Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Κόντρες:"Τρόπος ζωής" ή αντικείμενο εκμετάλλευσης?
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Κόντρες:"Τρόπος ζωής" ή αντικείμενο εκμετάλλευσης?
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 1 / 4
    Περί αυτοκίνησης
    29
    70
    364
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nidosan last edited by

      Αφορμή για το συγκεκριμένο θέμα ήταν πρόσφατη εκπομπή του Auto Sprint 'Live' κατά την οποία θίχτηκε το θέμα του **κατά πόσον οι οργανωμένες κόντρες στους δρόμους και ο γύρω από αυτές 'χώρος' είναι ανικείμενο εκμετάλλευσης **των εμπλεκόμενων (από τη θέση του οδηγού ή και απλά του θεατή).

      Περιοδικά μετατροπών και ημίγυμνων καλλονών, διάφοροι οικοι βελτιωτών (και 'βελτιωτών'), προβλήματα αξιοπιστίας και εφαρμογής συγκεκριμένων προδιαγραφών αντοχής και ασφάλειας, μπάτσοι 'φοροεισπράκτορες' και κυνηγοί κεφαλών, διάφορες -επίσημες ή όχι- διοργανώσεις 'run what you bring', αυτοκίνητα-καγκουρώ , κλπ είναι λίγες από τις παραμέτρους που ορίζουν το χώρο. 'Μείνετε μακριά' ήταν το μήνυμα από κάποιους πρώην 'κοντράκηδες' τηλεφωνικούς καλεσμένους της παραπάνω εκπομπής.

      Πολλοί είναι, βέβαια, αυτοί που πήραν ένα αμάξι με 200+ άλογα, το οποίο 'ρίχνει' στο 95% -για να μην πω παραπάνω- των αυτοκινήτων που θα συναντήσει στο δρόμο του, και χωρίς την παραμικρή πρόθεση να ασχοληθούν με θεσμοθετημένους αγώνες σε πίστα, αναβάσεις, κλπ, έχουν ξοδέψει αρκετό χρόνο και χρήμα να το 'φτιάξουν', είτε για λόγους προσωπικής ευχαρίστησης που το καμάρι τους θα ξεχωρίζει από τα άλλα της 'σειράς' (ή απλά θα *φαίνεται *πως ξεχωρίζει και πως είναι ...'όπλο'), είτε διότι το 95% δεν είναι αρκετό και θέλουν να τη 'λένε' στο 99.9%, είτε γιατί έχουν το 'μικρόβιο του μηχανικού' και θέλουν να δουν πόσο καλύτερο μπορούν να κάνουν το ήδη καλό, είτε διότι βαρέθηκαν την παρούσα αίσθηση της επιτάχυνσης σε ευθεία και στροφές και, χωρίς να έχουν πρόβλημα, θέλουν το κάτι παραπάνω, είτε διότι είδαν το 'The Fast & The Furious' και διάβασαν το 'Furious Tuning' και απέκτησαν νέα πρότυπα - όλα γνωστά και κατανοητά ως κίνητρα (και συγχωρέστε με αν ξεχνάω κάποια άλλα, επίσης σημαντικά).

      Ποιά η γνώμη σας? Σε ποιά κατηγορία ανήκετε? Πόσο σας επηρεάζουν οι κόντρες που γίνονται καθημερινά στους δρόμους (όχι απαραίτητα στα λιμανάκια ή τη βούτα αλλά και στη διαδρομή 'σπίτι-γραφείο', κλπ) και ο γύρω από αυτές 'ειδικός' χώρος όσον αφορά το πόσα ξοδεύετε για το αυτοκίνητό σας? Γενικά και ειδικά....

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • N
        nidosan last edited by

        Αφορμή για το συγκεκριμένο θέμα ήταν πρόσφατη εκπομπή του Auto Sprint 'Live' κατά την οποία θίχτηκε το θέμα του **κατά πόσον οι οργανωμένες κόντρες στους δρόμους και ο γύρω από αυτές 'χώρος' είναι ανικείμενο εκμετάλλευσης **των εμπλεκόμενων (από τη θέση του οδηγού ή και απλά του θεατή).

        Περιοδικά μετατροπών και ημίγυμνων καλλονών, διάφοροι οικοι βελτιωτών (και 'βελτιωτών'), προβλήματα αξιοπιστίας και εφαρμογής συγκεκριμένων προδιαγραφών αντοχής και ασφάλειας, μπάτσοι 'φοροεισπράκτορες' και κυνηγοί κεφαλών, διάφορες -επίσημες ή όχι- διοργανώσεις 'run what you bring', αυτοκίνητα-καγκουρώ , κλπ είναι λίγες από τις παραμέτρους που ορίζουν το χώρο. 'Μείνετε μακριά' ήταν το μήνυμα από κάποιους πρώην 'κοντράκηδες' τηλεφωνικούς καλεσμένους της παραπάνω εκπομπής.

        Πολλοί είναι, βέβαια, αυτοί που πήραν ένα αμάξι με 200+ άλογα, το οποίο 'ρίχνει' στο 95% -για να μην πω παραπάνω- των αυτοκινήτων που θα συναντήσει στο δρόμο του, και χωρίς την παραμικρή πρόθεση να ασχοληθούν με θεσμοθετημένους αγώνες σε πίστα, αναβάσεις, κλπ, έχουν ξοδέψει αρκετό χρόνο και χρήμα να το 'φτιάξουν', είτε για λόγους προσωπικής ευχαρίστησης που το καμάρι τους θα ξεχωρίζει από τα άλλα της 'σειράς' (ή απλά θα *φαίνεται *πως ξεχωρίζει και πως είναι ...'όπλο'), είτε διότι το 95% δεν είναι αρκετό και θέλουν να τη 'λένε' στο 99.9%, είτε γιατί έχουν το 'μικρόβιο του μηχανικού' και θέλουν να δουν πόσο καλύτερο μπορούν να κάνουν το ήδη καλό, είτε διότι βαρέθηκαν την παρούσα αίσθηση της επιτάχυνσης σε ευθεία και στροφές και, χωρίς να έχουν πρόβλημα, θέλουν το κάτι παραπάνω, είτε διότι είδαν το 'The Fast & The Furious' και διάβασαν το 'Furious Tuning' και απέκτησαν νέα πρότυπα - όλα γνωστά και κατανοητά ως κίνητρα (και συγχωρέστε με αν ξεχνάω κάποια άλλα, επίσης σημαντικά).

        Ποιά η γνώμη σας? Σε ποιά κατηγορία ανήκετε? Πόσο σας επηρεάζουν οι κόντρες που γίνονται καθημερινά στους δρόμους (όχι απαραίτητα στα λιμανάκια ή τη βούτα αλλά και στη διαδρομή 'σπίτι-γραφείο', κλπ) και ο γύρω από αυτές 'ειδικός' χώρος όσον αφορά το πόσα ξοδεύετε για το αυτοκίνητό σας? Γενικά και ειδικά....

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          nidosan last edited by

          Αφορμή για το συγκεκριμένο θέμα ήταν πρόσφατη εκπομπή του Auto Sprint 'Live' κατά την οποία θίχτηκε το θέμα του **κατά πόσον οι οργανωμένες κόντρες στους δρόμους και ο γύρω από αυτές 'χώρος' είναι ανικείμενο εκμετάλλευσης **των εμπλεκόμενων (από τη θέση του οδηγού ή και απλά του θεατή).

          Περιοδικά μετατροπών και ημίγυμνων καλλονών, διάφοροι οικοι βελτιωτών (και 'βελτιωτών'), προβλήματα αξιοπιστίας και εφαρμογής συγκεκριμένων προδιαγραφών αντοχής και ασφάλειας, μπάτσοι 'φοροεισπράκτορες' και κυνηγοί κεφαλών, διάφορες -επίσημες ή όχι- διοργανώσεις 'run what you bring', αυτοκίνητα-καγκουρώ , κλπ είναι λίγες από τις παραμέτρους που ορίζουν το χώρο. 'Μείνετε μακριά' ήταν το μήνυμα από κάποιους πρώην 'κοντράκηδες' τηλεφωνικούς καλεσμένους της παραπάνω εκπομπής.

          Πολλοί είναι, βέβαια, αυτοί που πήραν ένα αμάξι με 200+ άλογα, το οποίο 'ρίχνει' στο 95% -για να μην πω παραπάνω- των αυτοκινήτων που θα συναντήσει στο δρόμο του, και χωρίς την παραμικρή πρόθεση να ασχοληθούν με θεσμοθετημένους αγώνες σε πίστα, αναβάσεις, κλπ, έχουν ξοδέψει αρκετό χρόνο και χρήμα να το 'φτιάξουν', είτε για λόγους προσωπικής ευχαρίστησης που το καμάρι τους θα ξεχωρίζει από τα άλλα της 'σειράς' (ή απλά θα *φαίνεται *πως ξεχωρίζει και πως είναι ...'όπλο'), είτε διότι το 95% δεν είναι αρκετό και θέλουν να τη 'λένε' στο 99.9%, είτε γιατί έχουν το 'μικρόβιο του μηχανικού' και θέλουν να δουν πόσο καλύτερο μπορούν να κάνουν το ήδη καλό, είτε διότι βαρέθηκαν την παρούσα αίσθηση της επιτάχυνσης σε ευθεία και στροφές και, χωρίς να έχουν πρόβλημα, θέλουν το κάτι παραπάνω, είτε διότι είδαν το 'The Fast & The Furious' και διάβασαν το 'Furious Tuning' και απέκτησαν νέα πρότυπα - όλα γνωστά και κατανοητά ως κίνητρα (και συγχωρέστε με αν ξεχνάω κάποια άλλα, επίσης σημαντικά).

          Ποιά η γνώμη σας? Σε ποιά κατηγορία ανήκετε? Πόσο σας επηρεάζουν οι κόντρες που γίνονται καθημερινά στους δρόμους (όχι απαραίτητα στα λιμανάκια ή τη βούτα αλλά και στη διαδρομή 'σπίτι-γραφείο', κλπ) και ο γύρω από αυτές 'ειδικός' χώρος όσον αφορά το πόσα ξοδεύετε για το αυτοκίνητό σας? Γενικά και ειδικά....

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • M
            medos last edited by

            Ωραιο θεματακι....

            Παλιοτερα (εποχες 1996-1997) πηγαινα καθε πεμπτη-παρασκευη στην ευθεια της βαρκιζας. ΧΑΜΟΣ !!!!!! Μπορει να μαζευονταν και 2000 ατομα τοτε..
            19 χρονων τοτε εντυπωσιαζομουν απο κατι τετοια. Ποτε βεβαια δεν ξοδεψα λεφτα φια να φτιαξω το αυτοκινητο (κλιο 1,4 και ηταν και της μανας μου). Τις μαλακιουλες τις καναμε τοτε παντως. Κατι λιμανακια με on-board camera κλπ. Ποτέ βραδυ με κοσμο ομως διοτι πολλα ειχαν δει τα ματια μας εκει.

            Τωρα δεν ασχολουμαι με το αθλημα πλεων. Απλα ειχα και κατι ασχημα περιστατικα με φιλους που τρακαρανε κανοντας μ@@@κιες (ο ενας ασχημα μαλιστα) και ξενερωσε ολη η παρεα.
            Βεβαια εν ετοι 2005 ειναι απειρως πιο ευκολο να κανεις μετατροπη στο αυτοκινητο και γενικοτερα εχει προχωρησει πολυ το θεμα 'βελτιωση'. Πολλα συνεργεια βελτιωνουν, υπαρχουν πολλα κιτ σε προσιτες τιμες και ειναι και τα περιοδικα που πορωνουν τον κοσμο.

            Τωρα εχει ενας φιλος αγωνιστικο καρτ (6ταχυτο) και καθε 2-3 εβδομαδες βγαζω το αχτι μου εκει. Ασε δεν οδηγειται αυτο το πραγμα. Πολυ γκαζι.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              citastak last edited by

              Ενώ με συγκινεί η ταχύτητα και η αδρεναλίνη, ποτέ δε συμπάθησα τα αυτοκίνητα που η βελτιωση τους είναι παραπάνω από ζαντες... (και ας κουγεται υπερβολικο ειναι η προσωπική μου αποψη).

              Εφόσον θα αγοράσεις αμάξι 15.000 ευρω και θα σκάσεις σταδιακά άλλα 2-3.000 σε μετατροπές (ή αλλιώς μοντίφες) δώσε 18.000 και πάρε από την αρχή ένα καλύτερο.

              Το αυτοκίνητο** για μένα **είναι εργαλείο που θέλω να το κάνω όσο πιο χρηστικό γίνεται. Δηλαδή, δεν θα πάω να του βαλω αναρτηση κούτσουρο και κάθεε πρωι που θα πηγαίνω στη δουλειά μου, θα τραβάω το μαρτύριο.

              Απαιχθάνομαι τους τυπους με τα 'βροντερα' μπουριά, τα φωτάκια στα πιτσιληστήρια, τις αεροτομές...

              Η μοντίφα έχει αποκτήσει τεράστιες εμπορικές διαστάσεις. Αρκεί να δούμε πόσο περιοδικά μοντίφας υπάρχουν πλέον στην Ελλάδα και πόσα υπήρχαν πριν από 5 χρόνια.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • L
                lkar last edited by

                ε καλά τώρα... 350 άλογα το χω κάνει, αλλά δεν σας το λέω

                επίσης δεν βάζω φωτογραφία για να μην δείτε τις 19ρες, και τις επιπλέον αεροτομές που έχει

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • L
                  lokatzis last edited by

                  Ο χρήστης citastak έγραψε:
                  Ενώ με συγκινεί η ταχύτητα και η αδρεναλίνη, ποτέ δε συμπάθησα τα αυτοκίνητα που η βελτιωση τους είναι παραπάνω από ζαντες... (και ας κουγεται υπερβολικο ειναι η προσωπική μου αποψη).

                  Εφόσον θα αγοράσεις αμάξι 15.000 ευρω και θα σκάσεις σταδιακά άλλα 2-3.000 σε μετατροπές (ή αλλιώς μοντίφες) δώσε 18.000 και πάρε από την αρχή ένα καλύτερο.

                  Αν και είμαι κατά τον ακραίων βελτιώσεων, θα διαφωνήσω μαζί σου. Μπορεί (α) αυτός που θα βελτιώσει το αυτοκίνητο του την εποχή αγοράς του αυτοκινήτου να μην είχε τα επιπλέον 3000 ευρώ και να μην ήθελε να επιβαρυνθεί με δάνειο, (β) μπορεί εγώ να περάσω π.χ. στο seat ibiza 16v το πακέτο αναβάθμισης σε Top Gun με τα μισά λεφτά εκτός αντιπροσωπίας και εφάμιλλη αξιοπιστία. Είναι γεγονός ότι οι αντιπροσωπίες υπερχρεώνουν κάποια πράγματα. Γιατί πρέπει εμείς να τα χρυσοπληρώνουμε;
                  Βέβαια, με τα παραπάνω αναφέρομαι σε βελτιώσεις παραπλήσιες των εργοστασιακών (αντιπροσωπίας) ρυθμίσεων.
                  Σκέψου και το άλλο: για λόγους περιβαλλοντολογικούς ένα αμάξι μπορεί να έχει 'φιμωμένο' τον κινητήρα του ή έστω αυτό να πιστεύει ο ιδιοκτήτης του. Αν αυτό δεν του αρέσει, μπορεί να αλλάξει εισαγωγή-εξαγωγή-εγκέφαλο (και χίλια άλλα πράγματα) χωρίς αυτό να σημαίνει ότι θα είναι παράνομος, αφού με το που ένα αμάξι είναι μεταχειρισμένο τα όρια αλλάζουν.
                  Υπάρχουν πολύ λόγοι που κάποιος μπορεί να βελτιώσει το αυτοκίνητο του. Απλά, οπως και σε όλα τα πράγματα, πρέπει να υπάρχει μέτρο. Σε ότι αφορά 'μπουριά, τα φωτάκια στα πιτσιληστήρια', υπάρχει και το θέμα
                  http://www.4troxoi.gr/phpBB2/viewtopic.php?t=13382

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    droemmen last edited by

                    Έχω βελτιώσει το αυτοκίνητό μου...
                    Δεν ξέρω αν υποσυνείδητα έγινε για 'τους άλλους' πάντως δεν συμμετέχω σε κόντρες (οργανωμένες τουλάχιστον, ανοιγματάκια κάνω )
                    Όσον αφορά στον κινητήρα μ'αρέσει πολύ η αίσθηση της επιτάχυνσης είτε σ'ευθεία, είτε σε στροφές...
                    Αν εξαιρέσουμε τα παραπάνω τα υπόλοιπα συν είναι ότι το αυτοκίνητο είναι πολύ πιο ασφαλές 'ενεργητικά' τουλάχιστον, κι έχει μικρότερη κατανάλωση (ασυνήθιστο αλλά αλήθεια, ας είναι καλά η Alfa Romeo... )
                    Το μόνο αρνητικό είναι ότι χωρίς να είναι κούτσουρο, έχει χάσει σε άνεση (λογικό), αλλά δεν μπορείς να τα έχεις όλα.
                    Με τα συνολικά χρήματα που έχω δώσει για την μετατροπή θα έπαιρνα ένα αυτοκίνητο (άλλης μάρκας διότι τα 'γρήγορα' της Alfa Romeo βρίσκονται στα 44000!) πιο αργό, με χειρότερα φρένα, χειρότερη ανάρτηση, και ίσως μεγαλύτερη κατανάλωση (μην με φάτε χειρότερα εννοώ τουλάχιστον σε 'προδιαγραφές' πιθανότατα όμως και σε αποτελεσματικότητα)
                    Το (μεγάλο) συν του καινούριου φυσικά θα ήταν η εγγύηση, αλλά καθώς δεν αντιμετώπισα πρόβλημα αξιοπιστίας -χτυπάω ξύλο- νομίζω πως ότι έκανα μου βγήκε σε καλό.

                    Σίγουρα το τρέξιμο και το άγχος ήταν μεγάλο.
                    Αν θα το ξανακάνω με το επόμενο αυτοκίνητο? Δεν ξέρω, πάντως έχω πει πως το επόμενο θα έχει από την αρχή την σωστή δύναμη, δεδομένου φυσικά ότι θα υπάρχει η οικονομική δυνατότητα.
                    Αποτέλεσμα? δεν κατακρίνω αυτούς που βελτιώνουν τα αυτοκίνητά τους, αλλά ούτε και αυτούς που από την αρχή προσπαθούν να πάρουν τα 'σωστά'

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      citastak last edited by

                      Προσοχή: Εγω δεν είπα ότι είναι παράνομες οι μετατροπές. Είπα απλά ότι δεν μου αρέσουν. Το παράδειγμα που λες για το seat φυσικά και δεν το θεωρώ καγκουρο- μετατροπή καθώς πρόκειται για μια εργοστασιακή βελτίωση που (φαντάζομαι) δεν αλλαζει το χαρακτηρα του αυτοκινήτου.

                      Το να βλέπω όμως το Πριμέρα του γείτονα τσίτα κάτω, με ένα μπουρί σόμπας, που οταν έρχεται στη γειτονιά τον ακούμε όλοι, αυτό ειναι υπερβολη.
                      Αλλάζει το χαρακτήρα του αυτοκινήτου...

                      (Περιττό να πώ πόσο όμορφο θεωρώ το 106 ραλλύ τις λίγες φορές που το βλέπω 'Μαμα'...)

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • H
                        hunter last edited by

                        Ρε παίδες,από τή στιγμή πού οι 'βελτιώσεις' τών αυτοκινήτων στοιχίζουν ακριβά,φυσιολογικότατα θα γίνει εμπορική εκμετάλευση.
                        Εάν τό θέμα τής εκμετάλευσης αυτής δείξει ότι έχει 'ψωμί',καί πάλι φυσιολογικότατα θα επεκταθεί μέ σκοπό τό κέρδος.
                        Νομίζετε μήπως,ότι θα υπάρξουν έμποροι πού θα θελήσουν να αυτοκτονήσουν επιχειρηματικά;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • H
                          hachiroku_gr last edited by

                          Δεν βλέπω τίποτα κακό στο να υπάρχουν μηχανικοί με την τεχνογνωσία να βελτιώσουν πραγματικά και σφαιρικά ένα αυτοκίνητο. Ειδικά όταν αυτό προορίζεται για 'ειδική χρήση' και όχι καθημερινή μετακίνηση.

                          Το πρόβλημα αρχίζει όταν ο καθένας μας αποφασίζει ότι θα κάνει το αυτοκίνητό του 'εργαλείο', 'τούμπανο', κλπ. Όταν δηλαδή η έλλειψη στοιχειώδους παιδείας θα τον βάλει στη διαδικασία να εμπιστευτεί το μικρό ή μικρομεσαίο αυτοκίνητό του στα έμπειρα (στην κλοπή) χέρια του 'βελτιωτή'. Δεν βλέπει ο wannabe γρήγορος, ότι το αυτοκίνητό του κατασκευάστηκε με γνόμωνα την πρακτικότητα, την οικονομία, την άνεση και τους χώρους. Δεν βλέπει ότι όσα και να του ρίξει, μικρομεσαίο θα είναι. Και αντί να δώσει τα 5-10 χιλ. ευρώ του κάπου που σίγουρα θα πιάσουν τόπο (πχ αγορά κάρτ), τα καταθέτει στον λογαριασμό του κάθε 'βελτιωτή'.

                          Τα περιοδικά του χώρου απλά ανατροφοδοτούν τον φαύλο κύκλο και ενδεχομένως σε κάποιες περιπτώσεις να έχουν και αυτά οικονομικό ώφελος.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            maxmara last edited by

                            'Τρόπος ζωής' ή 'τρόπος θανάτου'? Και τα δύο ισχύουν...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • P
                              patro last edited by

                              τροπος ζωης μονο για οσους εχουν το μικροβιο του μηχανικου για ολους τους αλλους εκμεταλευση και κοροιδια

                              ενταξει και εγω εβαλα καλυτερες αναρτησεις αλλα το να τρεχω σα πουστης στα λιμανακια με 180 ε οχι.καμια φορα μ αρεσει να πηγαινω με τα τεσσερα αλα μακ ρει .αλλα οχι και τροπος ζωης να σκοτωθουμε και να σκοτωσουμε

                              η πλακα? ειναι που τα περιοδικα αυτα πουλανε lifestyle βεβαια αλλο αν καποιος με λιγο μυαλο δεν μπορει ουτε να διαβασει μιση σελιδα

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • H
                                hunter last edited by

                                Τό έχω γράψει αυτό τό περιστατικό άλλες δύο φορές παλιώτερα στό φόρουμ,αλλά θα τό ξαναγράψω.

                                Σέ κάποιο από τα προηγούμενα τράκ-ντέι πού κάναμε στίς Σέρρες,μαζί μέ εμάς γύριζε καί ένα κόκκινο Λεόν (turbo) στήν πίστα.Μέ οδηγό καί συνοδηγό συνεχώς.
                                Μόλις κάνανε τρείς-τέσσερις γύρους βγαίνανε στα πίτς,ανοίγανε τό καπώ,καί χώνανε μέσα τα κεφάλια τους.
                                Κάποια στιγμή,ήρθανε κοντά τα παλικάρια καί συζητούσαμε:
                                -Μεγάλε (μού λέει ο οδηγός) πόσο κάνεις τόν γύρο;
                                -1:44:30-1:45:30 του λέω.
                                -Μά,πώς κάνεις μέ αυτό τό αυτοκίνητο ΔΕΚΑ δευτερόλεπτα κάτω από μένα;
                                -Πάμε μέσα,τού λέω.
                                Πάμε μέσα λοιπών στήν πίστα,καί αντιλαμβάνομαι ότι τό αυτοκίνητό του ΔΕΝ είχε γκάζι.
                                -Τό πατάς ρε;
                                -Τό πατάω
                                -Τί κάνετε όταν βγαίνετε στά πίτς;
                                -Παίζουμε μέ τό όβερ-μπούστ,τό πάμε από τα 180 άλογα στα 225 καί ξαναδοκιμάζουμε,μού λέει,καί ο άλλος είναι ο μηχανικός μου.

                                Βγαίνουμε από τήν πίστα,έρχεται κοντά ο....'μηχανικός',καί αρχίζει να μάς λέει τίς μαλακίες του αιώνα.
                                -Βάλαμε μπουζί Ιριδίου σέ ένα Σειτσέντο,μάς είπε,καί η τρίτη του από 120 πήγαινε 140!!!!
                                Απίστευτο!!!
                                (ο Πάνος -f1pilot-,έκανε τό εξής σχόλιο όταν τού τό διηγήθηκα:'φαντάζεσαι αυτά τα μπουζί σέ κινητήρα Twin Spark τής Alfa Romeo; )

                                Συμπέρασμα:οσο υπάρχουν άτομα πού γουστάρουν μοντίφες αλλά δέν σκαμπάζουν 'γρί',θα τούς γαμάνε οι 'μηχανικοί'...'φίλοι' τους.
                                Ο συγκεκριμένος οδηγός,μάλλον είχε καταθέσει ολόκληρη περιουσία στόν 'μηχανικό/φίλο' του,καί εκείνος γιά να τού τό ανταποδώσει τού γάμησε ολοκληρωτικά τό αυτοκίνητο.

                                Ρε ΑΑΑΑΑη στά διάλα ρε κολόπουστες.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • M
                                  megane98hp last edited by

                                  Ο χρήστης citastak έγραψε:
                                  Ενώ με συγκινεί η ταχύτητα και η αδρεναλίνη, ποτέ δε συμπάθησα τα αυτοκίνητα που η βελτιωση τους είναι παραπάνω από ζαντες... (και ας κουγεται υπερβολικο ειναι η προσωπική μου αποψη).

                                  Εφόσον θα αγοράσεις αμάξι 15.000 ευρω και θα σκάσεις σταδιακά άλλα 2-3.000 σε μετατροπές (ή αλλιώς μοντίφες) δώσε 18.000 και πάρε από την αρχή ένα καλύτερο.

                                  Το αυτοκίνητο** για μένα **είναι εργαλείο που θέλω να το κάνω όσο πιο χρηστικό γίνεται. Δηλαδή, δεν θα πάω να του βαλω αναρτηση κούτσουρο και κάθεε πρωι που θα πηγαίνω στη δουλειά μου, θα τραβάω το μαρτύριο.

                                  Απαιχθάνομαι τους τυπους με τα 'βροντερα' μπουριά, τα φωτάκια στα πιτσιληστήρια, τις αεροτομές...

                                  Η μοντίφα έχει αποκτήσει τεράστιες εμπορικές διαστάσεις. Αρκεί να δούμε πόσο περιοδικά μοντίφας υπάρχουν πλέον στην Ελλάδα και πόσα υπήρχαν πριν από 5 χρόνια.

                                  Συμφωνω λεξη προς λεξη, με μια μικρη διαφορα οτι εγω ουτε καν ζαντες δεν θα του εβαζα.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    tiger last edited by

                                    Πλουτισαμε ( ή έτσι νομίζουμε) και γιναμε σπαταλοι.
                                    Το κακο ειναι οτι καποιοι δουλευουν νυχθημερον για ζαντολάστιχα και αεροτομές.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • Y
                                      yiannis2002s last edited by

                                      Ο χρήστης Tiger έγραψε:

                                      Το κακο ειναι οτι καποιοι δουλευουν νυχθημερον για ζαντολάστιχα και αεροτομές.

                                      ...Εκει ειναι η μεγαλη μαλ*** !

                                      Να τα εχεις και να τα χαλας οπως πετας τα λουλουδια σε ενα σκυλαδικο ειναι λογικο(αν και παλι χαζομαρα)!

                                      Αλλα να τα βγαζεις με κοπο και να τα καταθετεις στον μαστρομητσο και να μην κοιτας να βελτιωσεις τη ποιοτητα ζωης σου, καταντα στην υπερτατη μαλ*** και στην απιστευτη σπαταλη.....

                                      Αλλα σε πολλους μεχρι εκει φτανει το μυαλο τους.....Και μετα τους φταινε οι αλλοι αν αργοτερα εχουν οικονομικα,οικογενειακα ή γενικοτερα προβληματα...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • A
                                        alexastrag last edited by

                                        Πηγα χθες μια βολτα απο την εκθεση στο Ελληνικο.......

                                        οτι και να πω ειναι λιγο μπροστα σε αυτα τα τερατωδη που ειδα!!!!!!!!!!

                                        παντως η τελευταια 5ετια εχει αναδειξει πολλους μηχανικους και οχι μονο σε ''βελτιωτες'' και ειναι κατα πολυ πλουσιοτεροι απο πριν αφου η τρελλα της ''μοντιφας' ειναι.....μεταδοτικη!!!!!!

                                        εγω το μονο που με ενδιαφερει σε ενα αυτοκινητο ειναι να ειναι μαμα σε ολα πλην των φρενων που μονο σε ελαχιστα ειναι σχετικα καλα...[αν και στα νεοτερα μοντελα ειναι σαφως καλυτερα] και σε πιο σφικτες αναρτησεις χωρις ομως χαμηλωματα και αλλες υπερβολες.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • K
                                          kacey last edited by

                                          Οπως σε ολα τα πραγματα στην ζωη, παντου και παντα θα υπαρχουν ασχετοι και 'μαγκες' που τους τα παιρνουν ακριβως επειδη ειναι ασχετοι. Οχι ολοι ομως (αυτο και για τους 'ασχετους', και για τους 'μαγκες').

                                          οποιος λεει οτι προτιμοτερο να σκασει τα 20 χιλιαρικα απο την αρχη, αντι να σκασει 15 και μετα αλλα 5 απλα δεν καταλαβαινει την νοοτροπια της βελτιωσης (και καλα κανει, απλως ειναι αλλου ο τροπος σκεψης του). Αυτο που δεν καταλαβαινει ειναι οτι αυτος που μπορει να σκασει 20 χιλιαρικα τωρα, δεν θα σκασει τα 15 + αλλα 5 για βελτιωση, πρεπει να εισαι πολυυυυυ πυροβολημενος για αυτο. Το ΣΥΝΗΘΕΣ για τον 'κοντρακια' που βελτιωνει το αμαξι του ειναι να σκασει και τα 20 για το αυτοκινητο, και οσο βγαζει λεφτα να τα ριχνει σε αυτο (δηλαδη μετα τα 20 να ριξει αλλα 5-10-20 και παει λεγοντας).

                                          Η παρατηρηση οτι κριμα τους κακομοιρηδες που δουλευουν νυχθημερον και μετα τα πετανε στα αυτοκινητα τους, ειναι οτι πιο ακυρο εχω διαβασει εδω μεσα εδω και 2.5 χρονια.

                                          Οι ανθρωποι εχουν παθη/χομπυ, τα οποια κοστιζουν. αλλος σκαει 100 χιλιαρικα για hi-end ηχοσυστημα στο σπιτι του και μετα κλειδωνεται με σβηστα τα φωτα μονος στο σαλονι για ακροασεις, αλλος σκαει 500 μυρια για να καρφωσει εναν Picasso στον τειχο του και να τον κοιταει και να γουσταρει, εγω παιρνω Evo του ριχνω αλλα 50 χιλιαρικα και μετα κυνηγαω Ferrari με ενα χαμογελο απο εδω εως εκει (χωρις βεβαια να βγαινω και να δηλωνω οτι οι Ferrari ειναι γτπ επειδη τις περναω, αυτα ειναι μλκιες γραφικων και καμμενων τυπακιων που την εχουν καταδει...).

                                          Ο καθενας μας δουλευει για να εχει λεφτα να τα ξοδευει σε αυτο που γουσταρει, ειτε ειναι λελουδα, ειτε τουρμπινες, ειτε γραμματοσημα και κρασια 50ετιας. Κακομοιρης ειναι αυτος που δουλευει νυχθημερον για να τα βαζει στην τραπεζα ωστε να μαζευει λεφτα και να μην τα ξοδευει ποτε (προσοχη, δεν μιλαω για την υγειη και απαραιτητη σε ολους αποταμιευση για να εχουμε για τις δυσκολες στιγμες, μιλαω για οσους βγαζουν λεφτα για να τα εχουν και να τα κοιτανε...)

                                          ΥΓ Βεβαια, το παραδειγμα που αναφερθηκε πιο πανω, 'καταλαβαινω αυτον που τα βγαζει και μετα παει και τα πεταει σε λουλουδια στα μπουζουκια, αλλα οχι αυτον που παει και τα χωνει στο αυτοκινητο', πραγματικα με αφησε με το στομα ανοιχτο...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • nasos
                                            nasos last edited by

                                            Ο χρήστης yiannis2002s έγραψε:
                                            Να τα εχεις και να τα χαλας οπως πετας τα λουλουδια σε ενα σκυλαδικο ειναι λογικο(αν και παλι χαζομαρα)!

                                            Πίστα; Ποιά πίστα; Παραλία! ™

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 1 / 4
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr