Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ηelp! δεν εχω φρενα!
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Ηelp! δεν εχω φρενα!
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    10
    19
    684
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lefteris25 last edited by

      Χτες παρατηρησα οτι ειχε πεσει η σταθμη στο δοχειο των υγρων,
      ενω ειχε αναψει και λαμπακι, τα φρενα ομως δεν ειχαν πεσει σε αποδοση, σημερα που πηγα να
      παρω το αμαξι με το που πηγα να ξεκινησω παραλιγο να τρακαρω με τον μπροστινο μου διοτι το πενταλ ειχε κατεβει εντελος κατω...βγηκα εξω κοιταξα για διαρροη στον χωρο του κινητηρα ομως δεν υπηρχε καποια διαρροη, κοιταξα και δαγκανες και τελικος εντοπισα προβλημα στο πισω δεξι ταμπουρο το οποιο εσταζε στο δρομο! τι συμβενει??? κυλινδρακια? η κατι αλλο?

      Απορια: μπορουσε να χασω το φρενο στο δρομο με κινδυνο να σκοτωθω?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • L
        lefteris25 last edited by

        Χτες παρατηρησα οτι ειχε πεσει η σταθμη στο δοχειο των υγρων,
        ενω ειχε αναψει και λαμπακι, τα φρενα ομως δεν ειχαν πεσει σε αποδοση, σημερα που πηγα να
        παρω το αμαξι με το που πηγα να ξεκινησω παραλιγο να τρακαρω με τον μπροστινο μου διοτι το πενταλ ειχε κατεβει εντελος κατω...βγηκα εξω κοιταξα για διαρροη στον χωρο του κινητηρα ομως δεν υπηρχε καποια διαρροη, κοιταξα και δαγκανες και τελικος εντοπισα προβλημα στο πισω δεξι ταμπουρο το οποιο εσταζε στο δρομο! τι συμβενει??? κυλινδρακια? η κατι αλλο?

        Απορια: μπορουσε να χασω το φρενο στο δρομο με κινδυνο να σκοτωθω?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          lefteris25 last edited by

          Χτες παρατηρησα οτι ειχε πεσει η σταθμη στο δοχειο των υγρων,
          ενω ειχε αναψει και λαμπακι, τα φρενα ομως δεν ειχαν πεσει σε αποδοση, σημερα που πηγα να
          παρω το αμαξι με το που πηγα να ξεκινησω παραλιγο να τρακαρω με τον μπροστινο μου διοτι το πενταλ ειχε κατεβει εντελος κατω...βγηκα εξω κοιταξα για διαρροη στον χωρο του κινητηρα ομως δεν υπηρχε καποια διαρροη, κοιταξα και δαγκανες και τελικος εντοπισα προβλημα στο πισω δεξι ταμπουρο το οποιο εσταζε στο δρομο! τι συμβενει??? κυλινδρακια? η κατι αλλο?

          Απορια: μπορουσε να χασω το φρενο στο δρομο με κινδυνο να σκοτωθω?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            drdino last edited by

            Καταρχήν, ναι, μπορούσες βέβαια να τα χάσεις στον δρόμο. Αλλά να μην πανικοβληθείς. Κατεβάζουμε σιγά-σιγά ταχύτητες, χρησιμοποιώντας το χειρόφρενο διακοπτόμενα. Δηλαδή όχι με την μία, αλλά με παύσεις. Πόσα χιλιόμετρα έχει το αυτοκίνητό σου; Peugeot 106 1,4 έχεις;

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • L
              lefteris25 last edited by

              γυρω στα 98000κμ

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • D
                drdino last edited by

                Κοίτα, επειδή με τα φρένα δεν παίζουμε, το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να το φορτώσεις, και να το πας στο συνεργείο. Τώρα τι μπορεί να έγινε... μπορεί να είναι το κυλίνδράκι στις σιαγόνες του ταμπούρου, μπορεί και το μαρκούτσι.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • L
                  lefteris25 last edited by

                  Δεν εχει διαρροη το σωληνακι...το ταμπουρο διχνει να σταζει απο μεσα...

                  Αν εχει καταλαβει καποιος τι παιζει...να μου πει περιπου και μια τιμη ωστε να ετοιμαστω πριν παω να βρω καποιο συνεργειο.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • D
                    drdino last edited by

                    Αν στάζει το ταμπούρο εσωτερικά, είναι το κυλινδράκι. Θα ψάξω να σου πω τιμή για κυλινδράκι στο 406 που είχα αλλάξει.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • P
                      piii last edited by

                      Ναί όντως το κυλινδράκι είναι.Το είχα πάθει και εγώ αλλά όχι σε τόσο εκτεταμένη ζημιά,κοινώς πιάναν τα φρένα απλά σε ένα έλεγχο πριν το κτέο είδε ο μηχανικός ότι πίσω αριστερός πάπαλα έπιανε. Το κυλινδράκι αν θυμάμαι καλά κόστισε κάπου στα 20 με 25 ευρώπουλα.Το αμάξι ήταν ένα χιλιάρι corsa A.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • X
                        xsara16v last edited by

                        Εγώ έχασα τα φρένα από κυλινδρακι εν κινήσει με 80χλμ/hr σε ένα SUZUKI SAMURAI που είχα (αξιοπιστα Γιαπωνέζικα ). Φρέναρα με σαζμάν και λίγο χειροφρενάκι..... γενικά το αμάξι είχε λίγο φρένο αλλά ήταν πολύ σκληρό....

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • L
                          lefteris25 last edited by

                          Ο χρήστης xsara16v έγραψε:
                          Εγώ έχασα τα φρένα από κυλινδρακι εν κινήσει με 80χλμ/hr σε ένα SUZUKI SAMURAI που είχα (αξιοπιστα Γιαπωνέζικα ). Φρέναρα με σαζμάν και λίγο χειροφρενάκι..... γενικά το αμάξι είχε λίγο φρένο αλλά ήταν πολύ σκληρό....

                          Τοσο χαλια? βασικα ενα απο τα υποερωτηματα που εκανα και με ενδιαφερει ηταν και αυτο οντος μπορεις να χασεις εντελος το φρενο εν κινησει? πιστευω οτι θα επρεπε να υπαρχει μια ασφαλεια για τετοιες περιπτωσεις

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            tazz last edited by

                            Ο χρήστης Lefteris25 έγραψε:

                            Τοσο χαλια? βασικα ενα απο τα υποερωτηματα που εκανα και με ενδιαφερει ηταν και αυτο οντος μπορεις να χασεις εντελος το φρενο εν κινησει? πιστευω οτι θα επρεπε να υπαρχει μια ασφαλεια για τετοιες περιπτωσεις

                            Υπάρχει: η ασφάλεια ζωής

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • L
                              lukeduke last edited by

                              Ο χρήστης Lefteris25 έγραψε:
                              Τοσο χαλια? βασικα ενα απο τα υποερωτηματα που εκανα και με ενδιαφερει ηταν και αυτο οντος μπορεις να χασεις εντελος το φρενο εν κινησει? πιστευω οτι θα επρεπε να υπαρχει μια ασφαλεια για τετοιες περιπτωσεις

                              Εντάξει δεν είναι τόσο τραγικά τα πράγματα. Όλα τα αυτοκίνητα έχουν διπλό κύκλωμα φρένων ώστε αν χαθεί η πίεση στο δύο τροχούς εξακολουθούν να έχουν φρένο οι άλλοι δύο. Συνήθως είναι χιαστί αλλά υπάρχουν και αμάξια με μπρός πίσω. Και πάντα υπάρχουν κιβώτιο, κινητήρας, χειρόφρενο αλλά και τιμόνι όπως ανέφεραν και οι προλαλίσαντες. Τώρα αν όλα αυτά αστοχίσουν ταυτόχρονα υπάρχει πάντα η ασφάλεια ζωής που λέεει και ο tazz αλλά μάλλον με τόση γκαντεμιά μάλλον θα έχει λήξει την προηγούμενη μέρα!!!

                              Παρόμοια φρικιαστική εμπειρία είχα με τη χρέπια κορρόλα ενός μπάρμπα μου μια μέρα με καταρακτώδη βροχή στο δρόμο απο Ακράτα για Ζαρούχλα (τρελό στροφιλίκι). Είχε αμελήσει να αλλάξει τακάκια στις πίσω σιαγόνες και το εμβολάκι εξαντλούσε όλη τη διαδρομή του με αποτέλεσμα να χάνει λίγα υγρά σε κάθε πάτημα. Τα γιαπωνέζικα είναι αξιόπιστα (το μοτέρ της δεν έχει κάνει κίχ απο το 83) αλλά αν δεν ρίχνει μιά ματιά και κανάς επαγγελματίας που και που...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • M
                                mdvq last edited by

                                Ακριβως το ιδιο προβλημα με σενα πριν 5 μηνες στο 106 της οικογενιας.
                                Ναι ειναι κυλινδρακια απο το φρενα και πρεπει να τα αλλαξεις και τα δυο (προσεχουμε για να εχουμε....φρενα)
                                Στο δρομο μπορουσες να το παθεις οταν θα αδειαζαν τελικα ολα τα υγρα απο το κυκλωμα....
                                Επειδη θα χρειαστει να αλλαξεις και τις σιαγονες καντο και στο αλλο ταμπουρο .

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • L
                                  lefteris25 last edited by

                                  Τελικα αλλαξα κυλινδρακι και σιαγωνες ΜΟΝΟ απο την μια πλευρα
                                  η αλλαγη στις σιαγωνες ηταν υποχρεωτικη διοτι με την διαρροη των υγρων καταστρεφονται...

                                  το αστειο ειναι οτι εχω αγορασει κιλιδρακι και σιαγωνες και για την αλλη πλευρα...ομως επειδη ο μαστορας ειναι φιλαρακος μου και ειχε πολυ δουλεια μου εκανε την χαρη να μου αλλαξει μονο την μια πλευρα ωστε να εχω φρενα και να κινηται το αμαξι, και εκανε εξαερισμο μονο απο τον τροχο που ειχα το προβλημα και οχι και στους αλλους. Η αλλαγη απο την αλλη πλευρα θα γινει συντομα....τωρα ποσο συντομα δεν ξερω!

                                  πιστευετε οτι ειναι λαθος κινηση λογω του οτι υπαρχει ανομιομορφια στα υλικα τριβης? και η εξαερωση μηπος δεν ηταν και τοσο σωστη?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • O
                                    obelix last edited by

                                    Ο χρήστης Lefteris25 έγραψε:
                                    Τελικα αλλαξα κυλινδρακι και σιαγωνες ΜΟΝΟ απο την μια πλευρα
                                    η αλλαγη στις σιαγωνες ηταν υποχρεωτικη διοτι με την διαρροη των υγρων καταστρεφονται...

                                    το αστειο ειναι οτι εχω αγορασει κιλιδρακι και σιαγωνες και για την αλλη πλευρα...ομως επειδη ο μαστορας ειναι φιλαρακος μου και ειχε πολυ δουλεια μου εκανε την χαρη να μου αλλαξει μονο την μια πλευρα ωστε να εχω φρενα και να κινηται το αμαξι, και εκανε εξαερισμο μονο απο τον τροχο που ειχα το προβλημα και οχι και στους αλλους. Η αλλαγη απο την αλλη πλευρα θα γινει συντομα....τωρα ποσο συντομα δεν ξερω!

                                    πιστευετε οτι ειναι λαθος κινηση λογω του οτι υπαρχει ανομιομορφια στα υλικα τριβης? και η εξαερωση μηπος δεν ηταν και τοσο σωστη?

                                    Μην αγχώνεσαι

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • ?
                                      A Former User last edited by

                                      Μια και το θέμα είναι τα φρένα να ρωτήσω κι εγώ άτι σχετικό-άσχετο?

                                      Νο 1: Σήμερα άλλαξα δισκόπλακες μπροστά και νιώθω ότι θελει περισσότερη πίεση στο φρένο για να πιάσει. Γιατί συμβαίνει αυτό?
                                      Ερώτηση Νο 2: Τώρα και για τα πρώτα km θα πρεπει να 'φέρομαι' στα φρένα μου με συγκεκριμένο τρόπο ή δεν έχει σημασία αυτό?
                                      Ευχαριστωωω!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • P
                                        piii last edited by

                                        Ο χρήστης Νεκταριος έγραψε:
                                        Μια και το θέμα είναι τα φρένα να ρωτήσω κι εγώ άτι σχετικό-άσχετο?

                                        Νο 1: Σήμερα άλλαξα δισκόπλακες μπροστά και νιώθω ότι θελει περισσότερη πίεση στο φρένο για να πιάσει. Γιατί συμβαίνει αυτό?
                                        Ερώτηση Νο 2: Τώρα και για τα πρώτα km θα πρεπει να 'φέρομαι' στα φρένα μου με συγκεκριμένο τρόπο ή δεν έχει σημασία αυτό?
                                        Ευχαριστωωω!

                                        1. Δεν εχουν στρώσει ακόμα αυτό.. Σιγά σιγά θα αρχίσουν να πιάνουν καλύτερα και με λιγότερη πίεση στο πεντάλ.

                                        2. Δεν πρέπει να τα πιέζεις πολύ για να στρώσουν σωστά για τα πρώτα 300 χλμ.(κοινώς προβλέπεις να σταματάς νωρίτερα και όχι την τελευταία στιγμή.Τώρα εάν είναι απόλυτη ανάγκη δεν θα τα λυπηθείς κιόλας).

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • G
                                          gvala last edited by

                                          Ο χρήστης Νεκταριος έγραψε:
                                          Μια και το θέμα είναι τα φρένα να ρωτήσω κι εγώ άτι σχετικό-άσχετο?

                                          Νο 1: Σήμερα άλλαξα δισκόπλακες μπροστά και νιώθω ότι θελει περισσότερη πίεση στο φρένο για να πιάσει. Γιατί συμβαίνει αυτό?
                                          Ερώτηση Νο 2: Τώρα και για τα πρώτα km θα πρεπει να 'φέρομαι' στα φρένα μου με συγκεκριμένο τρόπο ή δεν έχει σημασία αυτό?
                                          Ευχαριστωωω!

                                          1. Γιατι ειναι καινουριες οι δισκοπλακες και δεν εχουν πατησει καλα τα τακακια.
                                          2. Ναι, προσεκτικά και οχι οριακά φρεναρισματα
                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • ?
                                            A Former User last edited by

                                            Nα'στε καλά!!
                                            Αυριο η γυναίκα μου θα παει εκδρομή με το yaris και ηθελα να ξέρω τι παίζει...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1 / 1
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr