-
Η μετατόπιση εμφανίζεται σε επιφάνεια με κλίση. Ο τριγμός συνήθως εμφανίζεται παντού, έστω και μειωμένος.
-
Ο τριγμός πρόερχεται απο τα φρένα. Πολλά αυτοκίνητα το κάνουν αυτο όταν στρίβεις σταματημένος με τα φρένα πατημένα.
Επίσης το οτι βλέπεται τον κόλο να μετακινήτε δεν είναι απο στρέβλωση. Ήμαρτον ουτε 205 cabrio δεν εμβανίζει τέτοια στρέβλωση . Οφείλετε στο οτι όπως μετακινούνται η μπροστινοί τροχοι κατα το στρίψιμο λόγο του caster μετακινήτε ελάχιστα όλο το αμάξι.
-
Ο χρήστης PeterPan έγραψε:
σιγά ρε παιδιά...
3 στροφές είναι το τιμόνι... στη θεσσαλονίκη μένουμε... όχι στην αθήνα..2,9 για την ακρίβεια. Επιπλέον, ο θόρυβος από τα φρένα είναι φυσιολογικότατος αν στρίβεις το τιμόνι από τέρμα σε τέρμα με δυνατά πατημένο το πεντάλ.
Έπρεπε να σας είχα στο δικό μου αυτοκίνητο. Το τιμόνι κόβει ΠΑΡΑ πολύ και έχει και μεγάλο κάστερ. Αν στρίψω από άκρη σε άκρη, το εμπρός μέρος του αυτοκινήτου μετατοπίζεται ΠΟΛΥ. Ε, σιγά μην το κάνω με πατημένο δυνατά φρένο.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
φίλος έχει tsi (μια φίλη το είπε 'τί-σί-άι') κ χθες όταν ξεπάρκαρε κ πήγαινε το τιμόνι από τέρμα αριστερά τέρμα δεξιά κ αντίστροφα, ακουγόταν παρατεταμένος τριγμός από τις πίσω αναρτήσεις. κ έβλεπες τον κωλο να είναι άκαμπτος κ να στρεβλώνεται... το είδα πολύ χαρακτηριστικά.αυτή η μετατόπιση των 15 πόντων του μπροστινού μέρους προκαλεί στρέβλωση στο πίσω μέρος. έτριζε για 4 δευτερόλεπτα, όσο χρόνο κάνεις για να στρίψεις πλήρως το τιμόνι.
Δεν πρέπει να στρίβεις σταματημένος γιατί ζορίζεται το σύστημα διεύθυνσης. Ιδίως αν πατάς το φρένο τέρμα και στρίβεις τι περιμένεις, να μη τρίζει; γ@μιέται το αμάξι.
Επειδή είναι πολύ στενοί οι χώροι για παρκάρισμα και δεν γίνεται αλλιώς, τουλάχιστον να στρίβεις με το φρένο ΕΛΑΧΙΣΤΑ πατημένο, όσο για να μη τσουλάει το αμάξι.
Τι λέτε ρε παιδιά τώρα? Εγώ δε το έχω συναντήσει αυτό σε κανένα αυτοκίνητο και έχω οδηγήσει μέχρι τώρα 100άδες... Δε τα πετάτε τα γκόλφια σας στα σκουπίδια καλύτερα.....
-
Αρχίσαμε τις edit [Krusenstern] πάλι;
-
Ο χρήστης submariner έγραψε:
φίλος έχει tsi (μια φίλη το είπε 'τί-σί-άι') κ χθες όταν ξεπάρκαρε κ πήγαινε το τιμόνι από τέρμα αριστερά τέρμα δεξιά κ αντίστροφα, ακουγόταν παρατεταμένος τριγμός από τις πίσω αναρτήσεις. κ έβλεπες τον κωλο να είναι άκαμπτος κ να στρεβλώνεται... το είδα πολύ χαρακτηριστικά.αυτή η μετατόπιση των 15 πόντων του μπροστινού μέρους προκαλεί στρέβλωση στο πίσω μέρος. έτριζε για 4 δευτερόλεπτα, όσο χρόνο κάνεις για να στρίψεις πλήρως το τιμόνι.
Δεν πρέπει να στρίβεις σταματημένος γιατί ζορίζεται το σύστημα διεύθυνσης. Ιδίως αν πατάς το φρένο τέρμα και στρίβεις τι περιμένεις, να μη τρίζει; γ@μιέται το αμάξι.
Επειδή είναι πολύ στενοί οι χώροι για παρκάρισμα και δεν γίνεται αλλιώς, τουλάχιστον να στρίβεις με το φρένο ΕΛΑΧΙΣΤΑ πατημένο, όσο για να μη τσουλάει το αμάξι.
Τι λέτε ρε παιδιά τώρα? Εγώ δε το έχω συναντήσει αυτό σε κανένα αυτοκίνητο και έχω οδηγήσει μέχρι τώρα 100άδες... Δε τα πετάτε τα γκόλφια σας στα σκουπίδια καλύτερα.....
... ας έλεγες ότι δεν το έχεις παρατηρήσει, όχι ότι δεν το έχεις συναντήσει. Τόσοι άνθρωποι εδώ λέμε ότι ισχύει. Τα περί γκολφ και σκουπιδιών είναι, φυσικά, flame. Ελπίζω να μην συνεχιστεί.
-
Ο χρήστης submariner έγραψε:
φίλος έχει tsi (μια φίλη το είπε 'τί-σί-άι') κ χθες όταν ξεπάρκαρε κ πήγαινε το τιμόνι από τέρμα αριστερά τέρμα δεξιά κ αντίστροφα, ακουγόταν παρατεταμένος τριγμός από τις πίσω αναρτήσεις. κ έβλεπες τον κωλο να είναι άκαμπτος κ να στρεβλώνεται... το είδα πολύ χαρακτηριστικά.αυτή η μετατόπιση των 15 πόντων του μπροστινού μέρους προκαλεί στρέβλωση στο πίσω μέρος. έτριζε για 4 δευτερόλεπτα, όσο χρόνο κάνεις για να στρίψεις πλήρως το τιμόνι.
Δεν πρέπει να στρίβεις σταματημένος γιατί ζορίζεται το σύστημα διεύθυνσης. Ιδίως αν πατάς το φρένο τέρμα και στρίβεις τι περιμένεις, να μη τρίζει; γ@μιέται το αμάξι.
Επειδή είναι πολύ στενοί οι χώροι για παρκάρισμα και δεν γίνεται αλλιώς, τουλάχιστον να στρίβεις με το φρένο ΕΛΑΧΙΣΤΑ πατημένο, όσο για να μη τσουλάει το αμάξι.
Τι λέτε ρε παιδιά τώρα? Εγώ δε το έχω συναντήσει αυτό σε κανένα αυτοκίνητο και έχω οδηγήσει μέχρι τώρα 100άδες... Δε τα πετάτε τα γκόλφια σας στα σκουπίδια καλύτερα.....
Φιλαράκι , παρκαδόρος είσαι;
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
φίλος έχει tsi (μια φίλη το είπε 'τί-σί-άι') κ χθες όταν ξεπάρκαρε κ πήγαινε το τιμόνι από τέρμα αριστερά τέρμα δεξιά κ αντίστροφα, ακουγόταν παρατεταμένος τριγμός από τις πίσω αναρτήσεις. κ έβλεπες τον κωλο να είναι άκαμπτος κ να στρεβλώνεται... το είδα πολύ χαρακτηριστικά.αυτή η μετατόπιση των 15 πόντων του μπροστινού μέρους προκαλεί στρέβλωση στο πίσω μέρος. έτριζε για 4 δευτερόλεπτα, όσο χρόνο κάνεις για να στρίψεις πλήρως το τιμόνι.
Δεν πρέπει να στρίβεις σταματημένος γιατί ζορίζεται το σύστημα διεύθυνσης. Ιδίως αν πατάς το φρένο τέρμα και στρίβεις τι περιμένεις, να μη τρίζει; γ@μιέται το αμάξι.
Επειδή είναι πολύ στενοί οι χώροι για παρκάρισμα και δεν γίνεται αλλιώς, τουλάχιστον να στρίβεις με το φρένο ΕΛΑΧΙΣΤΑ πατημένο, όσο για να μη τσουλάει το αμάξι.
Τι λέτε ρε παιδιά τώρα? Εγώ δε το έχω συναντήσει αυτό σε κανένα αυτοκίνητο και έχω οδηγήσει μέχρι τώρα 100άδες... Δε τα πετάτε τα γκόλφια σας στα σκουπίδια καλύτερα.....
Φιλαράκι , παρκαδόρος είσαι;
Μπορει H.Fidelity, o φιλος submariner να ειναι οντως παρκαδορος η να δουλευει σε ξενοδοχειο!
Παντως τη συγκεκριμενη συμπεριφορα που αναφερει δεν την εχω παρατηρησει στο golf μου.
Σημερα αλλα 450 χιλιομετρα με το Tsi Αθηνα-Πατρα και γυρισμός.
Καταναλωση περιπου 8λτ/100km χωρις πολλες επιταχυνσεις.
Απολαυση η οδηγηση ! -
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
φίλος έχει tsi (μια φίλη το είπε 'τί-σί-άι') κ χθες όταν ξεπάρκαρε κ πήγαινε το τιμόνι από τέρμα αριστερά τέρμα δεξιά κ αντίστροφα, ακουγόταν παρατεταμένος τριγμός από τις πίσω αναρτήσεις. κ έβλεπες τον κωλο να είναι άκαμπτος κ να στρεβλώνεται... το είδα πολύ χαρακτηριστικά.αυτή η μετατόπιση των 15 πόντων του μπροστινού μέρους προκαλεί στρέβλωση στο πίσω μέρος. έτριζε για 4 δευτερόλεπτα, όσο χρόνο κάνεις για να στρίψεις πλήρως το τιμόνι.
Δεν πρέπει να στρίβεις σταματημένος γιατί ζορίζεται το σύστημα διεύθυνσης. Ιδίως αν πατάς το φρένο τέρμα και στρίβεις τι περιμένεις, να μη τρίζει; γ@μιέται το αμάξι.
Επειδή είναι πολύ στενοί οι χώροι για παρκάρισμα και δεν γίνεται αλλιώς, τουλάχιστον να στρίβεις με το φρένο ΕΛΑΧΙΣΤΑ πατημένο, όσο για να μη τσουλάει το αμάξι.
Τι λέτε ρε παιδιά τώρα? Εγώ δε το έχω συναντήσει αυτό σε κανένα αυτοκίνητο και έχω οδηγήσει μέχρι τώρα 100άδες... Δε τα πετάτε τα γκόλφια σας στα σκουπίδια καλύτερα.....
... ας έλεγες ότι δεν το έχεις παρατηρήσει, όχι ότι δεν το έχεις συναντήσει. Τόσοι άνθρωποι εδώ λέμε ότι ισχύει. Τα περί γκολφ και σκουπιδιών είναι, φυσικά, flame. Ελπίζω να μην συνεχιστεί.
Εντάξει τώρα φίλε, μάθημα ελληνικών θα μου κάνεις? Αφού το θέλεις έτσι πάμε λοιπόν...
Έχεις ακούσει ποτέ τις φράσεις 'Συνάντησα πολλά προβλήματα', 'Συνάντησα προβληματικές καταστάσεις', 'μετά το πρώτο πρόβλημα που συνάντησα', κλπ
Θα σε παρακαλούσα λοιπόν και εγώ με τη σειρά μου να μη προτρέχεις παίζοντας το καθηγητής φιλόλογος και πνευματώδης....
Στην τελική εγώ χρησιμοποιώ πολύ καλύτερα τα ελληνικά από σένα που χρησιμοποιείς ξένες φράσεις 'flames' για να τοποθετήσεις την άποψη σου.
Και στην τελική φίλε η προτροπή μου να πεταχτούν τα γκόλφια στα σκουπίδια έχει να κάνει και με αστεϊσμό και με την προσωπική μου άποψη. Απαγορεύεται μήπως να πιστεύω ότι τα γκόλφια είναι για τα σκουπίδια? θα μου κάνεις τώρα λογοκρισία επειδή σε στεναχωρεί η άποψη μου, η μήπως ανάλογοι αστεϊσμοί χλευασμοί και προτροπές δεν γίνονται κατά κόρον από τους περισσότερους εδώ μέσα?Αλλού αυτά λοιπόν φίλε. Το ξέρω ότι έχεις πρόβλημα μαζί μου από την πρώτη φορά που έγραψα εδώ μέσα επειδή είχα επικαλεστεί μία έρευνα από άλλο περιοδικό του χώρου που θέλησες να μειώσεις και να παρουσιάσεις ως αδαείς όσους γράφουν εκεί λες και οι 4Τ έχουν το αλάθητο του Πάπα και δεν μπορείς να με πείσεις με τις προτροπές σου. Απειλές και προειδοποιήσεις από εξουσίες που φέρονται με μεροληψία μου είναι αδιάφορες γιατί δεν έχω δει να μιλάς για flames και σε άλλους που πολύ συχνά χαχανίζουν και χλευάζουν άλλους. Παραπάνω έκανες edit σε κάτι που έγραψε κάποιος εναντίον μου μεν αλλά δεν του έκανες καμία σύσταση ούτε έγραψες για flames. Δεν είναι λύσεις λοιπόν οι απειλές και οι μεροληπτικές συμπεριφορές ούτε φυσικά η λογοκρισία της άποψης και του αστεϊσμού.
Ευχαριστώ.
ΥΓ δε σου στέλνω την απάντηση μου με ΠΜ γιατί απλά ούτε εσύ έκανες την παρατήρηση σου έτσι.
-
Ό,τι πεις. Βαριέμαι να διαβάσω τι έγραψες, σόρι
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
φίλος έχει tsi (μια φίλη το είπε 'τί-σί-άι') κ χθες όταν ξεπάρκαρε κ πήγαινε το τιμόνι από τέρμα αριστερά τέρμα δεξιά κ αντίστροφα, ακουγόταν παρατεταμένος τριγμός από τις πίσω αναρτήσεις. κ έβλεπες τον κωλο να είναι άκαμπτος κ να στρεβλώνεται... το είδα πολύ χαρακτηριστικά.αυτή η μετατόπιση των 15 πόντων του μπροστινού μέρους προκαλεί στρέβλωση στο πίσω μέρος. έτριζε για 4 δευτερόλεπτα, όσο χρόνο κάνεις για να στρίψεις πλήρως το τιμόνι.
Δεν πρέπει να στρίβεις σταματημένος γιατί ζορίζεται το σύστημα διεύθυνσης. Ιδίως αν πατάς το φρένο τέρμα και στρίβεις τι περιμένεις, να μη τρίζει; γ@μιέται το αμάξι.
Επειδή είναι πολύ στενοί οι χώροι για παρκάρισμα και δεν γίνεται αλλιώς, τουλάχιστον να στρίβεις με το φρένο ΕΛΑΧΙΣΤΑ πατημένο, όσο για να μη τσουλάει το αμάξι.
Τι λέτε ρε παιδιά τώρα? Εγώ δε το έχω συναντήσει αυτό σε κανένα αυτοκίνητο και έχω οδηγήσει μέχρι τώρα 100άδες... Δε τα πετάτε τα γκόλφια σας στα σκουπίδια καλύτερα.....
Φιλαράκι , παρκαδόρος είσαι;
-
Ο χρήστης submariner έγραψε:
Εντάξει τώρα φίλε, μάθημα ελληνικών θα μου κάνεις? Αφού το θέλεις έτσι πάμε λοιπόν...Έχεις ακούσει ποτέ τις φράσεις 'Συνάντησα πολλά προβλήματα', 'Συνάντησα προβληματικές καταστάσεις', 'μετά το πρώτο πρόβλημα που συνάντησα', κλπ
Θα σε παρακαλούσα λοιπόν και εγώ με τη σειρά μου να μη προτρέχεις παίζοντας το καθηγητής φιλόλογος και πνευματώδης....
H ένσταση δεν έγινε για την επιλογή των λέξεων ή εκφράσεων
καθαρά τεχνικό είναι το θέμα.Επειδή δεν το έχεις ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙ, κάθησε δίπλα σε κάποιο αυτοκίνητο που στρίβει το τιμόνι από τέρμα σε τέρμα και θα δεις το μπροστινό μέρος να ανεβοκατεβαίνει ελαφρά. Ο τροχός όταν είναι τέρμα στριμμένος 'σηκώνει' το αμάξι περισσότερο από ότι όταν είναι στην ευθεία.
-
από autotriti
VW Golf 1,4 TSI (122 PS)
Η VW κλείνει την 'αλυσίδα' των 1,4 TSI κινητήρων του Golf, λανσάροντας και στην ελληνική αγορά τη μικρότερη έκδοση των 122 (134 στο δυναμόμετρο) ίππων. Με turbo αλλά χωρίς κομπρέσσορα, το αυτοκίνητο αποτελεί και σε αυτήν την έκδοση ένα από τα πιο δυναμικά μικρομεσαία 1,4 λίτρων της αγοράς.
Η οδική συμπεριφορά του VW Golf 1,4 TSI 122 PS είναι συνολικά ουδέτερο και με τη σύμπραξη του ASR ασφαλές. -
Με turbo αλλά χωρίς κομπρέσσορα
Αυτό τί σημαίνει; Έχει τούρμπο, αλλά δεν έχει το τουρμπάκι για να δίνει ισχύ χαμηλά; Μήπως αλλάζει έτσι και η κατανάλωση (προς τα πάνω) ;
1.2 TSI 110 hp να περιμένουμε; -
Ο χρήστης m1234 έγραψε:
από autotritiVW Golf 1,4 TSI (122 PS)
Η VW κλείνει την 'αλυσίδα' των 1,4 TSI κινητήρων του Golf, λανσάροντας και στην ελληνική αγορά τη μικρότερη έκδοση των 122 (134 στο δυναμόμετρο) ίππων. Με turbo αλλά χωρίς κομπρέσσορα, το αυτοκίνητο αποτελεί και σε αυτήν την έκδοση ένα από τα πιο δυναμικά μικρομεσαία 1,4 λίτρων της αγοράς.
Η οδική συμπεριφορά του VW Golf 1,4 TSI 122 PS είναι συνολικά ουδέτερο και με τη σύμπραξη του ASR ασφαλές.Ωραια με ενα τουρμπο και ενα ηλεκτρονικο συστημα φτιαχνουμε ενα γαματο αμαξι!
Μανο, δεν νομιζω να κανουν κατι τετοιο....αν και η ρενω στην Ελλαδα εχει πλεονεκτημα λογω λιγοτερων εξοδων του 1200ρη της.
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Με turbo αλλά χωρίς κομπρέσσορα
Αυτό τί σημαίνει; Έχει τούρμπο, αλλά δεν έχει το τουρμπάκι για να δίνει ισχύ χαμηλά; Μήπως αλλάζει έτσι και η κατανάλωση (προς τα πάνω) ;
1.2 TSI 110 hp να περιμένουμε;Λές να φθάσει πάλι στα 90PS;
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Με turbo αλλά χωρίς κομπρέσσορα
Αυτό τί σημαίνει; Έχει τούρμπο, αλλά δεν έχει το τουρμπάκι για να δίνει ισχύ χαμηλά; Μήπως αλλάζει έτσι και η κατανάλωση (προς τα πάνω) ;
1.2 TSI 110 hp να περιμένουμε;Ελα ντε.Εχουν βγαλει ενα αμαξι(tsi 122) που ειναι το ιδιο γρηγορο με το tsi 140 και εχει μικροτερη καταναλωση.Επισης ειναι σημαντικα φθηνοτερο!
Δηλαδη αυτοι που αγορασαν το το tsi 140, πως θα πρεπει να αισθανονται αραγε τωρα..
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Με turbo αλλά χωρίς κομπρέσσορα
Αυτό τί σημαίνει; Έχει τούρμπο, αλλά δεν έχει το τουρμπάκι για να δίνει ισχύ χαμηλά; Μήπως αλλάζει έτσι και η κατανάλωση (προς τα πάνω) ;
1.2 TSI 110 hp να περιμένουμε;Έχει τούρμπο, αλλά όχι κομπρεσσοράκι για τις χαμηλές σ.α.λ. Αυτό δεν σημαίνει ότι και ένα τούρμπο (στροβιλοσυμπιεστής δλδ.) δεν μπορεί να είναι ρυθμισμένο να boostάρει από χαμηλά. Στο TSi 122 για παράδειγμα, το μοτέρ τουρμπίζει ήδη από τις 1.400 (το αυτό ισχύει και για τον 1.2ΤCE της Ρενό ας πούμε). Κάτι τέτοιο συνήθως σημαίνει 'ψόφια' λειτουργία στις ψηλές σ.α.λ., κάτι που όμως παρατηρείται και στον TSi 140. Η κατανάλωση του 122 κινείται οριακά ως καθαρά κάτω από του 140 με το ίδιο πόδι (το δικό μου ) και στις ίδιες διαδρομές. Για περισσότερα, stay tuned
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Έχει τούρμπο, αλλά όχι κομπρεσσοράκι για τις χαμηλές σ.α.λ. Αυτό δεν σημαίνει ότι και ένα τούρμπο (στροβιλοσυμπιεστής δλδ.) δεν μπορεί να είναι ρυθμισμένο να boostάρει από χαμηλά. Στο TSi 122 για παράδειγμα, το μοτέρ τουρμπίζει ήδη από τις 1.400 (το αυτό ισχύει και για τον 1.2ΤCE της Ρενό ας πούμε). Κάτι τέτοιο συνήθως σημαίνει 'ψόφια' λειτουργία στις ψηλές σ.α.λ., κάτι που όμως παρατηρείται και στον TSi 140. Η κατανάλωση του 122 κινείται οριακά ως καθαρά κάτω από του 140 με το ίδιο πόδι (το δικό μου ) και στις ίδιες διαδρομές. Για περισσότερα, stay tuned
Οταν λέμε ότι ψοφάει στα ψηλά ο 122 ή ο 140 τί εννοούμε?
Γιατί αλλο να ψοφάει στις 3.000 στροφές και άλλο στις 5.000.
Αν μιλάμε για τις 5.000+ νομίζω ότι λίγους θα προβληματίσει. Νομίζω ότι οι περισσότεροι οδηγάμε κυρίως μέχρι τις 4.000. -
Ο χρήστης m1234 έγραψε:
Έχει τούρμπο, αλλά όχι κομπρεσσοράκι για τις χαμηλές σ.α.λ. Αυτό δεν σημαίνει ότι και ένα τούρμπο (στροβιλοσυμπιεστής δλδ.) δεν μπορεί να είναι ρυθμισμένο να boostάρει από χαμηλά. Στο TSi 122 για παράδειγμα, το μοτέρ τουρμπίζει ήδη από τις 1.400 (το αυτό ισχύει και για τον 1.2ΤCE της Ρενό ας πούμε). Κάτι τέτοιο συνήθως σημαίνει 'ψόφια' λειτουργία στις ψηλές σ.α.λ., κάτι που όμως παρατηρείται και στον TSi 140. Η κατανάλωση του 122 κινείται οριακά ως καθαρά κάτω από του 140 με το ίδιο πόδι (το δικό μου ) και στις ίδιες διαδρομές. Για περισσότερα, stay tuned
Οταν λέμε ότι ψοφάει στα ψηλά ο 122 ή ο 140 τί εννοούμε?
Γιατί αλλο να ψοφάει στις 3.000 στροφές και άλλο στις 5.000.
Αν μιλάμε για τις 5.000+ νομίζω ότι λίγους θα προβληματίσει. Νομίζω ότι οι περισσότεροι οδηγάμε κυρίως μέχρι τις 4.000.Ψοφάει ψηλά, σημαίνει ψοφάει ψηλά. Συγκεκριμένα, στις 5k. Οι 3.000 δεν είναι ψηλές στροφές, ούτε μπορεί να θεωρηθούν από κανέναν ως τέτοιες, ούτε υπάρχει μοτέρ που να ψοφάει στις 3. Καλά κάνεις και οδηγείς μέχρι τις 4.000, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι το κάνουν όλοι (ευτυχώς), ούτε ότι είναι ό,τι καλύτερο να κόψεις μια προσπέραση στη μέση για να αλλάξεις ταχύτητα, επειδή το μοτέρ σου δεν έχει άλλο πάνω από τις 5.
Τέσπα, κουβέντα να γίνεται. Το αυτοκίνητο είναι σβέλτο έτσι κι αλλιώς.
Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)