-
Έτσι δηλαδή θα είναι το ανανεωμένο Golf;
Πότε θα σταματήσει το VAG να θεωρεί ανανέωση την τοποθέτηση της μάσκας-προφυλακτήρα σε όλα σχεδόν τα μοντέλα του; Ευτυχώς έχουν γλυτώσει η Seat και η Skoda...
-
Έτσι δηλαδή θα είναι το ανανεωμένο Golf;
Πότε θα σταματήσει το VAG να θεωρεί ανανέωση την τοποθέτηση της μάσκας-προφυλακτήρα σε όλα σχεδόν τα μοντέλα του; Ευτυχώς έχουν γλυτώσει η Seat και η Skoda...
-
Έτσι δηλαδή θα είναι το ανανεωμένο Golf;
Πότε θα σταματήσει το VAG να θεωρεί ανανέωση την τοποθέτηση της μάσκας-προφυλακτήρα σε όλα σχεδόν τα μοντέλα του; Ευτυχώς έχουν γλυτώσει η Seat και η Skoda...
-
Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:
Πότε θα σταματήσει το VAG να θεωρεί ανανέωση την τοποθέτηση της μάσκας-προφυλακτήρα σε όλα σχεδόν τα μοντέλα του; Ευτυχώς έχουν γλυτώσει η Seat και η Skoda...
Ναι ναι.... ειδικα η Seat
-
Σε ποιό μοντέλο της Seat έχει μπεί ο προφυλακτήρας αυτός;
-
Γιατί, η Skoda καλύτερη είναι; Δυο μοντέλα βγάζει μόνο σε διάφορες παραλλαγές εδώ και 10 χρόνια. Octavia και Fabia. Που μοιάζουν μπροστά κιόλας.
Ο corsair εννοεί ότι μεταξύ τους τα μοντέλα της Seat ανταλλάσουν τα περισσότερα μέρη (εσωτερικά και εξωτερικά).
-
ΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖ
πρόσεξε κανείς κάτι ενδιαφέρον;
-
Ξυπνήστε και εμένα όταν του βάλουν αλουμίνιο στο πλαίσιο των παραθύρων.
-
Παύλο θα έχει και μπλοκέ διαφορικό; Όχι υπερβολές έστω και λίγο βρε παιδί μου!!
Επί της ουσίας τι να πω περιμένατε κάτι καλύτερο;
-
εεεε ρε Παυλο, τι μου λες τωρα για την VW.... οπως πολυ σωστα καταλαβε ο Manos... η Seat ειναι απειρως ποιο τραγικη σε αυτο τον τομεα σε σημειο να μην ξεχωριζεις ποιο μοντελο βλεπεις.
Εμενα με βρισκει συμφωνο να εχει μια εταιρια, ενα χαρακτηριστικο design σε ολη την γκαμα, και η VW το κανει αρκετα επιτυχημενα πιστευω.... ομως μετα απο ενα σημειο κατανταει βλακεια (seat) βεβαια και το ακρος αντιθετο.... οπου το καθενα μοντελο αλλου παταει, ειναι επισης βλακεια (βλεπε Fiat)
-
Δεν κατάλαβα ποτέ γιατί πρέπει να υπάρχει σώνει και καλά ομοιότητα στις μούρες και όχι μόνο των οχημάτων μιας μάρκας προς χάριν την εταιρικής και καλά ταυτότητας. Κάθε μοντέλο θέλω να είναι αυθυπόστατο και να έχει τι δική του προσωπικότητα. Δεν φτάνει που το ένα είναι κλώνος του άλλου πρέπει να μοιράζονται και τα μισά εξωτερικά κομμάτια; Να ρίξουμε το κόστος αλλά όχι να ισοπεδώσουμε την αισθητική μας!!!!
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Γιατί, η Skoda καλύτερη είναι; Δυο μοντέλα βγάζει μόνο σε διάφορες παραλλαγές εδώ και 10 χρόνια. Octavia και Fabia. Που μοιάζουν μπροστά κιόλας.Ο corsair εννοεί ότι μεταξύ τους τα μοντέλα της Seat ανταλλάσουν τα περισσότερα μέρη (εσωτερικά και εξωτερικά).
& Superb.
-
Παραλλαγή του Octavia.
-
Golf, σταθρερή αξία στον χρόνο. Ανα χρόνο εννοούνε μάλλον γιατί άντε να δω τα μούτρα του φίλου μου που πήρε πέρυσι το νέο golf με 22500 όταν μάθει οτι αλλάζει η μάσκα και θα έχει το 'παλιό' μοντέλο!!!
Τα ίδια που κάνει και η audi με α3-α4 και διώχνει πελάτες πρός αλλού. Τον βλέπω τον Ανδρέα μετά **και **απο αυτό να παίρνει την Α class kompressor
Πέρα απο αυτό η χρωμιομένη μάσκα-προφυκλακτήρας είναι ότι χειρότερο. Στο πρώτο παρκάρισμα του μπροστινού έχεις πρόβλημα και μεγάλο αν σκεφτείς να το βάψεις!!!
-
Σωστό αυτό για το χρώμιο. Τελικά κανείς δεν βάφει χρωμιωμένη επιφάνεια; Πως στην ευχή γίνεται;
-
Αυτή η χρωμιομένη μάσκα είναι σαν εργοστασιακή καγκουριά ...
-
Βρήκα αυτά για την επισκευή χρωμίου:
http://www.painthouse.gr/store/chrome'up.asp
http://www.abio.gr/oikodomika xromata ... RIMER.html -
Το ίδιο θέμα δε συζητάται εδώ;
http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?t=14667 -
Κλειδώστε ρε παιδιά το ένα από τα δύο να μιλάμε όμορφα κι ωραία στο ένα, θα μας πιάσει πονοκέφαλος από το πινκ πονκ!!!
-
Εδώ συζητάται το facelift του Golf V.
Aνανεωμένο Golf V