-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Τα Ford, τα Renault Clio (για τα υπόλοιπα μοντέλα δεν ξέρω) και οι Alfa Romeo δεν έχουν καμία ανάγκη ESP.Kωνσταντίνε να με συγχωρείς αλλά δεν ξέρω κανένα αυτοκίνητο που να είναι υπεράνω των νόμων της φυσικής και κατά συνέπεια να μη χρειάζεται ESP...
-
Το Fiesta του Γιώργου να σου φέρω ως παράδειγμα. Το έχει ανάγκη; Καλύτερα στρίβει χωρίς το ESP. Τόσες δοκιμές αυτοκινήτων έχουν γίνει. Γιατί ΟΛΟΙ οι συντάκτες συμφωνούν πως το ESP περισσότερο εκνευρίζει τον γνώστη παρά βοηθάει; Ακραίο παράδειγμα η SLK 55 AMG, στην οποία το ESP υπό προϋποθέσεις καθιστά πιο επικίνδυνη την οδήγηση (καλά, η Μ-Β έτσι κι αλλιώς ποτέ δεν τα πήγαινε καλά στο στήσιμο των αυτοκινήτων της...). Θα θυμάσαι τη δοκιμή στο OverDrive. Έτσι;
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Το Fiesta του Γιώργου να σου φέρω ως παράδειγμα.Το συγκεκριμένο παράδειγμα αποδεικνύει πόσο δίκιο έχω **ΕΓΩ **και όχι εσύ. Πιστεύω να καταλαβαίνεις το γιατί...
-
Φυσικά και καταλαβαίνω! Σε αντίθεση με τον Αλέξη που το'σβησε το ESP στην πρώτη στροφή γιατί τον εμπόδιζε να στρίψει, εσένα σ'αρέσουν οι παρεμβάσεις του!
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Φυσικά και καταλαβαίνω! Σε αντίθεση με τον Αλέξη που το'σβησε το ESP στην πρώτη στροφή γιατί τον εμπόδιζε να στρίψει, εσένα σ'αρέσουν οι παρεμβάσεις του!τον φιλο σου τον εμποδιζε να στριψει (sic), εχει σωσει ομως πολλους αλλους που απο λαθος εκτιμηση, δικη τους ή αλλου, βρεθηκαν σε μια κατασταση που δεν μπορουσαν να κανουν και πολλα απο μονοι του, ακομη και αν ηταν καλοι οδηγοι ή ειχαν καλο αυτοκινητο.
-
Το καλύτερο ESP είναι αυτό που βρίσκεται εντός του κρανίου του οδηγού.
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Το καλύτερο ESP είναι αυτό που βρίσκεται εντός του κρανίου του οδηγού.συμφωνω, αλλα στο δρομο:
- κυκλοφορουν ΖΩΑ οπως ξερεις τα οποια μερικες φορες νομιζω οτι εχουν βαλθει να ξεκανουν ολους τους υπολοιπους
- η ασφαλτος μας μπορει να αλλαζει συντελεστη προσφυσης 4 φορες μεσα στην ιδια στροφη
- δεν ειναι ολοι οδηγοι 'προδιαγραφων' και το ESP μπορει να τους βοηθησει να σωθουν. Και μην πεις καλα να παθουν, γιατι μεσα σε αυτους βαζω και ανθρωπους που ναι μεν ειναι ικανοι σαν οδηγοι, αλλα δεν εχουν βαλει και σα στοχο ζωης το 1:05 στα Μεγαρα...
και εν παση περιπτωση, παντα υπαρχει το κουμπακι που το βγαζει εκτος αν σε ενοχλει τοσο πολυ! Τι το 'δικο σου' δεν εχει κουμπακι? Ας προσεχες...
-
Ξέρεις Σπύρο, εγώ δεν είμαι από αυτούς που λένε 'ΟΚ, έχουμε ένα σωρό ανθρώπους να κάνουν κάτι που δεν είναι ικανοί να κάνουν και δεν θα γίνουν ποτέ ικανοί, οπότε ας καταπιέσουμε τους ικανούς'. Με απλά λόγια, δεν θεωρώ τα κακώς κείμενα ως κάτι αποδεκτό.
Αντί να βάζουμε ESP στα αυτοκίνητα για να μπορεί ο κουλομαρίας να έχει την ψευδαίσθηση ότι είναι χεράς και οδηγεί το σούπερ-ντούπερ GT/Sport/Turbo/Intercooler/4WDκλπ με τα πολλά αλόγατα, ας διορθώσουμε το σύστημα εκπαίδευσης οδηγών και εκπαιδευτών και ας γίνει πιο αυστηρή η χορήγηση διπλωμάτων (με την απαραίτητη βεβαίως αμείλικτη καταστολή της διαφθοράς).
Το δικό μου πάντως δεν έχει κουμπάκι... Δεν έχει καν ESP. Μόνο ABS.
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Ξέρεις Σπύρο, εγώ δεν είμαι από αυτούς που λένε 'ΟΚ, έχουμε ένα σωρό ανθρώπους να κάνουν κάτι που δεν είναι ικανοί να κάνουν και δεν θα γίνουν ποτέ ικανοί, οπότε ας καταπιέσουμε τους ικανούς'. Με απλά λόγια, δεν θεωρώ τα κακώς κείμενα ως κάτι αποδεκτό.Αντί να βάζουμε ESP στα αυτοκίνητα για να μπορεί ο κουλομαρίας να έχει την ψευδαίσθηση ότι είναι χεράς και οδηγεί το σούπερ-ντούπερ GT/Sport/Turbo/Intercooler/4WDκλπ με τα πολλά αλόγατα, ας διορθώσουμε το σύστημα εκπαίδευσης οδηγών και εκπαιδευτών και ας γίνει πιο αυστηρή η χορήγηση διπλωμάτων (με την απαραίτητη βεβαίως αμείλικτη καταστολή της διαφθοράς).
Το δικό μου πάντως δεν έχει κουμπάκι... Δεν έχει καν ESP. Μόνο ABS.
Δεν μιλησα για ΜΗ ικανους, ξαναδιαβασε...
Μεχρι να διορθωθουν λοιπον ολα αυτα που σωστα λες, νομιζω οτι καλο ειναι να υπαρχει το ΕSP. Αλλωστε ακομη και ο καλυτερος οδηγος ενιοτε μπορει να κανει και λαθος ή να οδηγηθει σε λαθος.
Το ξερω οτι το δικο σου δεν εχει, γιαυτο και τα ' '
-
Ένα σωστά στημένο αυτοκίνητο όμως σχεδόν ποτέ δεν θα χρειαστεί ESP. Στα δικά μου μάτια, το μαραφέτι αυτό είναι μια ηλίθια μόδα, μια κλασσική περίπτωση κολοβής αλεπούς που επέβαλε το ελάττωμά της ως πλεονέκτημα. Τι εννοώ; Πολύ απλά: είδανε κάποιες εταιρείες (μεταξύ αυτών και μια 'γοήτρου...) ότι τα αυτοκίνητά τους έχουν άθλιο στήσιμο και χρειάζονται ηλεκτρονική βοήθεια για να παραμείνουν στο δρόμο. Αποσιώπησαν το κάκιστο στήσιμο και προέβαλαν το ESP ως το μόνο τρόπο για να συμπεριφέρεται σωστά το αυτοκίνητο. Τα πρόβατα (συγγνώμη, ήθελα να πω ΑΓΟΡΑΣΤΕΣ) το χάψανε το παραμύθι. Αφού το λέει το τμήμα μάρκετινγκ μιας μάρκας γοήτρου, ΠΡΕΠΕΙ να είναι αλήθεια! Κι έτσι εξαπλώθηκε αυτή η κοτσάνα. Ειλικρινά θαυμάζω τη στάση των μηχανικών της BMW που δίνουν τη δυνατότητα για πλήρη απενεργοποίηση των ηλεκτρονικών big brothers λέγοντας 'το ESP είναι γι'αυτούς που δεν ξέρουν να στήνουν αυτοκίνητα'. Κακώς, ΠΟΛΥ κακώς η Alfa Romeo, η Renault και η PSA πέσανε στη λούμπα των μη απενεργοποιουμένων ηλεκτρονικών ηλιθιοτήτων.
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Ένα σωστά στημένο αυτοκίνητο όμως σχεδόν ποτέ δεν θα χρειαστεί ESP. Στα δικά μου μάτια, το μαραφέτι αυτό είναι μια ηλίθια μόδα, μια κλασσική περίπτωση κολοβής αλεπούς που επέβαλε το ελάττωμά της ως πλεονέκτημα. Τι εννοώ; Πολύ απλά: είδανε κάποιες εταιρείες (μεταξύ αυτών και μια 'γοήτρου...) ότι τα αυτοκίνητά τους έχουν άθλιο στήσιμο και χρειάζονται ηλεκτρονική βοήθεια για να παραμείνουν στο δρόμο. Αποσιώπησαν το κάκιστο στήσιμο και προέβαλαν το ESP ως το μόνο τρόπο για να συμπεριφέρεται σωστά το αυτοκίνητο. Τα πρόβατα (συγγνώμη, ήθελα να πω ΑΓΟΡΑΣΤΕΣ) το χάψανε το παραμύθι. Αφού το λέει το τμήμα μάρκετινγκ μιας μάρκας γοήτρου, ΠΡΕΠΕΙ να είναι αλήθεια! Κι έτσι εξαπλώθηκε αυτή η κοτσάνα. Ειλικρινά θαυμάζω τη στάση των μηχανικών της BMW που δίνουν τη δυνατότητα για πλήρη απενεργοποίηση των ηλεκτρονικών big brothers λέγοντας 'το ESP είναι γι'αυτούς που δεν ξέρουν να στήνουν αυτοκίνητα'. Κακώς, ΠΟΛΥ κακώς η Alfa Romeo, η Renault και η PSA πέσανε στη λούμπα των μη απενεργοποιουμένων ηλεκτρονικών ηλιθιοτήτων.Αν δεχθω λοιπον οτι ισχυει αυτο που λες, τοτε θα πρεπει να κατηγορεις τους κατασκευαστες και οχι το ESP, μη χτυπαμε το σαμαρι για να δειρουμε το γαιδαρο...
Εσυ σαν οδηγος, γνωριζεις καποιον καλο οδηγο που να μην εχει κανει ΠΟΤΕ λαθος? Εγω παντως δεν γνωριζω τετοιον. Εγω οδηγω 14 χρονια και δεν εχω ακουμπησει ουτε 'γατα', παρολαυτα επιμενω καλο ειναι να υπαρχει και ακομη καλυτερα να μπορει να βγαινει off.
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Κακώς, ΠΟΛΥ κακώς η Alfa Romeo, η Renault και η PSA πέσανε στη λούμπα των μη απενεργοποιουμένων ηλεκτρονικών ηλιθιοτήτων.Το εκαναν γιατι αυτο θελει η αγορα, εκτος αν εσυ πιστευεις οτι ο ΜΕΣΟΣ αγοραστης αυτων των αυτοκινητων ειναι 'pilota' (sic) και δεν γουσταρει αυτα τα συστηματα του διαβολου...
Σωστα ομως λες οτι θα επρεπε να βγαινει εκτος, τα παραπονα σου λοιπον σε αυτους. -
Περί μάρκετινγκ: αυτά που είπα ισχύουν 100%. Θυμήσου πως το φιάσκο της Α-Κλάσε η μερκεντέ το χρησιμοποίησε για να βγει και να πει 'βάλαμε ESP γιατί νοιαζόμαστε για την ασφάλεια των οδηγών', ενώ το συγκεκριμένο όχημα έστριβε χειρότερα κι από σκαραβαίο και τα υπόλοιπα αμάξια της ήταν ανέκαθεν από άχρωμα ως κακά σε στήσιμο.
Κι εγώ έχω κάνει λάθη, αλίμονο. Άλλωστε έχω μόνον τις ΒΑΣΙΚΕΣ οδηγικές ικανότητες. Αν θες, πες ότι η στάση μου απέναντι στο ζήτημα προσωπική ευθύνη/συνέπειες είναι ακραία (δηλαδή 'την έκανες τη μαλακία, φάε τη στούκα τώρα και στάξτα στα συνεργεία'). Είναι όμως αυτή ακριβώς η στάση που, με πλήρη απουσία ηλεκτρονικών φυλάκων-αγγέλων ΑΝΑΓΚΑΖΕΙ τον οδηγό να γίνει καλύτερος και να κάνει λιγότερα λάθη. Όταν επαναπαύεσαι σκεπτόμενος 'ε καλά, έχω το ESP, θα καλύψει τα λάθη μου' (όπως συμβαίνει με τη συντριπτική πλειοψηφία των οδηγών που βρίσκουμε γύρω μας και μας κάνουν να τραβάμε τα μαλλιά μας), δεν πρόκειται ΠΟΤΕ να μπεις στη διαδικασία να δεις τι κάνεις λάθος.
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Αν θες, πες ότι η στάση μου απέναντι στο ζήτημα προσωπική ευθύνη/συνέπειες είναι ακραία (δηλαδή 'την έκανες τη μαλακία, φάε τη στούκα τώρα και στάξτα στα συνεργεία'). Είναι όμως αυτή ακριβώς η στάση που, με πλήρη απουσία ηλεκτρονικών φυλάκων-αγγέλων ΑΝΑΓΚΑΖΕΙ τον οδηγό να γίνει καλύτερος και να κάνει λιγότερα λάθη.δεν ειναι τοσο απλο, γιατι η μαλακια που λες μπορει να εμπεριεχει και τις ζωες καποιων αθωων που βρεθηκαν τυχαια στο δρομο αυτου που εκανε τη μαλακια...
-
Γι'αυτό ο καθένας μας ας αναλάβει τις ευθύνες του κι ας οδηγεί συνετά και σωστά, ΜΕ ΤΑ ΜΥΑΛΑ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ.
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Γι'αυτό ο καθένας μας ας αναλάβει τις ευθύνες του κι ας οδηγεί συνετά και σωστά, ΜΕ ΤΑ ΜΥΑΛΑ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ.Το χαβα σου εσυ!
Αυτο εννοειται, αλλωστε δεν ειναι πανακεια, ενα βοηθητικο συστημα ειναι.
Θα μου επιτρεψεις ομως να διατηρησω την αποψη μου οπως την εξεφρασα και πιο πανω. -
To ESP δεν είναι για να επαναπαύεσαι και πράγματι δεν επαναπαύεσαι
γιατί λίγες φορές λειτουργεί και έτσι δεν το 'νοιώθεις' δίπλα σου.Είναι μόνο για την κακή στιγμή, πχ να μπείς σε μια στροφή και
να βρείς λάδια (και ας μην το παίζουμε οδηγάρες). Οδηγώ από το 1987
και μου έχουν τύχει άπειρες τέτοιες στιγμές στο δρόμο που τις γλύτωσα
χωρίς ESP, αλλά τις μισές τις γλύτωσα από τύχη και όχι απο
οδηγική ικανότητα.Ναι, είναι αποδεκτό να 'γκρινιάζουν μερικοί' που δεν απενεργοποιείται
πλήρως. Να το κάνουν να απενεργοποιείται.Αλλά τουλάχιστο ας μας το δώσουν (σας είπα, στη Ford εδώ δεν το
έχουν δεί ποτέ σε focus - μα καλά ούτε ένα δίλιτρο δεν πούλησαν?). -
Ζardoz μ$#%$&*ς σου λένε στην αντιπροσωπεία.Στους 5 γνωστους που έχω με Focus οι τρεις έχουν ESP.
-
Εδώ
http://www.germancarfans.com/news.cfm/newsid/2041130.005/mercedes/1.html
αναφέρεται ότι στην Mercedes και μόνο, τα ατυχήματα μειώθηκαν
42% λόγω του ESPκαι (στην τελευταία παράγραφο) πως
α) το 50% των φετινών-ταξινομημένων αυτοκινήτων (ανεξαρτήτως
μάρκας) στη Γερμανία έχουν ESP (από αυτά τα μικρά όμως μόνο το 10%).β) το 1/3 των φετινών-ταξινομημένων αυτοκινήτων γενικά στην Ευρώπη
έχουν ESP.Και εμείς 'φιλοσοφούμε' αν μας αρέσει ή όχι, αν είναι marketing trick ή
όχι. Α'ρε Ελλάδα ψωροκώσταινα με τους οδηγούς σου...ΥΓ: Θυμάμαι τέλη 80 οι τροχονόμοι που έκαναν αυτοψία στα ατυχήματα,
στα σκαριφήματα μετρούσαν τη γραμμή πέδησης και έβριζαν όταν το αμάξι
είχε ABS λέγοντας 'και που να καταλάβεις τώρα πόσο έτρεχε?'. -
Για τα μερκεντέ: Λογικό είναι, αφού χωρίς ESP ποτέ δεν έστριβαν. Ναι, το φιλοσοφούμε και το ESP και κάθε τι που μας στερεί τη χαρά της οδήγησης ή την περιορίζει, γιατί έχει αρχίσει πια να σφίγγει ασφυκτικά ο κλοιός και στο τέλος θα απαγορευθεί στον άνθρωπο να παίρνει την πρωτοβουλία να οδηγήσει (όλα θα γίνονται ελεγχόμενα από το Κέντρο που θα κατευθύνει τα οχήματά μας, τα οποία θα έχουν συστήματα παρακολούθησης ακόμα και για να ελέγχουν αν χθες το βράδυ το κάναμε με τη γυναίκα μας ή με κάποια άλλη).
Καλά, οι τροχονόμοι είναι απίστευτοι. Από τις ζημιές του αυτοκινήτου δε μπορούν να εκτιμήσουν την ταχύτητα της πρόσκρουσης... Έλεος.
Αγορά αυτοκινήτου με ESP και έκπτωση: Αδύνατον!!