-
Πριν λίγο καιρό κάποιος 'κύριος' παραβίασε STOP και χτύπησε ένα φίλο με Ραλλύ. Ζημιές: φτερό-καπώ-προφυλακτήρας-ψυγείο και κάτι άλλα ψιλά. Άθικτα: σασί-κινητήρας-ψαλίδια, τα κυριότερα. Σύμπτωση: ο δράστης είχε την ίδια ασφαλιστική με το θύμα. Λέει λοιπόν η εταιρεία στον φίλο 'Άκου να δεις, το ραλλάκι σου (το οποίο παρεπιπτόντως είναι χαρτί...) κοστολογείται μεταχειρισμένο 6000 Ε, η ζημιά κοστολογείται στα 4500 Ε, οπότε πάρε 4500 στο χέρι, άσε μας το αμάξι και είναι όλα ΟΚ. Το παιδί το έψαξε στο θέμα και μετά απο κυνήγι με ασφαλιστικές, δικηγόρους κτλ και μετά από πίεση στον ασφαλιστή του (σημειωτέον είναι το 5ο αυτοκίνητο που έχει ασφαλίσει στον εν λόγω κύριο και στη συγκεκριμένη εταιρεία), του αποκαλύπτει το παραμύθι...
Οι ασφαλιστικές λοιπόν, όταν πρόκειται για κοστολόγηση των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων το πρώτο που κάνουν είναι να ανοίξουν και να συμβουλευτούν γερμανοτραφέν εβδομαδιαίο περιοδικό με αγγελίες μεταχειρισμένων και να δουν τους πίνακες που αυτό έχει φτιάξει για το κάθε μοντέλο ξεχωριστά. Έλα μου όμως που αυτοί οι πίνακες 'όλως τυχαίως' έχουν πολύ χαμηλές τιμές, καθόλου αντιπροσωπευτικές με αυτές που επικρατούν στην αγορά, όπου καλώς ή κακώς κάποια αυτοκίνητα κοστολογούνται πολύ παραπάνω... Και 'όλως τυχαίως' αυτοί οι πίνακες έχουν συνταχτεί σε συνεργασία με τις ασφαλιστικές εταιρείες, Γιαννης κερνά και Γιάννης πίνει δηλαδή....
Αποτέλεσμα? Παίρνουν τα τρακαρισμένα αυτοκίνητα οι εταιρείες έναντι ευτελούς ποσού, αφού τα χαρακτηρίσουν μη επισκευάσιμα, τα φτιάχνουν, τα βάφουν, τα κάνουν 'λουκούμι' και τα μοσχοπουλάν σε πολύ υψηλές τιμές... Εννοείται ότι αυτό είναι κάργα παράνομο...
Δεν ξέρω αν έχει αναφερθεί παλιότερα κάποιος σε αυτό το ζήτημα, δεν βρήκα κάποιο αντίστοιχο thread, οπότε παραθέτω το γεγονός εδώ προς γνώση όλων...
ΥΓ: Τελικά ο φίλος πήρε τα λεφτά του (όχι θα τους άφηνε), αλλά ούτε μπορώ να φανταστώ πόσοι αδαείς την έχουν πατήσει έτσι...
-
Πριν λίγο καιρό κάποιος 'κύριος' παραβίασε STOP και χτύπησε ένα φίλο με Ραλλύ. Ζημιές: φτερό-καπώ-προφυλακτήρας-ψυγείο και κάτι άλλα ψιλά. Άθικτα: σασί-κινητήρας-ψαλίδια, τα κυριότερα. Σύμπτωση: ο δράστης είχε την ίδια ασφαλιστική με το θύμα. Λέει λοιπόν η εταιρεία στον φίλο 'Άκου να δεις, το ραλλάκι σου (το οποίο παρεπιπτόντως είναι χαρτί...) κοστολογείται μεταχειρισμένο 6000 Ε, η ζημιά κοστολογείται στα 4500 Ε, οπότε πάρε 4500 στο χέρι, άσε μας το αμάξι και είναι όλα ΟΚ. Το παιδί το έψαξε στο θέμα και μετά απο κυνήγι με ασφαλιστικές, δικηγόρους κτλ και μετά από πίεση στον ασφαλιστή του (σημειωτέον είναι το 5ο αυτοκίνητο που έχει ασφαλίσει στον εν λόγω κύριο και στη συγκεκριμένη εταιρεία), του αποκαλύπτει το παραμύθι...
Οι ασφαλιστικές λοιπόν, όταν πρόκειται για κοστολόγηση των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων το πρώτο που κάνουν είναι να ανοίξουν και να συμβουλευτούν γερμανοτραφέν εβδομαδιαίο περιοδικό με αγγελίες μεταχειρισμένων και να δουν τους πίνακες που αυτό έχει φτιάξει για το κάθε μοντέλο ξεχωριστά. Έλα μου όμως που αυτοί οι πίνακες 'όλως τυχαίως' έχουν πολύ χαμηλές τιμές, καθόλου αντιπροσωπευτικές με αυτές που επικρατούν στην αγορά, όπου καλώς ή κακώς κάποια αυτοκίνητα κοστολογούνται πολύ παραπάνω... Και 'όλως τυχαίως' αυτοί οι πίνακες έχουν συνταχτεί σε συνεργασία με τις ασφαλιστικές εταιρείες, Γιαννης κερνά και Γιάννης πίνει δηλαδή....
Αποτέλεσμα? Παίρνουν τα τρακαρισμένα αυτοκίνητα οι εταιρείες έναντι ευτελούς ποσού, αφού τα χαρακτηρίσουν μη επισκευάσιμα, τα φτιάχνουν, τα βάφουν, τα κάνουν 'λουκούμι' και τα μοσχοπουλάν σε πολύ υψηλές τιμές... Εννοείται ότι αυτό είναι κάργα παράνομο...
Δεν ξέρω αν έχει αναφερθεί παλιότερα κάποιος σε αυτό το ζήτημα, δεν βρήκα κάποιο αντίστοιχο thread, οπότε παραθέτω το γεγονός εδώ προς γνώση όλων...
ΥΓ: Τελικά ο φίλος πήρε τα λεφτά του (όχι θα τους άφηνε), αλλά ούτε μπορώ να φανταστώ πόσοι αδαείς την έχουν πατήσει έτσι...
-
Πριν λίγο καιρό κάποιος 'κύριος' παραβίασε STOP και χτύπησε ένα φίλο με Ραλλύ. Ζημιές: φτερό-καπώ-προφυλακτήρας-ψυγείο και κάτι άλλα ψιλά. Άθικτα: σασί-κινητήρας-ψαλίδια, τα κυριότερα. Σύμπτωση: ο δράστης είχε την ίδια ασφαλιστική με το θύμα. Λέει λοιπόν η εταιρεία στον φίλο 'Άκου να δεις, το ραλλάκι σου (το οποίο παρεπιπτόντως είναι χαρτί...) κοστολογείται μεταχειρισμένο 6000 Ε, η ζημιά κοστολογείται στα 4500 Ε, οπότε πάρε 4500 στο χέρι, άσε μας το αμάξι και είναι όλα ΟΚ. Το παιδί το έψαξε στο θέμα και μετά απο κυνήγι με ασφαλιστικές, δικηγόρους κτλ και μετά από πίεση στον ασφαλιστή του (σημειωτέον είναι το 5ο αυτοκίνητο που έχει ασφαλίσει στον εν λόγω κύριο και στη συγκεκριμένη εταιρεία), του αποκαλύπτει το παραμύθι...
Οι ασφαλιστικές λοιπόν, όταν πρόκειται για κοστολόγηση των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων το πρώτο που κάνουν είναι να ανοίξουν και να συμβουλευτούν γερμανοτραφέν εβδομαδιαίο περιοδικό με αγγελίες μεταχειρισμένων και να δουν τους πίνακες που αυτό έχει φτιάξει για το κάθε μοντέλο ξεχωριστά. Έλα μου όμως που αυτοί οι πίνακες 'όλως τυχαίως' έχουν πολύ χαμηλές τιμές, καθόλου αντιπροσωπευτικές με αυτές που επικρατούν στην αγορά, όπου καλώς ή κακώς κάποια αυτοκίνητα κοστολογούνται πολύ παραπάνω... Και 'όλως τυχαίως' αυτοί οι πίνακες έχουν συνταχτεί σε συνεργασία με τις ασφαλιστικές εταιρείες, Γιαννης κερνά και Γιάννης πίνει δηλαδή....
Αποτέλεσμα? Παίρνουν τα τρακαρισμένα αυτοκίνητα οι εταιρείες έναντι ευτελούς ποσού, αφού τα χαρακτηρίσουν μη επισκευάσιμα, τα φτιάχνουν, τα βάφουν, τα κάνουν 'λουκούμι' και τα μοσχοπουλάν σε πολύ υψηλές τιμές... Εννοείται ότι αυτό είναι κάργα παράνομο...
Δεν ξέρω αν έχει αναφερθεί παλιότερα κάποιος σε αυτό το ζήτημα, δεν βρήκα κάποιο αντίστοιχο thread, οπότε παραθέτω το γεγονός εδώ προς γνώση όλων...
ΥΓ: Τελικά ο φίλος πήρε τα λεφτά του (όχι θα τους άφηνε), αλλά ούτε μπορώ να φανταστώ πόσοι αδαείς την έχουν πατήσει έτσι...
-
Δεν ξερω σε πιο περιοδικο αναφερεσαι.Παντως οσον αφορα το autotriti οποτε εχω πουλησει μεταχειρισμένο αυτοκινητο δεν εχω πιάσει ουτε καν την χαμηλότερη τιμή απο τις δύο που αναφέρει,ή μαλλον μια φορά την έπιασα αλλα με πολυ εμπορικό μοντέλο.
Τωρα,επειδη οι πινακες αυτοι ειναι προϊόντα υπολογιστικου προγράμματος,ειναι πιθανον να υπαρχουν σε μεμονωμένα μοντέλα αποκλίσεις,και καποιος έξυπνος που τις ξερει να τις εκμεταλλευτει.
Παντως εχω πολλες αμφιβολίες για το κατα ποσον μπορείς να παρεις τρακαρισμένο μεταχειρισμένο και μετά να το 'χρυσοπουλήσεις'.
-
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Δεν ξερω σε πιο περιοδικο αναφερεσαι.Παντως οσον αφορα το autotriti οποτε εχω πουλησει μεταχειρισμένο αυτοκινητο δεν εχω πιάσει ουτε καν την χαμηλότερη τιμή απο τις δύο που αναφέρει,ή μαλλον μια φορά την έπιασα αλλα με πολυ εμπορικό μοντέλο.Τωρα,επειδη οι πινακες αυτοι ειναι προϊόντα υπολογιστικου προγράμματος,ειναι πιθανον να υπαρχουν σε μεμονωμένα μοντέλα αποκλίσεις,και καποιος έξυπνος που τις ξερει να τις εκμεταλλευτει.
Παντως εχω πολλες αμφιβολίες για το κατα ποσον μπορείς να παρεις τρακαρισμένο μεταχειρισμένο και μετά να το 'χρυσοπουλήσεις'.
Μην ορκίζεσαι ότι οι πίνακες αυτοί είναι προϊόντα υπολογιστικου προγράμματος... Ποιο πρόγραμμα μπορεί, για παράδειγμα, να υπολογίσει το πόσο κρατάει την αξία του ένα σάξο ή ραλλύ, όταν ξέρουμε ότι η ζήτηση γι' αυτά είναι πολύ μεγάλη? Ποιος πουλάει 16v ραλλύ μόνο 6000 Ε? Φτιαχτά είναι όλα αυτά φίλε μου και αρκετά χαμηλότερα από την πραγματικότητα...
Όσο για το αν μπορείς να μοσχοπουλήσεις επισκευασμένο αυτοκίνητο, μην ξεχνάς ότι δεν είναι όλοι χρήστες αυτού του φόρουμ, ούτε έχουν όλοι τις απαραίτητες γνώσεις ώστε να ψάξουν αρκετά πριν αγοράσουν...
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Μην ορκίζεσαι ότι οι πίνακες αυτοί είναι προϊόντα υπολογιστικου προγράμματος... Ποιο πρόγραμμα μπορεί, για παράδειγμα, να υπολογίσει το πόσο κρατάει την αξία του ένα σάξο ή ραλλύ, όταν ξέρουμε ότι η ζήτηση γι' αυτά είναι πολύ μεγάλη? Ποιος πουλάει 16v ραλλύ μόνο 6000 Ε? Φτιαχτά είναι όλα αυτά φίλε μου και αρκετά χαμηλότερα από την πραγματικότητα...
Όσο για το αν μπορείς να μοσχοπουλήσεις επισκευασμένο αυτοκίνητο, μην ξεχνάς ότι δεν είναι όλοι χρήστες αυτού του φόρουμ, ούτε έχουν όλοι τις απαραίτητες γνώσεις ώστε να ψάξουν αρκετά πριν αγοράσουν...
Δεν ορκίζομαι ετσι μου εχει πει ασφαλιστής παντως.Το αν καποιοι μπορουν να επηρρεάζουν τις παραμετρους του,ειναι αλλη ιστορία.
Το πρόγραμμα οπως ειπα και παραπανω,σιγουρα δεν θα ειναι τελειο και σιγουρα σε καποιες περιπτωσεις οπως rallye,συλλεκτικο,σπάνιο κτλ δεν θα εχει τα εφόδια να κανει σωστο calculation.
Τελος,δεν νομιζω οτι ειναι εξυπνο να ξεκινας να αγοραζεις τρακαρισμενα 5ετίας, με το σκεπτικο οτι σιγουρα θα βρεις κορόιδο.3-5 χιλιαρικα να το φτιάξεις, 45000 ο αγοραστής,ε ποσο θα το πουλήσεις;15.000;Αποκλείεται.
Μπορει ομως να κανω λαθος,δεν ξερω επακριβως τα νούμερα.Εμμενω σε αυτο που ειπα και πριν :
Επειδη οι πινακες αυτοι ειναι προϊόντα υπολογιστικου προγράμματος,ειναι πιθανον να υπαρχουν σε μεμονωμένα μοντέλα αποκλίσεις,και καποιος έξυπνος που τις ξερει να τις εκμεταλλευτει. Αυτο ομως διαφερει πολυ απο το να μιλαμε για γιαφκα.
-
Εεεεε... για να το φτιάξει η ασφαλιστική δεν θα της κοστίσει 4000... Ούτε τα μισά δεν θα της κοστίσει... Οπότε 4000 + 2000 = 6000. Αν το πουλήσει 8000-8500 μια χαρά είναι... Και μιλάμε για ένα σχετικά φτηνό αυτοκίνητο... Σε πιο ακριβά το κέρδος είναι μεγαλύτερο...
Πάντως μην περιμένεις ο ασφαλιστής σου να τα παραδεχτεί όλα αυτά...
-
Όπως και να 'χει (αν κι ούτ' εγω πιστεύω πως πρόκειται για γιαφκα) ουδείς είναι υποχρεωμένος ν' αποδεχτεί τον διακανονισμό της εταιρείας. Αν δε συμφωνήσετε, υπάρχουν και τα δικαστήρια, που πιστέψτε με, όταν είναι ξεκάθαρη η υπαιτιότητα συμφέρουν τον παθόντα και όχι την ασφαλιστική
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Οι ασφαλιστικές λοιπόν, όταν πρόκειται για κοστολόγηση των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων το πρώτο που κάνουν είναι να ανοίξουν και να συμβουλευτούν γερμανοτραφέν εβδομαδιαίο περιοδικό με αγγελίες μεταχειρισμένων και να δουν τους πίνακες που αυτό έχει φτιάξει για το κάθε μοντέλο ξεχωριστά. Έλα μου όμως που αυτοί οι πίνακες 'όλως τυχαίως' έχουν πολύ χαμηλές τιμές, καθόλου αντιπροσωπευτικές με αυτές που επικρατούν στην αγορά, όπου καλώς ή κακώς κάποια αυτοκίνητα κοστολογούνται πολύ παραπάνω...Χμ... πριν απο καποιους μηνες, ειχα ξεκινησει θεμα Εκτιμησεις τιμων μεταχειρισμενων απο περιοδικα υποστηριζοντας ακριβως το αντιθετο, οτι δηλαδη οι τιμες που δινουν ειναι υψηλοτερες απο τις τιμες της αγορας! Μιλαω παντα για τις τιμες που τελικα πωλουνται τα αυτοκινητα και οχι τις τιμες δημοσιευσης οπου μερικοι σκεφτονται οτι θα βαλω ενα +15% και αν βρεθει κοροιδο βρεθηκε αλλιως θα κατεβω στα λεφτα που πραγματικα αξιζει.
Μαλλον επειδη το κοιταζα ως αγοραστης ενω εσυ ως πωλητης εχουμε διαφορετικη αποψη...
-
επειδη εχω ασχοληθει με αυτα τα θεματα και τυχαινει να γνωριζω καποια πραγματα παραπανω σας διαβεβαιωνω οτι κατα 99% οι ασφαλιστικες σε τετοιες περιπτωσεις δεν εχουν παρει πρεφα τι εχει γινει...
τη δουλεια τη κανουν οι πραγματογνωμονες που ειναι απιστευτα λαμογια!λυση - αν παρετε χαμπαρι οτι παιζει κατι τετοιο πατε εκει και ψαχνετε καποιον προισταμενο του. καθε ασφαλιστικη εχει 1-2 για να ελεγχουν - κραταν τα γκεμια στα λαμογια...και του τα αμολατε.σιγουρα αυτος θα τον καλυψει εκεινη τη στιγμη αλλα το μηνυμα θα το παρει και πιθανον μετα να αλλαξει και η σταση του λαμογιου κατα περιεργο τροπο
-
πολυ ενδιαφεροντα ολα οσα γραφτηκαν παραπανω.
-
Να συμπληρώσω, και κάπου ίσως και να διορθώσω ορισμένα από αυτά που γράφτηκαν παραπάνω:
Η ασφαλιστική που πρόσφερε 4500
Ασφαλιστικές και περιοδικό αυτοκινήτου...