Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Πιράκια και Μπουζί
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Πιράκια και Μπουζί
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    13
    51
    8528
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      pavleouras last edited by

      Θα ήθελα την γνώμη σας για ένα θέμα. Έχω ένα corolla του 2000 , 1.4 vvt-i. Το αμάξι από καινούριο χτυπάει πιράκια μεταξύ 2500-3000 στροφές. Χτυπάει και με 98αρα ενώ με 100αρα δεν χτυπάει σχεδόν καθόλου. Θα ήθελα να σας περιγράψω κάτι που έχω παρατηρήσει για να μου πείτε αν μπορώ να το αντιμετωπίσω λίγο.
      Όταν το αμάξι είναι κρύο δεν χτυπάει καθόλου πιράκια (λογικό αφού έχει και άλλο μίγμα). Όταν η θερμοκρασία φτάσει έχει που πρέπει να είναι πάλι δεν χτυπάει. Αν το οδηγώ χαλαρά μπορεί να περάσει αρκετή ώρα μέχρι να ακούσω τα πρώτα πιράκια. Αν δεν το οδηγήσω χαλαρά όμως τα πιράκια εμφανίζονται πολύ πιο γρήγορα. Εντωμεταξύ τα πιράκια γίνονται υπερβολικά αν μείνω μποτιλιαρισμένος πολύ ώρα και είμαι συνέχεια στο σταμάτα-ξεκίνα. Τότε γίνεται το σώσε!!! Πιστεύω ότι ίσως να φταίνε τα μπουζί. Μπορεί να μην απάγουν την θερμότητα με αποτέλεσμα να διαστέλλονται, να αλλάζει το διάκενο και να αρχίζει η μουσικούλα! Πιστεύεται ότι αυτό που λέω έχει βάση? Το αμάξι φοράει Densο K16R-U11. Τα 16αρια δεν είναι πολύ θερμά? Έχω σκεφτεί να βάλω ιριδίου. Αν το κάνω να βάλω 16άρια ή ψυχρότερα? Πιστεύετε ότι μπορεί να περιοριστεί το πρόβλημα? Σε απόδοση θα δω καθόλου διαφορά? Ευχαριστώ εκ των προτέρων!!!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        pavleouras last edited by

        Θα ήθελα την γνώμη σας για ένα θέμα. Έχω ένα corolla του 2000 , 1.4 vvt-i. Το αμάξι από καινούριο χτυπάει πιράκια μεταξύ 2500-3000 στροφές. Χτυπάει και με 98αρα ενώ με 100αρα δεν χτυπάει σχεδόν καθόλου. Θα ήθελα να σας περιγράψω κάτι που έχω παρατηρήσει για να μου πείτε αν μπορώ να το αντιμετωπίσω λίγο.
        Όταν το αμάξι είναι κρύο δεν χτυπάει καθόλου πιράκια (λογικό αφού έχει και άλλο μίγμα). Όταν η θερμοκρασία φτάσει έχει που πρέπει να είναι πάλι δεν χτυπάει. Αν το οδηγώ χαλαρά μπορεί να περάσει αρκετή ώρα μέχρι να ακούσω τα πρώτα πιράκια. Αν δεν το οδηγήσω χαλαρά όμως τα πιράκια εμφανίζονται πολύ πιο γρήγορα. Εντωμεταξύ τα πιράκια γίνονται υπερβολικά αν μείνω μποτιλιαρισμένος πολύ ώρα και είμαι συνέχεια στο σταμάτα-ξεκίνα. Τότε γίνεται το σώσε!!! Πιστεύω ότι ίσως να φταίνε τα μπουζί. Μπορεί να μην απάγουν την θερμότητα με αποτέλεσμα να διαστέλλονται, να αλλάζει το διάκενο και να αρχίζει η μουσικούλα! Πιστεύεται ότι αυτό που λέω έχει βάση? Το αμάξι φοράει Densο K16R-U11. Τα 16αρια δεν είναι πολύ θερμά? Έχω σκεφτεί να βάλω ιριδίου. Αν το κάνω να βάλω 16άρια ή ψυχρότερα? Πιστεύετε ότι μπορεί να περιοριστεί το πρόβλημα? Σε απόδοση θα δω καθόλου διαφορά? Ευχαριστώ εκ των προτέρων!!!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          pavleouras last edited by

          Θα ήθελα την γνώμη σας για ένα θέμα. Έχω ένα corolla του 2000 , 1.4 vvt-i. Το αμάξι από καινούριο χτυπάει πιράκια μεταξύ 2500-3000 στροφές. Χτυπάει και με 98αρα ενώ με 100αρα δεν χτυπάει σχεδόν καθόλου. Θα ήθελα να σας περιγράψω κάτι που έχω παρατηρήσει για να μου πείτε αν μπορώ να το αντιμετωπίσω λίγο.
          Όταν το αμάξι είναι κρύο δεν χτυπάει καθόλου πιράκια (λογικό αφού έχει και άλλο μίγμα). Όταν η θερμοκρασία φτάσει έχει που πρέπει να είναι πάλι δεν χτυπάει. Αν το οδηγώ χαλαρά μπορεί να περάσει αρκετή ώρα μέχρι να ακούσω τα πρώτα πιράκια. Αν δεν το οδηγήσω χαλαρά όμως τα πιράκια εμφανίζονται πολύ πιο γρήγορα. Εντωμεταξύ τα πιράκια γίνονται υπερβολικά αν μείνω μποτιλιαρισμένος πολύ ώρα και είμαι συνέχεια στο σταμάτα-ξεκίνα. Τότε γίνεται το σώσε!!! Πιστεύω ότι ίσως να φταίνε τα μπουζί. Μπορεί να μην απάγουν την θερμότητα με αποτέλεσμα να διαστέλλονται, να αλλάζει το διάκενο και να αρχίζει η μουσικούλα! Πιστεύεται ότι αυτό που λέω έχει βάση? Το αμάξι φοράει Densο K16R-U11. Τα 16αρια δεν είναι πολύ θερμά? Έχω σκεφτεί να βάλω ιριδίου. Αν το κάνω να βάλω 16άρια ή ψυχρότερα? Πιστεύετε ότι μπορεί να περιοριστεί το πρόβλημα? Σε απόδοση θα δω καθόλου διαφορά? Ευχαριστώ εκ των προτέρων!!!

          1 Reply Last reply Reply Quote 10
          • P
            piii last edited by

            συγγνώμη για την άσχετη παρέμβαση αλλά που βρήκες 98αρα να βάλω και γω??? Εχω την εντύπωση ότι η 98αρα έχει καταργηθεί εδώ και καιρό και την έχει αντικαταστήσει η 100αρα.Μηπως αυτό συμβαίνει επειδή η υποτιθέμενη 98αρα είναι 95αρα?

            Φιλικά πάντα

            1 Reply Last reply Reply Quote 5
            • P
              platis last edited by

              Περα απο το οτι η 100αρα σπανια ειναι πραγματικη 100αρα, θα εψαχνα την καλη και συνεχη λειτουργια του σενσορα της πεταλουδας του γκαζιου,και θα καθαριζα προσεκτικα μ ενα Q tip βρεγμενο με υγρο καθαρισμου ηλεκτρονικων κυκλωματων την πλακετιτσα και την αντισταση του flow meter (ιδιαιτερα αν χρησιμοποιεις ελευθερο η 'λαδερο' φιλτρο αερα.
              Πραγματικα σπανια διαπιστωσα διαφορα με την αλλαγη τυπου μπουζι.
              Χρ.Πλατης.

              1 Reply Last reply Reply Quote 5
              • L
                leonp last edited by

                Το αβανς το μέτρησε κανείς; πόσες μοίρες είναι;

                1 Reply Last reply Reply Quote 7
                • E
                  enginekiller last edited by

                  τα συγκεκριμενα μοντελα ειχαν προβλημα με τα πιρακια νομιζω λογω εγκεφαλου και ηταν συχνο το προβλημα και γινοταν αλλαγη. στην toyota τι λενε;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 11
                  • G
                    gvala last edited by

                    Δοκίμασε με ψυχρότερα μπουζί!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 15
                    • L
                      leonp last edited by

                      Αν το αυτοκίνητο έχει πολύ αβανς, υπάρχει κάποιο πρόβλημα με το VVTI (μπορεί να λύνεται με την αλλαγή του εγκεφάλου). Τα ψυχρότερα μπουζί μπορεί να βελτιώσουν τη κατάσταση.

                      Τα VVTI χτυπούν πιράκια λόγω μικρής πίεσης καυσίμου ή από βουλωμένα μπεκ. Μέτρησε τη πίεση του καυσίμου (αντλία βενζίνης, φίλτρο, ρυθμιστής πίεσης) και κοίταξε τα καυσαέρια για να διαγνώσεις πρόβλημα με βουλωμένα μπεκ.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 7
                      • P
                        pavleouras last edited by

                        Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις. Σχετικά με αυτά που μου είπατε έχω να πω :

                        • 98αρα δεν βαζω τώρα, έβαζα παλιότερα. Όπως είπα το πρόβλημα με τα πιράκια τοέχω από καινούριο (5 χρόνια)

                        • Το αβάνς ρυθμίζεται από τον εγκέφαλο οπότε και να μην είναι σωστό δεν μπορώ να κάνω κάτι

                        • Στην ΤΟΥΟΤΑ μου είπαν ότι είναι γνωστό πρόβλημα και ότι θα μου αλλάξουν εγκέφαλο. Έβαλα δοκιμαστικά τον εγκέφαλο αυτό και το αμάξι ήταν άθλιο στην οδήγηση. Υπερβολικά αργό με ανύπαρκτο νεύρο. Δεν χτύπαγε καθόλου πιράκια αλλά ξέρετε τι αίσθηση μου έδωσε? Ότι όταν πάει να χτυπήσει πιράκια (ξέρω καλά πότε πάει να χτυπήσει αφού 5 χρόνια συμβιώνω μαζί τους) κόβει το γκάζι. Δηλαδή αυτό που κάνω εγώ με το πόδι μου το κάνει ο εγκέφαλος μόνος του. Στην πράξη αυτό μεταφράζεται σε σκορτσαρίσματα στα χαμηλά και στην πλήρη ανυπαρξία νεύρου. Πραγματικά τέτοιο αμάξι δεν μπορώ να οδηγήσω γι'αυτο και στην ΤΟΥΟΤΑ δέχτηκαν να μου βάλουν πίσω τον παλιό μου εγκέφαλο. Να σημειώσω ότι όπως έμαθα ο εγκέφαλος που βάζει η ΤΟΥΟΤΑ για τα πιράκια δεν είναι αυτός που φοράει η Ε12 η οποία΄ούτε πιράκια χτυπάει ούτε έλληψη νεύρου όυτε τίποτα. Αυτό με κάνει να πιστεύω ότι τα πρώτα μοντέλαν βγήκαν με κάποιο μηχανικό πρόβλημα το οποίο το αντιμετωπίζουν με έναν εγκέφαλο που πνίγει το αμάξι ενώ στις επόμενες σειρές (Ε12) το πρόβλημα έχει λυθεί από τη ρίζα του. Αυτά βέβαια είναι δικές μου ικασίες και δεν ξέρω αν ισχύουν στην πραγματικότητα.

                        • ο σένσορας της πεταλούδας που είναι ακριβώς και πώς μπορώ να τον καθαρίσω?

                        • Η σύνδεση πιράκια και μπουζί γίνεται από εμένα για δύο λόγους. Πρώτον γιατί το πρόβλημα είναι πολύ έντονο σε μποτιλιαρίσματα και όταν το αμάξι έχει δουλέψει σε έντονες συνθήκες και μεγάλη ζέστη και δεύτερον από αυτά που διαβάζω σε διάφορα sites. Τα 16αρια δεν είναι πολύ θερμά? Αν ειναι να βάλω ψυχρότερα να βάλω ένα βαθμό ή 2? Τα ιριδίου λένε τίποτα? Αν είναι να βάλω ιριδίου να βάλω 16αρια ή ψυχρότερα?

                        Ευχαριστώ και πάλι για τις απαντήσεις

                        1 Reply Last reply Reply Quote 14
                        • D
                          demetriades last edited by

                          Ένας βαθμός ψυχρότερα μπουζί μεταφράζετε σε μείωση περίπου 70 βαθμών κελσίου στο θάλαμο καύσεις.
                          Άποψη μου είναι να δοκιμάσεις πρώτα με ένα βαθμό.
                          Σχετικά με τα ιριδίου είναι δική σου απόφαση αλλά μην περιμένεις να δεις κάποια μεγάλη διαφορά αν και το ποιο πιθανό είναι να μην δεις καμιά διαφορά

                          Δοκίμασε πρώτα με απλά και μετά αποφασίζεις.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 15
                          • T
                            thvarveris last edited by

                            Από το να ψάχνει ο κάθενας μας τι πατέντα θα πρέπει να κάνει καλύτερα και σωστό είναι να φτιάχνουν οι βιομηχανίες αυτοκίνητα που να μην έχουν την απαίτηση να είναι ο οδηγός, μηχανολόγος-μηχανικός.
                            Τουλάχιστον από εταιρείες σαν την TOYOTA αυτό περιμένουμε.Δηλαδή να φτιάχνουν αυτοκίνητα που να δουλεύουν.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 11
                            • P
                              pavleouras last edited by

                              Ο χρήστης thvarveris έγραψε:
                              Από το να ψάχνει ο κάθενας μας τι πατέντα θα πρέπει να κάνει καλύτερα και σωστό είναι να φτιάχνουν οι βιομηχανίες αυτοκίνητα που να μην έχουν την απαίτηση να είναι ο οδηγός, μηχανολόγος-μηχανικός.
                              Τουλάχιστον από εταιρείες σαν την TOYOTA αυτό περιμένουμε.Δηλαδή να φτιάχνουν αυτοκίνητα που να δουλεύουν.

                              Συμφωνώ. Στην δικιά μου περίπτωση ή θα πρέπει να βάλω έναν εγκέφαλο που να πνίγει το αμάξι ή να βάζω μόνο 100αρα βενζίνη ή να υπομείνω τα πιράκια (όσο αντέξει ο κινητήρας) και να δω τι θα κάνω για να τα περιορίσω. Βασικά έχω επιλέξει την τρίτη λύση

                              1 Reply Last reply Reply Quote 9
                              • D
                                demetriades last edited by

                                Ο χρήστης pavleouras έγραψε:

                                Από το να ψάχνει ο κάθενας μας τι πατέντα θα πρέπει να κάνει καλύτερα και σωστό είναι να φτιάχνουν οι βιομηχανίες αυτοκίνητα που να μην έχουν την απαίτηση να είναι ο οδηγός, μηχανολόγος-μηχανικός.
                                Τουλάχιστον από εταιρείες σαν την TOYOTA αυτό περιμένουμε.Δηλαδή να φτιάχνουν αυτοκίνητα που να δουλεύουν.

                                Συμφωνώ. Στην δικιά μου περίπτωση ή θα πρέπει να βάλω έναν εγκέφαλο που να πνίγει το αμάξι ή να βάζω μόνο 100αρα βενζίνη ή να υπομείνω τα πιράκια (όσο αντέξει ο κινητήρας) και να δω τι θα κάνω για να τα περιορίσω. Βασικά έχω επιλέξει την τρίτη λύση

                                Pavleouras ο κατασκευαστής ποία βενζινη πρωτείνει??
                                Αν δεν κάνω λάθος ο κινητήρας σου έχει συμπίεση 10,5:1, πράγμα που σημαίνει πως θέλει βενζίνη με ψηλά οκτάνια.

                                Μήπως με τα ελλήνικά δεδομένα στην ποιότητα της βενζίνης θέλεις 100άρα??

                                1 Reply Last reply Reply Quote 8
                                • P
                                  pavleouras last edited by

                                  Το βιβλιαράκι του κατασκευαστή γράφει 95 οκτάνια ή υψηλότερο. Βέβαια για να λέμε την αλήθεια η ελληνική 95αρα δεν είναι 95 οκτάνια στην πράξη. Όλα τα άλλα αμάξια όμως που λένε 95 οκτάνια γιατί δουλέυουν κανονικά? Η Ε12 γιατί δεν έχει τέτοιο πρόβλημα? Η συμπίεση όντως είναι 10.5 προς 1

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                  • ?
                                    A Former User last edited by

                                    Μήπως εκτός από τα πολύ σωστά τσεκαρίσματα καυσαερίων κλπ που αναφέρθηκαν να του κάνεις και ολίγον italian tuning.... καμιά βολτούλα σε άδειο επαρχιακό δρόμο με ζόρι και μετά να αφήνεις να πέφτουν οι στροφές μόνες τους που βοηθάνε στο καθάρισμα καταλοίπων κλπ.... Κανένα ειδικό καθαριστικό στον χώρο καύσης που να μπαίνει από τις τρύπες των μπουζί?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • ?
                                      A Former User last edited by

                                      Και το δικό μου είχε υπερβολικό πρόβλημα με τα πειράκια, πάντα όμως σε μερικά φορτία, από τις 1.200 έως τις 3.000 rpm.
                                      Όταν το πατούσα τέρμα το γκάζι, το πρόβλημα σταματούσε τελείως. Σε μποτιλιάρισμα δε, γινότανε το έλα να δεις!!!

                                      Τώρα, έχω νέο πρόγραμμα της peugeot (update). Το πρόβλημα αμβλύνθηκε. Το αμάξι δεν άλλαξε σχεδόν καθόλου συμπεριφορά, μόνο που ο κόφτης πήγε στις 6.500 (από τις 6.750).

                                      Αλλά με 100άρα το θέμα πειράκια είναι ανύπαρκτο. Που και που ακούω από κανένα, αλλά, όπως πάντα, σε μερικά φορτία.
                                      Τώρα, με το νέο πρόγραμμα και την 100άρα, έχω πραγματικά ξενοιάσει. Καμιά φορά το προκαλώ να χτυπήσει πειράκια, αλλά αυτό ΤΙΠΟΤΑ!!!

                                      Πάντα βάζω την 100άρα, από τότε που βγήκε. Πριν έβαζα πολύ συχνά 98άρα. Το πρόβλημα το είχα έντονο με την 95άρα (όταν που και που έβαζα). Αλλά και με την 98 παρουσιάζονταν (βλ. μποτιλιάρισμα).
                                      Το αμάξι το έχω από τις 22 Αυγούστου 2001 (ήταν απόγευμα θυμάμαι... ).

                                      Είχα πει παλαιότερα ότι οι κατασκευαστές μπορεί επίτηδες να αφήσανε να υπάρχουν τα πειράκια στα μερικά φορτία (όπου και είναι σχετικά ακίνδυνα), αφού με την κρουστική καύση (ταχύτατη διάδοση του μετώπου της φλόγας) μπορούν και καίγονται τα πάντα μέσα (HC, CO, NOx κ.α.)
                                      Δεν ξέρω όμως κατά πόσο ισχύει...

                                      Το μπουζί πρέπει να έχει σωστό διάκενο και να απάγει τα σωστά ποσά θερμότητας. Άμα δεν απάγει τα σωστά ποσά (αποριφθείσας) θερμότητας, τότε μπορεί να ανατραπεί ο θερμικός ισολογισμός του κινητήρα (θερμότητα που μπαίνει και θερμότητα και έργο που βγάινει). Το σύστημα μετά θα ισορροπίσει εκ νέου σε μια υψηλότερη (και πιθανότατα επικίνδυνη) θερμοκρασία.

                                      Ψυχρότερα ας είναι (θα δουλεύει με μειωμένη απόδοση). Θερμότερα να μην είναι!!
                                      Εγώ είχα πάει στην Lion Ελλάς στα 2000km και τους είπα να μου αλλάξουνε τα μπουζί (στα πλαίσια της εγγύησης), ακριβώς γιατί υπέθεσα ότι αυτά ευθύνονταν για τα πειράκια.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        miltellas last edited by

                                        Ο χρήστης Δημήτριος έγραψε:

                                        Είχα πει παλαιότερα ότι οι κατασκευαστές μπορεί επίτηδες να αφήσανε να υπάρχουν τα πειράκια στα μερικά φορτία (όπου και είναι σχετικά ακίνδυνα), αφού με την κρουστική καύση (ταχύτατη διάδοση του μετώπου της φλόγας) μπορούν και καίγονται τα πάντα μέσα (HC, CO, NOx κ.α.)
                                        Δεν ξέρω όμως κατά πόσο ισχύει...

                                        Έχουμε ακριβώς ίδιας παρτίδας αυτοκίνητο. Το δικό μου δεν χτύπησε ποτέ πυράκια...

                                        Αναβάθμιση στον εγκέφαλο δεν έκανα ποτέ. Αξίζει ή να τ'αφήσω;

                                        Pavleoura, τα 16άρια Denso είναι τα πιο θερμά της εταιρίας. Δοκίμασε τα 20άρια που είναι τα αμέσως ψυχρότερα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 12
                                        • P
                                          pavleouras last edited by

                                          Παιδιά σας ευχαριστώ πολύ όλους για τις απαντήσεις. Θα δοκιμάσω να βάλω τα 20αρια της denso να δω τι θα γίνει.

                                          Προς Miltellas: το αμάξι το δικό μου (υποθέτω και το δικό σου) φοράει την πρώτη παρτίδα των εγκεφάλων που βγήκαν καθώς ήταν από τα πρώτα vvt-i που κυκλοφόρησαν. Από τότε έχουν βγει δύο νέοι εγκέφαλοι. Η τελευταία έκδοση είναι για τα πιράκια και για κάποιες εικονικές βλάβες που εμφανίζει ο κινητήρας. Εγώ φοράω την δεύτερη έκδοση του εγκεφάλου (μου τον άλλαξαν) γιατί όταν ήταν καινούριο μου είχε σβήσει 2 φορές εν κινήσει με ταχύτητα μέσα και επίσης μερικές φορές δεν έπαιρνε μπροστά με την πρώτη. Την δεύτερη έκδοση (και τελευταία) του εγκεφάλου την έβαλα και την έβγαλα την ίδια στιγμή παρόλο που το αμάξι και πιράκια χτυπάει και μία φορά μου άναψε το λαμπάκι του κινητήρα χωρίς να υπάρχει πρόβλημα. Τώρα το δικό σου αν φοράει τον πρώτο εγκέφαλο και δεν έχει κανένα πρόβλημα άστο όπως είναι. Μου είχαν πεί άλλωστε ότι δεν βγήκαν όλοι οι εγκέφαλοι ελαττωματικοί.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 10
                                          • ?
                                            A Former User last edited by

                                            Ο χρήστης Miltellas έγραψε:
                                            Αναβάθμιση στον εγκέφαλο δεν έκανα ποτέ. Αξίζει ή να τ'αφήσω;

                                            Pavleoura, τα 16άρια Denso είναι τα πιο θερμά της εταιρίας. Δοκίμασε τα 20άρια που είναι τα αμέσως ψυχρότερα.

                                            Αφού δεν έχεις πρόβλημα, γιατί να το κάνεις;

                                            Με τα 20άρια θα πέσουν οι θερμοκρασίες που αναπτύσσονται μέσα στον θάλαμο, οπότε θεωρητικά θα απομακρυνθεί ο κίνδυνος των πειρακίων...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 1 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr