Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)
    • 1
    • 2
    • 240
    • 241
    • 242
    • 243
    • 244
    • 315
    • 316
    • 242 / 316
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    412
    6315
    49086
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      tommaso last edited by

      Ο χρήστης aserf έγραψε:

      Ενδιαφερεσαι εννοεις ..οχι ενδιαφερεσε..

      Koντρακια....

      Υγ.Το προστιμο στους κοντρακηδες πρεπει να ειναι 5πλασιο της αξιας ενος
      προγραμματος αναβαθμισης..Ετσι θα το ξανασκεφτουν..για την αποδοση...

      Καλά ρε συ, την παλεύεις; (με το συμπάθειο)

      Ανακοινώνεις πρώτα την ύπαρξη του προγράμματος αναβάθμισης και μετά σχολιάζεις τους κοντράκηδες;

      Nατος και ο δευτερος κοντρακιας...

      Την υπαρξη προγραμματος την ανεφερα φυσικα ειρωνικα.Μαλλον δεν διαβασες ολη τη δημοσιευση που σχολιαζω την καταναλωση.
      Λεω 9-10 εργοστασιακη!!! (αν ειναι δυνατον)
      Και οποιος ενδιαφερεται να τιναξει την καταναλωση στα υψη υπαρχει και
      το προγραμμα.. (12,13,14.. )

      Μηπως εσυ την παλευεις με κοντρες στην παραλιακη?
      (με το συμπαθειο)

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        aserf last edited by

        Ο χρήστης tommaso έγραψε:
        Την υπαρξη προγραμματος την ανεφερα φυσικα ειρωνικα.Μαλλον δεν διαβασες ολη τη δημοσιευση που σχολιαζω την καταναλωση.
        Λεω 9-10 εργοστασιακη!!! (αν ειναι δυνατον)
        Και οποιος ενδιαφερεται να τιναξει την καταναλωση στα υψη υπαρχει και
        το προγραμμα.. (12,13,14.. )

        Πρώτα απ' όλα το ότι εσύ έχεις πρόβλημα με την κατανάλωση του αυτοκινήτου σου δε σημαίνει ότι έχουν και όλοι οι κάτοχοι GT και TSI. Πίστεψέ με λοιπόν ότι πολλοί θα ενδιαφέρονταν γι' αυτή την αύξηση ιπποδύναμης και χωρίς μάλιστα να είναι κοντράκηδες.

        Nατος και ο δευτερος κοντρακιας...

        Μηπως εσυ την παλευεις με κοντρες στην παραλιακη?
        (με το συμπαθειο)

        Καλά δεν το συζητάω καν!
        Όλη μέρα κάθε μέρα είμαι στην παραλιακή και στρώνω λάστιχο στην άσφαλτο με τα 72 άτια μου Έχω γίνει φόβος και τρόμος των απανταχού κοντράκηδων
        Το να έχεις πολλά άλογα δε σημαίνει απαραίτητα ότι είσαι κοντράκιας. Το γκάζι δεν έχει δύο θέσεις, on και off, έχει και ενδιάμεσο. Αν θες λοιπόν να πας γρήγορα, π.χ. για να προσπεράσεις αξιοποιείς ΟΣΑ άλογα έχεις, αν θες να πας αργά και οικονομικά ίσα που το πατάς και να 'σαι νομιμότατος και κύριος.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          tommaso last edited by

          Μπα , το μονο που δεν χωνευεται ειναι οτι πρωτα στη Vw ελεγαν 7 εργοστασιακη(αρα 8 πραγματικη)
          και τωρα λενε 9 εργοστασιακη(αρα 10 πραγματικη)
          (Σε λιγο καιρο θα ξανανεβει κι αλλο.. )

          Ενα λευκο Citroen να συλλαβει τον aserf παρακαλω..
          Εχει προγραμμα...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            aserf last edited by

            Ο χρήστης tommaso έγραψε:
            Μπα , το μονο που δεν χωνευεται ειναι οτι πρωτα στη Vw ελεγαν 7 εργοστασιακη(αρα 8 πραγματικη)
            και τωρα λενε 9 εργοστασιακη(αρα 10 πραγματικη)

            Όλο τα ίδια και τα ίδια...

            Και η Toyota ανακοινώνει 6,7 λίτρα/100 χλμ μέση κατανάλωση για την Corolla 1.4 Sedan και ο πατέρας μου με πολύυυυυυυυυ ήρεμη οδήγηση (μόνο σε προσπεράσεις στην εθνική ξεπερνάει τις 4000 στροφές/λεπτό, όπου και οδηγεί σπάνια) έχει 8,2 λίτρα/100 χλμ μέση κατανάλωση. Ήτοι +1,5 λίτρο/ 100χλμ.

            Για το TSI η VW ανακοινώνει 7,2 λίτρα/100 χλμ, άρα αν βάλουμε και δω +1,5 λίτρο/100 χλμ έχουμε 8,7 λίτρα/100 χλμ. Ε πίστεψέ με ότι οδηγούσε το TSI ο πατέρας μου τόσο θα έκαιγε, ίσως και λιγότερο.

            Απ' την άλλη, αν πιέσεις την Corolla καίει π.χ. 9-9,5 λίτρα/100 χλμ και συνεχίζεις να κινείσαι αργά, ενώ αν πιέσεις το TSI θα κάψεις 10 λίτρα/100 χλμ, ίσως και παραπάνω, θα το ευχαριστηθείς τουλάχιστον όμως γιατί θα έχει αποτέλεσμα.

            Ενα λευκο Citroen να συλλαβει τον aserf παρακαλω..
            Εχει προγραμμα...

            Από πού το έβγαλες αυτό το συμπέρασμα;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              mirage last edited by

              Aserf συλαμβάνεσαι γιατί έχεις πρόγραμμα
              Αύριο με τον κηδεμόνα σου

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                aserf last edited by

                Ο χρήστης mirage έγραψε:
                Aserf συλαμβάνεσαι γιατί έχεις πρόγραμμα
                Αύριο με τον κηδεμόνα σου

                ΌΧΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ

                Δε θα το ξανακάνω, το υπόσχομαι

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  tommaso last edited by

                  Νατος ο Μirage!

                  Eχει λευκο Citroen , αυτος μπορει να κανει την δουλεια!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    mirage last edited by

                    Tωωωρα?
                    Τους έπιασα όλους τους αλήτες κοντράκηδες ( ) τώρα είναι στο ίδιο κρατητήριο με την μοντέλα-νονό καρτέλ κοκαΐνης

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      tommaso last edited by

                      Ε απο κει και περα ξερεις...κοντρακηδες=φονιαδες

                      Στην ζαρτινιερα....

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • U
                        unhackable last edited by

                        Ένα ακόμα post από τον tommaso .... 2 ακόμα σελίδες με off-topic και τα ίδια και τα ίδια ...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          tommaso last edited by

                          Ποιος κατοχος Vw/TSi 140/170 (και οχι αλλης εταιριας) εχει γνωση για το κοστος του ηλεκτρομαγνητικου συμπλέκτη που χρησιμοποιείται για την εμπλοκή του κομπρέσορα στο στρόφαλο?

                          (Μεχρι στιγμης δεν ειναι γνωστο απο κανεναν.Θα ναι χρησιμο ομως για τη μελλοντικη συντηρηση του αυτοκινητου,αν και ευχομαι να αποδειχθει αξιοπιστος για το αμαξι μου)

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • U
                            unhackable last edited by

                            καιιιιιιιιιι .... φτου και απ' την αρχη ....

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              tommaso last edited by

                              Ποιος κατοχος Vw/TSi 140/170 (και οχι αλλης εταιριας) εχει γνωση για το κοστος του ηλεκτρομαγνητικου συμπλέκτη που χρησιμοποιείται για την εμπλοκή του κομπρέσορα στο στρόφαλο?

                              (Μεχρι στιγμης δεν ειναι γνωστο απο κανεναν.Θα ναι χρησιμο ομως για τη μελλοντικη συντηρηση του αυτοκινητου,αν και ευχομαι να αποδειχθει αξιοπιστος για το αμαξι μου)

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                tazz last edited by

                                Ο χρήστης tommaso έγραψε:
                                Ποιος κατοχος Vw/TSi 140/170 (και οχι αλλης εταιριας) εχει γνωση για το κοστος του ηλεκτρομαγνητικου συμπλέκτη που χρησιμοποιείται για την εμπλοκή του κομπρέσορα στο στρόφαλο?

                                210-9945554 24ωρη Γραμμή Επικοινωνίας αυτοκινήτων VW
                                e-mail: customercare@kosmocar.gr

                                Πειράζει που σου απάντησε μη κάτοχος VW;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  tommaso last edited by

                                  Ο χρήστης tazz έγραψε:

                                  Ποιος κατοχος Vw/TSi 140/170 (και οχι αλλης εταιριας) εχει γνωση για το κοστος του ηλεκτρομαγνητικου συμπλέκτη που χρησιμοποιείται για την εμπλοκή του κομπρέσορα στο στρόφαλο?

                                  210-9945554 24ωρη Γραμμή Επικοινωνίας αυτοκινήτων VW
                                  e-mail: customercare@kosmocar.gr

                                  Πειράζει που σου απάντησε μη κάτοχος VW;

                                  Σε θυμαμαι
                                  Εστειλα σε αυτον και δεν μου απαντησε.Vw ειπαμε..
                                  Ευχαριστω παντως για την πληροφορια που μου ειχες
                                  δωσει.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • kubiak
                                    kubiak last edited by

                                    Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
                                    Τα αλογα θελουν και σανο,δεν δουλευουν τζαμπα

                                    Toυ GT (που γνωρίζω) όχι, εκτός αν τα 'φωνάζεις', γιατί αλλιώς 'κοιμούνται' και δεν καταναλώνουν...

                                    Το να έχεις πολλά άλογα δε σημαίνει απαραίτητα ότι είσαι κοντράκιας. Το γκάζι δεν έχει δύο θέσεις, on και off, έχει και ενδιάμεσο. Αν θες λοιπόν να πας γρήγορα, π.χ. για να προσπεράσεις αξιοποιείς ΟΣΑ άλογα έχεις, αν θες να πας αργά και οικονομικά ίσα που το πατάς και να 'σαι νομιμότατος και κύριος.

                                    +++

                                    _

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      tommaso last edited by

                                      Ο χρήστης kubiak έγραψε:

                                      Τα αλογα θελουν και σανο,δεν δουλευουν τζαμπα

                                      Toυ GT (που γνωρίζω) όχι, εκτός αν τα 'φωνάζεις', γιατί αλλιώς 'κοιμούνται' και δεν καταναλώνουν...

                                      Το να έχεις πολλά άλογα δε σημαίνει απαραίτητα ότι είσαι κοντράκιας. Το γκάζι δεν έχει δύο θέσεις, on και off, έχει και ενδιάμεσο. Αν θες λοιπόν να πας γρήγορα, π.χ. για να προσπεράσεις αξιοποιείς ΟΣΑ άλογα έχεις, αν θες να πας αργά και οικονομικά ίσα που το πατάς και να 'σαι νομιμότατος και κύριος.

                                      +++

                                      _

                                      Ελα και γω ετσι οδηγω.. +_

                                      Υπαρχει μια σημαντικη διαφορα..
                                      Τα δικα μου 140 αλογα δεν κοιμουνται ποτε...
                                      Με το στροφομετρο κατω απο τις 3000 στροφες παρατηρω τον κινητηρα
                                      να καταπινει την βενζινη το ιδιο αχορταγα (9,5)..

                                      Οσο αργα και προσεκτικα κι αν πηγαινω στην πολη..
                                      Μαλλον εχω τα λαθος αλογα..
                                      Εχω σκεφτει να βαζω κατοσταρα και καλα για καλυτερη καυση
                                      αλλα το ιδιο θα μου ρχεται σε κοστος.(ακομα κι αν ισχυει)

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        drdino last edited by

                                        Δοκίμασε να αλλάξεις στυλ οδήγησης.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • F
                                          farmakopoios last edited by

                                          tommaso

                                          Με δευτερα αν εχεις 3000 στροφες λογικο ειναι να καιει τοσο..

                                          Σε ταξιδι με 6η(εχει? δεν θυμαμαι και βαριεμαι να το κοιταξω) δεν νομιζω να μην πεφτει..

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            tommaso last edited by

                                            Ο χρήστης drdino έγραψε:
                                            Δοκίμασε να αλλάξεις στυλ οδήγησης.

                                            Κωνσταντινε διαβασα αυτα που μου ειπες.

                                            Δεν το παταω πολυ δυνατα μεχρι της 2800
                                            Σταδιακα θα λεγα τις περισσοτερες φορες.

                                            Υπαρχουν ομως και οι εξαιρεσεις,οπως ανηφορες και δυσκολες
                                            κλισεις.Εκει αναγκαζομαι να το παταω λιγο πιο πολυ ωστε να ναι κοντα στις 3000 ειτε σε 2α ειτε σε 3η ,απλα για να μην σβησει.

                                            Ε δεν γινεται να παω με 1800 στροφες σε ανηφορα και σταδιακα

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 240
                                            • 241
                                            • 242
                                            • 243
                                            • 244
                                            • 315
                                            • 316
                                            • 242 / 316
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr