-
Ο χρήστης aserf έγραψε:
Ενδιαφερεσαι εννοεις ..οχι ενδιαφερεσε..
Koντρακια....
Υγ.Το προστιμο στους κοντρακηδες πρεπει να ειναι 5πλασιο της αξιας ενος
προγραμματος αναβαθμισης..Ετσι θα το ξανασκεφτουν..για την αποδοση...Καλά ρε συ, την παλεύεις; (με το συμπάθειο)
Ανακοινώνεις πρώτα την ύπαρξη του προγράμματος αναβάθμισης και μετά σχολιάζεις τους κοντράκηδες;
Nατος και ο δευτερος κοντρακιας...
Την υπαρξη προγραμματος την ανεφερα φυσικα ειρωνικα.Μαλλον δεν διαβασες ολη τη δημοσιευση που σχολιαζω την καταναλωση.
Λεω 9-10 εργοστασιακη!!! (αν ειναι δυνατον)
Και οποιος ενδιαφερεται να τιναξει την καταναλωση στα υψη υπαρχει και
το προγραμμα.. (12,13,14.. )Μηπως εσυ την παλευεις με κοντρες στην παραλιακη?
(με το συμπαθειο) -
Ο χρήστης tommaso έγραψε:
Την υπαρξη προγραμματος την ανεφερα φυσικα ειρωνικα.Μαλλον δεν διαβασες ολη τη δημοσιευση που σχολιαζω την καταναλωση.
Λεω 9-10 εργοστασιακη!!! (αν ειναι δυνατον)
Και οποιος ενδιαφερεται να τιναξει την καταναλωση στα υψη υπαρχει και
το προγραμμα.. (12,13,14.. )Πρώτα απ' όλα το ότι εσύ έχεις πρόβλημα με την κατανάλωση του αυτοκινήτου σου δε σημαίνει ότι έχουν και όλοι οι κάτοχοι GT και TSI. Πίστεψέ με λοιπόν ότι πολλοί θα ενδιαφέρονταν γι' αυτή την αύξηση ιπποδύναμης και χωρίς μάλιστα να είναι κοντράκηδες.
Nατος και ο δευτερος κοντρακιας...
Μηπως εσυ την παλευεις με κοντρες στην παραλιακη?
(με το συμπαθειο)Καλά δεν το συζητάω καν!
Όλη μέρα κάθε μέρα είμαι στην παραλιακή και στρώνω λάστιχο στην άσφαλτο με τα 72 άτια μου Έχω γίνει φόβος και τρόμος των απανταχού κοντράκηδων
Το να έχεις πολλά άλογα δε σημαίνει απαραίτητα ότι είσαι κοντράκιας. Το γκάζι δεν έχει δύο θέσεις, on και off, έχει και ενδιάμεσο. Αν θες λοιπόν να πας γρήγορα, π.χ. για να προσπεράσεις αξιοποιείς ΟΣΑ άλογα έχεις, αν θες να πας αργά και οικονομικά ίσα που το πατάς και να 'σαι νομιμότατος και κύριος. -
Μπα , το μονο που δεν χωνευεται ειναι οτι πρωτα στη Vw ελεγαν 7 εργοστασιακη(αρα 8 πραγματικη)
και τωρα λενε 9 εργοστασιακη(αρα 10 πραγματικη)
(Σε λιγο καιρο θα ξανανεβει κι αλλο.. )Ενα λευκο Citroen να συλλαβει τον aserf παρακαλω..
Εχει προγραμμα... -
Ο χρήστης tommaso έγραψε:
Μπα , το μονο που δεν χωνευεται ειναι οτι πρωτα στη Vw ελεγαν 7 εργοστασιακη(αρα 8 πραγματικη)
και τωρα λενε 9 εργοστασιακη(αρα 10 πραγματικη)Όλο τα ίδια και τα ίδια...
Και η Toyota ανακοινώνει 6,7 λίτρα/100 χλμ μέση κατανάλωση για την Corolla 1.4 Sedan και ο πατέρας μου με πολύυυυυυυυυ ήρεμη οδήγηση (μόνο σε προσπεράσεις στην εθνική ξεπερνάει τις 4000 στροφές/λεπτό, όπου και οδηγεί σπάνια) έχει 8,2 λίτρα/100 χλμ μέση κατανάλωση. Ήτοι +1,5 λίτρο/ 100χλμ.
Για το TSI η VW ανακοινώνει 7,2 λίτρα/100 χλμ, άρα αν βάλουμε και δω +1,5 λίτρο/100 χλμ έχουμε 8,7 λίτρα/100 χλμ. Ε πίστεψέ με ότι οδηγούσε το TSI ο πατέρας μου τόσο θα έκαιγε, ίσως και λιγότερο.
Απ' την άλλη, αν πιέσεις την Corolla καίει π.χ. 9-9,5 λίτρα/100 χλμ και συνεχίζεις να κινείσαι αργά, ενώ αν πιέσεις το TSI θα κάψεις 10 λίτρα/100 χλμ, ίσως και παραπάνω, θα το ευχαριστηθείς τουλάχιστον όμως γιατί θα έχει αποτέλεσμα.
Ενα λευκο Citroen να συλλαβει τον aserf παρακαλω..
Εχει προγραμμα...Από πού το έβγαλες αυτό το συμπέρασμα;
-
Aserf συλαμβάνεσαι γιατί έχεις πρόγραμμα
Αύριο με τον κηδεμόνα σου -
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Aserf συλαμβάνεσαι γιατί έχεις πρόγραμμα
Αύριο με τον κηδεμόνα σουΌΧΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ
Δε θα το ξανακάνω, το υπόσχομαι
-
Νατος ο Μirage!
Eχει λευκο Citroen , αυτος μπορει να κανει την δουλεια!
-
Tωωωρα?
Τους έπιασα όλους τους αλήτες κοντράκηδες ( ) τώρα είναι στο ίδιο κρατητήριο με την μοντέλα-νονό καρτέλ κοκαΐνης -
Ε απο κει και περα ξερεις...κοντρακηδες=φονιαδες
Στην ζαρτινιερα....
-
Ένα ακόμα post από τον tommaso .... 2 ακόμα σελίδες με off-topic και τα ίδια και τα ίδια ...
-
Ποιος κατοχος Vw/TSi 140/170 (και οχι αλλης εταιριας) εχει γνωση για το κοστος του ηλεκτρομαγνητικου συμπλέκτη που χρησιμοποιείται για την εμπλοκή του κομπρέσορα στο στρόφαλο?
(Μεχρι στιγμης δεν ειναι γνωστο απο κανεναν.Θα ναι χρησιμο ομως για τη μελλοντικη συντηρηση του αυτοκινητου,αν και ευχομαι να αποδειχθει αξιοπιστος για το αμαξι μου)
-
καιιιιιιιιιι .... φτου και απ' την αρχη ....
-
Ποιος κατοχος Vw/TSi 140/170 (και οχι αλλης εταιριας) εχει γνωση για το κοστος του ηλεκτρομαγνητικου συμπλέκτη που χρησιμοποιείται για την εμπλοκή του κομπρέσορα στο στρόφαλο?
(Μεχρι στιγμης δεν ειναι γνωστο απο κανεναν.Θα ναι χρησιμο ομως για τη μελλοντικη συντηρηση του αυτοκινητου,αν και ευχομαι να αποδειχθει αξιοπιστος για το αμαξι μου)
-
Ο χρήστης tommaso έγραψε:
Ποιος κατοχος Vw/TSi 140/170 (και οχι αλλης εταιριας) εχει γνωση για το κοστος του ηλεκτρομαγνητικου συμπλέκτη που χρησιμοποιείται για την εμπλοκή του κομπρέσορα στο στρόφαλο?210-9945554 24ωρη Γραμμή Επικοινωνίας αυτοκινήτων VW
e-mail: customercare@kosmocar.grΠειράζει που σου απάντησε μη κάτοχος VW;
-
Ο χρήστης tazz έγραψε:
Ποιος κατοχος Vw/TSi 140/170 (και οχι αλλης εταιριας) εχει γνωση για το κοστος του ηλεκτρομαγνητικου συμπλέκτη που χρησιμοποιείται για την εμπλοκή του κομπρέσορα στο στρόφαλο?
210-9945554 24ωρη Γραμμή Επικοινωνίας αυτοκινήτων VW
e-mail: customercare@kosmocar.grΠειράζει που σου απάντησε μη κάτοχος VW;
Σε θυμαμαι
Εστειλα σε αυτον και δεν μου απαντησε.Vw ειπαμε..
Ευχαριστω παντως για την πληροφορια που μου ειχες
δωσει. -
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Τα αλογα θελουν και σανο,δεν δουλευουν τζαμπαToυ GT (που γνωρίζω) όχι, εκτός αν τα 'φωνάζεις', γιατί αλλιώς 'κοιμούνται' και δεν καταναλώνουν...
Το να έχεις πολλά άλογα δε σημαίνει απαραίτητα ότι είσαι κοντράκιας. Το γκάζι δεν έχει δύο θέσεις, on και off, έχει και ενδιάμεσο. Αν θες λοιπόν να πας γρήγορα, π.χ. για να προσπεράσεις αξιοποιείς ΟΣΑ άλογα έχεις, αν θες να πας αργά και οικονομικά ίσα που το πατάς και να 'σαι νομιμότατος και κύριος.
+++
_
-
Ο χρήστης kubiak έγραψε:
Τα αλογα θελουν και σανο,δεν δουλευουν τζαμπα
Toυ GT (που γνωρίζω) όχι, εκτός αν τα 'φωνάζεις', γιατί αλλιώς 'κοιμούνται' και δεν καταναλώνουν...
Το να έχεις πολλά άλογα δε σημαίνει απαραίτητα ότι είσαι κοντράκιας. Το γκάζι δεν έχει δύο θέσεις, on και off, έχει και ενδιάμεσο. Αν θες λοιπόν να πας γρήγορα, π.χ. για να προσπεράσεις αξιοποιείς ΟΣΑ άλογα έχεις, αν θες να πας αργά και οικονομικά ίσα που το πατάς και να 'σαι νομιμότατος και κύριος.
+++
_
Ελα και γω ετσι οδηγω.. +_
Υπαρχει μια σημαντικη διαφορα..
Τα δικα μου 140 αλογα δεν κοιμουνται ποτε...
Με το στροφομετρο κατω απο τις 3000 στροφες παρατηρω τον κινητηρα
να καταπινει την βενζινη το ιδιο αχορταγα (9,5)..Οσο αργα και προσεκτικα κι αν πηγαινω στην πολη..
Μαλλον εχω τα λαθος αλογα..
Εχω σκεφτει να βαζω κατοσταρα και καλα για καλυτερη καυση
αλλα το ιδιο θα μου ρχεται σε κοστος.(ακομα κι αν ισχυει) -
Δοκίμασε να αλλάξεις στυλ οδήγησης.
-
tommaso
Με δευτερα αν εχεις 3000 στροφες λογικο ειναι να καιει τοσο..
Σε ταξιδι με 6η(εχει? δεν θυμαμαι και βαριεμαι να το κοιταξω) δεν νομιζω να μην πεφτει..
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Δοκίμασε να αλλάξεις στυλ οδήγησης.Κωνσταντινε διαβασα αυτα που μου ειπες.
Δεν το παταω πολυ δυνατα μεχρι της 2800
Σταδιακα θα λεγα τις περισσοτερες φορες.Υπαρχουν ομως και οι εξαιρεσεις,οπως ανηφορες και δυσκολες
κλισεις.Εκει αναγκαζομαι να το παταω λιγο πιο πολυ ωστε να ναι κοντα στις 3000 ειτε σε 2α ειτε σε 3η ,απλα για να μην σβησει.Ε δεν γινεται να παω με 1800 στροφες σε ανηφορα και σταδιακα
Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)