-
Παιδιά σε ένα fiesta ΜΚ4 1,25 είπα να δοκιμάσω να βάλω εισαγωγή πεταλούδα από puma 1.4 και στη συνέχεια βλέπουμε αν χρειαστεί πρόγραμμα. Κατά πόσο θα επηρεάσει την αξιοπιστία του κινητήρα? Αν προστεθούν 5-15 άλογα μειώνεται ο χρόνος ζωής?
-
Παιδιά σε ένα fiesta ΜΚ4 1,25 είπα να δοκιμάσω να βάλω εισαγωγή πεταλούδα από puma 1.4 και στη συνέχεια βλέπουμε αν χρειαστεί πρόγραμμα. Κατά πόσο θα επηρεάσει την αξιοπιστία του κινητήρα? Αν προστεθούν 5-15 άλογα μειώνεται ο χρόνος ζωής?
-
Παιδιά σε ένα fiesta ΜΚ4 1,25 είπα να δοκιμάσω να βάλω εισαγωγή πεταλούδα από puma 1.4 και στη συνέχεια βλέπουμε αν χρειαστεί πρόγραμμα. Κατά πόσο θα επηρεάσει την αξιοπιστία του κινητήρα? Αν προστεθούν 5-15 άλογα μειώνεται ο χρόνος ζωής?
-
Μην το δέσεις κιόλας ότι μόνο με εισαγωγή-πεταλούδα θα δεις 5-15 άλογα επιπλέον...
Για 2-5 μπορεί και πάλι καλά θα είναι.(δεν θα πάθει τίποτα ο κινητήρας πάντως)
-
με εξάτμιση, πρόγραμμα και εισαγωγή-πεταλούδα απο puma είναι διαδεδομένη αλλαγή και δίνει σχεδον πάντα 90αλογάκια. Το θέμα είναι πως επηρεάζει τον κινητήρα και ειδικά τη συχνότητα που επισκέπτομαι το συνεργείο μου!
-
Το μόνο από τα παραπάνω που επηρεάζει την αξιοπιστία του κινητήρα είναι το πρόγραμμα.
-
...φιλε εχω και εγω ενα φιεστα mk4 1.25 με πολλαπλη εισαγωγης και πεταλουδα απο φοκους 1.6(μπαινει αλλα με καποιες εργασιες).Το αυτοκινητο κυκλοφορει ετσι 3 χρονια χωρις προβλημα και εχει 'ζοριστει' αναλογα!(side show,D1)
προχωρα ακαθεκτος!!! -
Ευχαριστώ παιδιά, να ρωτήσω κάτι κουφό. Πρόγραμμα, τσιπάκι η εκέφαλος εννούν την ίδια αλλαγή?
Φίλε diovoun τι αλλαγές έχεις κάνει ακριβώς και πόσα άλογα σου έδωσαν σταδιακά? Αν θυμάσαι καθόλου και τιμές στο περίπου για να έχω μέτρο σύγκρισης!!!
Ευχαριστώ -
Ο χρήστης ata έγραψε:
Ευχαριστώ παιδιά, να ρωτήσω κάτι κουφό. Πρόγραμμα, τσιπάκι η εκέφαλος εννούν την ίδια αλλαγή?Ναι, εννοούν την ίδια βελτίωση, με διαφορετικό τρόπο όμως. Με το πρόγραμμα εννοούν τον επαναπρογραμματισμό του εγκεφάλου, συνήθως μέσω σειριακής θύρας (αν έχει το αυτοκίνητο).
Με το τσιπάκι εννοούν ότι ανοίγεται ο εργοστασιακός εγκέφαλος και φυτεύεται νέο τσιπάκι παράλληλα με το παλιό ή και καταργώντας το. Η λύση αυτή ενέχει περισσότερους κινδύνους, καθώς χρειάζεται ΑΡΙΣΤΗ στεγανοποίηση του εγκεφάλου πριν ξαναμπει στο αυτοκίνητο, πράγμα που δεν γίνεται πάντα! -
Ο χρήστης ata έγραψε:
με εξάτμιση, πρόγραμμα και εισαγωγή-πεταλούδα απο puma είναι διαδεδομένη αλλαγή και δίνει σχεδον πάντα 90αλογάκια. Το θέμα είναι πως επηρεάζει τον κινητήρα και ειδικά τη συχνότητα που επισκέπτομαι το συνεργείο μου!Φίλε μου, άλλο η αλλαγή εξάτμισης/προγράμματος/ειγασωγής/πεταλούδας και άλλο μόνο η ειγαγωγη/πεταλούδα που αναφέρεις στο πρώτο σου Post.
Με τα παραπάνω σίγουρα έχεις 10-15 ή και παραπάνω ίππους στο αμάξι.
Το θέμα από άποψη αξιοπιστίας είναι διττό.
Αφενώς παίζει ρόλο το μέγεθος της αύξησης της ιπποδύναμης (όσο μεγαλύτερη είναι τόσο αυξάνονται οι κίνδυνοι) και της ποιότηταας της δουλειάς που έχει γίνει (θέμα μεχανικού και υλικών) ΑΛΛΑ και της συμπεριφοράς του οδηγού μετά.
Ένα όχημα που το φτιάχνεις και μετά το πηγαίνεις τέζα συνέχεια και παντού τότε κάποια στιγμή θα σου δώσει τη μηχανή στο χέρι...
Βελτίωση κινητήρα-για λίγα πράγματα