Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Βελτίωση κινητήρα-για λίγα πράγματα
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Βελτίωση κινητήρα-για λίγα πράγματα
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    5
    9
    159
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      ata last edited by

      Παιδιά σε ένα fiesta ΜΚ4 1,25 είπα να δοκιμάσω να βάλω εισαγωγή πεταλούδα από puma 1.4 και στη συνέχεια βλέπουμε αν χρειαστεί πρόγραμμα. Κατά πόσο θα επηρεάσει την αξιοπιστία του κινητήρα? Αν προστεθούν 5-15 άλογα μειώνεται ο χρόνος ζωής?

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • A
        ata last edited by

        Παιδιά σε ένα fiesta ΜΚ4 1,25 είπα να δοκιμάσω να βάλω εισαγωγή πεταλούδα από puma 1.4 και στη συνέχεια βλέπουμε αν χρειαστεί πρόγραμμα. Κατά πόσο θα επηρεάσει την αξιοπιστία του κινητήρα? Αν προστεθούν 5-15 άλογα μειώνεται ο χρόνος ζωής?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          ata last edited by

          Παιδιά σε ένα fiesta ΜΚ4 1,25 είπα να δοκιμάσω να βάλω εισαγωγή πεταλούδα από puma 1.4 και στη συνέχεια βλέπουμε αν χρειαστεί πρόγραμμα. Κατά πόσο θα επηρεάσει την αξιοπιστία του κινητήρα? Αν προστεθούν 5-15 άλογα μειώνεται ο χρόνος ζωής?

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • D
            dpolal last edited by

            Μην το δέσεις κιόλας ότι μόνο με εισαγωγή-πεταλούδα θα δεις 5-15 άλογα επιπλέον...
            Για 2-5 μπορεί και πάλι καλά θα είναι.

            (δεν θα πάθει τίποτα ο κινητήρας πάντως)

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • A
              ata last edited by

              με εξάτμιση, πρόγραμμα και εισαγωγή-πεταλούδα απο puma είναι διαδεδομένη αλλαγή και δίνει σχεδον πάντα 90αλογάκια. Το θέμα είναι πως επηρεάζει τον κινητήρα και ειδικά τη συχνότητα που επισκέπτομαι το συνεργείο μου!

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • L
                leonp last edited by

                Το μόνο από τα παραπάνω που επηρεάζει την αξιοπιστία του κινητήρα είναι το πρόγραμμα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  diovoun last edited by

                  ...φιλε εχω και εγω ενα φιεστα mk4 1.25 με πολλαπλη εισαγωγης και πεταλουδα απο φοκους 1.6(μπαινει αλλα με καποιες εργασιες).Το αυτοκινητο κυκλοφορει ετσι 3 χρονια χωρις προβλημα και εχει 'ζοριστει' αναλογα!(side show,D1)
                  προχωρα ακαθεκτος!!!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • A
                    ata last edited by

                    Ευχαριστώ παιδιά, να ρωτήσω κάτι κουφό. Πρόγραμμα, τσιπάκι η εκέφαλος εννούν την ίδια αλλαγή?
                    Φίλε diovoun τι αλλαγές έχεις κάνει ακριβώς και πόσα άλογα σου έδωσαν σταδιακά? Αν θυμάσαι καθόλου και τιμές στο περίπου για να έχω μέτρο σύγκρισης!!!
                    Ευχαριστώ

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      thanasis-ntovas last edited by

                      Ο χρήστης ata έγραψε:
                      Ευχαριστώ παιδιά, να ρωτήσω κάτι κουφό. Πρόγραμμα, τσιπάκι η εκέφαλος εννούν την ίδια αλλαγή?

                      Ναι, εννοούν την ίδια βελτίωση, με διαφορετικό τρόπο όμως. Με το πρόγραμμα εννοούν τον επαναπρογραμματισμό του εγκεφάλου, συνήθως μέσω σειριακής θύρας (αν έχει το αυτοκίνητο).
                      Με το τσιπάκι εννοούν ότι ανοίγεται ο εργοστασιακός εγκέφαλος και φυτεύεται νέο τσιπάκι παράλληλα με το παλιό ή και καταργώντας το. Η λύση αυτή ενέχει περισσότερους κινδύνους, καθώς χρειάζεται ΑΡΙΣΤΗ στεγανοποίηση του εγκεφάλου πριν ξαναμπει στο αυτοκίνητο, πράγμα που δεν γίνεται πάντα!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        dpolal last edited by

                        Ο χρήστης ata έγραψε:
                        με εξάτμιση, πρόγραμμα και εισαγωγή-πεταλούδα απο puma είναι διαδεδομένη αλλαγή και δίνει σχεδον πάντα 90αλογάκια. Το θέμα είναι πως επηρεάζει τον κινητήρα και ειδικά τη συχνότητα που επισκέπτομαι το συνεργείο μου!

                        Φίλε μου, άλλο η αλλαγή εξάτμισης/προγράμματος/ειγασωγής/πεταλούδας και άλλο μόνο η ειγαγωγη/πεταλούδα που αναφέρεις στο πρώτο σου Post.

                        Με τα παραπάνω σίγουρα έχεις 10-15 ή και παραπάνω ίππους στο αμάξι.

                        Το θέμα από άποψη αξιοπιστίας είναι διττό.
                        Αφενώς παίζει ρόλο το μέγεθος της αύξησης της ιπποδύναμης (όσο μεγαλύτερη είναι τόσο αυξάνονται οι κίνδυνοι) και της ποιότηταας της δουλειάς που έχει γίνει (θέμα μεχανικού και υλικών) ΑΛΛΑ και της συμπεριφοράς του οδηγού μετά.
                        Ένα όχημα που το φτιάχνεις και μετά το πηγαίνεις τέζα συνέχεια και παντού τότε κάποια στιγμή θα σου δώσει τη μηχανή στο χέρι...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • First post
                          Last post
                        • 1 / 1
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΕΛΛΑΔΑ
                          • ΚΟΣΜΟΣ
                          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • TEST
                          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                        • VIDEO
                          • 4TTV
                          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CANDID CAMERA
                        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΛΕΞΙΚΟ
                        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                          • FORMULA 1
                          • WRC
                          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4T CLASSIC
                          • ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                        • ΑΓΟΡΑ
                          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                        • 2ΤΡΟΧΟΙ
                          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CLASSIC
                        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                        • MENU
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                        • ΚΟΚ

                        logo footer

                        coty











                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • CLASSIC
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • VIDEO
                        • FORUM
                        4T FORUM
                        4T LIBRARY
                        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                        Powered by nxcode.gr