-
Ο χρήστης apostolis έγραψε:
Πιό συγκεκριμένα , το Haldex δεύτερης γενιάς , που 'φοράει' , είναι ηλεκτρουδραυλικό , και όχι υδραυλικό. Σε σύγκριση με αυτό , οδηγώντας το S3 225ps , στον ίδιο δρόμο , την ίδια ώρα , με την ίδια πίεση και στα δύο αυτοκίνητα , διαπίστωσα πως η διαφορά τους είναι ότι η νέα εμπλέκεται πιό γρήγορα και πολύ πιό μαλακά , σε σημείο που να μήν το πολυκαταλαβαίνεις .
Επιτέλους, βρέθηκε και 2ος που κατάλαβε τη διαφορά
-
βρε μπας και ειναι συγγενης σου?
-
Audi με κλειστά μάτια γιατί: είναι πολύ περισσότερο προσεγμένα από τα VW από άποψη ποιοτικού ελέγχου. ποιότητα υλικών στο εσωτερικών και πάλι καλύτερη, κράτημα πάνω κάτω τα ίδια είναι. Κόστος συντήρησης και στα δύο είναι υψηλό αλλά δε θα έδινα για το Golf τόσα για τη συντήρηση γιατί απλά πρόκειται για ένα υπερτιμημένο αυτοκίνητο. Η Audi πάντα ήταν πιο πάνω από τη VW σε ποιότητα οπότε γιατί να πληρώνω ένα Golf για Α3; Εμφάνιση του A3 καλύτερη. Γενικά το Α3 είναι πιο ολοκληρωμένο από το Golf. Για το Golf ακούω προβλήματα για τα πλαστικά που ξεθωριάζαν στο IV για τα μοτέρ που παρουσίαζαν προβλήματα στο σασμάν για τα ηλεκτρονικά τους. Για τα A3 της αντίστοιχης περιόδου δεν άκουγα τέτοια παράπονα και ας έχουν το ίδιο μοτέρ (βασικά αναφέρομαι στο 1.8turbo με τα 150ps που φορούσε και το IV και το Α3). Αλλά και η ποιότητα κύλισης όσο καλή και αν είναι στο Golf στο Audi είναι ακόμη καλύτερη. Και στο επαναλαμβάνω είναι πολλά τα λεφτά που ζητάει η VW για το Golf. Η Αudi έχει πιο βαρύ όνομα και δικαιολογείται. Γνώμη βέβαια. Σίγουρα υπάρχουν και αντίθετες.
-
Ο χρήστης powergs έγραψε:
Και στο επαναλαμβάνω είναι πολλά τα λεφτά που ζητάει η VW για το Golf. Η Αudi έχει πιο βαρύ όνομα και δικαιολογείται. Γνώμη βέβαια. Σίγουρα υπάρχουν και αντίθετες.καλα τα υπολοιπα, αλλα πολλα τα λεφτα?? Ποιος ανταγωνιστης του σε αυτη τη κατηγορια ειναι πιο φθηνος??
-
Ο χρήστης apostolis έγραψε:
Σε δέκα ώρες Γιάννενα - Παγκράτι (μισή ώρα υπερεπείγουσα δουλειά) - Γιάννενα . Βγήκα απο το αυτοκίνητο ατσαλάκωτος (και εγώ και τα νεύρα μου) . Η οδήγησή του λειτουργεί ώς .... αγχολυτικόΤι απόσταση είναι σε χλμ;
-
Ο χρήστης kubiak έγραψε:
Σε δέκα ώρες Γιάννενα - Παγκράτι (μισή ώρα υπερεπείγουσα δουλειά) - Γιάννενα . Βγήκα απο το αυτοκίνητο ατσαλάκωτος (και εγώ και τα νεύρα μου) . Η οδήγησή του λειτουργεί ώς .... αγχολυτικό
Τι απόσταση είναι σε χλμ;
880 kms , και έγιναν καθημερινή , απο 10:30 εως 20:30.
-
Ο χρήστης powergs έγραψε:
Audi με κλειστά μάτια γιατί: είναι πολύ περισσότερο προσεγμένα από τα VW από άποψη ποιοτικού ελέγχου. ποιότητα υλικών στο εσωτερικών και πάλι καλύτερη, κράτημα πάνω κάτω τα ίδια είναι. Κόστος συντήρησης και στα δύο είναι υψηλό αλλά δε θα έδινα για το Golf τόσα για τη συντήρηση γιατί απλά πρόκειται για ένα υπερτιμημένο αυτοκίνητο. Η Audi πάντα ήταν πιο πάνω από τη VW σε ποιότητα οπότε γιατί να πληρώνω ένα Golf για Α3; Εμφάνιση του A3 καλύτερη. Γενικά το Α3 είναι πιο ολοκληρωμένο από το Golf. Για το Golf ακούω προβλήματα για τα πλαστικά που ξεθωριάζαν στο IV για τα μοτέρ που παρουσίαζαν προβλήματα στο σασμάν για τα ηλεκτρονικά τους. Για τα A3 της αντίστοιχης περιόδου δεν άκουγα τέτοια παράπονα και ας έχουν το ίδιο μοτέρ (βασικά αναφέρομαι στο 1.8turbo με τα 150ps που φορούσε και το IV και το Α3). Αλλά και η ποιότητα κύλισης όσο καλή και αν είναι στο Golf στο Audi είναι ακόμη καλύτερη. Και στο επαναλαμβάνω είναι πολλά τα λεφτά που ζητάει η VW για το Golf. Η Αudi έχει πιο βαρύ όνομα και δικαιολογείται. Γνώμη βέβαια. Σίγουρα υπάρχουν και αντίθετες.Στο Α3 τι πληρώνεις δηλαδή; Κάτι άλλο εκτός από Golf;
Και πιο βαρύ αμάξωμα έχει το Α3, σημαίνει κάτι αυτό;
όσο για τον ανταγωνισμό, με κάλυψε ο spiros, το Megane φαίνεται πιο φτηνό
-
Ο χρήστης apostolis έγραψε:
880 kms , και έγιναν καθημερινή , απο 10:30 εως 20:30.ok, ευχαριστώ για την απάντηση.
Πόσο κόστισε το αυτοκίνητο με το κλειδί στο χέρι;
-
Ο χρήστης kubiak έγραψε:
880 kms , και έγιναν καθημερινή , απο 10:30 εως 20:30.
ok, ευχαριστώ για την απάντηση.
Πόσο κόστισε το αυτοκίνητο με το κλειδί στο χέρι;
Σωστόοος!!!
-
.
Δεν υπονοώ κάτι με την ερώτηση, απλά θέλω να μάθω πόσο κόστισε...
.
-
Ο χρήστης kubiak έγραψε:
.Δεν υπονοώ κάτι με την ερώτηση, απλά θέλω να μάθω πόσο κόστισε...
.
ΟΚ, νόμιζα πως ήσουν έτοιμος να το αγοράσεις!
-
.
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
ΟΚ, νόμιζα πως ήσουν έτοιμος να το αγοράσεις!Μπα, λίγο δύσκολο, καθώς είναι πολλά τα χρήματα...
Αν είχα να διαθέσω μεγάλο ποσό για αυτοκίνητο το πιο πιθανό είναι να πήγαινα σε Japanese 'φτερούγα'...Ούτως ή άλλως για Turbo Diesel με βλέπω στο επόμενο αυτοκίνητό μου...
.
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Audi με κλειστά μάτια γιατί: είναι πολύ περισσότερο προσεγμένα από τα VW από άποψη ποιοτικού ελέγχου. ποιότητα υλικών στο εσωτερικών και πάλι καλύτερη, κράτημα πάνω κάτω τα ίδια είναι. Κόστος συντήρησης και στα δύο είναι υψηλό αλλά δε θα έδινα για το Golf τόσα για τη συντήρηση γιατί απλά πρόκειται για ένα υπερτιμημένο αυτοκίνητο. Η Audi πάντα ήταν πιο πάνω από τη VW σε ποιότητα οπότε γιατί να πληρώνω ένα Golf για Α3; Εμφάνιση του A3 καλύτερη. Γενικά το Α3 είναι πιο ολοκληρωμένο από το Golf. Για το Golf ακούω προβλήματα για τα πλαστικά που ξεθωριάζαν στο IV για τα μοτέρ που παρουσίαζαν προβλήματα στο σασμάν για τα ηλεκτρονικά τους. Για τα A3 της αντίστοιχης περιόδου δεν άκουγα τέτοια παράπονα και ας έχουν το ίδιο μοτέρ (βασικά αναφέρομαι στο 1.8turbo με τα 150ps που φορούσε και το IV και το Α3). Αλλά και η ποιότητα κύλισης όσο καλή και αν είναι στο Golf στο Audi είναι ακόμη καλύτερη. Και στο επαναλαμβάνω είναι πολλά τα λεφτά που ζητάει η VW για το Golf. Η Αudi έχει πιο βαρύ όνομα και δικαιολογείται. Γνώμη βέβαια. Σίγουρα υπάρχουν και αντίθετες.
Στο Α3 τι πληρώνεις δηλαδή; Κάτι άλλο εκτός από Golf;
Και πιο βαρύ αμάξωμα έχει το Α3, σημαίνει κάτι αυτό;
όσο για τον ανταγωνισμό, με κάλυψε ο spiros, το Megane φαίνεται πιο φτηνό
Λίγο καλύτερη ποιότητα, σήμα και quattro.
A, και κάτι αξεσουάρ όμορφα, τύπου ράγες στην οροφή
-
Ο χρήστης kubiak έγραψε:
880 kms , και έγιναν καθημερινή , απο 10:30 εως 20:30.
ok, ευχαριστώ για την απάντηση.
Πόσο κόστισε το αυτοκίνητο με το κλειδί στο χέρι;
37500
Golf GTI vs A3 TFSI