Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    CORSAKI ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΕΙ ΤΑ ΚΡΥΑ...!!!
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. CORSAKI ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΕΙ ΤΑ ΚΡΥΑ...!!!
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    17
    26
    1309
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      deenoo last edited by

      Εδώ και καιρό παρακολουθώ το forum αλλα σπάνια λέω την αποψη μου.. Δεν ξερω πως αλλά τωρα μου ήρθε ορεξη να πω και γω τον πόνο μου..
      Εχω ένα corsaki 1.4 αγορασμένο 10/01 τώρα έχει 60.000 ακριβώς!!! Αυτό λοιπόν είναι ένα κομμάτι της ιστορίας του...

      Mια μέρα καθώς κατέβασα από 2α σε 1η άναψαν μερικά λαμπάκια στο κοντέρ και το αμάξι έσβησε. Η αιτιολογία στην αντιπροσωπεία ήταν πως δεν έκανε καλή επαφή το κοντέρ με ένα φισάκι που έχει από πίσω και έτσι ο εγκέφαλος έκανε reset. Έτσι λοιπόν βγαίνει τιμόνι και κοντέρ και τοποθετείται αυτοκόλλητο ώστε να συγκρατείται το φισακι. Στις 25-12-04 όμως και ενώ έστριβα για το περιφερειακό Θεσσαλονίκης μου έσβησε καθώς κατέβαζα από 3η σε 2α, με αποτέλεσμα να βρίσκομαι εκτεθειμένος ενώ τα υπόλοιπα αυτοκίνητα κινούνταν με υψηλή ταχύτητα. Στην αντιπροσωπία γίνεται και πάλι η ίδια διαδικασία με περισσότερα αυτοκόλλητα αυτήν την φορά. Έκτοτε μου έχει σβήσει αρκετές φορές σε παρόμοιες καταστάσεις μη προβλέψιμες και αρκετά επικίνδυνες. Συνήθως συμβαίνει όταν η θερμοκρασία είναι χαμηλή και υπάρχει υγρασία. Μέσα στο καλοκαίρι δεν συνέβη ούτε μια φορά!
      Συμπέρασμα: κατεβάζοντας ταχύτητα, λόγω του ότι πατώντας των συμπλέκτη πέφτουν οι στροφές, το αμάξι δεν κρατάει τις στροφές(600-700) και σβήνει επί τόπου.
      Σε συνεργείο δεν ξαναπήγα γιατί από ότι καταλαβαίνετε δεν έχει νόημα. Έχετε ξανακούσει παρόμοιο πρόβλημα; Έχετε ιδέα τι μπορεί να φταίει; Τι να κάνω;
      Να αναφέρω πάντως πως όλες οι εργασίες έχουν γίνει σε επίσημη αντιπροσωπεία αλλά ΔΩΡΕΑΝ.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        deenoo last edited by

        Εδώ και καιρό παρακολουθώ το forum αλλα σπάνια λέω την αποψη μου.. Δεν ξερω πως αλλά τωρα μου ήρθε ορεξη να πω και γω τον πόνο μου..
        Εχω ένα corsaki 1.4 αγορασμένο 10/01 τώρα έχει 60.000 ακριβώς!!! Αυτό λοιπόν είναι ένα κομμάτι της ιστορίας του...

        Mια μέρα καθώς κατέβασα από 2α σε 1η άναψαν μερικά λαμπάκια στο κοντέρ και το αμάξι έσβησε. Η αιτιολογία στην αντιπροσωπεία ήταν πως δεν έκανε καλή επαφή το κοντέρ με ένα φισάκι που έχει από πίσω και έτσι ο εγκέφαλος έκανε reset. Έτσι λοιπόν βγαίνει τιμόνι και κοντέρ και τοποθετείται αυτοκόλλητο ώστε να συγκρατείται το φισακι. Στις 25-12-04 όμως και ενώ έστριβα για το περιφερειακό Θεσσαλονίκης μου έσβησε καθώς κατέβαζα από 3η σε 2α, με αποτέλεσμα να βρίσκομαι εκτεθειμένος ενώ τα υπόλοιπα αυτοκίνητα κινούνταν με υψηλή ταχύτητα. Στην αντιπροσωπία γίνεται και πάλι η ίδια διαδικασία με περισσότερα αυτοκόλλητα αυτήν την φορά. Έκτοτε μου έχει σβήσει αρκετές φορές σε παρόμοιες καταστάσεις μη προβλέψιμες και αρκετά επικίνδυνες. Συνήθως συμβαίνει όταν η θερμοκρασία είναι χαμηλή και υπάρχει υγρασία. Μέσα στο καλοκαίρι δεν συνέβη ούτε μια φορά!
        Συμπέρασμα: κατεβάζοντας ταχύτητα, λόγω του ότι πατώντας των συμπλέκτη πέφτουν οι στροφές, το αμάξι δεν κρατάει τις στροφές(600-700) και σβήνει επί τόπου.
        Σε συνεργείο δεν ξαναπήγα γιατί από ότι καταλαβαίνετε δεν έχει νόημα. Έχετε ξανακούσει παρόμοιο πρόβλημα; Έχετε ιδέα τι μπορεί να φταίει; Τι να κάνω;
        Να αναφέρω πάντως πως όλες οι εργασίες έχουν γίνει σε επίσημη αντιπροσωπεία αλλά ΔΩΡΕΑΝ.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          deenoo last edited by

          Εδώ και καιρό παρακολουθώ το forum αλλα σπάνια λέω την αποψη μου.. Δεν ξερω πως αλλά τωρα μου ήρθε ορεξη να πω και γω τον πόνο μου..
          Εχω ένα corsaki 1.4 αγορασμένο 10/01 τώρα έχει 60.000 ακριβώς!!! Αυτό λοιπόν είναι ένα κομμάτι της ιστορίας του...

          Mια μέρα καθώς κατέβασα από 2α σε 1η άναψαν μερικά λαμπάκια στο κοντέρ και το αμάξι έσβησε. Η αιτιολογία στην αντιπροσωπεία ήταν πως δεν έκανε καλή επαφή το κοντέρ με ένα φισάκι που έχει από πίσω και έτσι ο εγκέφαλος έκανε reset. Έτσι λοιπόν βγαίνει τιμόνι και κοντέρ και τοποθετείται αυτοκόλλητο ώστε να συγκρατείται το φισακι. Στις 25-12-04 όμως και ενώ έστριβα για το περιφερειακό Θεσσαλονίκης μου έσβησε καθώς κατέβαζα από 3η σε 2α, με αποτέλεσμα να βρίσκομαι εκτεθειμένος ενώ τα υπόλοιπα αυτοκίνητα κινούνταν με υψηλή ταχύτητα. Στην αντιπροσωπία γίνεται και πάλι η ίδια διαδικασία με περισσότερα αυτοκόλλητα αυτήν την φορά. Έκτοτε μου έχει σβήσει αρκετές φορές σε παρόμοιες καταστάσεις μη προβλέψιμες και αρκετά επικίνδυνες. Συνήθως συμβαίνει όταν η θερμοκρασία είναι χαμηλή και υπάρχει υγρασία. Μέσα στο καλοκαίρι δεν συνέβη ούτε μια φορά!
          Συμπέρασμα: κατεβάζοντας ταχύτητα, λόγω του ότι πατώντας των συμπλέκτη πέφτουν οι στροφές, το αμάξι δεν κρατάει τις στροφές(600-700) και σβήνει επί τόπου.
          Σε συνεργείο δεν ξαναπήγα γιατί από ότι καταλαβαίνετε δεν έχει νόημα. Έχετε ξανακούσει παρόμοιο πρόβλημα; Έχετε ιδέα τι μπορεί να φταίει; Τι να κάνω;
          Να αναφέρω πάντως πως όλες οι εργασίες έχουν γίνει σε επίσημη αντιπροσωπεία αλλά ΔΩΡΕΑΝ.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • H
            hunter last edited by

            Καλοσώρισες πρώτα απ'όλα στό φόρουμ.
            Η γνώμη μου είναι να συνεχίσεις να πηγαίνεις στήν αντιπροσωπεία ΑΠΑΙΤΩΝΤΑΣ να βρεθεί τό πρόβλημά σου.
            Μέ τα σύγχρονα ηλεκτρονικά 'καλούδια' τών σημερινών αυτοκινήτων,τό βλέπω δύσκολο να γίνει μία τηλε-διάγνωση μέσω φόρουμ.
            Αϊντε,καί περαστικά του.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              manosk last edited by

              Μήπως παρκάρεις κοντά σε BMW 316;

              Πρόκειται για σοβαρό πρόβλημα, όχι ίσως στο ζήτημα της επισκευής του όσο στα αποτελέσματά του. Μην το αφήνεις καθόλου.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • L
                lkar last edited by

                1. Εϊναι OPEL (ok ok το ξέρουμε)

                2. Ρώτα τον κύριο koyk

                3. Σοβαρά, το πιο πιθανό, εγκέφαλος (σωσtά κύριε koyk; )

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  manosk last edited by

                  Α, και αυτά τα περί 'ΔΩΡΕΑΝ' μην τα λες απότομα στο φόρουμ μην έχουμε τίποτα λιποθυμίες.

                  Ο κ. koyk μάλλον από κάποιο αισθητήρα την είχε πατήσει τελικά ή κάνω λάθος;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • O
                    obelix last edited by

                    Ο χρήστης manosk έγραψε:
                    Α, και αυτά τα περί 'ΔΩΡΕΑΝ' μην τα λες απότομα στο φόρουμ μην έχουμε τίποτα λιποθυμίες.

                    Ο κ. koyk μάλλον από κάποιο αισθητήρα την είχε πατήσει τελικά ή κάνω λάθος;

                    Ρυθμιστη πιεσης βενζινης.

                    Τωρα βεβαια αλλαξε ολοκληρη την μηχανη για να εχει το κεφαλι του ησυχο

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      dmitspan last edited by

                      καλώς ήρθες

                      όταν συμβαίνει αυτό η θερμοκρασία του ψυγείου είναι σε κανονικά πλαίσια ή ακόμα κρύα; Μήπως έχει κανά μπουζί πρόβλημα; Γιατί απ'τη στιγμή που αυτό συμβαίνει κάτω από αντίξοες συνθήκες συν το ότι κατεβάζεις ταχύτητα, κάτι εμποδίζει τη σταθερότητα του να μείνει αναμμένος ο κινητήρας.

                      καλύτερα να μεταφερθεί στα Τεχνικά Θέματα

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • P
                        popol-ros last edited by

                        και εγω που νομιζα οτι αυτα τα ρημαδια τα οπελ (κορσα) δεν βγαζουν προβληματα......... ετοιμος ημουν να το παρω μιας και εχω ακουσει τοσα κακα για την αξιοπιστια των αλλων αυτοκινητων ( το φιεστα πλεον ειναι πρωταθλητης , το 206 ακολουθει καταποδας, το κλιο ενταξει δεν το συζηταμε πλεον - συναγωνιζεται το φιεστα , το πολο ειναι απο αλλου παπα ευαγγελιο).

                        ρε σα δεν ντρεπομαστε λεω εγω....... σα δεν ντρεπομαστε λιγακι.......

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          manosk last edited by

                          Κοίτα, το συγκεκριμένο αμάξι έβγαλε αυτό το πρόβλημα (που δεν ακούγεται φοβερό) μετά από 4 χρόνια και 60.000 χλμ. Άλλα σαν αυτά που αναφέρεις βγάζουν επίμονα προβλήματα ακόμα και από τον πρώτο χρόνο.
                          Δεν σου λέω να το πάρεις, απλώς δεν μου φαίνονται όσα αναφέρονται σοβαρά για να απορρίψει κάποιος ένα αμάξι (οποιοδήποτε).

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • L
                            leonp last edited by

                            Ο χρήστης deenoo έγραψε:
                            Συμπέρασμα: κατεβάζοντας ταχύτητα, λόγω του ότι πατώντας των συμπλέκτη πέφτουν οι στροφές, το αμάξι δεν κρατάει τις στροφές(600-700) και σβήνει επί τόπου.

                            Όταν αφήσεις το συμπλέκτη ξαναπαίρνει μπρος;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • G
                              geokaza last edited by

                              Το ιδιο προβλημα ειχα και εγω μολις πρωτο-αγορασα το 1997 το Peugeot 106 1400cc ΧΝ. Ουτε 500 χιλιομετρα δεν ειχα προλαβει να κανω και αρχισαν τα προβληματα. Ξερετε τι ειναι να πηγαινεις στην εθνικη και επανω σε προσπεραση με αλλαγη ταχυτητας απο πεμπτη σε τεταρτη να σου σβηνει;; Περα απο τον πανικο, δεν εχεις φρενα, δεν εχεις τιμονι...
                              Εκτοτε απειρες επισκεψεις στη Lion Hellas, το εφτιαχναν αλλα μετα απο λιγο παλι τα ιδια. Με τα πολλα εστειλαν τα αποτελεσματα των μετρησεων με υπολογιστη στη μαμα Peugeot στη Γαλλια και η απαντηση ηταν οτι καποια ελαχιστα 106 παρουσιαζαν το συγκεκριμενο προβλημα και οτι εψαχναν τη λυση του.
                              Τι εγκεφαλο αλλαξαν, τι μπαταρια εβαλαν μεγαλυτερη, τι χιλιομετρα καλωδιοσεων αλλαξαν, τι πεταλουδες, τι σωληνακια, τι τι τι...
                              Μη τα πολυλογω (μεχρι και δικηγορο εβαλα για να μου δωσουν αλλο αυτοκινητο αλλα τιποτα), κατι εκαναν αλλα απο τοτε το αυτοκινητο εχει υπερβολικη καταναλωση για την κατηγορια του και εδω και ενα χρονο περιπου καιει παρα πολυ τα λαδια του: αλλαζω λαδια καθε 800-1000 χιλιομετρα!
                              Να προσθεσω οτι το δικο μου εσβηνε σε ανυποπτο χρονο (Ζεστο, κρυο, με μεγαλη ταχυτητα, με μικρη ταχυτητα, στο ρελαντι κλπ)

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                tsardas last edited by

                                Popolare εσυ corsa??? Καλα ρε εσυ δεν αντεχες το astra σε corsa θα πηγαινες;
                                Για το προβλημα του φιλου μας. Δες αν ειναι ο αισθητηρας πρωινου. Μηπως οταν ειναι κρυο σκορτσαρει;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • K
                                  kouk last edited by

                                  Ο χρήστης chrmes έγραψε:

                                  Α, και αυτά τα περί 'ΔΩΡΕΑΝ' μην τα λες απότομα στο φόρουμ μην έχουμε τίποτα λιποθυμίες.

                                  Ο κ. koyk μάλλον από κάποιο αισθητήρα την είχε πατήσει τελικά ή κάνω λάθος;

                                  Ρυθμιστη πιεσης βενζινης.

                                  Σωστά αλλά ήταν εντελώς διαφορετικό το πρόβλημα!!!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • P
                                    popol-ros last edited by

                                    Ο χρήστης tsardaklis έγραψε:
                                    Popolare εσυ corsa??? Καλα ρε εσυ δεν αντεχες το astra σε corsa θα πηγαινες;
                                    Για το προβλημα του φιλου μας. Δες αν ειναι ο αισθητηρας πρωινου. Μηπως οταν ειναι κρυο σκορτσαρει;

                                    εσυ τωρα με πιστεψες????

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • A
                                      anemar last edited by

                                      Δες και στο παρακατω link παρομοιο προβλημα σε Golf IV.Ισως βγαλεις καμια ακρη...
                                      http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?t=6711&highlight=������

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • A
                                        asenna last edited by

                                        Το ταχύμετρο λειτουργεί κανονικά ?? Ο μηχανισμός ρύθμισης ρελαντί ? Χρειάζεται βόλτα με τον εγκέφαλο πάνω μήπως και βρεθεί κάτι.
                                        Και μένα η γνώμη μου είναι να ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ να λυθεί το πρόβλημα από το εξουσιοδοτημένο.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • A
                                          asdf123 last edited by

                                          Ο χρήστης deenoo έγραψε:

                                          Συμπέρασμα: κατεβάζοντας ταχύτητα, λόγω του ότι πατώντας των συμπλέκτη πέφτουν οι στροφές, το αμάξι δεν κρατάει τις στροφές(600-700) και σβήνει επί τόπου.

                                          Στο Ibiza 1.4 Μοντ. 95 συνέβαινε καθε πρωι με υγρασία, οταν ανέβαινε η θερμοκρασία λειτουργίας στα 2/3 της κανονικής και εκλεινε το αυτόματο τσόκ! Επαιρνε πάλι μπροστα μετα απο 1-2 λεπτα, μεχρι η υπάρχουσα θερμοκρασια να στεγνώσει τα μπουζοκαλωδια...
                                          Αντικατασταθηκαν τελικα με καποια πανακριβα 10000 το ένα, που είχαν επίστρωση σιλικόνης (κλέφτες?)...
                                          Πριν λιγες μέρες το ξανάκανε (γεράσανε τα καλώδια).

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • I
                                            interland-gr last edited by

                                            Ο χρήστης deenoo έγραψε:
                                            Εδώ και καιρό παρακολουθώ το forum αλλα σπάνια λέω την αποψη μου.. Δεν ξερω πως αλλά τωρα μου ήρθε ορεξη να πω και γω τον πόνο μου..
                                            Εχω ένα corsaki 1.4 αγορασμένο 10/01 τώρα έχει 60.000 ακριβώς!!! Αυτό λοιπόν είναι ένα κομμάτι της ιστορίας του...

                                            Mια μέρα καθώς κατέβασα από 2α σε 1η άναψαν μερικά λαμπάκια στο κοντέρ και το αμάξι έσβησε. Η αιτιολογία στην αντιπροσωπεία ήταν πως δεν έκανε καλή επαφή το κοντέρ με ένα φισάκι που έχει από πίσω και έτσι ο εγκέφαλος έκανε reset. Έτσι λοιπόν βγαίνει τιμόνι και κοντέρ και τοποθετείται αυτοκόλλητο ώστε να συγκρατείται το φισακι. Στις 25-12-04 όμως και ενώ έστριβα για το περιφερειακό Θεσσαλονίκης μου έσβησε καθώς κατέβαζα από 3η σε 2α, με αποτέλεσμα να βρίσκομαι εκτεθειμένος ενώ τα υπόλοιπα αυτοκίνητα κινούνταν με υψηλή ταχύτητα. Στην αντιπροσωπία γίνεται και πάλι η ίδια διαδικασία με περισσότερα αυτοκόλλητα αυτήν την φορά. Έκτοτε μου έχει σβήσει αρκετές φορές σε παρόμοιες καταστάσεις μη προβλέψιμες και αρκετά επικίνδυνες. Συνήθως συμβαίνει όταν η θερμοκρασία είναι χαμηλή και υπάρχει υγρασία. Μέσα στο καλοκαίρι δεν συνέβη ούτε μια φορά!
                                            Συμπέρασμα: κατεβάζοντας ταχύτητα, λόγω του ότι πατώντας των συμπλέκτη πέφτουν οι στροφές, το αμάξι δεν κρατάει τις στροφές(600-700) και σβήνει επί τόπου.
                                            Σε συνεργείο δεν ξαναπήγα γιατί από ότι καταλαβαίνετε δεν έχει νόημα. Έχετε ξανακούσει παρόμοιο πρόβλημα; Έχετε ιδέα τι μπορεί να φταίει; Τι να κάνω;
                                            Να αναφέρω πάντως πως όλες οι εργασίες έχουν γίνει σε επίσημη αντιπροσωπεία αλλά ΔΩΡΕΑΝ.

                                            Φεύγει το φισάκι επειδή ξεκολάει η αυτοκόλλητη ταινία μόνο όταν κατεβάζεις ταχύτητα και έχει υγρασία. Το συμπέρασμα όλων των παραπάνω είναι ότι πέφτουν οι στροφές και δεν κρατάει ρελαντί οπότε και σβήνει. Το πρόβλημα δεν λύνετε ούτε με περισότερα αυτοκόλλητα στην φίσα που βγαίνει κάτω απο τις παραπάνω συνθήκες!!!!

                                            Τι άλλο θα διαβάσω θεέ μου!!!

                                            Πρέπει επειγόντος να πας σε άλλη αντιπροσωπεία και να το αφήσεις να το δούν χωρίς να τους πείς τα παραπάνω γιατί σίγουρα θα τους μπερδέψεις!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr