-
ΓΕΙΆ ΣΑς ΚΙ ΑΠΌ ΕΜΈΝΑ!
LEON VT4 - REVO SPS1 το αντικείμενο του πόθου μου!Αφού λοιπόν ταλαιπωρήθηκα αρκετά με το θέμα των αναρτήσεων (πληρώνουμε για να μαθαίνουμε), αποφάσισα να πάρω τα πράγματα με τη σωστή τους σειρά; έβγαλα τα μαμά ψαλίδια μπροστά και έβαλα άλλα από cupra r (πιο ανθεκτικά) με τα αντίστοιχα σινεμπλόκ. Πάμε πίσω τώρα; λέω να αλλάξω τους συνδέσμους με άλλους από evo (με τα αντίστοιχα 4 σινεμπλοκ ) έχετε κάτι άλλο να μου προτείνετε για τη πίσω ανάρτηση;
ξεκίνησα καλά;Μετά σειρά έχει η ΕΠΑΝΑΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ THS PSS9 της BILSTEIN με πίσω ελατήρια από τη coillover της H&R (ως γνωστό τα πίσω ελατήρια της pss9 είναι για πέταμα).Περιμένω τη γνώμη σας και τις γνώσεις σας επί υπαρκτού προβλήματος!
Υ.Γ. επιτρέπεται μια εταιρεία όπωε η bilstein να παρέχει τέτοια προϊόντα; να σημειώσω οτι σε επενηλειμμένες επαφές δικές μου και φίλων ακόμα και με τη μαμά εταιρεία, η απάντηση ήταν: εμείς αυτή βγάζουμε, αυτή πουλάμε
τα σχόλια δικά σας ...ΔΗΜΗΤΡΗΣ
-
ΓΕΙΆ ΣΑς ΚΙ ΑΠΌ ΕΜΈΝΑ!
LEON VT4 - REVO SPS1 το αντικείμενο του πόθου μου!Αφού λοιπόν ταλαιπωρήθηκα αρκετά με το θέμα των αναρτήσεων (πληρώνουμε για να μαθαίνουμε), αποφάσισα να πάρω τα πράγματα με τη σωστή τους σειρά; έβγαλα τα μαμά ψαλίδια μπροστά και έβαλα άλλα από cupra r (πιο ανθεκτικά) με τα αντίστοιχα σινεμπλόκ. Πάμε πίσω τώρα; λέω να αλλάξω τους συνδέσμους με άλλους από evo (με τα αντίστοιχα 4 σινεμπλοκ ) έχετε κάτι άλλο να μου προτείνετε για τη πίσω ανάρτηση;
ξεκίνησα καλά;Μετά σειρά έχει η ΕΠΑΝΑΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ THS PSS9 της BILSTEIN με πίσω ελατήρια από τη coillover της H&R (ως γνωστό τα πίσω ελατήρια της pss9 είναι για πέταμα).Περιμένω τη γνώμη σας και τις γνώσεις σας επί υπαρκτού προβλήματος!
Υ.Γ. επιτρέπεται μια εταιρεία όπωε η bilstein να παρέχει τέτοια προϊόντα; να σημειώσω οτι σε επενηλειμμένες επαφές δικές μου και φίλων ακόμα και με τη μαμά εταιρεία, η απάντηση ήταν: εμείς αυτή βγάζουμε, αυτή πουλάμε
τα σχόλια δικά σας ...ΔΗΜΗΤΡΗΣ
-
ΓΕΙΆ ΣΑς ΚΙ ΑΠΌ ΕΜΈΝΑ!
LEON VT4 - REVO SPS1 το αντικείμενο του πόθου μου!Αφού λοιπόν ταλαιπωρήθηκα αρκετά με το θέμα των αναρτήσεων (πληρώνουμε για να μαθαίνουμε), αποφάσισα να πάρω τα πράγματα με τη σωστή τους σειρά; έβγαλα τα μαμά ψαλίδια μπροστά και έβαλα άλλα από cupra r (πιο ανθεκτικά) με τα αντίστοιχα σινεμπλόκ. Πάμε πίσω τώρα; λέω να αλλάξω τους συνδέσμους με άλλους από evo (με τα αντίστοιχα 4 σινεμπλοκ ) έχετε κάτι άλλο να μου προτείνετε για τη πίσω ανάρτηση;
ξεκίνησα καλά;Μετά σειρά έχει η ΕΠΑΝΑΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ THS PSS9 της BILSTEIN με πίσω ελατήρια από τη coillover της H&R (ως γνωστό τα πίσω ελατήρια της pss9 είναι για πέταμα).Περιμένω τη γνώμη σας και τις γνώσεις σας επί υπαρκτού προβλήματος!
Υ.Γ. επιτρέπεται μια εταιρεία όπωε η bilstein να παρέχει τέτοια προϊόντα; να σημειώσω οτι σε επενηλειμμένες επαφές δικές μου και φίλων ακόμα και με τη μαμά εταιρεία, η απάντηση ήταν: εμείς αυτή βγάζουμε, αυτή πουλάμε
τα σχόλια δικά σας ...ΔΗΜΗΤΡΗΣ
-
Ο χρήστης ΔΗΜΗΤΡΗΣL έγραψε:
ΓΕΙΆ ΣΑς ΚΙ ΑΠΌ ΕΜΈΝΑ!
LEON VT4 - REVO SPS1 το αντικείμενο του πόθου μου!Αφού λοιπόν ταλαιπωρήθηκα αρκετά με το θέμα των αναρτήσεων (πληρώνουμε για να μαθαίνουμε), αποφάσισα να πάρω τα πράγματα με τη σωστή τους σειρά; έβγαλα τα μαμά ψαλίδια μπροστά και έβαλα άλλα από cupra r (πιο ανθεκτικά) με τα αντίστοιχα σινεμπλόκ. Πάμε πίσω τώρα; λέω να αλλάξω τους συνδέσμους με άλλους από evo (με τα αντίστοιχα 4 σινεμπλοκ ) έχετε κάτι άλλο να μου προτείνετε για τη πίσω ανάρτηση;
ξεκίνησα καλά;Μετά σειρά έχει η ΕΠΑΝΑΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ THS PSS9 της BILSTEIN με πίσω ελατήρια από τη coillover της H&R (ως γνωστό τα πίσω ελατήρια της pss9 είναι για πέταμα).Περιμένω τη γνώμη σας και τις γνώσεις σας επί υπαρκτού προβλήματος!
Υ.Γ. επιτρέπεται μια εταιρεία όπωε η bilstein να παρέχει τέτοια προϊόντα; να σημειώσω οτι σε επενηλειμμένες επαφές δικές μου και φίλων ακόμα και με τη μαμά εταιρεία, η απάντηση ήταν: εμείς αυτή βγάζουμε, αυτή πουλάμε
τα σχόλια δικά σας ...ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Δεν θέλω να γίνω κακός μαζί σου αλλά έχουμε την ίδια ανάρτηση σε mercedes με 240PS και παρόλες τις απαιτήσεις του ιδιοκτήτη του (ο πατέρας μου) δουλεύει τέλεια!Τώρα...τι λες εσύ;
Μην ξεχνάς ότι τα ελατήρια της pss9 είναι σχεδιασμένα για τις διάφορες ρυθμίσεις της συγκεκριμένης ανάρτησης(αν θες να το χαμηλώσεις κτλ).
Αλήθεια,γιατί σου φαίνονταν χάλια,για πέταμα; -
πολύ απλοϊκή η απάντησή σου φίλε Κάβουρα!
Εδώ δεν πόσταρα για να μάθω οτι η pss9 ρυθμίζεται, ούτε έβαλα αυτη την ανάρτηση για να το λέω στους φίλους μου. το θέμα είναι σοβαρό!
Κάθε τύπου ανάρτηση και ειδικά οι πολυρυθμιζόμενες σχεδιάζονται για να καλυψουν συγκεκριμμένες ανάγκες του ιδιοκτήτη και φυσικά δεν μπαίνουν σε όλα τα αυτοκίνητα (χωρίς πατέντες). π. χ. άλλη pss9 μπαίνει σε τετρακίνητα άλλη σε προσθιοκίνητα άλλη σε honda άλλη σε imprezza κ.λπ. έχει να κάνει δηλ. με τη γενικότερη φιλοσοφία και κατασκευή της ανάρτησης. Για βάλε την ανάρτηση του πατέρα σου σε αυτοκίνητο με 4 συνδέσμους πίσω και τα λάμε!
στο θέμα μας τώρα τα πίσω ελατήρια της pss9 αντέχουν πολύ λιγότερες λίμπρες από όσες αντιστοιχούν στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο και με δεδομένους τους ελληνικούς δρόμους (σαμαράκια, λακούβες κ.λπ.). Προφανώς η bilstein ΔΕΝ ΠΉΡΕ ΥΠΌΨΗ ΤΗς ΟΥς ΕΛΛΗΝΙΚΟΎς ΔΡΌΜΟΥς ΌΤΑΝ ΣΧΕΔΊΑΖΕ ΤΗ PSS9, γιατί αλλοιώς ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΘΑ ΔΟΥΛΕΥΕ ΜΙΑ ΧΑΡΑ. Και φυσικά ΠΟΙΟΣ ΕΙΠΕ ΟΤΙ η pss9 υπάρχει μόνο για χαμήλωμα; ίσα ίσα που ΔΕΝ δουλεύει καλά σε υπερβολικά χαμηλώματα για τί θέλει διαδρομή για να αποδόσει. Εκτός κι αν πάς σε λύσεις ρυθμζόμενων πίσω ψαλιδιών tie bars κ.λπ.Θα παρακαλέζω τους συνφουρμίστες να απαντήσουν αν έχουν να δώσουν κάποια αξιόπιστη λύση στο πρόβλημά μου, εκτος κι αν χρησιμοποιήσουμε το topic για γενικότερη συζήτηση επί αναρτήσεων, οπότε ok έτσι κι αλλοίως είμαι πολύ καλά διαβασμένος (κι έχω καλοπληρώσει αναρτήσεις σε διάφορα αυτοκίνητα)
Υ.Γ. PSS9 σε mercedes έστω και με με 240PS (δεν είναι δα και πολλά), ΓΙΑΤΙ ΑΡΑΓΕ; ΜΠΑΊΝΕΙ ΣΕ ΠΊΣΤΑ Ο ΙΔΙΟΚΤΉΤΗς, ΕΊΝΑΙ ΣΤΡΙΦΤΕΡΌς. Μήπως θε έπρεπε να πάει σε μια ανάρτηση ειδική για mercedes; Δεν είναι πάντα η σωστή επιλογή να βάζουμε μι α καλή αναρτηση γενικώς. Κάθε ανέρτηση είναι σχεδιασμένη για συγκεκριμένα πράγματα - απαιτήσεις και αυτοκίνητα. Έτσι πιστεύω!
-
Mπροστά καλά το πήγες ,πίσω αν όντως ταιριάζουν χωρίς πατέντες ή αλλαγές σε γεωμετρία ,τοποθέτηση καλό θα είναι .
Τώρα όσο αφορά την απάντηση της μαμά εταιρίας τι να πώ
Αν σχεδιάζοντας και φτιάχνοντας μια ανάρτηση για το μοντέλο αυτό και είχαν στα υπόψην το προσθιοκίνητο ή γενικά κάτι άλλο τότε το να κάνεις κάποιες αλλαγές είναι αναγκαίο .Απο εκεί και πέρα το τι ζητάς εσύ απο την ανάρτηση και το αυτοκίνητο γενικότερα ,που παρουσιάζονται τα 'ζόρια' στο δρόμο θα είναι καλό για να τα αναφέρεις άλλωστε έτσι απλά όπως το αναφέρεις το πιό πιθανό είναι να πάρεις εντελώς αλλοπρόσαλες απαντήσεις
-
ΔΗΜΗΤΡΗΣL
Εχω ακούσει για προβλήματα με την PSS9 σε VAG .... όμως θα ήθελα να μου εξηγήσεις τι εννοείς με αυτό
'*τα πίσω ελατήρια της pss9 αντέχουν πολύ λιγότερες λίμπρες από όσες αντιστοιχούν στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο και με δεδομένους τους ελληνικούς δρόμους (σαμαράκια, λακούβες κ.λπ.). *' -
Ο χρήστης ΔΗΜΗΤΡΗΣL έγραψε:
πολύ απλοϊκή η απάντησή σου φίλε Κάβουρα!
Εδώ δεν πόσταρα για να μάθω οτι η pss9 ρυθμίζεται, ούτε έβαλα αυτη την ανάρτηση για να το λέω στους φίλους μου. το θέμα είναι σοβαρό!
Κάθε τύπου ανάρτηση και ειδικά οι πολυρυθμιζόμενες σχεδιάζονται για να καλυψουν συγκεκριμμένες ανάγκες του ιδιοκτήτη και φυσικά δεν μπαίνουν σε όλα τα αυτοκίνητα (χωρίς πατέντες). π. χ. άλλη pss9 μπαίνει σε τετρακίνητα άλλη σε προσθιοκίνητα άλλη σε honda άλλη σε imprezza κ.λπ. έχει να κάνει δηλ. με τη γενικότερη φιλοσοφία και κατασκευή της ανάρτησης. Για βάλε την ανάρτηση του πατέρα σου σε αυτοκίνητο με 4 συνδέσμους πίσω και τα λάμε!
στο θέμα μας τώρα τα πίσω ελατήρια της pss9 αντέχουν πολύ λιγότερες λίμπρες από όσες αντιστοιχούν στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο και με δεδομένους τους ελληνικούς δρόμους (σαμαράκια, λακούβες κ.λπ.). Προφανώς η bilstein ΔΕΝ ΠΉΡΕ ΥΠΌΨΗ ΤΗς ΟΥς ΕΛΛΗΝΙΚΟΎς ΔΡΌΜΟΥς ΌΤΑΝ ΣΧΕΔΊΑΖΕ ΤΗ PSS9, γιατί αλλοιώς ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΘΑ ΔΟΥΛΕΥΕ ΜΙΑ ΧΑΡΑ. Και φυσικά ΠΟΙΟΣ ΕΙΠΕ ΟΤΙ η pss9 υπάρχει μόνο για χαμήλωμα; ίσα ίσα που ΔΕΝ δουλεύει καλά σε υπερβολικά χαμηλώματα για τί θέλει διαδρομή για να αποδόσει. Εκτός κι αν πάς σε λύσεις ρυθμζόμενων πίσω ψαλιδιών tie bars κ.λπ.Θα παρακαλέζω τους συνφουρμίστες να απαντήσουν αν έχουν να δώσουν κάποια αξιόπιστη λύση στο πρόβλημά μου, εκτος κι αν χρησιμοποιήσουμε το topic για γενικότερη συζήτηση επί αναρτήσεων, οπότε ok έτσι κι αλλοίως είμαι πολύ καλά διαβασμένος (κι έχω καλοπληρώσει αναρτήσεις σε διάφορα αυτοκίνητα)
Υ.Γ. PSS9 σε mercedes έστω και με με 240PS (δεν είναι δα και πολλά), ΓΙΑΤΙ ΑΡΑΓΕ; ΜΠΑΊΝΕΙ ΣΕ ΠΊΣΤΑ Ο ΙΔΙΟΚΤΉΤΗς, ΕΊΝΑΙ ΣΤΡΙΦΤΕΡΌς. Μήπως θε έπρεπε να πάει σε μια ανάρτηση ειδική για mercedes; Δεν είναι πάντα η σωστή επιλογή να βάζουμε μι α καλή αναρτηση γενικώς. Κάθε ανέρτηση είναι σχεδιασμένη για συγκεκριμένα πράγματα - απαιτήσεις και αυτοκίνητα. Έτσι πιστεύω!
Δεν μπορώ να καταλάβω την απάντησή σου.Δεν είπα ότι η pss9 είναι μόνο για χαμήλωμα ούτε ότι έβαλε μια ανάρτηση έτσι γιατί απλά είναι καλή.Όσο για την πίστα που λες,έχεις δοκιμάσει να βάλεις την σκληρότητα στο ένα,χωρίς ενα ανάγκη να 'γειώσεις' το αμάξι σου;Ο οδοντογιατρός σου θα σε μάθει από τις πολλές επισκέψεις.Συγχώρα με αν λέω μαλακίες αλλά ακόμα δεν έχω καταλάβει γιατί είναι καλύτερα τα ελατήρια που προτίνεις με σθένος ('ως γνωστό τα πίσω ελατήρια της pss9 είναι για πέταμα')
Άλλαξες ελατήρια γιατί αυτά δεν είναι σχεδιασμένα να αντέχουν τα σαμαράκια και οι λακούβες των ελληνικών δρόμων;Μα αυτό δεν είναι δουλειά των αμορτισέρ;Μήπως το έχεις ρυθμίσει πολύ μαλακά τα αμορτισέρ;
Αυτό που έγραψες:τα πίσω ελατήρια της pss9 αντέχουν πολύ λιγότερες λίμπρες από όσες αντιστοιχούν στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο και με δεδομένους τους ελληνικούς δρόμους (σαμαράκια, λακούβες κ.λπ.).
ούτε κι εγώ το κατάλαβα.
ΥΓ:Όσο για το αν έχω μπει σε αμάξι με 4 συνδέσμους πίσω,ένας πολύ καλός μου φίλος έχει Golf 4 GTI με 280PS,και παρότι είναι πολύ καβούρι, το βάζει συχνά σε πίστα και ψάχνεται γενικά πολύ γι'αυτά που βάζει στο αμάξι,όταν του είπα αυτό που διάβασα στο post σου,παραξενέφτηκε κι αυτός.
ΥΓ2: νομίζω ότι η C-class έχει 4 συνδέσμους πίσω.
ΥΓ3:Sorry αν νομίζεις ότι σου χαλάω το topic σου με ερωτήσεις μου 'γιατί είναι άχρηστα τα ελατήρια' αλλά θέλω να μάθω,γιατί αν πραγματικά έχεις δίκιο.Εξάλλου μην ξεχνάς ότι έχουμε στην οικογένεια pss9 και αν όντως είναι καλύτερο αυτό που προτίνεις,γιατί να μην το κάνουμε κι εμείς.Ο καθένας θέλει το καλύτερο για το αμάξι του.Συγγνώμη για το μεγάλο post μου.
-
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
ΔΗΜΗΤΡΗΣL
Εχω ακούσει για προβλήματα με την PSS9 σε VAG .... όμως θα ήθελα να μου εξηγήσεις τι εννοείς με αυτό
'*τα πίσω ελατήρια της pss9 αντέχουν πολύ λιγότερες λίμπρες από όσες αντιστοιχούν στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο και με δεδομένους τους ελληνικούς δρόμους (σαμαράκια, λακούβες κ.λπ.). *'Αυτή είναι και δίκη μου απορία....
-
Ο χρήστης ΔΗΜΗΤΡΗΣL έγραψε:
ΓΕΙΆ ΣΑς ΚΙ ΑΠΌ ΕΜΈΝΑ!
LEON VT4 - REVO SPS1 το αντικείμενο του πόθου μου!Αφού λοιπόν ταλαιπωρήθηκα αρκετά με το θέμα των αναρτήσεων (πληρώνουμε για να μαθαίνουμε), αποφάσισα να πάρω τα πράγματα με τη σωστή τους σειρά; έβγαλα τα μαμά ψαλίδια μπροστά και έβαλα άλλα από cupra r (πιο ανθεκτικά) με τα αντίστοιχα σινεμπλόκ. Πάμε πίσω τώρα; λέω να αλλάξω τους συνδέσμους με άλλους από evo (με τα αντίστοιχα 4 σινεμπλοκ ) έχετε κάτι άλλο να μου προτείνετε για τη πίσω ανάρτηση;
ξεκίνησα καλά;Μετά σειρά έχει η ΕΠΑΝΑΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ THS PSS9 της BILSTEIN με πίσω ελατήρια από τη coillover της H&R (ως γνωστό τα πίσω ελατήρια της pss9 είναι για πέταμα).Περιμένω τη γνώμη σας και τις γνώσεις σας επί υπαρκτού προβλήματος!
Υ.Γ. επιτρέπεται μια εταιρεία όπωε η bilstein να παρέχει τέτοια προϊόντα; να σημειώσω οτι σε επενηλειμμένες επαφές δικές μου και φίλων ακόμα και με τη μαμά εταιρεία, η απάντηση ήταν: εμείς αυτή βγάζουμε, αυτή πουλάμε
τα σχόλια δικά σας ...ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ακριβώς το ίδιο θέμα διάβαζα προ ημερών στο gtc forum.για μπες και εκεί αφού υπάρχουν πολλοί με το ίδιο αυτοκίνητο....
-
αλλαξτε ρε παιδια το κεον σε λεον!
-
To θέμα το ξεκίνησα εγώ στο GTC και στο SeatClub και οι διαπιστώσεις μου ήταν οι ίδιες με του Δημήτρη.
Τα ανύπαρκτα πίσω ελατήρια με οδήγησαν σε αλλαγή και ευτυχώς έτσι διορθώθηκε σε ποσοστό 90%. Ναι δεν αστειεύομαι, ούτε υπερβάλω. Φίλος με S3 μου είπε το μυστικό που κυκλοφορεί στον Βορρά (Θεσσαλονίκη κλπ) ότι όλοι με S3, GOLF 4motion, TT, έχουν αλλαγμένα πίσω ελατήρια στην εν λόγω ανάρτηση. Με την βοήθεια φίλου από Γερμανία, που είναι πολύ 'μέσα' και σχετικότατος με αναρτήσεις, μου είπε τον κωδικό των ελατηρίων, τον οποίο και διασταύρωσα με τον φίλο με το S3 και καταλήξαμε στο εξής ότι και τα δύο coil over set της H&R που απευθύνονται στο πάτωμα του Golf IV (4motion), έχουν τα ελατήρια που μας ενδιαφέρουν, μιά που μπαίνουν στα πιατέλα της pss9 και έτσι η ανάρτηση γίνεται ανάρτηση και μάλιστα ρυθμιζόμενη, διότι πρίν πολύ απλά, δεν ήταν ούτε ανάρτηση αλλά ούτε και ρυθμιζόμενη. Φυσικά η θέση της εταιρείας είναι ότι το προιόν είναι εξαιρετικό κλπ κολοκύθια που λένε για να αποποιηθούν την τελείως λανθασμένη επιλογή ελατηρίων. Τελικά για όσους έχουν την ίδια ανάρτηση σε TT,GOLF, S3, LEON4και έχουν επίσης ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΘΕΙ ας δοκιμάσουν τα H&R ΗΑ 29431-1 ή τα λίγο σκληρότερα ΗΑ 29434.
Ειλικρινά με πειράζει η στάση μιάς τόσο μεγάλης εταιρείας να κοροϊδεύει τους πελάτες της με τέτοια 'βελτιωτικά' προϊόντα που κοστίζουν αρκετά χρήματα και αντί να προσφέρουν δημιουργούν προβλήματα.ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΔΕΜΙΡΗΣ
Μπορεί ο σχεδιασμός και η απόδοση σε άλλο αυτοκίνητο να είναι 100% πετυχημένος, στο συγκεκριμένο όμως.....
-
παντού μπροστά μου σε βρίσκω
κι εσένα και τον ακατανόμαστοΤΟΠΙΑΣΑ ΤΟ ΥΠΟΝΟΠΥΜΕΝΟ! ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΗΣΥΧΑΣΩ ΠΟΤΕ ΑΠΟ ΣΑς
PSS9 ΣΕ KEON VT4 - ΜΥΘΟΣ Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ;