-
Ο χρήστης ratanplan έγραψε:
Ναι βρε το διαβασα, γενικα το ειπα οτι ασπρος καπνος = κακο σημαδιΑλήθεια, περνώντας τόσο λάδι από τον καταλύτη μήπως τον επιβάρυνε-κατέστρεψε;
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
φίλος μου με περσινό TSI 140 από χτες στο safe mode
Restart και στην εκκινηση να κρατήσει πατημένο το F8 και να επιλέξει Κανονική Εκκίνηση... μαλλον θα πάρει μπροστά, αλλιώς θα είναι κανας driver που χτυπαει....
- sorry ρε rafi... δεν αντεξα, οταν ειδα το 'safe mode'
Τώρα, αν δεχτουμε πως ο εγκαθετος Ιταλοφιλος Punton_747 ειπε την αλήθεια , εεε αυτά συμβαίνουν και στις καλύτερες οικογένειες. Δεν σημαινει τιποτα απολύτως εκτος ποια και αμα αρχισουν να ακουγόνται περισσοτερα περιστατικα οποτε και αρχίσουμε να σκεφτόμαστε διάφορα... Ρε Saxon... μηπως ο φίλος σου το 'επινε' το αμαξι η ηταν νορμαλ χρηστης?
μη ζητάς συγγνώμη, εμένα αυτό που με θλίβει στην υπόθεση, είναι ότι πρέπει να ανεβαίνω από Γαλάτσι Μελίσσια, για να τον παρω να παμε για καφε
-
Μπορείς saxon να δώσεις τον αριθμό πλαισίου του Golf με ένα πμ;
-
Ευχαριστως, μολις παραλαβει ο κουμπαρος μου το αμαξι απο την αντιπροσωπεια. (Και την αδεια που βρισκεται μεσα στο ντουλαπακι... )
-
Περαστικά στο άμοιρο Golfάκι που έβγαλε τόσο βαριά βλάβη
Το δικό μου που το πήγα για το πρώτο service μου είπαν πως χρειάζεται νέα αναβάθμιση στον εγκέφαλο. Πριν 3 μήνες πάλι μου είχαν περάσει αναβάθμιση Άλλη δουλειά δεν έχει η VW, όλο updates για τον TSI βγάζουν; Ελπίζω σε κάτι καλύτερο αυτή τη φορά γιατί μετά την προηγούμενη αναβάθμιση όλοι έχουν(με) προσέξει ότι κάτω από τις 3000 στροφές είναι ψόφιο.
-
τι κάνουν στο πουλάνε με 140 άλογα ... και μετά με τα service
τα βάζουν στο στάβλο °? -
Μπα τα έχει ακόμα τα 140 άλογά του, αλλά μόνο ψηλά.
Χαμηλά ροπή τζίφος (σε σχέση με πριν πάντα). -
οταν ακουω για αλογα .. ψηλα, ενα ριγος με πιανει..
-
Μην κάνεις όνειρα 'ψηλά' δεν εννούμε τις 9000 στροφές εδώ
-
Ο χρήστης tm έγραψε:
οταν ακουω για αλογα .. ψηλα, ενα ριγος με πιανει..Ρε συ Τριαντάφυλλε, γιατί όσα S2000 έχω συναντήσει στο δρόμο το παίζουν Πάσχος?
-
.. θα ηταν ιεροσυλια.. σα να την πεφτεις εσυ σε subaru m70 ?? (που το θυμηθικα!!)
-
Ο χρήστης tm έγραψε:
οταν ακουω για αλογα .. ψηλα, ενα ριγος με πιανει..Να κλείνεις την κουκούλα.
-
δε σε ακουω.. εχω καροτα στ' αυτια!
-
Nα επιβεβαιώσω κι εγώ ότι ο καμμένος σαλίγκαρος δε οφείλεται σε κακή χρήση (καλή για άλλους) του μοτέρ! Ο κουμπάρος του Saxon θα έλεγα ότι είναι υπόδειγμα οικογενειάρχη οδηγού! Με ότι αυτό σημαίνει! Πάντως το ότι ο Saxon το οδηγούσε το στο μεγαλύτερο μέρος της διαδρομής ίσως να σημαίνει κάτι! Ισως να αποτελεί και αιτία ακύρωσης της εγγύησης! Ε?
-
αν ο σαξον ειναι επικηρυγμενος απο την vag ναι...
εγινε η αλλαγη? και τι ειπαν αυτοι ?
-
H αλλαγη εγινε την Τριτη, ολα καλα, χωρις παρατραγουδα.
Πολυ εξυπηρετικοι και ευγενικοι οσοι εργαζομενοι στην αντιπροσωπεια ασχοληθηκαν με το θεμα. Χωρια που ενημερωσαν 3 φορες τηλεφωνικα για την εκβαση της επισκευης... -
Τι ακριβώς έγινε μάθατε;
-
Tι ακριβως εγινε, δεν ξερουν ουτε οι ιδιοι. Καποιος ειπε οτι ραγισε η τουρμπινα λογω εργοστασιακου ελαττωματος (κακο 'βαψιμο'), αλλος ειπε οτι εσπασε η φτερωτη...
Αλλαξανε ολη τη τουρμπινα και αυτο αρκει.
Παντως, σκεπτομενος πονηρα, μου φαινεται περιεργο να υπαρχει σαν ανταλλακτικο η τουρμπινα ετοιμοπαραδοτη... (Τη δευτερη εργασιμη πηραμε το αμαξι ετοιμο και πλυμμενο μεσα-εξω...) -
Προφανώς και η τουρμπίνα του συγκεκριμένου μοτέρ αποτελεί Group A ανταλλακτικό για τη VW! Σε αυτήν την κατηγορία ανήκουν επίσης τα λάδια, τα φίλτρα, τα τακάκια κτλ κτλ! Αρά είναι συχνό πρόβλημα! Και για αυτό και το αμάξι ήταν έτοιμο σε δύο μέρες μόνο!
-
Γιατι να μην το εχει ετοιμοπαράδοτο ως ανταλλακτικό η VW;Μιλαμε για ενα κινητηρα που εχει πουλησει αρκετα καλα στην Ελλαδα.Θα προτιμουσατε να σας πουνε οτι το περιμενουν απο Γερμανια και ελατε απο Σεπτεμβρη παλι;
Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)