-
Σε ένα κτάλογο της Autodata που το κοίταξα πριν λέει πως είναι 11:1.
-
απιστοι θωμαδες
10.8 οπως καταλαβατε εχει το 106-σαξο...εγω δε βαζω ποτε 100αρα και πειρακια δεν εχω...περα απο συμπιεση μετρα και σχεδιαση μοτερ...το εν λογω μοτερ δεν εχει αναγκη για σουπερ αμολυβδη ... ας οψεται το καλυτερο καπακι απο 106
-
Ο χρήστης Af9pk έγραψε:
ο tu 1.6 16ν με τα 110αλογα του γκρουπ πεζο-σιτροεν εχει 11προς1 συμπιεση που να χτυπατε το ποπο σας κατω μεχρι να ματωσει....
Peugeot 106
TU5J4 (1,6 16βάλβιδος)......10,8
TU5J2 (1,6 8βάλβιδος)........10,2
TU2J2 (1,3 8βάλβιδος)........10,2Citroen Saxo
TU5JP4 (1,6 16βάλβιδος).......10,8
Ο TU5J4 απεδιδε 120 αλογα και δεν κατασκευαζεται πλεον (δεν υπαρχουν τα 106-saxo). Ο τωρινος 1.6 του 206/307 και C4 εχει συμπιεση 11:1.
Πηγη: Πινακες του Ελληνικου EVO
Και μια που δεν μπορουσα να το παραθεσω online, ο γουγλης εβγαλε τα:
http://www.autolocate.co.uk/newcar/?Der ... ewall=true
http://research.carsguide.news.com.au/n ... GEOT&idx=0
http://www.buyacar.co.uk/technicalSpeci ... 3343.jhtmlΧμ, εκανα ενα λαθος. Ο κινητηρας 1.6 του C4 δεν ειναι τελικα ιδιος με του 206/307 αφου εχει συμπιεση 9,6:1. Αλλα εμμενω στην συμπιεση 11:1 για τον κινητηρα της peugeot.
-
Ο χρήστης vst0 έγραψε:
kalimera se olous
na rotiso kai ego kati
exo ena ford fusion 1.6
me thn 100 bp den eixa kanena provlima me pirakia. malista exo thn entiposi oti htan poio oikonomiki stis megales diadromes (ektos polis ) pou kano sixna. omos logo tis megalis diaforas sthn timi apofasisa na vazo thn apli ths bp. apotelesma : stis xamiles strofes peirakia. xtipane kamia fora toso polu pou exeis thn entiposi oti tha spasei kati ston kinitira.
yparxei periptosei na ginei kati tetoio ? na pathei zimia o kinitiras?
eyxaristoΗ προανάφλεξη είναι ένα φαινόμενο που φθείρει τον κινητήρα.
Καλό είναι να αποφεύγεις να συμβαίνει... -
Ο χρήστης Af9pk έγραψε:
ο tu 1.6 16ν με τα 110αλογα του γκρουπ πεζο-σιτροεν εχει 11προς1 συμπιεση που να χτυπατε το ποπο σας κατω μεχρι να ματωσει....
Peugeot 106
TU5J4 (1,6 16βάλβιδος)......10,8
TU5J2 (1,6 8βάλβιδος)........10,2
TU2J2 (1,3 8βάλβιδος)........10,2Citroen Saxo
TU5JP4 (1,6 16βάλβιδος).......10,8
Ο TU5J4 απεδιδε 120 αλογα και δεν κατασκευαζεται πλεον (δεν υπαρχουν τα 106-saxo). Ο τωρινος 1.6 του 206/307 και C4 εχει συμπιεση 11:1.
Πηγη: Πινακες του Ελληνικου EVO
Και μια που δεν μπορουσα να το παραθεσω online, ο γουγλης εβγαλε τα:
http://www.autolocate.co.uk/newcar/?Der ... ewall=true
http://research.carsguide.news.com.au/n ... GEOT&idx=0
http://www.buyacar.co.uk/technicalSpeci ... 3343.jhtmlΧμ, εκανα ενα λαθος. Ο κινητηρας 1.6 του C4 δεν ειναι τελικα ιδιος με του 206/307 αφου εχει συμπιεση 9,6:1. Αλλα εμμενω στην συμπιεση 11:1 για τον κινητηρα της peugeot.
Α μπράβο ...λέω κι εγώ λαλάκας ήταν ο μάστορας...engineeeee...το διάβασες;
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
ο tu 1.6 16ν με τα 110αλογα του γκρουπ πεζο-σιτροεν εχει 11προς1 συμπιεση που να χτυπατε το ποπο σας κατω μεχρι να ματωσει....
Peugeot 106
TU5J4 (1,6 16βάλβιδος)......10,8
TU5J2 (1,6 8βάλβιδος)........10,2
TU2J2 (1,3 8βάλβιδος)........10,2Citroen Saxo
TU5JP4 (1,6 16βάλβιδος).......10,8
Ο TU5J4 απεδιδε 120 αλογα και δεν κατασκευαζεται πλεον (δεν υπαρχουν τα 106-saxo). Ο τωρινος 1.6 του 206/307 και C4 εχει συμπιεση 11:1.
Πηγη: Πινακες του Ελληνικου EVO
Και μια που δεν μπορουσα να το παραθεσω online, ο γουγλης εβγαλε τα:
http://www.autolocate.co.uk/newcar/?Der ... ewall=true
http://research.carsguide.news.com.au/n ... GEOT&idx=0
http://www.buyacar.co.uk/technicalSpeci ... 3343.jhtmlΧμ, εκανα ενα λαθος. Ο κινητηρας 1.6 του C4 δεν ειναι τελικα ιδιος με του 206/307 αφου εχει συμπιεση 9,6:1. Αλλα εμμενω στην συμπιεση 11:1 για τον κινητηρα της peugeot.
Α μπράβο ...λέω κι εγώ λαλάκας ήταν ο μάστορας...engineeeee...το διάβασες;
Γιουπηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηη!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Af9pk μου ειχες κοψει την ανασα.... Μηπως μπορεις να μας πεις που το ειδες και αλλαξες γνωμη;;; -
Εγώ χαίρομαι για την υψηλή συμπίεση του κινητήρα μου!
Αυτοί είναι κινητήρες!!!!
(και ας θέλουν 100άρα, αν και πειράκια μόνο στα μερικά φορτία χτυπάει, κάτι που τα καθιστά σχετικά ακίνδυνα) -
Ο χρήστης Δημήτριος έγραψε:
Εγώ χαίρομαι για την υψηλή συμπίεση του κινητήρα μου!Αυτοί είναι κινητήρες!!!!
(και ας θέλουν 100άρα, αν και πειράκια μόνο στα μερικά φορτία χτυπάει, κάτι που τα καθιστά σχετικά ακίνδυνα)Αν ειχα υψηλοτερη συμπιεση και +10-15 αλογα δε θα ειχα προβλημα και μαλιστα αυτο ελεγα στην αρχη οτι δηλαδη αν ειχαν αυξησει τη συμπιεση ισως ηταν ακομα ισχυροτερος ο κινητηρας. Αλλα με 110 αλογα στα 1.6 αφου βγαινουν και απο χαμηλοτερη συμπιεση γιατι να μη χαιρομαι που δε θα εχω προβλημα με φτηνοτερη βενζινη;
-
Ο χρήστης enginekiller έγραψε:
Αν ειχα υψηλοτερη συμπιεση και +10-15 αλογα δε θα ειχα προβλημα και μαλιστα αυτο ελεγα στην αρχη οτι δηλαδη αν ειχαν αυξησει τη συμπιεση ισως ηταν ακομα ισχυροτερος ο κινητηρας. Αλλα με 110 αλογα στα 1.6 αφου βγαινουν και απο χαμηλοτερη συμπιεση γιατι να μη χαιρομαι που δε θα εχω προβλημα με φτηνοτερη βενζινη;Γιατί με αυτόν τον τρόπο αυξάνεται η θερμοδυναμική απόδοση του κινητήρα, οπότε έχεις μειωμένη κατανάλωση, ελαστικότητα σε όλο το φάσμα των στροφών, μειωμένες εκπομπές ρύπων.
Είναι σημαντικά αυτά.
Φυσικά όλοι οι καινούργιοι κινητήρες είναι έτη φωτός μπροστά σε αυτούς τους τομείς, σε σχέση με τους παλιούς. Και υπάρχουν πάρα πολλές μεταβλητές τις οποίες μπορείς να ρυθμίσεις, προκειμένου να πάρεις το βέλτιστο αποτέλεσμα.Μπορέι ο κινητήρας μου να μην σκοτώνει στα ψηλά (αν και δεν στερείται ευστροφίας), αλλά έχει ροπή παντού. Ακόμα και στα πολύ χαμηλά (κάτω από 2000 rpm). Είναι πολύ σπουδαίο αυτό κατ' εμέ. Αλλά η 100άρα είναι κάτι το οποίο συνίσταται ανεπιφύλακτα...
-
Ο χρήστης enginekiller έγραψε:
Γιουπηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηη!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Af9pk μου ειχες κοψει την ανασα.... Μηπως μπορεις να μας πεις που το ειδες και αλλαξες γνωμη;;;Μια αγαπημενη μου πηγη για τις συμπιεσεις των μηχανων των αυτοκινητων ειναι οι πινακες του περιοδικου EVO. Απο εκει!
-
Ο χρήστης GTZ έγραψε:
kalimera se olous
na rotiso kai ego kati
exo ena ford fusion 1.6
me thn 100 bp den eixa kanena provlima me pirakia. malista exo thn entiposi oti htan poio oikonomiki stis megales diadromes (ektos polis ) pou kano sixna. omos logo tis megalis diaforas sthn timi apofasisa na vazo thn apli ths bp. apotelesma : stis xamiles strofes peirakia. xtipane kamia fora toso polu pou exeis thn entiposi oti tha spasei kati ston kinitira.
yparxei periptosei na ginei kati tetoio ? na pathei zimia o kinitiras?
eyxaristoΗ προανάφλεξη είναι ένα φαινόμενο που φθείρει τον κινητήρα.
Καλό είναι να αποφεύγεις να συμβαίνει...eyxaristo GTZ
-
Δηλαδή το XSARA 1.6 πόσο συμπίεση έχει? , εγώ ξέρω ότι έχει 11:1
το είχα διαβάσει σε site με τεχνικά χαρακτηριστικά στο internet. -
file mou se autokinita me upsili sumpiesi diladi 11pros 1 kai pano einai polu kalutero na vazeis poiotiki 100ara.i kausi einai safos anavathmismeni.kai i apodosi to idio.enoeitai tora oti se turbo i se terma atmosferika me anevasmeni sxesi sumpiesis i 100ara einai aparetiti.apla epeidi logo epagelmatos(venzinas-mpampas)tuxainei na gnorizo merika themata,kalo einai na apofeugete ti xrisi extra veltiotikon 8anion se sundiasmo me 100venzini.
-
Ο χρήστης Af9pk έγραψε:
ο tu 1.6 16ν με τα 110αλογα του γκρουπ πεζο-σιτροεν εχει 11προς1 συμπιεση που να χτυπατε το ποπο σας κατω μεχρι να ματωσει....
Peugeot 106
TU5J4 (1,6 16βάλβιδος)......10,8
TU5J2 (1,6 8βάλβιδος)........10,2
TU2J2 (1,3 8βάλβιδος)........10,2Citroen Saxo
TU5JP4 (1,6 16βάλβιδος).......10,8
Ο TU5J4 απεδιδε 120 αλογα και δεν κατασκευαζεται πλεον (δεν υπαρχουν τα 106-saxo). Ο τωρινος 1.6 του 206/307 και C4 εχει συμπιεση 11:1.
Πηγη: Πινακες του Ελληνικου EVO
Και μια που δεν μπορουσα να το παραθεσω online, ο γουγλης εβγαλε τα:
http://www.autolocate.co.uk/newcar/?Der ... ewall=true
http://research.carsguide.news.com.au/n ... GEOT&idx=0
http://www.buyacar.co.uk/technicalSpeci ... 3343.jhtmlΧμ, εκανα ενα λαθος. Ο κινητηρας 1.6 του C4 δεν ειναι τελικα ιδιος με του 206/307 αφου εχει συμπιεση 9,6:1. Αλλα εμμενω στην συμπιεση 11:1 για τον κινητηρα της peugeot.
Με συγχωρείτε, το διάβασα σήμερα και έχω κουφαθεί. Δεν είναι ο ίδιος ο κινητήρας και υπάρχει διαφορά συμπίεσης ανάμεσα στους 2 κινητήρες αλλά παρ'όλα αυτά, η ιπποδύναμη είναι ίδια;
-
O κινητήρας TU5JP4 της PSA είναι ένας και έχει συμπίεση 11:1 σε όλες τις εκδόσεις του (206,307,C2,C3,C4) ανεξαρτήτως ονομαστικής ιπποδύναμης (110-125).
-
Ο χρήστης Miltellas έγραψε:
O κινητήρας TU5JP4 της PSA είναι ένας και έχει συμπίεση 11:1 σε όλες τις εκδόσεις του (206,307,C2,C3,C4) ανεξαρτήτως ονομαστικής ιπποδύναμης (110-125).Σίγουρο αυτό;
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
O κινητήρας TU5JP4 της PSA είναι ένας και έχει συμπίεση 11:1 σε όλες τις εκδόσεις του (206,307,C2,C3,C4) ανεξαρτήτως ονομαστικής ιπποδύναμης (110-125).
Σίγουρο αυτό;
Ναι είναι σίγουρος απολύτως.
-
Πάντως μιας και μιλάτε για τις βενζίνες και τα οκτάνια να σας πώ το εξής:
Χτες στο βενζινάδικο που δουλεύω ήρθε μια BMW M5 να γεμίσει βενζίνη.Ανοίγοντας το πορτάκι έγραφε ότι παίρνει αμόλυβδη βενζίνη 91,95 και 98 οκτανίων.Τα σχόλια δικά σας. -
Ο χρήστης GIANNIS206 έγραψε:
Πάντως μιας και μιλάτε για τις βενζίνες και τα οκτάνια να σας πώ το εξής:
Χτες στο βενζινάδικο που δουλεύω ήρθε μια BMW M5 να γεμίσει βενζίνη.Ανοίγοντας το πορτάκι έγραφε ότι παίρνει αμόλυβδη βενζίνη 91,95 και 98 οκτανίων.Τα σχόλια δικά σας.Ναι αλλά για τις ευρωπαϊκές χώρες...γιατί στην Ελλάδα τα βενζινάδικα μην πω τι κάνουν...τα ξέρουμε!
Το λέω γιατί βάλαμε Ιταλία 95άρα και το αμάξι (το πρώην μας 166 2.0L) πέταγε. Πατήσαμε Ελλάδα...βάλαμε Πάτρα και απογοητευτήκαμε!
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Πάντως μιας και μιλάτε για τις βενζίνες και τα οκτάνια να σας πώ το εξής:
Χτες στο βενζινάδικο που δουλεύω ήρθε μια BMW M5 να γεμίσει βενζίνη.Ανοίγοντας το πορτάκι έγραφε ότι παίρνει αμόλυβδη βενζίνη 91,95 και 98 οκτανίων.Τα σχόλια δικά σας.Ναι αλλά για τις ευρωπαϊκές χώρες...γιατί στην Ελλάδα τα βενζινάδικα μην πω τι κάνουν...τα ξέρουμε!
Το λέω γιατί βάλαμε Ιταλία 95άρα και το αμάξι (το πρώην μας 166 2.0L) πέταγε. Πατήσαμε Ελλάδα...βάλαμε Πάτρα και απογοητευτήκαμε!
Εγώ είπα τα σχόλια δικά σας!!Οποιαδήποτε είναι αυτά!!
Παραπάνω οκτάνια,ωφελούν;