-
Καλησπέρα
Ηρθε η ώρα για αλλάγή ελαστικών στο αυτοκίνητό μου (Μία Corolla G6 1.3 του 98) και θα ηθέλα την γνώμη σας για το πια ελαστικά να επιλέξω. Σύνήθως κινούμε μέσα στην Αθήνα και κάποιες φορές όταν βρεθώ σε κάποιο επαρχιακό δρόμο ή στον γνωστό παραλιακό δρόμο προς το Σούνιο το πιέζω στις στροφές.
Τώρα έχω πάνω τα RE 720 στην ίδια διάσταση (185/60/14) τα οποία με ικανοποιούν όταν ζεσταθούν στις στροφές αλλά στις καθημερινές μετακινησεις είναι συνήθως κρύα και γλυστράνε. Έτσι θα ήθελα να βάλω κάτι πιο μαλακό και σκέφτομαι το Yokohama c.drive. Το έχει δοκιμάσει κανείς? Ξέρετε κάποιο άλλο ελαστικό που θα μου ταίριαζε? -
Καλησπέρα
Ηρθε η ώρα για αλλάγή ελαστικών στο αυτοκίνητό μου (Μία Corolla G6 1.3 του 98) και θα ηθέλα την γνώμη σας για το πια ελαστικά να επιλέξω. Σύνήθως κινούμε μέσα στην Αθήνα και κάποιες φορές όταν βρεθώ σε κάποιο επαρχιακό δρόμο ή στον γνωστό παραλιακό δρόμο προς το Σούνιο το πιέζω στις στροφές.
Τώρα έχω πάνω τα RE 720 στην ίδια διάσταση (185/60/14) τα οποία με ικανοποιούν όταν ζεσταθούν στις στροφές αλλά στις καθημερινές μετακινησεις είναι συνήθως κρύα και γλυστράνε. Έτσι θα ήθελα να βάλω κάτι πιο μαλακό και σκέφτομαι το Yokohama c.drive. Το έχει δοκιμάσει κανείς? Ξέρετε κάποιο άλλο ελαστικό που θα μου ταίριαζε? -
Καλησπέρα
Ηρθε η ώρα για αλλάγή ελαστικών στο αυτοκίνητό μου (Μία Corolla G6 1.3 του 98) και θα ηθέλα την γνώμη σας για το πια ελαστικά να επιλέξω. Σύνήθως κινούμε μέσα στην Αθήνα και κάποιες φορές όταν βρεθώ σε κάποιο επαρχιακό δρόμο ή στον γνωστό παραλιακό δρόμο προς το Σούνιο το πιέζω στις στροφές.
Τώρα έχω πάνω τα RE 720 στην ίδια διάσταση (185/60/14) τα οποία με ικανοποιούν όταν ζεσταθούν στις στροφές αλλά στις καθημερινές μετακινησεις είναι συνήθως κρύα και γλυστράνε. Έτσι θα ήθελα να βάλω κάτι πιο μαλακό και σκέφτομαι το Yokohama c.drive. Το έχει δοκιμάσει κανείς? Ξέρετε κάποιο άλλο ελαστικό που θα μου ταίριαζε? -
Sorry που το έβαλα το topic δύο φορές έγινε κατα λάθος
-
Στο Forester έχουμε Yokohama απο τα οποία εχουμε μείνει αρκετά ευχαριστημένοι (καλό κράτημα αλλα και παιχνιδιάρικη, προοδευτική συμπεριφορά).
-
Φορούσα και εγώ τα potenza στην ίδια διάστασή με σένα (185/60/14,82Η), το μόνο παράπονο που είχα ήταν ότι αργούσαν να ζεσταθούν και ότι ήταν λίγο απότομα στις αντιδράσεις τους ειδικά προς το τέλος της ζωής τους. Έπειτα τα άλλαξα και έβαλα κάτι πιο συμβατικό, τα Μichelin Energy. Μέχρι στιγμής, είμαι πολύ ευχαριστημένος, τα ελαστικά έρχονται σε θερμοκρασία λειτουργίας πολύ γρήγορα και οι αντιδράσεις τους στο όριο είναι προοδευτικές. Επιπλέον είναι και αρκετά οικονομικά.
-
Συμφωνώ με τον mak. Έχω τα Energy σε Κλιό 1.4 16V και έρχονται πολύ γρήγορα σε θερμοκρασία λειτουργίας (πολύ γρήγορα όμως), ενώ είναι πολύ προοδευτικά σε αντιδράσεις. Αν όμως θέλεις την απόλυτη πρόσφυση, μάλλον πρέπει να ψάξεις αλλού. Έχει παρατηρήσει κανείς άλλος με Energy να ουρλιάζουν σαν να στρίβεις στο όριο, ακόμα και όταν κινείσαι μέσα σε στενά;
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Συμφωνώ με τον mak. Έχω τα Energy σε Κλιό 1.4 16V και έρχονται πολύ γρήγορα σε θερμοκρασία λειτουργίας (πολύ γρήγορα όμως), ενώ είναι πολύ προοδευτικά σε αντιδράσεις. Αν όμως θέλεις την απόλυτη πρόσφυση, μάλλον πρέπει να ψάξεις αλλού. Έχει παρατηρήσει κανείς άλλος με Energy να ουρλιάζουν σαν να στρίβεις στο όριο, ακόμα και όταν κινείσαι μέσα σε στενά;Εγω! Και εχω την εντυπωση οτι γλυστρανε περισσοτερο απο αλλα που ειχα.
Εγω θα σου προτεινα continental premium contact απο το οποιο ειχα μεινει πααααααρα πολυ ικανοποιημενος. -
Ο χρήστης enginekiller έγραψε:
Συμφωνώ με τον mak. Έχω τα Energy σε Κλιό 1.4 16V και έρχονται πολύ γρήγορα σε θερμοκρασία λειτουργίας (πολύ γρήγορα όμως), ενώ είναι πολύ προοδευτικά σε αντιδράσεις. Αν όμως θέλεις την απόλυτη πρόσφυση, μάλλον πρέπει να ψάξεις αλλού. Έχει παρατηρήσει κανείς άλλος με Energy να ουρλιάζουν σαν να στρίβεις στο όριο, ακόμα και όταν κινείσαι μέσα σε στενά;
Εγω! Και εχω την εντυπωση οτι γλυστρανε περισσοτερο απο αλλα που ειχα.
Εγω θα σου προτεινα continental premium contact απο το οποιο ειχα μεινει πααααααρα πολυ ικανοποιημενος.Συμφωνούμε δηλαδής!!! Ε, τότες, λέω ότι αν θέλει πρόσφυση να ψάξει αλλού, αν θέλει πόρωση (με στριγγλίσματα και γλιστρήματα), να πάρει τα Energy. Δεν φθείρονται και εύκολα τα άτιμα.
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Συμφωνώ με τον mak. Έχω τα Energy σε Κλιό 1.4 16V και έρχονται πολύ γρήγορα σε θερμοκρασία λειτουργίας (πολύ γρήγορα όμως), ενώ είναι πολύ προοδευτικά σε αντιδράσεις. Αν όμως θέλεις την απόλυτη πρόσφυση, μάλλον πρέπει να ψάξεις αλλού. Έχει παρατηρήσει κανείς άλλος με Energy να ουρλιάζουν σαν να στρίβεις στο όριο, ακόμα και όταν κινείσαι μέσα σε στενά;
Εγω! Και εχω την εντυπωση οτι γλυστρανε περισσοτερο απο αλλα που ειχα.
Εγω θα σου προτεινα continental premium contact απο το οποιο ειχα μεινει πααααααρα πολυ ικανοποιημενος.Συμφωνούμε δηλαδής!!! Ε, τότες, λέω ότι αν θέλει πρόσφυση να ψάξει αλλού, αν θέλει πόρωση (με στριγγλίσματα και γλιστρήματα), να πάρει τα Energy. Δεν φθείρονται και εύκολα τα άτιμα.
αν θελει να τα παρει για να σπινιαρει.... Παντως δεν εχω ακουσει απο αλλους αρνητικα σχολια για τα συγκεκριμενα και ολο αναρωτιομουνα μηπως εγω καταλαβαινω λαθος η μηπως εφταιγε ο δρομος στο συγκεκριμενο σημειο κτλ. Πρωτη βδομαδα με το c4 και με ελαχιστα χιλιομετρα(κατω των 10 γλυστρησε αρκετα σε φρεναρισμα και ακουμπησα τον μπροστινο μου και να σκεφτεις οτι πηγαινα τοοοσο αργα. βεβαια ηταν και ο δρομος γυαλι αλλα... Ευτυχως ουτε γραντζουνια.
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Συμφωνώ με τον mak. Έχω τα Energy σε Κλιό 1.4 16V και έρχονται πολύ γρήγορα σε θερμοκρασία λειτουργίας (πολύ γρήγορα όμως), ενώ είναι πολύ προοδευτικά σε αντιδράσεις. Αν όμως θέλεις την απόλυτη πρόσφυση, μάλλον πρέπει να ψάξεις αλλού. Έχει παρατηρήσει κανείς άλλος με Energy να ουρλιάζουν σαν να στρίβεις στο όριο, ακόμα και όταν κινείσαι μέσα σε στενά;Εμένα μέσα στα στενά της πόλης δεν κάνουν θόρυβο και γενικότερα μόνο στρίβοντας στο όριο σε συνθήκες πρόσφυσης πάνω απο το 'μέσο όρο' αρχίζουν να ουρλιάζουν.
-
Σε αυτή τη διάσταση στο Ίμπιζα είχα τα Εξάλτο.
Όταν έφτασε η ώρα της αλλαγής και επηρεασμένος από το πως είχαν συπεριφερθεί ως τότε σε όλες τις παραμέτρους έβαλα πάλι Εξάλτο. Ήταν απόφαση μονόδρομος.
-
Σίγουρα πολύ καλό ελαστικό το Exalto αλλά έχει δείκτη ταχύτητας V(μέχρι 240km/h), ο Johnadm είχε πρόβλημα που δεν ζεσταινόντουσαν τα potenza που είχαν δείκτη ταχύτητας Η(μέχρι 210km/h), οπότε δεν νομίζω πως θα του ταίριαζαν τα exalto που λογικά θα απαιτούν και αυτά αρκετό χρόνο για ζέσταμα..
-
Ο χρήστης enginekiller έγραψε:
αν θελει να τα παρει για να σπινιαρει.... Παντως δεν εχω ακουσει απο αλλους αρνητικα σχολια για τα συγκεκριμενα και ολο αναρωτιομουνα μηπως εγω καταλαβαινω λαθος η μηπως εφταιγε ο δρομος στο συγκεκριμενο σημειο κτλ. Πρωτη βδομαδα με το c4 και με ελαχιστα χιλιομετρα(κατω των 10 γλυστρησε αρκετα σε φρεναρισμα και ακουμπησα τον μπροστινο μου και να σκεφτεις οτι πηγαινα τοοοσο αργα. βεβαια ηταν και ο δρομος γυαλι αλλα... Ευτυχως ουτε γραντζουνια.Έλα, πες ότι χάζευες τίποτα ωραίες παρουσίες και άσε τα 'δεν πιάνουν καλά τα Energy και ο δρόμος γυαλί' κλπ.!!!
Νομίζω ότι κάποιο πιο μαλακό και πιο 'gripάτο' ελαστικό θα τα καταφέρνει σαφώς καλύτερα. Πάντως, παράπονο και εγώ δεν έχω, και το πιέζω κάμποσο και κάνω και τον καμπόσο! Αμέ...
-
Θα σου πρότεινα κι εγώ Michelin pilot exalto αλλά υπάρχει το πρόβλημα του δείκτη ταχύτητας σε αυτή τη διάσταση (είναι V) .
Επειδή φοράει και το δικό μου αυτή τη διάσταση (τώρα έχω τα exalto προηγούμενης γενιάς) και έρχεται η ώρα της αλλαγής έψαξα κι έβαλα (σε εταιρικό αυτοκίνητο, πειραματόζωο το έκανα) τα yokohama A539.
Σχετικά παλιό σε σχεδίαση ελαστικό αλλά τελικά τα αξίζει τα λεφτά του. Ήδη έχω κάνει περίπου 600 χιλιόμετρα και το βρίσκω πολύ καλό. Μόνο που για να λειτουργήσει θέλει ψάξιμο με τις πιέσεις και λειτουργεί καλύτερα με υψηλές πιέσεις.
Ξεκίνησα με 32/32 εμπρός πίσω, πήγα σε 36/36, σε 40/38 και τελικά κατέληξα σε 38 εμπρός 36 πίσω. -
Ο χρήστης silencer51 έγραψε:
Στο Forester έχουμε Yokohama απο τα οποία εχουμε μείνει αρκετά ευχαριστημένοι (καλό κράτημα αλλα και παιχνιδιάρικη, προοδευτική συμπεριφορά).Λές για το c.drive silencer51 ή για κάποιο άλλο μοντέλο της Yokohama? Ειναι μαλακό λάστιχο, έρχεται εύκολα σε θερμοκρασία λειτουργίας?
Για τα Energy δεν το σκεφτομαι και πολύ, τα είχα παλια και δεν με ικανοποιούσαν (πολύ καλό μεσα στην πόλη αφου ζεσταίνεται αμέσως αλλά όχι τόσο καλό στις στροφές. Και εγώ είχα παρατηρήσει ότι στρίγγλιζε πολύ εύκολα).
Το Exalto είναι πολύ καλό λάστιχο και συμφέρει σε σχέσει με το Energy (μόλις 50 euro διαφορά στην τετράδα) αλλά με προβλήματίζει το ότι βγαίνει μόνο με δείκτη ταχύτητας V.
Μάλλον θα κοιτάξω για continental και Yokohama.
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
αν θελει να τα παρει για να σπινιαρει.... Παντως δεν εχω ακουσει απο αλλους αρνητικα σχολια για τα συγκεκριμενα και ολο αναρωτιομουνα μηπως εγω καταλαβαινω λαθος η μηπως εφταιγε ο δρομος στο συγκεκριμενο σημειο κτλ. Πρωτη βδομαδα με το c4 και με ελαχιστα χιλιομετρα(κατω των 10 γλυστρησε αρκετα σε φρεναρισμα και ακουμπησα τον μπροστινο μου και να σκεφτεις οτι πηγαινα τοοοσο αργα. βεβαια ηταν και ο δρομος γυαλι αλλα... Ευτυχως ουτε γραντζουνια.
Έλα, πες ότι χάζευες τίποτα ωραίες παρουσίες και άσε τα 'δεν πιάνουν καλά τα Energy και ο δρόμος γυαλί' κλπ.!!!
Νομίζω ότι κάποιο πιο μαλακό και πιο 'gripάτο' ελαστικό θα τα καταφέρνει σαφώς καλύτερα. Πάντως, παράπονο και εγώ δεν έχω, και το πιέζω κάμποσο και κάνω και τον καμπόσο! Αμέ...
Με επιασες!!! Παντως αυτο απλως με εκανε να κοκαλωσω το φρενο και ισως γιάυτο γλυστρησε αρκετα γιατι ισως μπλεχτηκε το abs σε μικρες ταχυτητες και δεν σταματαγε τον τροχο...
-
Περνώντας σήμερα απο ένα κατάστημα ελαστικών πρόσεξα πως πουλούσε και τα Exalto I σε αρκετές διαστάσεις. Γνωρίζει κανείς αν συνεχίζουν να παράγονται παράλληλα με τα Exalto II η απλά αυτά που είδα είναι στοκ που ξέμεινε? Αν συνεχίζουν να παράγονται νομίζω πως πρόκειται για μια πολύ καλή επιλογή καθώς εβγαίναν και σε 185/60/14 με δείκτη ταχύτητας Η.
-
το c-drive στη διασταση που ζητας ειναι πολυ καλο.
Καλο κρατημα, αθορυβο, με ικανοποιητικη τιμη.
τα ειχα σε αυτη τη διασταση (185/60-14) για 30 χιλιαδες χλμ και τωρα που αλλαξα ζαντες εβαλα τα ιδια αλλά σε 195/50-15edit:Καποιοι 'μυθοι' υπαρχουν για να καταρριπτονται.
Ενας απ'αυτους ειναι πως οτι ειναι Μichelin ειναι και το καλυτερο.
Χωρις να θελω να μειωσω τη συγκεκριμενη μαρκα ελαστικων θελω να πω πως για συνηθισμενη καθημερινη οδηγηση υπαρχουν πολυ καλυτερα ελαστικα σε πολυ πιο συμφερουσες τιμες. -
Ο χρήστης mak έγραψε:
Περνώντας σήμερα απο ένα κατάστημα ελαστικών πρόσεξα πως πουλούσε και τα Exalto I σε αρκετές διαστάσεις. Γνωρίζει κανείς αν συνεχίζουν να παράγονται παράλληλα με τα Exalto II η απλά αυτά που είδα είναι στοκ που ξέμεινε? Αν συνεχίζουν να παράγονται νομίζω πως πρόκειται για μια πολύ καλή επιλογή καθώς εβγαίναν και σε 185/60/14 με δείκτη ταχύτητας Η.απο οσο γνωριζω τα exalto 1 εχουν εδω και χρονια αντικατασταθει και αν υπαρχουν ακομα σε ραφια δεν θα πρεπει να ειναι ''φρεσκα''........
ενας ακομα λογος για να μην επιλεξει κανεις λαστιχα που ειναι στην δυση της καριερας τους ειναι και η πιθανοτητα [οχι μακρινη στους ελληνικους δρομους] του να καταστραφει ενα ελαστικο και να μην υπαρχει αλλο του ιδιου τυπου για να αντικατασταθει.
Ελαστικά 185/60/14