-
ΠΩΣ ΜΕΤΡΑΜΕ ΣΩΣΤΑ ΤΗ ΣΤΑΘΜΗ ΤΩΝ ΛΑΔΙΩΝ?ΜΕ ΖΕΣΤΟ ΜΟΤΕΡ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΝΑ ΔΕΚΑΛΕΠΤΟ ΑΦΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΣΒΗΣΕΙ ΤΗ ΜΗΧΑΝΗ?Η ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΠΕΡΑΣΕΙ ΑΡΚΕΤΗ ΩΡΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΚΑΤΕΒΕΙ ΤΟ ΛΑΔΙ ΣΤΟ ΚΑΡΤΕΡ?ΜΙΚΡΗ ΚΛΙΣΗ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ ΕΠΗΡΕΑΖΕΙ ΤΗ ΜΕΤΡΗΣΗ?
-
ΠΩΣ ΜΕΤΡΑΜΕ ΣΩΣΤΑ ΤΗ ΣΤΑΘΜΗ ΤΩΝ ΛΑΔΙΩΝ?ΜΕ ΖΕΣΤΟ ΜΟΤΕΡ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΝΑ ΔΕΚΑΛΕΠΤΟ ΑΦΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΣΒΗΣΕΙ ΤΗ ΜΗΧΑΝΗ?Η ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΠΕΡΑΣΕΙ ΑΡΚΕΤΗ ΩΡΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΚΑΤΕΒΕΙ ΤΟ ΛΑΔΙ ΣΤΟ ΚΑΡΤΕΡ?ΜΙΚΡΗ ΚΛΙΣΗ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ ΕΠΗΡΕΑΖΕΙ ΤΗ ΜΕΤΡΗΣΗ?
-
ΠΩΣ ΜΕΤΡΑΜΕ ΣΩΣΤΑ ΤΗ ΣΤΑΘΜΗ ΤΩΝ ΛΑΔΙΩΝ?ΜΕ ΖΕΣΤΟ ΜΟΤΕΡ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΝΑ ΔΕΚΑΛΕΠΤΟ ΑΦΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΣΒΗΣΕΙ ΤΗ ΜΗΧΑΝΗ?Η ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΠΕΡΑΣΕΙ ΑΡΚΕΤΗ ΩΡΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΚΑΤΕΒΕΙ ΤΟ ΛΑΔΙ ΣΤΟ ΚΑΡΤΕΡ?ΜΙΚΡΗ ΚΛΙΣΗ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ ΕΠΗΡΕΑΖΕΙ ΤΗ ΜΕΤΡΗΣΗ?
-
Ο χρήστης doom1983 έγραψε:
ΠΩΣ ΜΕΤΡΑΜΕ ΣΩΣΤΑ ΤΗ ΣΤΑΘΜΗ ΤΩΝ ΛΑΔΙΩΝ?ΜΕ ΖΕΣΤΟ ΜΟΤΕΡ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΝΑ ΔΕΚΑΛΕΠΤΟ ΑΦΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΣΒΗΣΕΙ ΤΗ ΜΗΧΑΝΗ?Η ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΠΕΡΑΣΕΙ ΑΡΚΕΤΗ ΩΡΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΚΑΤΕΒΕΙ ΤΟ ΛΑΔΙ ΣΤΟ ΚΑΡΤΕΡ?ΜΙΚΡΗ ΚΛΙΣΗ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ ΕΠΗΡΕΑΖΕΙ ΤΗ ΜΕΤΡΗΣΗ?Απάντησες μόνος σου
-
Σήμερα επαθα μια ψιλοπλάκα όταν πήγα να ελέγξω τα λάδια.
Είχα μετακινήσει προηγουμένως το αυτοκίνητο 100 μέτρα σε μια θέση πάρκινγκ πιο κοντά στο σπίτι μου και όταν πήγα να ελέγξω την πληρότητα είδα ότι ο δείκτης της βέργας ήταν στην μέση. Δηλαδή έλειπε μισό λίτρο λαδιού το οποιο μετα απο κανα μισαωρο επανήλθαν τα λάδια στην θέση τους και μαζί τους και η ψυχική μου ηρεμία.
Δεν το περίμενα οτι θα έβλεπα τόσο μεγαλη διαφορά στον μετρητή.
Τελικά τι ισχύει? Θα πρέπει να τα ελεγχουμε τα λάδια οταν το αμάξι είναι εντελώς κρύο ή θα πρέπει να δουλέψει λίγο ο κινητήρας και μετά απο λίγο να τα ελέγξουμε??? -
Σε θερμοκρασία λειτουργίας λέει το εγχειρίδιο χρήσης.
-
Ο χρήστης stilskin έγραψε:
Σήμερα επαθα μια ψιλοπλάκα όταν πήγα να ελέγξω τα λάδια.
Είχα μετακινήσει προηγουμένως το αυτοκίνητο 100 μέτρα σε μια θέση πάρκινγκ πιο κοντά στο σπίτι μου και όταν πήγα να ελέγξω την πληρότητα είδα ότι ο δείκτης της βέργας ήταν στην μέση. Δηλαδή έλειπε μισό λίτρο λαδιού το οποιο μετα απο κανα μισαωρο επανήλθαν τα λάδια στην θέση τους και μαζί τους και η ψυχική μου ηρεμία.
Δεν το περίμενα οτι θα έβλεπα τόσο μεγαλη διαφορά στον μετρητή.
Τελικά τι ισχύει? Θα πρέπει να τα ελεγχουμε τα λάδια οταν το αμάξι είναι εντελώς κρύο ή θα πρέπει να δουλέψει λίγο ο κινητήρας και μετά απο λίγο να τα ελέγξουμε???Συνήθως κι ανάλογα την μάρκα, τύπο κινητήρα κλπ ζεσταίνουμε τον κινητήρα μέχρι θερμοκρασία λειτουργίας κι αφήνουμε σε τελείως επίπεδο σημείο του δρόμου να 'καθήσουν' τα λάδια για κάποιο χρονικό διάστημα 10-20 λεπτών ανάλογα τον τύπο κινητήρα/κάρτερ και φυσικά τον τύπο λαδιού καθώς τα ester based λάδια λόγω ακριβώς των ηλεκτροστατικών ιδιοτήτων των εστέρων αργούν να κατέβουν στο κάρτερ.
Και βέβαια ποιος σου είπε πως η στάθμη των λαδιών πρέπει να είναι στο max κι όχι κάπου ανάμεσα min-max;
Προσωπικά πάντα βάζω λίγο κάτω από το μέγιστο, περίπου στα 2/3 μεταξύ ελάχιστου-μέγιστου (υπάρχει λόγος που πρέπει να γίνεται αυτό σε όλα τα turbo) γιατί το παραπάνω πάντα κάνει κακό ακόμη και στα ατμοσφαιρικά, το ελαφρώς λιγότερο του μέγιστου ποτέ.
JIM -
δεν ξερω εαν κανω σωστα ή λαθος, αλλα μετραω την σταθμη του λαδιου σε επιπεδο δρομο, πριν βαλω μπορστα, αφου εχουν κατέβει τα λαδια στο καρτερ, γιατι εαν δεν κανω λαθος η ραβδος μπαινει στον χωρο του κάρτερ, ή τα ελεγχω αφου εχω σβησει την μηχανη και την αφηνω για 20-30 λεπτα ωστε να κατευουν τα λαδια. οταν βαζω κενουργιο λαδι, π.χ. 3,5 λιτρα βαζω 2,9-3 λιτρα εαν αφηνω το παλιο φιλιτρο επανω. τα αφηνω να κατακατσουν και μετα μετραω, και εαν χρειαστει συμπληρωνω. εαν ειναι κενουργιο το φιλιτρο βαζω 3,25, τα αφηνω παλι να κατεβουν, μετραω και εαν χρειαστει συμπληρωνω.
-
Πρέπει να είναι σε θερμοκρασία λειτουργίας ζεστά (όχι καυτά) και να έχουν κάτσει αρκετή ώρα τα λάδια!
-
Αχ, το μαρκούτσι στο πεζό του 1974 είχε δύο κλίμακες: μια για ζεστό και μια για κρύο. Δεν θα μπορούσαν να κάνουν το ίδιο και τώρα;
-
Εννοείται οτι ήταν τελείως ευθεία ο δρόμος και έλεγξα τα λάδια. Προφανώς επειδή βιάστηκα να κάνω το τσεκάρισμα πήρα και αυτή την ένδειξη.
Σήμερα που μετα απο μια βόλτα τα έλεγξα μετα απο κανα 20λεπτο ήταν στην κανονική τους στάθμη. -
Ο χρήστης stilskin έγραψε:
Εννοείται οτι ήταν τελείως ευθεία ο δρόμος και έλεγξα τα λάδια. Προφανώς επειδή βιάστηκα να κάνω το τσεκάρισμα πήρα και αυτή την ένδειξη.
Σήμερα που μετα απο μια βόλτα τα έλεγξα μετα απο κανα 20λεπτο ήταν στην κανονική τους στάθμη.Ασε το εχω παθει ακριβως το ιδιο κι εγω. Μετακινησα για καμια 20αρια μετρα και αμεσως κατεβηκα να ελεγξω και επαθα πλακα! Ευτυχως μετα ητνα ΟΚ αλλα για κανα 2 βδομαδες τα ελεγχα καθε μερα.
-
Ο χρήστης TGD έγραψε:
Αχ, το μαρκούτσι στο **πεζό **του 1974 είχε δύο κλίμακες: μια για ζεστό και μια για κρύο. Δεν θα μπορούσαν να κάνουν το ίδιο και τώρα;Τι μου θύμισες τώρα!!!
Το Ζ έχει ένα ψιλο-απαράδεκτο dipstick - από αυτά που βγαίνουν δύσκολα και μπαίνουν παν-δύσκολα (γιατί λυγίζει).
Πάντως η 1η απάντηση είναι και η σωστή - θερμοκρασία λειτουργίας και μέτρηση μετά απο στάση 10 λεπτών περίπου.
Που σημαίνει οτι το μέτρημα στο βενζινάδικο είναι λίγο μούφα.
-
Τα τελευταί μοτέρ της BMW δεν έχουν καθόλου δείκτη λαδιού.Υπάρχει στο καντράν check και στις αλλαγές για να δεις πόσο ακριβώς θέλεις να βάλεις κανονικά πρέπει να το δει ο εγκέφαλος του επίσημου συνεργείου της BMW.
Ο λόγος προφανής νομίζω -
Ο λόγος προφανής νομίζω
Επειδή εγώ είμαι 'άσχετος' για κάντο πιο λιανά, εννοείς πως δεν θα χρειαστεί ποτέ να δεις αν λείπει ή εννοείς πως θέλουν να στα πέρνουν από την BMW, γιατί κανένα από τα δύο δεν νομίζω να ευσταθεί...
-
Ο χρήστης JIM THEO έγραψε:
Ο λόγος προφανής νομίζω
Επειδή εγώ είμαι 'άσχετος' για κάντο πιο λιανά, εννοείς πως δεν θα χρειαστεί ποτέ να δεις αν λείπει ή εννοείς πως θέλουν να στα πέρνουν από την BMW, γιατί κανένα από τα δύο δεν νομίζω να ευσταθεί...
Λένε ότι η ταπεινότητα είναι η μέγιστη μορφή εγωισμού.
Λοιπόν 'άσχετε' νομίζω ότι συμβαίνει το δεύτερο και περιμένω να μου πεις γιατί δεν ευσταθεί. -
Αυτό που γίνεται στα καινούρια αυτοκίνητα είναι να μη μπορεί ο κάτοχος να κάνει σέρβις μόνος του και να του τα παίρνει η αντιπροσωπεία. Στα παλιά αυτοκίνητα με ODB I μπορείς να δεις τους κωδικούς (αναβοσβήνει το λαμπάκι) αλλά στα ODB II μόνο με scanner. Τώρα προχώρησαν ένα βήμα περισσότερο αφαιρώντας το δείκτη λαδιού, θα πρέπει να αγοράσουμε scanner για να κοιτάμε τα λάδια.
-
En merei exis dikio apla epidi ta aftokinita olo kai perisotero gemizoun ilektronika eine pio efkoli i diaxirisi ton ECU apo Laptop me kapio programa (ara kai i metrisi ladion ki allon parametron litourgias) i apo mi eksousiodotimeno sinergio kathos min ksexnas mpori pleon o kathenas na paei se opio sinergio theli xoris na vgi ektos eggiisis!
JIM -
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Αυτό που γίνεται στα καινούρια αυτοκίνητα είναι να μη μπορεί ο κάτοχος να κάνει σέρβις μόνος του και να του τα παίρνει η αντιπροσωπεία. Στα παλιά αυτοκίνητα με ODB I μπορείς να δεις τους κωδικούς (αναβοσβήνει το λαμπάκι) αλλά στα ODB II μόνο με scanner. Τώρα προχώρησαν ένα βήμα περισσότερο αφαιρώντας το δείκτη λαδιού, θα πρέπει να αγοράσουμε scanner για να κοιτάμε τα λάδια.Μακάρι κι εμένα η Corolla μου να είχε OBD II. Τόσον καιρό ψάχνω πως θα πάρω επιπλέον ενδείξεις από τον κινητήρα μέσω του OBD I (του 93 είναι το αμάξι), αλλά δεν βρίσκω κάτι, εκτός από το λαμπάκι φυσικά!
Πάντως η αφαίρεση του δείκτη λαδιού είναι πολύ κακή... Δηλαδή αν τρελαθεί ο sensor του λαδιού και λέει στο ταμπλώ ΟΚ ενώ πας με 2 σταγόνες λάδι? Να δω τότε τι γίνεται! -
Αντικατάσταση αισθητήρα στάθμης λαδιού =
ΜΕΤΡΗΣΗ ΣΤΑΘΜΗΣ ΛΑΔΙΟΥ