Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)
    • 1
    • 2
    • 238
    • 239
    • 240
    • 241
    • 242
    • 315
    • 316
    • 240 / 316
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    412
    6315
    49128
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      neos last edited by

      Η μετατόπιση εμφανίζεται σε επιφάνεια με κλίση. Ο τριγμός συνήθως εμφανίζεται παντού, έστω και μειωμένος.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        michaliscorsa last edited by

        Ο τριγμός πρόερχεται απο τα φρένα. Πολλά αυτοκίνητα το κάνουν αυτο όταν στρίβεις σταματημένος με τα φρένα πατημένα.

        Επίσης το οτι βλέπεται τον κόλο να μετακινήτε δεν είναι απο στρέβλωση. Ήμαρτον ουτε 205 cabrio δεν εμβανίζει τέτοια στρέβλωση . Οφείλετε στο οτι όπως μετακινούνται η μπροστινοί τροχοι κατα το στρίψιμο λόγο του caster μετακινήτε ελάχιστα όλο το αμάξι.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          krusenstern last edited by

          Ο χρήστης PeterPan έγραψε:
          σιγά ρε παιδιά...
          3 στροφές είναι το τιμόνι... στη θεσσαλονίκη μένουμε... όχι στην αθήνα..

          2,9 για την ακρίβεια. Επιπλέον, ο θόρυβος από τα φρένα είναι φυσιολογικότατος αν στρίβεις το τιμόνι από τέρμα σε τέρμα με δυνατά πατημένο το πεντάλ.

          Έπρεπε να σας είχα στο δικό μου αυτοκίνητο. Το τιμόνι κόβει ΠΑΡΑ πολύ και έχει και μεγάλο κάστερ. Αν στρίψω από άκρη σε άκρη, το εμπρός μέρος του αυτοκινήτου μετατοπίζεται ΠΟΛΥ. Ε, σιγά μην το κάνω με πατημένο δυνατά φρένο.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            submariner last edited by

            Ο χρήστης leonp έγραψε:

            φίλος έχει tsi (μια φίλη το είπε 'τί-σί-άι') κ χθες όταν ξεπάρκαρε κ πήγαινε το τιμόνι από τέρμα αριστερά τέρμα δεξιά κ αντίστροφα, ακουγόταν παρατεταμένος τριγμός από τις πίσω αναρτήσεις. κ έβλεπες τον κωλο να είναι άκαμπτος κ να στρεβλώνεται... το είδα πολύ χαρακτηριστικά.αυτή η μετατόπιση των 15 πόντων του μπροστινού μέρους προκαλεί στρέβλωση στο πίσω μέρος. έτριζε για 4 δευτερόλεπτα, όσο χρόνο κάνεις για να στρίψεις πλήρως το τιμόνι.

            Δεν πρέπει να στρίβεις σταματημένος γιατί ζορίζεται το σύστημα διεύθυνσης. Ιδίως αν πατάς το φρένο τέρμα και στρίβεις τι περιμένεις, να μη τρίζει; γ@μιέται το αμάξι.

            Επειδή είναι πολύ στενοί οι χώροι για παρκάρισμα και δεν γίνεται αλλιώς, τουλάχιστον να στρίβεις με το φρένο ΕΛΑΧΙΣΤΑ πατημένο, όσο για να μη τσουλάει το αμάξι.

            Τι λέτε ρε παιδιά τώρα? Εγώ δε το έχω συναντήσει αυτό σε κανένα αυτοκίνητο και έχω οδηγήσει μέχρι τώρα 100άδες... Δε τα πετάτε τα γκόλφια σας στα σκουπίδια καλύτερα.....

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              drdino last edited by

              Αρχίσαμε τις edit [Krusenstern] πάλι;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                krusenstern last edited by

                Ο χρήστης submariner έγραψε:

                φίλος έχει tsi (μια φίλη το είπε 'τί-σί-άι') κ χθες όταν ξεπάρκαρε κ πήγαινε το τιμόνι από τέρμα αριστερά τέρμα δεξιά κ αντίστροφα, ακουγόταν παρατεταμένος τριγμός από τις πίσω αναρτήσεις. κ έβλεπες τον κωλο να είναι άκαμπτος κ να στρεβλώνεται... το είδα πολύ χαρακτηριστικά.αυτή η μετατόπιση των 15 πόντων του μπροστινού μέρους προκαλεί στρέβλωση στο πίσω μέρος. έτριζε για 4 δευτερόλεπτα, όσο χρόνο κάνεις για να στρίψεις πλήρως το τιμόνι.

                Δεν πρέπει να στρίβεις σταματημένος γιατί ζορίζεται το σύστημα διεύθυνσης. Ιδίως αν πατάς το φρένο τέρμα και στρίβεις τι περιμένεις, να μη τρίζει; γ@μιέται το αμάξι.

                Επειδή είναι πολύ στενοί οι χώροι για παρκάρισμα και δεν γίνεται αλλιώς, τουλάχιστον να στρίβεις με το φρένο ΕΛΑΧΙΣΤΑ πατημένο, όσο για να μη τσουλάει το αμάξι.

                Τι λέτε ρε παιδιά τώρα? Εγώ δε το έχω συναντήσει αυτό σε κανένα αυτοκίνητο και έχω οδηγήσει μέχρι τώρα 100άδες... Δε τα πετάτε τα γκόλφια σας στα σκουπίδια καλύτερα.....

                ... ας έλεγες ότι δεν το έχεις παρατηρήσει, όχι ότι δεν το έχεις συναντήσει. Τόσοι άνθρωποι εδώ λέμε ότι ισχύει. Τα περί γκολφ και σκουπιδιών είναι, φυσικά, flame. Ελπίζω να μην συνεχιστεί.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • H
                  highfidelity last edited by

                  Ο χρήστης submariner έγραψε:

                  φίλος έχει tsi (μια φίλη το είπε 'τί-σί-άι') κ χθες όταν ξεπάρκαρε κ πήγαινε το τιμόνι από τέρμα αριστερά τέρμα δεξιά κ αντίστροφα, ακουγόταν παρατεταμένος τριγμός από τις πίσω αναρτήσεις. κ έβλεπες τον κωλο να είναι άκαμπτος κ να στρεβλώνεται... το είδα πολύ χαρακτηριστικά.αυτή η μετατόπιση των 15 πόντων του μπροστινού μέρους προκαλεί στρέβλωση στο πίσω μέρος. έτριζε για 4 δευτερόλεπτα, όσο χρόνο κάνεις για να στρίψεις πλήρως το τιμόνι.

                  Δεν πρέπει να στρίβεις σταματημένος γιατί ζορίζεται το σύστημα διεύθυνσης. Ιδίως αν πατάς το φρένο τέρμα και στρίβεις τι περιμένεις, να μη τρίζει; γ@μιέται το αμάξι.

                  Επειδή είναι πολύ στενοί οι χώροι για παρκάρισμα και δεν γίνεται αλλιώς, τουλάχιστον να στρίβεις με το φρένο ΕΛΑΧΙΣΤΑ πατημένο, όσο για να μη τσουλάει το αμάξι.

                  Τι λέτε ρε παιδιά τώρα? Εγώ δε το έχω συναντήσει αυτό σε κανένα αυτοκίνητο και έχω οδηγήσει μέχρι τώρα 100άδες... Δε τα πετάτε τα γκόλφια σας στα σκουπίδια καλύτερα.....

                  Φιλαράκι , παρκαδόρος είσαι;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    tommaso last edited by

                    Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:

                    φίλος έχει tsi (μια φίλη το είπε 'τί-σί-άι') κ χθες όταν ξεπάρκαρε κ πήγαινε το τιμόνι από τέρμα αριστερά τέρμα δεξιά κ αντίστροφα, ακουγόταν παρατεταμένος τριγμός από τις πίσω αναρτήσεις. κ έβλεπες τον κωλο να είναι άκαμπτος κ να στρεβλώνεται... το είδα πολύ χαρακτηριστικά.αυτή η μετατόπιση των 15 πόντων του μπροστινού μέρους προκαλεί στρέβλωση στο πίσω μέρος. έτριζε για 4 δευτερόλεπτα, όσο χρόνο κάνεις για να στρίψεις πλήρως το τιμόνι.

                    Δεν πρέπει να στρίβεις σταματημένος γιατί ζορίζεται το σύστημα διεύθυνσης. Ιδίως αν πατάς το φρένο τέρμα και στρίβεις τι περιμένεις, να μη τρίζει; γ@μιέται το αμάξι.

                    Επειδή είναι πολύ στενοί οι χώροι για παρκάρισμα και δεν γίνεται αλλιώς, τουλάχιστον να στρίβεις με το φρένο ΕΛΑΧΙΣΤΑ πατημένο, όσο για να μη τσουλάει το αμάξι.

                    Τι λέτε ρε παιδιά τώρα? Εγώ δε το έχω συναντήσει αυτό σε κανένα αυτοκίνητο και έχω οδηγήσει μέχρι τώρα 100άδες... Δε τα πετάτε τα γκόλφια σας στα σκουπίδια καλύτερα.....

                    Φιλαράκι , παρκαδόρος είσαι;

                    Μπορει H.Fidelity, o φιλος submariner να ειναι οντως παρκαδορος η να δουλευει σε ξενοδοχειο!

                    Παντως τη συγκεκριμενη συμπεριφορα που αναφερει δεν την εχω παρατηρησει στο golf μου.

                    Σημερα αλλα 450 χιλιομετρα με το Tsi Αθηνα-Πατρα και γυρισμός.
                    Καταναλωση περιπου 8λτ/100km χωρις πολλες επιταχυνσεις.
                    Απολαυση η οδηγηση !

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      submariner last edited by

                      Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:

                      φίλος έχει tsi (μια φίλη το είπε 'τί-σί-άι') κ χθες όταν ξεπάρκαρε κ πήγαινε το τιμόνι από τέρμα αριστερά τέρμα δεξιά κ αντίστροφα, ακουγόταν παρατεταμένος τριγμός από τις πίσω αναρτήσεις. κ έβλεπες τον κωλο να είναι άκαμπτος κ να στρεβλώνεται... το είδα πολύ χαρακτηριστικά.αυτή η μετατόπιση των 15 πόντων του μπροστινού μέρους προκαλεί στρέβλωση στο πίσω μέρος. έτριζε για 4 δευτερόλεπτα, όσο χρόνο κάνεις για να στρίψεις πλήρως το τιμόνι.

                      Δεν πρέπει να στρίβεις σταματημένος γιατί ζορίζεται το σύστημα διεύθυνσης. Ιδίως αν πατάς το φρένο τέρμα και στρίβεις τι περιμένεις, να μη τρίζει; γ@μιέται το αμάξι.

                      Επειδή είναι πολύ στενοί οι χώροι για παρκάρισμα και δεν γίνεται αλλιώς, τουλάχιστον να στρίβεις με το φρένο ΕΛΑΧΙΣΤΑ πατημένο, όσο για να μη τσουλάει το αμάξι.

                      Τι λέτε ρε παιδιά τώρα? Εγώ δε το έχω συναντήσει αυτό σε κανένα αυτοκίνητο και έχω οδηγήσει μέχρι τώρα 100άδες... Δε τα πετάτε τα γκόλφια σας στα σκουπίδια καλύτερα.....

                      ... ας έλεγες ότι δεν το έχεις παρατηρήσει, όχι ότι δεν το έχεις συναντήσει. Τόσοι άνθρωποι εδώ λέμε ότι ισχύει. Τα περί γκολφ και σκουπιδιών είναι, φυσικά, flame. Ελπίζω να μην συνεχιστεί.

                      Εντάξει τώρα φίλε, μάθημα ελληνικών θα μου κάνεις? Αφού το θέλεις έτσι πάμε λοιπόν...

                      Έχεις ακούσει ποτέ τις φράσεις 'Συνάντησα πολλά προβλήματα', 'Συνάντησα προβληματικές καταστάσεις', 'μετά το πρώτο πρόβλημα που συνάντησα', κλπ

                      Θα σε παρακαλούσα λοιπόν και εγώ με τη σειρά μου να μη προτρέχεις παίζοντας το καθηγητής φιλόλογος και πνευματώδης....

                      Στην τελική εγώ χρησιμοποιώ πολύ καλύτερα τα ελληνικά από σένα που χρησιμοποιείς ξένες φράσεις 'flames' για να τοποθετήσεις την άποψη σου.
                      Και στην τελική φίλε η προτροπή μου να πεταχτούν τα γκόλφια στα σκουπίδια έχει να κάνει και με αστεϊσμό και με την προσωπική μου άποψη. Απαγορεύεται μήπως να πιστεύω ότι τα γκόλφια είναι για τα σκουπίδια? θα μου κάνεις τώρα λογοκρισία επειδή σε στεναχωρεί η άποψη μου, η μήπως ανάλογοι αστεϊσμοί χλευασμοί και προτροπές δεν γίνονται κατά κόρον από τους περισσότερους εδώ μέσα?

                      Αλλού αυτά λοιπόν φίλε. Το ξέρω ότι έχεις πρόβλημα μαζί μου από την πρώτη φορά που έγραψα εδώ μέσα επειδή είχα επικαλεστεί μία έρευνα από άλλο περιοδικό του χώρου που θέλησες να μειώσεις και να παρουσιάσεις ως αδαείς όσους γράφουν εκεί λες και οι 4Τ έχουν το αλάθητο του Πάπα και δεν μπορείς να με πείσεις με τις προτροπές σου. Απειλές και προειδοποιήσεις από εξουσίες που φέρονται με μεροληψία μου είναι αδιάφορες γιατί δεν έχω δει να μιλάς για flames και σε άλλους που πολύ συχνά χαχανίζουν και χλευάζουν άλλους. Παραπάνω έκανες edit σε κάτι που έγραψε κάποιος εναντίον μου μεν αλλά δεν του έκανες καμία σύσταση ούτε έγραψες για flames. Δεν είναι λύσεις λοιπόν οι απειλές και οι μεροληπτικές συμπεριφορές ούτε φυσικά η λογοκρισία της άποψης και του αστεϊσμού.

                      Ευχαριστώ.

                      ΥΓ δε σου στέλνω την απάντηση μου με ΠΜ γιατί απλά ούτε εσύ έκανες την παρατήρηση σου έτσι.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        krusenstern last edited by

                        Ό,τι πεις. Βαριέμαι να διαβάσω τι έγραψες, σόρι

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • G
                          giorgospg last edited by

                          Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:

                          φίλος έχει tsi (μια φίλη το είπε 'τί-σί-άι') κ χθες όταν ξεπάρκαρε κ πήγαινε το τιμόνι από τέρμα αριστερά τέρμα δεξιά κ αντίστροφα, ακουγόταν παρατεταμένος τριγμός από τις πίσω αναρτήσεις. κ έβλεπες τον κωλο να είναι άκαμπτος κ να στρεβλώνεται... το είδα πολύ χαρακτηριστικά.αυτή η μετατόπιση των 15 πόντων του μπροστινού μέρους προκαλεί στρέβλωση στο πίσω μέρος. έτριζε για 4 δευτερόλεπτα, όσο χρόνο κάνεις για να στρίψεις πλήρως το τιμόνι.

                          Δεν πρέπει να στρίβεις σταματημένος γιατί ζορίζεται το σύστημα διεύθυνσης. Ιδίως αν πατάς το φρένο τέρμα και στρίβεις τι περιμένεις, να μη τρίζει; γ@μιέται το αμάξι.

                          Επειδή είναι πολύ στενοί οι χώροι για παρκάρισμα και δεν γίνεται αλλιώς, τουλάχιστον να στρίβεις με το φρένο ΕΛΑΧΙΣΤΑ πατημένο, όσο για να μη τσουλάει το αμάξι.

                          Τι λέτε ρε παιδιά τώρα? Εγώ δε το έχω συναντήσει αυτό σε κανένα αυτοκίνητο και έχω οδηγήσει μέχρι τώρα 100άδες... Δε τα πετάτε τα γκόλφια σας στα σκουπίδια καλύτερα.....

                          Φιλαράκι , παρκαδόρος είσαι;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • L
                            leonp last edited by

                            Ο χρήστης submariner έγραψε:
                            Εντάξει τώρα φίλε, μάθημα ελληνικών θα μου κάνεις? Αφού το θέλεις έτσι πάμε λοιπόν...

                            Έχεις ακούσει ποτέ τις φράσεις 'Συνάντησα πολλά προβλήματα', 'Συνάντησα προβληματικές καταστάσεις', 'μετά το πρώτο πρόβλημα που συνάντησα', κλπ

                            Θα σε παρακαλούσα λοιπόν και εγώ με τη σειρά μου να μη προτρέχεις παίζοντας το καθηγητής φιλόλογος και πνευματώδης....

                            H ένσταση δεν έγινε για την επιλογή των λέξεων ή εκφράσεων
                            καθαρά τεχνικό είναι το θέμα.

                            Επειδή δεν το έχεις ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙ, κάθησε δίπλα σε κάποιο αυτοκίνητο που στρίβει το τιμόνι από τέρμα σε τέρμα και θα δεις το μπροστινό μέρος να ανεβοκατεβαίνει ελαφρά. Ο τροχός όταν είναι τέρμα στριμμένος 'σηκώνει' το αμάξι περισσότερο από ότι όταν είναι στην ευθεία.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              m1234 last edited by

                              από autotriti

                              VW Golf 1,4 TSI (122 PS)
                              Η VW κλείνει την 'αλυσίδα' των 1,4 TSI κινητήρων του Golf, λανσάροντας και στην ελληνική αγορά τη μικρότερη έκδοση των 122 (134 στο δυναμόμετρο) ίππων. Με turbo αλλά χωρίς κομπρέσσορα, το αυτοκίνητο αποτελεί και σε αυτήν την έκδοση ένα από τα πιο δυναμικά μικρομεσαία 1,4 λίτρων της αγοράς.
                              Η οδική συμπεριφορά του VW Golf 1,4 TSI 122 PS είναι συνολικά ουδέτερο και με τη σύμπραξη του ASR ασφαλές.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • M
                                manosk last edited by

                                Με turbo αλλά χωρίς κομπρέσσορα

                                Αυτό τί σημαίνει; Έχει τούρμπο, αλλά δεν έχει το τουρμπάκι για να δίνει ισχύ χαμηλά; Μήπως αλλάζει έτσι και η κατανάλωση (προς τα πάνω) ;
                                1.2 TSI 110 hp να περιμένουμε;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • R
                                  ratanplan last edited by

                                  Ο χρήστης m1234 έγραψε:
                                  από autotriti

                                  VW Golf 1,4 TSI (122 PS)
                                  Η VW κλείνει την 'αλυσίδα' των 1,4 TSI κινητήρων του Golf, λανσάροντας και στην ελληνική αγορά τη μικρότερη έκδοση των 122 (134 στο δυναμόμετρο) ίππων. Με turbo αλλά χωρίς κομπρέσσορα, το αυτοκίνητο αποτελεί και σε αυτήν την έκδοση ένα από τα πιο δυναμικά μικρομεσαία 1,4 λίτρων της αγοράς.
                                  Η οδική συμπεριφορά του VW Golf 1,4 TSI 122 PS είναι συνολικά ουδέτερο και με τη σύμπραξη του ASR ασφαλές.

                                  Ωραια με ενα τουρμπο και ενα ηλεκτρονικο συστημα φτιαχνουμε ενα γαματο αμαξι!

                                  Μανο, δεν νομιζω να κανουν κατι τετοιο....αν και η ρενω στην Ελλαδα εχει πλεονεκτημα λογω λιγοτερων εξοδων του 1200ρη της.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    technik last edited by

                                    Ο χρήστης manosk έγραψε:

                                    Με turbo αλλά χωρίς κομπρέσσορα

                                    Αυτό τί σημαίνει; Έχει τούρμπο, αλλά δεν έχει το τουρμπάκι για να δίνει ισχύ χαμηλά; Μήπως αλλάζει έτσι και η κατανάλωση (προς τα πάνω) ;
                                    1.2 TSI 110 hp να περιμένουμε;

                                    Λές να φθάσει πάλι στα 90PS;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      tommaso last edited by

                                      Ο χρήστης manosk έγραψε:

                                      Με turbo αλλά χωρίς κομπρέσσορα

                                      Αυτό τί σημαίνει; Έχει τούρμπο, αλλά δεν έχει το τουρμπάκι για να δίνει ισχύ χαμηλά; Μήπως αλλάζει έτσι και η κατανάλωση (προς τα πάνω) ;
                                      1.2 TSI 110 hp να περιμένουμε;

                                      Ελα ντε.Εχουν βγαλει ενα αμαξι(tsi 122) που ειναι το ιδιο γρηγορο με το tsi 140 και εχει μικροτερη καταναλωση.Επισης ειναι σημαντικα φθηνοτερο!

                                      Δηλαδη αυτοι που αγορασαν το το tsi 140, πως θα πρεπει να αισθανονται αραγε τωρα..

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • K
                                        krusenstern last edited by

                                        Ο χρήστης manosk έγραψε:

                                        Με turbo αλλά χωρίς κομπρέσσορα

                                        Αυτό τί σημαίνει; Έχει τούρμπο, αλλά δεν έχει το τουρμπάκι για να δίνει ισχύ χαμηλά; Μήπως αλλάζει έτσι και η κατανάλωση (προς τα πάνω) ;
                                        1.2 TSI 110 hp να περιμένουμε;

                                        Έχει τούρμπο, αλλά όχι κομπρεσσοράκι για τις χαμηλές σ.α.λ. Αυτό δεν σημαίνει ότι και ένα τούρμπο (στροβιλοσυμπιεστής δλδ.) δεν μπορεί να είναι ρυθμισμένο να boostάρει από χαμηλά. Στο TSi 122 για παράδειγμα, το μοτέρ τουρμπίζει ήδη από τις 1.400 (το αυτό ισχύει και για τον 1.2ΤCE της Ρενό ας πούμε). Κάτι τέτοιο συνήθως σημαίνει 'ψόφια' λειτουργία στις ψηλές σ.α.λ., κάτι που όμως παρατηρείται και στον TSi 140. Η κατανάλωση του 122 κινείται οριακά ως καθαρά κάτω από του 140 με το ίδιο πόδι (το δικό μου ) και στις ίδιες διαδρομές. Για περισσότερα, stay tuned

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • M
                                          m1234 last edited by

                                          Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:

                                          Έχει τούρμπο, αλλά όχι κομπρεσσοράκι για τις χαμηλές σ.α.λ. Αυτό δεν σημαίνει ότι και ένα τούρμπο (στροβιλοσυμπιεστής δλδ.) δεν μπορεί να είναι ρυθμισμένο να boostάρει από χαμηλά. Στο TSi 122 για παράδειγμα, το μοτέρ τουρμπίζει ήδη από τις 1.400 (το αυτό ισχύει και για τον 1.2ΤCE της Ρενό ας πούμε). Κάτι τέτοιο συνήθως σημαίνει 'ψόφια' λειτουργία στις ψηλές σ.α.λ., κάτι που όμως παρατηρείται και στον TSi 140. Η κατανάλωση του 122 κινείται οριακά ως καθαρά κάτω από του 140 με το ίδιο πόδι (το δικό μου ) και στις ίδιες διαδρομές. Για περισσότερα, stay tuned

                                          Οταν λέμε ότι ψοφάει στα ψηλά ο 122 ή ο 140 τί εννοούμε?
                                          Γιατί αλλο να ψοφάει στις 3.000 στροφές και άλλο στις 5.000.
                                          Αν μιλάμε για τις 5.000+ νομίζω ότι λίγους θα προβληματίσει. Νομίζω ότι οι περισσότεροι οδηγάμε κυρίως μέχρι τις 4.000.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • K
                                            krusenstern last edited by

                                            Ο χρήστης m1234 έγραψε:

                                            Έχει τούρμπο, αλλά όχι κομπρεσσοράκι για τις χαμηλές σ.α.λ. Αυτό δεν σημαίνει ότι και ένα τούρμπο (στροβιλοσυμπιεστής δλδ.) δεν μπορεί να είναι ρυθμισμένο να boostάρει από χαμηλά. Στο TSi 122 για παράδειγμα, το μοτέρ τουρμπίζει ήδη από τις 1.400 (το αυτό ισχύει και για τον 1.2ΤCE της Ρενό ας πούμε). Κάτι τέτοιο συνήθως σημαίνει 'ψόφια' λειτουργία στις ψηλές σ.α.λ., κάτι που όμως παρατηρείται και στον TSi 140. Η κατανάλωση του 122 κινείται οριακά ως καθαρά κάτω από του 140 με το ίδιο πόδι (το δικό μου ) και στις ίδιες διαδρομές. Για περισσότερα, stay tuned

                                            Οταν λέμε ότι ψοφάει στα ψηλά ο 122 ή ο 140 τί εννοούμε?
                                            Γιατί αλλο να ψοφάει στις 3.000 στροφές και άλλο στις 5.000.
                                            Αν μιλάμε για τις 5.000+ νομίζω ότι λίγους θα προβληματίσει. Νομίζω ότι οι περισσότεροι οδηγάμε κυρίως μέχρι τις 4.000.

                                            Ψοφάει ψηλά, σημαίνει ψοφάει ψηλά. Συγκεκριμένα, στις 5k. Οι 3.000 δεν είναι ψηλές στροφές, ούτε μπορεί να θεωρηθούν από κανέναν ως τέτοιες, ούτε υπάρχει μοτέρ που να ψοφάει στις 3. Καλά κάνεις και οδηγείς μέχρι τις 4.000, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι το κάνουν όλοι (ευτυχώς), ούτε ότι είναι ό,τι καλύτερο να κόψεις μια προσπέραση στη μέση για να αλλάξεις ταχύτητα, επειδή το μοτέρ σου δεν έχει άλλο πάνω από τις 5.

                                            Τέσπα, κουβέντα να γίνεται. Το αυτοκίνητο είναι σβέλτο έτσι κι αλλιώς.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 238
                                            • 239
                                            • 240
                                            • 241
                                            • 242
                                            • 315
                                            • 316
                                            • 240 / 316
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr