC
                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • 4T CLASSIC
                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                  • ΑΓΟΡΑ
                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • CLASSIC
                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                  • MENU
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                  • ΚΟΚ

                  logo footer

                  coty











                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • CLASSIC
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • VIDEO
                  • FORUM
                  4T FORUM
                  4T LIBRARY
                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                  Powered by nxcode.gr