-
Ο τρισευτυχής κάτοχος του ολοκαίνουριου Impreza STi καταφτάνει στο βουλκανιζατέρ. Μπορεί να έχει το αυτοκίνητό του μόλις 2 βδομάδες αλλά έχει κατασταλάξει: οι 17άρες χρυσές ζάντες του εργοστασίου δε συγκρίνονται με τις 18άρες της Prodrive. Τι κι αν κοστίζουν κοντά στα 2500 ευρώ μαζί με τα ολοκαίνουρια ελαστικά; Το πολύ-πολύ να ξεφορτωθεί κάνα 500άρικο τις παλιές με τα ελάχιστα χρησιμοποιημένα λάστιχα και να περιορίσει τη χασούρα. Τώρα όμως, τίποτα δε θα είναι όπως πριν. Όλοι (στην καφετέρια και τη γειτονιά) θα θαμπωθούν από την κίνηση ματ, όλοι θα κατανοήσουν ότι η πρόσφυση ήταν εξαιρετικά περιορισμένη με την προηγούμενη διάσταση και το δράμα του δεν μπορούσε να συνεχιστεί για πολύ ακόμα. 2 βδομάδες ήταν αρκετές.
Το παράδειγμα είναι ενδεικτικό της νοοτροπίας που μας πιάνει πολλές φορές. Φορτώστε το αμάξι με έξτρα, προσθέστε κι άλλους ίππους στο μοτέρ, ζήτω η φουλ ρυθμιζόμενη ανάρτηση, ακόμα και αν στο άκουσμα της λέξης «πίστας», μας έρχεται στο μυαλό μόνο το γνωστό περιοδικό (και με 2 CD δώρο παρακαλώ).
Γιατί αν έχεις STi πρέπει να δώσεις 2000 για ζαντολάστιχα ή 3000 για να κάνεις τα 265 άλογα 300; Γιατί πρέπει να ξοδεύουμε τα χρήματά μας με τέτοιο τρόπο και μετά να αναθεματίζουμε για την τιμή της βενζίνης και να βγάζουμε το αυτοκίνητό μας το πολύ μέχρι την καφετέρια;
Πόσο κοστίζει σε 2 φίλους να πάνε στο Nurburgring για 3 μέρες με μια νοικιάρικη 360 Challenge Stradale και να γράψει ο καθένας περί τους 35-40 γύρους; Περί τα 2000 το άτομο αν πιστέψουμε το Drive. Πόσο σε άλλους 2 να πάνε ένα όμορφο οδοιπορικό στην Ευρώπη και να πέρασουν για προσκύνημα από τη θρυλική πίστα, όπου θα χαρούν το αυτοκίνητό τους; Πότε επιτέλους θα μαζευτούμε μια παρέα από δω μέσα να μοιραστούμε αυτοκίνητα και έξοδα και να πάμε στις 24 Ώρες του Le Mans; Πώς γίνεται στις (εξαιρετικά λίγες) μέρες που είναι ανοιχτά τα Μέγαρα για ιδιώτες να είναι μόνο 5-10 αυτοκίνητα, τη στιγμή που είναι η μοναδική πίστα δίπλα σε μια πόλη των 5 εκατομμυρίων;
Αφήστε λοιπόν τα μπιχλιμπίδια, τα χαμηλώματα και τα ζαντικά και βγείτε εκεί έξω να χαρείτε τα αυτοκίνητά σας. Προτιμώ το δικό μου με 146 ίππους που θα τους χαίρομαι και θα τους αξιοποιώ παρά με 240, που θα τους χρησιμοποιώ πολύ λιγότερο.
ΥΓ. Όλα τα παραπάνω δεν ισχύουν για κάποιον που έχει πολύ, μα πολύ βαθιά τσέπη. Αλλά αυτός δύσκολα θα έχει χρόνο, οπότε... -
Ο τρισευτυχής κάτοχος του ολοκαίνουριου Impreza STi καταφτάνει στο βουλκανιζατέρ. Μπορεί να έχει το αυτοκίνητό του μόλις 2 βδομάδες αλλά έχει κατασταλάξει: οι 17άρες χρυσές ζάντες του εργοστασίου δε συγκρίνονται με τις 18άρες της Prodrive. Τι κι αν κοστίζουν κοντά στα 2500 ευρώ μαζί με τα ολοκαίνουρια ελαστικά; Το πολύ-πολύ να ξεφορτωθεί κάνα 500άρικο τις παλιές με τα ελάχιστα χρησιμοποιημένα λάστιχα και να περιορίσει τη χασούρα. Τώρα όμως, τίποτα δε θα είναι όπως πριν. Όλοι (στην καφετέρια και τη γειτονιά) θα θαμπωθούν από την κίνηση ματ, όλοι θα κατανοήσουν ότι η πρόσφυση ήταν εξαιρετικά περιορισμένη με την προηγούμενη διάσταση και το δράμα του δεν μπορούσε να συνεχιστεί για πολύ ακόμα. 2 βδομάδες ήταν αρκετές.
Το παράδειγμα είναι ενδεικτικό της νοοτροπίας που μας πιάνει πολλές φορές. Φορτώστε το αμάξι με έξτρα, προσθέστε κι άλλους ίππους στο μοτέρ, ζήτω η φουλ ρυθμιζόμενη ανάρτηση, ακόμα και αν στο άκουσμα της λέξης «πίστας», μας έρχεται στο μυαλό μόνο το γνωστό περιοδικό (και με 2 CD δώρο παρακαλώ).
Γιατί αν έχεις STi πρέπει να δώσεις 2000 για ζαντολάστιχα ή 3000 για να κάνεις τα 265 άλογα 300; Γιατί πρέπει να ξοδεύουμε τα χρήματά μας με τέτοιο τρόπο και μετά να αναθεματίζουμε για την τιμή της βενζίνης και να βγάζουμε το αυτοκίνητό μας το πολύ μέχρι την καφετέρια;
Πόσο κοστίζει σε 2 φίλους να πάνε στο Nurburgring για 3 μέρες με μια νοικιάρικη 360 Challenge Stradale και να γράψει ο καθένας περί τους 35-40 γύρους; Περί τα 2000 το άτομο αν πιστέψουμε το Drive. Πόσο σε άλλους 2 να πάνε ένα όμορφο οδοιπορικό στην Ευρώπη και να πέρασουν για προσκύνημα από τη θρυλική πίστα, όπου θα χαρούν το αυτοκίνητό τους; Πότε επιτέλους θα μαζευτούμε μια παρέα από δω μέσα να μοιραστούμε αυτοκίνητα και έξοδα και να πάμε στις 24 Ώρες του Le Mans; Πώς γίνεται στις (εξαιρετικά λίγες) μέρες που είναι ανοιχτά τα Μέγαρα για ιδιώτες να είναι μόνο 5-10 αυτοκίνητα, τη στιγμή που είναι η μοναδική πίστα δίπλα σε μια πόλη των 5 εκατομμυρίων;
Αφήστε λοιπόν τα μπιχλιμπίδια, τα χαμηλώματα και τα ζαντικά και βγείτε εκεί έξω να χαρείτε τα αυτοκίνητά σας. Προτιμώ το δικό μου με 146 ίππους που θα τους χαίρομαι και θα τους αξιοποιώ παρά με 240, που θα τους χρησιμοποιώ πολύ λιγότερο.
ΥΓ. Όλα τα παραπάνω δεν ισχύουν για κάποιον που έχει πολύ, μα πολύ βαθιά τσέπη. Αλλά αυτός δύσκολα θα έχει χρόνο, οπότε... -
Ο τρισευτυχής κάτοχος του ολοκαίνουριου Impreza STi καταφτάνει στο βουλκανιζατέρ. Μπορεί να έχει το αυτοκίνητό του μόλις 2 βδομάδες αλλά έχει κατασταλάξει: οι 17άρες χρυσές ζάντες του εργοστασίου δε συγκρίνονται με τις 18άρες της Prodrive. Τι κι αν κοστίζουν κοντά στα 2500 ευρώ μαζί με τα ολοκαίνουρια ελαστικά; Το πολύ-πολύ να ξεφορτωθεί κάνα 500άρικο τις παλιές με τα ελάχιστα χρησιμοποιημένα λάστιχα και να περιορίσει τη χασούρα. Τώρα όμως, τίποτα δε θα είναι όπως πριν. Όλοι (στην καφετέρια και τη γειτονιά) θα θαμπωθούν από την κίνηση ματ, όλοι θα κατανοήσουν ότι η πρόσφυση ήταν εξαιρετικά περιορισμένη με την προηγούμενη διάσταση και το δράμα του δεν μπορούσε να συνεχιστεί για πολύ ακόμα. 2 βδομάδες ήταν αρκετές.
Το παράδειγμα είναι ενδεικτικό της νοοτροπίας που μας πιάνει πολλές φορές. Φορτώστε το αμάξι με έξτρα, προσθέστε κι άλλους ίππους στο μοτέρ, ζήτω η φουλ ρυθμιζόμενη ανάρτηση, ακόμα και αν στο άκουσμα της λέξης «πίστας», μας έρχεται στο μυαλό μόνο το γνωστό περιοδικό (και με 2 CD δώρο παρακαλώ).
Γιατί αν έχεις STi πρέπει να δώσεις 2000 για ζαντολάστιχα ή 3000 για να κάνεις τα 265 άλογα 300; Γιατί πρέπει να ξοδεύουμε τα χρήματά μας με τέτοιο τρόπο και μετά να αναθεματίζουμε για την τιμή της βενζίνης και να βγάζουμε το αυτοκίνητό μας το πολύ μέχρι την καφετέρια;
Πόσο κοστίζει σε 2 φίλους να πάνε στο Nurburgring για 3 μέρες με μια νοικιάρικη 360 Challenge Stradale και να γράψει ο καθένας περί τους 35-40 γύρους; Περί τα 2000 το άτομο αν πιστέψουμε το Drive. Πόσο σε άλλους 2 να πάνε ένα όμορφο οδοιπορικό στην Ευρώπη και να πέρασουν για προσκύνημα από τη θρυλική πίστα, όπου θα χαρούν το αυτοκίνητό τους; Πότε επιτέλους θα μαζευτούμε μια παρέα από δω μέσα να μοιραστούμε αυτοκίνητα και έξοδα και να πάμε στις 24 Ώρες του Le Mans; Πώς γίνεται στις (εξαιρετικά λίγες) μέρες που είναι ανοιχτά τα Μέγαρα για ιδιώτες να είναι μόνο 5-10 αυτοκίνητα, τη στιγμή που είναι η μοναδική πίστα δίπλα σε μια πόλη των 5 εκατομμυρίων;
Αφήστε λοιπόν τα μπιχλιμπίδια, τα χαμηλώματα και τα ζαντικά και βγείτε εκεί έξω να χαρείτε τα αυτοκίνητά σας. Προτιμώ το δικό μου με 146 ίππους που θα τους χαίρομαι και θα τους αξιοποιώ παρά με 240, που θα τους χρησιμοποιώ πολύ λιγότερο.
ΥΓ. Όλα τα παραπάνω δεν ισχύουν για κάποιον που έχει πολύ, μα πολύ βαθιά τσέπη. Αλλά αυτός δύσκολα θα έχει χρόνο, οπότε... -
Wraia ta eipes Dimitri.
Alla eides posoi pane pistes, H posoi xaironte pragmatika ta motoria tous
Ta autokinita einai gia tin mouri gia tous pio pollous.Mias kai eipes Le Mans...an thes anebeneis kai pame tou xronou parea...
Emeis kamia 200 Lotus, na synodeuoun TVR, Ferrari, Lambo, Caterham etc...Ah kai oi 'dikoi mou' to syndiazoun mazi me Spa, kai Ring
Den pisteuo na protimas na baleis 18ares sto MX5
-
Ο χρήστης lotusnick έγραψε:
Wraia ta eipes Dimitri.Alla eides posoi pane pistes, H posoi xaironte pragmatika ta motoria tous
Ta autokinita einai gia tin mouri gia tous pio pollous.Mias kai eipes Le Mans...an thes anebeneis kai pame tou xronou parea...
Emeis kamia 200 Lotus, na synodeuoun TVR, Ferrari, Lambo, Caterham etc...Ah kai oi 'dikoi mou' to syndiazoun mazi me Spa, kai Ring
Den pisteuo na protimas na baleis 18ares sto MX5
και εγώ θέλω!
-
Hello Dimitri...
Emeis tha ta poume kai apo konta.
Mipos na kanonisame kana omadiko taxidaki gia LeMan-Spa-Ring?
Exoume 9 mines mprosta mas...
-
Ο χρήστης lotusnick έγραψε:
Hello Dimitri...Emeis tha ta poume kai apo konta.
Mipos na kanonisame kana omadiko taxidaki gia LeMan-Spa-Ring?
Exoume 9 mines mprosta mas...
σιγουρα και από κοντά...
πάντως αν υπάρξει ενδιαφέρον και από άλλα μέλη θα πρέπει να το κανονίσουμε εγκαιρα...
-
Minimum 3 mines prin
-
Δεν περιμένετε κι εμένα να πάρω κι εγώ αμάξι;;;
Δημήτρη, ωραία τα λες και συμφωνώ 100% μαζί σου, όμως δε μου κάνουν εντύπωση οι περιπτώσεις που ανέφερες. Καθένας προσεγγίζει την αυτοκίνηση βάσει του πώς την αντιλαμβάνεται και βάσει του τι ζητά. Άλλοι ζητάνε τη 'ζάντα', όχι απαραίτητα για μούρη, απλώς γιατί πραγματικά ένα όμορφο αυτοκίνητο τους ικανοποιεί.
Σχετικά με το να κάνουμε κάτι το ερχόμενο καλοκαίρι στο στυλ που πρότεινες, εγώ είμαι μέσα!!
Υ.Γ.
35 γύροι στο ring με Ferrari θα σου πάει σχεδόν όσο κοστίζει το ίδιο το ΜΧ-5 σου -
2 χιλιάρικα το κοστολογείς το ΜΧ μου βρε παλιοχαρακτήρα; Μήπως να στο χαρίσω καλύτερα;
Λοιπόν, οπωσδήποτε πρέπει να κανονιστεί κάτι για φέτος. Αν μπορούμε να πάμε σε όλα όσα αναφέρει ο Νίκος, τότε ακόμα καλύτερα. Το θέμα είναι να γίνει μια εκτίμηση για το κόστος, να ξέρουμε πού βαδίζουμε. Είναι δύσκολοι οι καιροί, ακόμα και αν δεν είσαι πρίγκηπας...
ΥΓ. Νικολή, δεν μπορώ να μπω στο internet από το σπίτι, παρά μόνο από το σχολείο. Μη νομίζεις ότι σε ξέχασα... -
No worries mate.
Costos mporo na sou bgalo.
Kai sto http://www.lotus-on-track.com (pou kanoume ta TD)dexomaste anthropous pou agapane to autokinito me myalo, aneksartitos autokinitou. (enas eixe MX5...twra pire S1 lisa I think)
-
Για βγάλε, για βγάλε
-
Ο χρήστης lotusnick έγραψε:
Hello Dimitri...Emeis tha ta poume kai apo konta.
Mipos na kanonisame kana omadiko taxidaki gia LeMan-Spa-Ring?
Exoume 9 mines mprosta mas...
ΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ περιμεντε και μας...........
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Ο τρισευτυχής κάτοχος του ολοκαίνουριου Impreza STi καταφτάνει στο βουλκανιζατέρ. Μπορεί να έχει το αυτοκίνητό του μόλις 2 βδομάδες αλλά έχει κατασταλάξει: οι 17άρες χρυσές ζάντες του εργοστασίου δε συγκρίνονται με τις 18άρες της Prodrive. Τι κι αν κοστίζουν κοντά στα 2500 ευρώ μαζί με τα ολοκαίνουρια ελαστικά; Το πολύ-πολύ να ξεφορτωθεί κάνα 500άρικο τις παλιές με τα ελάχιστα χρησιμοποιημένα λάστιχα και να περιορίσει τη χασούρα. Τώρα όμως, τίποτα δε θα είναι όπως πριν. Όλοι (στην καφετέρια και τη γειτονιά) θα θαμπωθούν από την κίνηση ματ, όλοι θα κατανοήσουν ότι η πρόσφυση ήταν εξαιρετικά περιορισμένη με την προηγούμενη διάσταση και το δράμα του δεν μπορούσε να συνεχιστεί για πολύ ακόμα. 2 βδομάδες ήταν αρκετές.
Το παράδειγμα είναι ενδεικτικό της νοοτροπίας που μας πιάνει πολλές φορές. Φορτώστε το αμάξι με έξτρα, προσθέστε κι άλλους ίππους στο μοτέρ, ζήτω η φουλ ρυθμιζόμενη ανάρτηση, ακόμα και αν στο άκουσμα της λέξης «πίστας», μας έρχεται στο μυαλό μόνο το γνωστό περιοδικό (και με 2 CD δώρο παρακαλώ).
Γιατί αν έχεις STi πρέπει να δώσεις 2000 για ζαντολάστιχα ή 3000 για να κάνεις τα 265 άλογα 300; Γιατί πρέπει να ξοδεύουμε τα χρήματά μας με τέτοιο τρόπο και μετά να αναθεματίζουμε για την τιμή της βενζίνης και να βγάζουμε το αυτοκίνητό μας το πολύ μέχρι την καφετέρια;
Πόσο κοστίζει σε 2 φίλους να πάνε στο Nurburgring για 3 μέρες με μια νοικιάρικη 360 Challenge Stradale και να γράψει ο καθένας περί τους 35-40 γύρους; Περί τα 2000 το άτομο αν πιστέψουμε το Drive. Πόσο σε άλλους 2 να πάνε ένα όμορφο οδοιπορικό στην Ευρώπη και να πέρασουν για προσκύνημα από τη θρυλική πίστα, όπου θα χαρούν το αυτοκίνητό τους; Πότε επιτέλους θα μαζευτούμε μια παρέα από δω μέσα να μοιραστούμε αυτοκίνητα και έξοδα και να πάμε στις 24 Ώρες του Le Mans; Πώς γίνεται στις (εξαιρετικά λίγες) μέρες που είναι ανοιχτά τα Μέγαρα για ιδιώτες να είναι μόνο 5-10 αυτοκίνητα, τη στιγμή που είναι η μοναδική πίστα δίπλα σε μια πόλη των 5 εκατομμυρίων;
Αφήστε λοιπόν τα μπιχλιμπίδια, τα χαμηλώματα και τα ζαντικά και βγείτε εκεί έξω να χαρείτε τα αυτοκίνητά σας. Προτιμώ το δικό μου με 146 ίππους που θα τους χαίρομαι και θα τους αξιοποιώ παρά με 240, που θα τους χρησιμοποιώ πολύ λιγότερο.
ΥΓ. Όλα τα παραπάνω δεν ισχύουν για κάποιον που έχει πολύ, μα πολύ βαθιά τσέπη. Αλλά αυτός δύσκολα θα έχει χρόνο, οπότε...ξερω για ποιον λες (εν μερη εχεις δικιο , και μεγαλο δικιο)
-
Ρε συ, φανταστικό είναι το παράδειγμα. Δεν έχω κάποιον συγκεκριμένο στο μυαλό μου. Απλά έχω δεν πολλά STi να φορούν τις συγκεκριμένες (πανέμορφες και πανάκριβες) ζάντες και απλώς να γκαζώνουν και να αφήνουν μπροστά από καφετέριες απλώς για να ακουστεί η σκάστρα .
Ασφαλώς και σας περιμένουμε όλους. Το Le Mans είναι στα τέλη Ιουνίου; Μήπως πέφτει πάνω στο Acropolis; -
Perisi eitan 1 SK prin to Akropolis.
Tha do imerominies to brady kai tha sou po.Popolare....mpite sto Avensis kai anebeite me ta kardasia;)
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
2 χιλιάρικα το κοστολογείς το ΜΧ μου βρε παλιοχαρακτήρα; Μήπως να στο χαρίσω καλύτερα;Ρε συ, τα Ferrariκά τα νοικιάζουν περίπου 2 χιλιάρικα για 300χλμ. Από εκεί και πέρα ανεβαίνει πολύ το μαλλί και 35 γύροι στο ring είναι πάνω από 700χλμ (βάλε και το πήγαινε έλα από εκεί που το νοίκιασες που δε θα είναι δίπλα).
Τη γνώμη μου την ξέρεις, μη σε πρήζω συνεχώς. Αν θες να πας με Ferrari στο ring, be my guest, απλώς εγώ θα ακολουθήσω με ταπεινότερο αυτοκίνητο. Στην ίδια πλευρά είμαστε ούτως ή άλλως. Η Ferrari αποτελεί λεπτομέρεια
Ξοδέστε τα χρήματά σας για να ευχαριστηθείτε το τουτού σας