-
Ο χρήστης audipassion έγραψε:
repeat που θυμιζει η φαση αλλα δε πειραζει..
Λοιπον για να τελειωνουμε γιατι εχω βαλει θεικο σουφλε στο φουρνακι.. εκεινη την εποχη 2-3 αμαξια ητανε..το 128 , η alfasud και η gs..Επισης για τη συλληψη και σχεδιαση-κατασκευη του golf μκ1 κανανε μπιλιες ενα 128,γνωστοτατα πραγματα ειναι αυτα..Τα 3 αυτα αυτοκινητα επισης ειχαν παρουσιαστει στο κοινο περι την 5ετια πριν..Το περίμενα ότι θα άκουγα για 128 και sud και επιδεί λοιπόν τα έχω οδηγίσει και τα δυό το 128 το διατηρεί ακόμα σε άριστη κατάσταση ένα κόκκινο δίπορτο s ένας καλός φίλος μπορώ να σου πώ ότι μόνο φρένα έχουν καλύτερα και τα δύο από το gti .
μονο που το 128 ειναι κατασκεης 1968.
Το συγκεκριμένο είναι του '72 το πρώτο ιταλικό που ξεπέρασε το mki σε στρίψιμο είναι η delta.
Λες απιστευτες ανακριβιες για αλλη μια φορα και εκτιθεσαι...
-
Ο χρήστης puntix έγραψε:
δεν ειπε κανεις οτι χαλανε τα υπολιπα αυτοκινητα εσεις το λετε αυτο για τα γκολφ που δεν εχεται και ιδεα κατω κατω , οπωτε οταν αποκτησετε το πρωτο γκολφ ελατε να μας τα πριξετε.Εμείς δεν σε καταραστήκαμε!! Μιλα καλύτερα!!
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Επισης υπαρχει μικρη μεριδα που γουσταρει αυτοκινηση ,να εχει τα ματια ανοιχτα και να μη ψωνιζει σα το ζωο..εχει βαρεθει να ακουει στερεοτυπες μακακιες οπως αυτες που γραφεις (οχι οτι ειναι μακακιες απλα ειναι στερεοτυπα)επι χρονια και προσπαθει να γελασει με πασης φυσεως καημενους γενικως..
Μα, ναι. Προσωπικά δεν παίρνω θέση. Απλά επειδή μου αρέσει να διαβάζω για όλα σχεδόν τα αυτοκίνητα, και έχω γραφτεί σε ένα σωρό forums, κάπως έτσι είναι η αντιμετώπιση από τους εκάστοτε κατόχους....
-
Εμείς δεν σε καταραστήκαμε!! Μιλα καλύτερα!
για ποιο λογο τοτε ασχολησε τραβα σε ενα ιταλικο φορα να παιξεις με τους φιλους σου γιατι τρυγιριζεις εδω μεσα αφου μας δινεις αξια αρα βαθια μεσα σου γουσταρεις ενα γκολφ
-
Ο χρήστης puntix έγραψε:
Εμείς δεν σε καταραστήκαμε!! Μιλα καλύτερα!
για ποιο λογο τοτε ασχολησε τραβα σε ενα ιταλικο φορα να παιξεις με τους φιλους σου γιατι τρυγιριζεις εδω μεσα αφου μας δινεις αξια αρα βαθια μεσα σου γουσταρεις ενα γκολφ
Ασχολούμαι γιατί η ημιμάθεια, η παραπληροφόρηση και η ελλιπής αντίληψη έχουν τα όριά τους! Έχουν πονέσει τα ματάκια μας με τις βλακείες που έχουν όλως τυχαίως ειπωθεί κατά καιρούς στην πλειονότητα των θεμάτων που αφορούν Vagεληδες!!
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
repeat που θυμιζει η φαση αλλα δε πειραζει..
Λοιπον για να τελειωνουμε γιατι εχω βαλει θεικο σουφλε στο φουρνακι.. εκεινη την εποχη 2-3 αμαξια ητανε..το 128 , η alfasud και η gs..Επισης για τη συλληψη και σχεδιαση-κατασκευη του golf μκ1 κανανε μπιλιες ενα 128,γνωστοτατα πραγματα ειναι αυτα..Τα 3 αυτα αυτοκινητα επισης ειχαν παρουσιαστει στο κοινο περι την 5ετια πριν..Το περίμενα ότι θα άκουγα για 128 και sud και επιδεί λοιπόν τα έχω οδηγίσει και τα δυό το 128 το διατηρεί ακόμα σε άριστη κατάσταση ένα κόκκινο δίπορτο s ένας καλός φίλος μπορώ να σου πώ ότι μόνο φρένα έχουν καλύτερα και τα δύο από το gti .
Ναι βρε καημενε μονο που τα το 128 βγηκε το '69, η gs το '70 και η alfasud το '72..To γολf τελος του '74 και ακομα και ετσι σε εκμεταλλευση χωρων και οδικη συμπεριφορα ηταν πισω..
Να φανταστω οτι εχεις οδηγησει και golf gti μκ1 το οποιο ειναι εργοστασιακο και αψογο...Ασε που ειναι πολυ κοινο αμαξι οπως και η alfasudΑφού σου λέω ρε κακομοίρη σε αμεσώτητα το mki είναι μια κλάσση πάνω από την sud και δύο πάνω από το 128 , με τα κόκκινα bogge έριχνε στα πάντα αλλά είχε γίνει πολύ απόλυτο , εργοστασιακό mki gti έχω οδηγίσει το δικό μου το οποίο ήταν άψογο πρίν κάποια χρόνια και η sud ενός σαν και 'σενα καλή ώρα πωρομένου ιταλόcitroenakia που την έκανε κοτέτσι όταν του την γύρισαν πίσω από την ανακύκλωση οχημάτων γιατί είχε περισσοτερη σκουριά από ότι σίδερο και πήρε μια δίλιτρη xsara.
-
Ο χρήστης audipassion έγραψε:
repeat που θυμιζει η φαση αλλα δε πειραζει..
Λοιπον για να τελειωνουμε γιατι εχω βαλει θεικο σουφλε στο φουρνακι.. εκεινη την εποχη 2-3 αμαξια ητανε..το 128 , η alfasud και η gs..Επισης για τη συλληψη και σχεδιαση-κατασκευη του golf μκ1 κανανε μπιλιες ενα 128,γνωστοτατα πραγματα ειναι αυτα..Τα 3 αυτα αυτοκινητα επισης ειχαν παρουσιαστει στο κοινο περι την 5ετια πριν..Το περίμενα ότι θα άκουγα για 128 και sud και επιδεί λοιπόν τα έχω οδηγίσει και τα δυό το 128 το διατηρεί ακόμα σε άριστη κατάσταση ένα κόκκινο δίπορτο s ένας καλός φίλος μπορώ να σου πώ ότι μόνο φρένα έχουν καλύτερα και τα δύο από το gti .
Ναι βρε καημενε μονο που τα το 128 βγηκε το '69, η gs το '70 και η alfasud το '72..To γολf τελος του '74 και ακομα και ετσι σε εκμεταλλευση χωρων και οδικη συμπεριφορα ηταν πισω..
Να φανταστω οτι εχεις οδηγησει και golf gti μκ1 το οποιο ειναι εργοστασιακο και αψογο...Ασε που ειναι πολυ κοινο αμαξι οπως και η alfasudΑφού σου λέω ρε κακομοίρη σε αμεσώτητα το mki είναι μια κλάσση πάνω από την sud και δύο πάνω από το 128 , με τα κόκκινα bogge έριχνε στα πάντα αλλά είχε γίνει πολύ απόλυτο , εργοστασιακό mki gti έχω οδηγίσει το δικό μου το οποίο ήταν άψογο πρίν κάποια χρόνια και η sud ήταν ενός σαν και 'σενα καλή ώρα πωρομένου ιταλόcitroenakia που την έκανε κοτέτσι όταν του την γύρισαν πίσω από την ανακύκλωση οχημάτων γιατί είχε περισσοτερη σκουριά από ότι σίδερο και πήρε μια δίλιτρη xsara.
-
audipassion τι συγκρινεις τωρα το 128 των 75 ιππων με το γκολφακι των 110;
-
To θεμα εχει ξεφυγει επικινδυνα.Σταματηστε τα offtopic .[MOD]
-
Ο χρήστης puntix έγραψε:
δεν ειπε κανεις οτι χαλανε τα υπολιπα αυτοκινητα εσεις το λετε αυτο για τα γκολφ που δεν εχεται και ιδεα κατω κατω , οπωτε οταν αποκτησετε το πρωτο γκολφ ελατε να μας τα πριξετε.Κοίτα, έχουν περάσει από τα χέρια μου πρώτα γιαπωνέζικα, μετά ιταλικά, ένα γαλλικό και ένα κορεάτικο. Τώρα έτυχε να πάρω και Golf. Πολύ καλό και ποιοτικό αμάξι. Προσωπικά όμως, δε βλέπω καμια μεγάλη διαφορά με ένα άλλο καλό αμάξι από άλλο κατασκευαστή. Μ'αρέσει που το γουστάρεις τόσο, και είναι εντυπωσιακό το πόσο πολύ το στηρίζεις, δεδομένου ότι δεν το έχεις παραλάβει ακόμη. Αλλά όπως πολύ σωστά είπανε δεν πρόκειται παρά για ένα μάτσο σίδερα(έστω καλά κολημμένα μεταξύ τους...)
Το ότι θα σου ανεβάσει το ηθικό σαν καινούριο αμάξι, είναι δεδομένο. Μην περιμένεις όμως να αλλάξει και κάτι δραματικά στη ζωή σου... Δες το και διαφορετικά.. Τα αμάξια είναι προϊόντα. Σαν προϊόντα έχουν και αυτά το μάρκετίνγκ τους που τα προωθεί. Και αφού πουλάνε, πάει να πει ότι λίγο πολύ πετυχαίνουν το στόχο τους. Αυτό πάει για τη μεγαλύτερη μερίδα αγοραστών. Μαγκιά είναι να ανήκεις στους υπόλοιπους και να βλέπεις το αυτοκίνητο διαφορετικά, ωστέ να επιλέγεις ανεξάρτητα από αυτά.Και να μη σε νοιάζει τι κάνουν οι άλλοι. Και να μην προσπαθείς να τους την πεις.... -
Ο χρήστης audipassion έγραψε:
repeat που θυμιζει η φαση αλλα δε πειραζει..
Λοιπον για να τελειωνουμε γιατι εχω βαλει θεικο σουφλε στο φουρνακι.. εκεινη την εποχη 2-3 αμαξια ητανε..το 128 , η alfasud και η gs..Επισης για τη συλληψη και σχεδιαση-κατασκευη του golf μκ1 κανανε μπιλιες ενα 128,γνωστοτατα πραγματα ειναι αυτα..Τα 3 αυτα αυτοκινητα επισης ειχαν παρουσιαστει στο κοινο περι την 5ετια πριν..Το περίμενα ότι θα άκουγα για 128 και sud και επιδεί λοιπόν τα έχω οδηγίσει και τα δυό το 128 το διατηρεί ακόμα σε άριστη κατάσταση ένα κόκκινο δίπορτο s ένας καλός φίλος μπορώ να σου πώ ότι μόνο φρένα έχουν καλύτερα και τα δύο από το gti .
Ναι βρε καημενε μονο που τα το 128 βγηκε το '69, η gs το '70 και η alfasud το '72..To γολf τελος του '74 και ακομα και ετσι σε εκμεταλλευση χωρων και οδικη συμπεριφορα ηταν πισω..
Να φανταστω οτι εχεις οδηγησει και golf gti μκ1 το οποιο ειναι εργοστασιακο και αψογο...Ασε που ειναι πολυ κοινο αμαξι οπως και η alfasudΑφού σου λέω ρε κακομοίρη σε αμεσώτητα το mki είναι μια κλάσση πάνω από την sud και δύο πάνω από το 128 , με τα κόκκινα bogge έριχνε στα πάντα αλλά είχε γίνει πολύ απόλυτο , εργοστασιακό mki gti έχω οδηγίσει το δικό μου το οποίο ήταν άψογο πρίν κάποια χρόνια και η sud ενός σαν και 'σενα καλή ώρα πωρομένου ιταλόcitroenakia που την έκανε κοτέτσι όταν του την γύρισαν πίσω από την ανακύκλωση οχημάτων γιατί είχε περισσοτερη σκουριά από ότι σίδερο και πήρε μια δίλιτρη xsara.
Διαβασε τι εγραψες...οδηγησες βελτιωμενο στην** αναρτηση ** golf gti mk1..Οδηγησες ενα χρεπι sud ετοιμο να καταρευσσει και ενα εργοστασιακο 128..Δε μου κανει καμια εντυπωση το συμπερασμα γιατι συγκρινεις το βολλευ με το τρολλευ..Με λιγα λογια παρε βρες μια sud 1.5 ti και ελα να τα ξαναπουμε..Ειναι σα να συγκρινεις golf IV 1.4 75ari με της ιδιας γενιας βελτιωμενο στην αναρτηση gti και να ειναι και ετοιμο για αποσυρση το 75αρι...
Εαν θελεις να συγκρινεις σωστα βρες ενα golf ,μια sud ,ενα 128 στα ιδια περιπου κυβικα εκδοση...Κι εγω ξερω να συγκρινω και συμπεραινω οπως με βολευει..
-
εδώ μέσα ο καθένας γράφει ότι να ναι και όπου να ναι , για αυτό έχουν φύγει τόσα μέλη. Δεν σταματάτε το οφτοπικ και οι δύο πλευρές ; Καταντά κουραστικό !
-
Αφαιρεθηκαν μερικα offtopic.Μην συνεχιζετε στο ιδιο υφος γιατι θα αρχισουν τα warn [mod]
-
Ασχολούμαι γιατί η ημιμάθεια, η παραπληροφόρηση και η ελλιπής αντίληψη έχουν τα όριά τους
πως το βγαζεις αυτο το συμπερασμα ειχες ποτε γκολφ? η απλα απο φημες στο Internet ?
-
Ο χρήστης puntix έγραψε:
Ασχολούμαι γιατί η ημιμάθεια, η παραπληροφόρηση και η ελλιπής αντίληψη έχουν τα όριά τους
πως το βγαζεις αυτο το συμπερασμα ειχες ποτε γκολφ? η απλα απο φημες στο Internet ?
Να ένα παράδειγμα παραπληροφόρησης:
αντε καντε τον κοπο διαβαστε και αυτο για το bravo του 2007 αφου τα ψυριζεται ολα και ΣΙΛΑΝΣ
http://www.nissantuners.gr/forum/index.php?topic=1784.0 -
ακομα και στο νισαν φορουμ καταλαβαν οτι ειναι στημενο.
ο puntix ειναι ανημερωτος.
-
Αυτή είναι η βλακεία με το Ιnternet: όχι μόνο ότι φήμη βγει θα διαδοθεί με την ταχύτητα του φωτός αλλά και θα αφήσει τα ίχνη της για χρόνια. Ο **puntix **απλά βρήκε αυτό που ήθελε να βρει: το bravo = ιταλικό = τενεκεδένιο.
Η ιστορία είναι σκανδαλώδης και καθαρός εκβιασμός και η FGH προφανώς αναγκάστηκε να τους χώσει κανά μπικικίνι παραπάνω και να τους βουλώσει το στόμα. Αφού (απίστευτο και όμως αληθινό) στο ρεπορτάζ στο περιοδικό η φωτογραφία των φρένων δεν ήταν από bravo αλλά από corolla παλιό!Με ψάξιμο ενός λεπτού στο google βρήκα αυτό: http://kitrinos-typos.blogspot.com/2007 ... vo-14.html. Κοιτάξτε τα σχόλια, τα λένε όλα.
Η ιστορία θυμίζει την κλασσική ηλιθιότητα: ο TSI καίει λάδια, σκάζει, ανατινάζεται, σου μένουν τα πιστόνια στο χέρι.
-
ισως εχουν καποια βαση ολα αυτα ομως ο τυπος που τα γραφει στο τελος καπου λεει** Είμαι λοιπόν πολύ επιφυλακτικός ** οχι σιγουρος οπωτε και 1 στις 100 να ειναι αλληθές το δημοσιευμα εμενα μου αρκει στο να μην αγορασω bravo (να μην πω φιατ) αν και δεν νομιζω οτι λεει ψεματα το περιοδικο ισως η αλληθεια να ειναι καπου στην μεση οπως τις περισσοτερες φορες .
και οσο για τα φρενα του bravo απεναντι στου γκολφ δεν νομιζω οτι σηκωνει συζητηση ποια ειναι καλυτερα , ισως να ειναι πολυ καλα αλλα οχι σαν του γκολφ (προσωπικη μου αποψη ) σαφως εχει καλυτερα φρενα απο καποια αλλα αυτοκινητα οπως ford fiesta κ.α που ακομα και εν ετη 2010 ζουνε στην εποχη της ταμπουρας σε συγκριση με αυτα τα αυτοκινητα σαφως εχει καλυτερα φρενα το bravo αλλα επηδει κυκλοφορουσα με γκολφ 5 ξερω πολυ καλα τι φρενα εχει το αμαξι . τελωσπαντων ελπιζω να μην παρει παλι φωτια το θεμα.
Εγω προσωπικα διαλεξα γκολφ γιατι μου αρεσει και νιωθω ανετα και ασφαλης μεσα σε αυτο το αμαξι , και καθησα και ζυγισα τιμη - ανεση -ασφαλεια - ποιοτητα - αξιοπιστια , **ανεξαρτητη πισω αναρτηση **και οχι ημιάκαμπτο άξονα ,ειμαι στον ομιλο του group vag οτι και να σημαινει αυτο support κτλ ειμαι πολυ ευχαριστημενως απο τις αντιπρωσοπιες στην πολη μου δεν ξερω τι γινεται στην καρεντα και παζαροπουλο εγω ειμαι 100% ευχαριστημενως απο ολες τις πλευρες, οπωτε καθεσε μετρας τα λεφτα σου κανεις τα κουμαντα σου ναι ειναι σαφως ποιο ακριβο αμαξι στην κατηγορια του αλλα και εδω οπως και στο 99% των περιπτωσεων οτι πληρωνεις παιρνεις . -
Ο χρήστης puntix έγραψε:
αν και δεν νομιζω οτι λεει ψεματα το περιοδικο -
αν και δεν νομιζω οτι λεει ψεματα το περιοδικο ισως η αλληθεια να ειναι καπου στην μεση οπως τις περισσοτερες φορες .
καλυτερα να γραφεις ολη την προταση και οχι οτι δε βολευει .
VW Golf VΙ