Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Golf GTI vs A3 TFSI
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Golf GTI vs A3 TFSI
    • 1
    • 2
    • 3
    • 3 / 3
    Περί αυτοκίνησης
    22
    53
    95
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      technik last edited by

      Ο χρήστης apostolis έγραψε:

      Πιό συγκεκριμένα , το Haldex δεύτερης γενιάς , που 'φοράει' , είναι ηλεκτρουδραυλικό , και όχι υδραυλικό. Σε σύγκριση με αυτό , οδηγώντας το S3 225ps , στον ίδιο δρόμο , την ίδια ώρα , με την ίδια πίεση και στα δύο αυτοκίνητα , διαπίστωσα πως η διαφορά τους είναι ότι η νέα εμπλέκεται πιό γρήγορα και πολύ πιό μαλακά , σε σημείο που να μήν το πολυκαταλαβαίνεις .

      Επιτέλους, βρέθηκε και 2ος που κατάλαβε τη διαφορά

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        adis4gr last edited by

        βρε μπας και ειναι συγγενης σου?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          powergs last edited by

          Audi με κλειστά μάτια γιατί: είναι πολύ περισσότερο προσεγμένα από τα VW από άποψη ποιοτικού ελέγχου. ποιότητα υλικών στο εσωτερικών και πάλι καλύτερη, κράτημα πάνω κάτω τα ίδια είναι. Κόστος συντήρησης και στα δύο είναι υψηλό αλλά δε θα έδινα για το Golf τόσα για τη συντήρηση γιατί απλά πρόκειται για ένα υπερτιμημένο αυτοκίνητο. Η Audi πάντα ήταν πιο πάνω από τη VW σε ποιότητα οπότε γιατί να πληρώνω ένα Golf για Α3; Εμφάνιση του A3 καλύτερη. Γενικά το Α3 είναι πιο ολοκληρωμένο από το Golf. Για το Golf ακούω προβλήματα για τα πλαστικά που ξεθωριάζαν στο IV για τα μοτέρ που παρουσίαζαν προβλήματα στο σασμάν για τα ηλεκτρονικά τους. Για τα A3 της αντίστοιχης περιόδου δεν άκουγα τέτοια παράπονα και ας έχουν το ίδιο μοτέρ (βασικά αναφέρομαι στο 1.8turbo με τα 150ps που φορούσε και το IV και το Α3). Αλλά και η ποιότητα κύλισης όσο καλή και αν είναι στο Golf στο Audi είναι ακόμη καλύτερη. Και στο επαναλαμβάνω είναι πολλά τα λεφτά που ζητάει η VW για το Golf. Η Αudi έχει πιο βαρύ όνομα και δικαιολογείται. Γνώμη βέβαια. Σίγουρα υπάρχουν και αντίθετες.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            spiros last edited by

            Ο χρήστης powergs έγραψε:
            Και στο επαναλαμβάνω είναι πολλά τα λεφτά που ζητάει η VW για το Golf. Η Αudi έχει πιο βαρύ όνομα και δικαιολογείται. Γνώμη βέβαια. Σίγουρα υπάρχουν και αντίθετες.

            καλα τα υπολοιπα, αλλα πολλα τα λεφτα?? Ποιος ανταγωνιστης του σε αυτη τη κατηγορια ειναι πιο φθηνος??

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • kubiak
              kubiak last edited by

              Ο χρήστης apostolis έγραψε:
              Σε δέκα ώρες Γιάννενα - Παγκράτι (μισή ώρα υπερεπείγουσα δουλειά) - Γιάννενα . Βγήκα απο το αυτοκίνητο ατσαλάκωτος (και εγώ και τα νεύρα μου) . Η οδήγησή του λειτουργεί ώς .... αγχολυτικό

              Τι απόσταση είναι σε χλμ;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                apostolis last edited by

                Ο χρήστης kubiak έγραψε:

                Σε δέκα ώρες Γιάννενα - Παγκράτι (μισή ώρα υπερεπείγουσα δουλειά) - Γιάννενα . Βγήκα απο το αυτοκίνητο ατσαλάκωτος (και εγώ και τα νεύρα μου) . Η οδήγησή του λειτουργεί ώς .... αγχολυτικό

                Τι απόσταση είναι σε χλμ;

                880 kms , και έγιναν καθημερινή , απο 10:30 εως 20:30.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • L
                  lkar last edited by

                  Ο χρήστης powergs έγραψε:
                  Audi με κλειστά μάτια γιατί: είναι πολύ περισσότερο προσεγμένα από τα VW από άποψη ποιοτικού ελέγχου. ποιότητα υλικών στο εσωτερικών και πάλι καλύτερη, κράτημα πάνω κάτω τα ίδια είναι. Κόστος συντήρησης και στα δύο είναι υψηλό αλλά δε θα έδινα για το Golf τόσα για τη συντήρηση γιατί απλά πρόκειται για ένα υπερτιμημένο αυτοκίνητο. Η Audi πάντα ήταν πιο πάνω από τη VW σε ποιότητα οπότε γιατί να πληρώνω ένα Golf για Α3; Εμφάνιση του A3 καλύτερη. Γενικά το Α3 είναι πιο ολοκληρωμένο από το Golf. Για το Golf ακούω προβλήματα για τα πλαστικά που ξεθωριάζαν στο IV για τα μοτέρ που παρουσίαζαν προβλήματα στο σασμάν για τα ηλεκτρονικά τους. Για τα A3 της αντίστοιχης περιόδου δεν άκουγα τέτοια παράπονα και ας έχουν το ίδιο μοτέρ (βασικά αναφέρομαι στο 1.8turbo με τα 150ps που φορούσε και το IV και το Α3). Αλλά και η ποιότητα κύλισης όσο καλή και αν είναι στο Golf στο Audi είναι ακόμη καλύτερη. Και στο επαναλαμβάνω είναι πολλά τα λεφτά που ζητάει η VW για το Golf. Η Αudi έχει πιο βαρύ όνομα και δικαιολογείται. Γνώμη βέβαια. Σίγουρα υπάρχουν και αντίθετες.

                  Στο Α3 τι πληρώνεις δηλαδή; Κάτι άλλο εκτός από Golf;

                  Και πιο βαρύ αμάξωμα έχει το Α3, σημαίνει κάτι αυτό;

                  όσο για τον ανταγωνισμό, με κάλυψε ο spiros, το Megane φαίνεται πιο φτηνό

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • kubiak
                    kubiak last edited by

                    Ο χρήστης apostolis έγραψε:
                    880 kms , και έγιναν καθημερινή , απο 10:30 εως 20:30.

                    ok, ευχαριστώ για την απάντηση.

                    Πόσο κόστισε το αυτοκίνητο με το κλειδί στο χέρι;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • N
                      nickolas last edited by

                      Ο χρήστης kubiak έγραψε:

                      880 kms , και έγιναν καθημερινή , απο 10:30 εως 20:30.

                      ok, ευχαριστώ για την απάντηση.

                      Πόσο κόστισε το αυτοκίνητο με το κλειδί στο χέρι;

                      Σωστόοος!!!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • kubiak
                        kubiak last edited by

                        .

                        Δεν υπονοώ κάτι με την ερώτηση, απλά θέλω να μάθω πόσο κόστισε...

                        .

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • N
                          nickolas last edited by

                          Ο χρήστης kubiak έγραψε:
                          .

                          Δεν υπονοώ κάτι με την ερώτηση, απλά θέλω να μάθω πόσο κόστισε...

                          .

                          ΟΚ, νόμιζα πως ήσουν έτοιμος να το αγοράσεις!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • kubiak
                            kubiak last edited by

                            .

                            Ο χρήστης nickolas έγραψε:
                            ΟΚ, νόμιζα πως ήσουν έτοιμος να το αγοράσεις!

                            Μπα, λίγο δύσκολο, καθώς είναι πολλά τα χρήματα...
                            Αν είχα να διαθέσω μεγάλο ποσό για αυτοκίνητο το πιο πιθανό είναι να πήγαινα σε Japanese 'φτερούγα'...

                            Ούτως ή άλλως για Turbo Diesel με βλέπω στο επόμενο αυτοκίνητό μου...

                            .

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              technik last edited by

                              Ο χρήστης lkar έγραψε:

                              Audi με κλειστά μάτια γιατί: είναι πολύ περισσότερο προσεγμένα από τα VW από άποψη ποιοτικού ελέγχου. ποιότητα υλικών στο εσωτερικών και πάλι καλύτερη, κράτημα πάνω κάτω τα ίδια είναι. Κόστος συντήρησης και στα δύο είναι υψηλό αλλά δε θα έδινα για το Golf τόσα για τη συντήρηση γιατί απλά πρόκειται για ένα υπερτιμημένο αυτοκίνητο. Η Audi πάντα ήταν πιο πάνω από τη VW σε ποιότητα οπότε γιατί να πληρώνω ένα Golf για Α3; Εμφάνιση του A3 καλύτερη. Γενικά το Α3 είναι πιο ολοκληρωμένο από το Golf. Για το Golf ακούω προβλήματα για τα πλαστικά που ξεθωριάζαν στο IV για τα μοτέρ που παρουσίαζαν προβλήματα στο σασμάν για τα ηλεκτρονικά τους. Για τα A3 της αντίστοιχης περιόδου δεν άκουγα τέτοια παράπονα και ας έχουν το ίδιο μοτέρ (βασικά αναφέρομαι στο 1.8turbo με τα 150ps που φορούσε και το IV και το Α3). Αλλά και η ποιότητα κύλισης όσο καλή και αν είναι στο Golf στο Audi είναι ακόμη καλύτερη. Και στο επαναλαμβάνω είναι πολλά τα λεφτά που ζητάει η VW για το Golf. Η Αudi έχει πιο βαρύ όνομα και δικαιολογείται. Γνώμη βέβαια. Σίγουρα υπάρχουν και αντίθετες.

                              Στο Α3 τι πληρώνεις δηλαδή; Κάτι άλλο εκτός από Golf;

                              Και πιο βαρύ αμάξωμα έχει το Α3, σημαίνει κάτι αυτό;

                              όσο για τον ανταγωνισμό, με κάλυψε ο spiros, το Megane φαίνεται πιο φτηνό

                              Λίγο καλύτερη ποιότητα, σήμα και quattro.

                              A, και κάτι αξεσουάρ όμορφα, τύπου ράγες στην οροφή

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                apostolis last edited by

                                Ο χρήστης kubiak έγραψε:

                                880 kms , και έγιναν καθημερινή , απο 10:30 εως 20:30.

                                ok, ευχαριστώ για την απάντηση.

                                Πόσο κόστισε το αυτοκίνητο με το κλειδί στο χέρι;

                                37500

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • First post
                                  Last post
                                • 1
                                • 2
                                • 3
                                • 3 / 3
                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΕΛΛΑΔΑ
                                  • ΚΟΣΜΟΣ
                                  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • TEST
                                  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                  • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                  • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                • VIDEO
                                  • 4TTV
                                  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • CANDID CAMERA
                                • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΛΕΞΙΚΟ
                                • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • FORMULA 1
                                  • WRC
                                  • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • 4T CLASSIC
                                  • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                  • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                • ΑΓΟΡΑ
                                  • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                  • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                  • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • CLASSIC
                                • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                • MENU
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                • ΚΟΚ

                                logo footer

                                coty











                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • CLASSIC
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • VIDEO
                                • FORUM
                                4T FORUM
                                4T LIBRARY
                                • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                Powered by nxcode.gr