Ο χρήστης Lefteris25 έγραψε:
Τοσο χαλια? βασικα ενα απο τα υποερωτηματα που εκανα και με ενδιαφερει ηταν και αυτο οντος μπορεις να χασεις εντελος το φρενο εν κινησει? πιστευω οτι θα επρεπε να υπαρχει μια ασφαλεια για τετοιες περιπτωσεις
Εντάξει δεν είναι τόσο τραγικά τα πράγματα. Όλα τα αυτοκίνητα έχουν διπλό κύκλωμα φρένων ώστε αν χαθεί η πίεση στο δύο τροχούς εξακολουθούν να έχουν φρένο οι άλλοι δύο. Συνήθως είναι χιαστί αλλά υπάρχουν και αμάξια με μπρός πίσω. Και πάντα υπάρχουν κιβώτιο, κινητήρας, χειρόφρενο αλλά και τιμόνι όπως ανέφεραν και οι προλαλίσαντες. Τώρα αν όλα αυτά αστοχίσουν ταυτόχρονα υπάρχει πάντα η ασφάλεια ζωής που λέεει και ο tazz αλλά μάλλον με τόση γκαντεμιά μάλλον θα έχει λήξει την προηγούμενη μέρα!!!
Παρόμοια φρικιαστική εμπειρία είχα με τη χρέπια κορρόλα ενός μπάρμπα μου μια μέρα με καταρακτώδη βροχή στο δρόμο απο Ακράτα για Ζαρούχλα (τρελό στροφιλίκι). Είχε αμελήσει να αλλάξει τακάκια στις πίσω σιαγόνες και το εμβολάκι εξαντλούσε όλη τη διαδρομή του με αποτέλεσμα να χάνει λίγα υγρά σε κάθε πάτημα. Τα γιαπωνέζικα είναι αξιόπιστα (το μοτέρ της δεν έχει κάνει κίχ απο το 83) αλλά αν δεν ρίχνει μιά ματιά και κανάς επαγγελματίας που και που...