-
Ερώτηση πρώτη:
ΤΙ ΠΑΕΙ ΝΑ ΠΕΙ ΣΤΡΙΒΩ;
α) Είμαι με 250 στην Εθνική και παίρνω τις καμπές με μεγάλη άνεση
β) κατεβαίνω την Υλίκη με 200 και με το άλλο χέρι χαιδεύω το θαυμάσιο ξύλο της κονσόλας
γ) παίρνω μια κατηφορική φουρκέτα με 2α στις 4000 στροφές και με το αριστερό πόδι στο φρένο
δ) παίρνω μια Λότους Ελιζέ, της βάζω 100 κιλά έρμα, μεγαλύτερες αντιστρεπτικές, σκληρότερα ελατήρια, σκληρότερα αμορτισέρ και αναβαθμίζω τον κινητήρα και μετά ανακαλύπτω ότι οι μηχανικοί της ήταν κοντόφθαλμοιΕρώτηση 2η
ΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΤΙ ΡΟΛΟ ΠΑΙΖΟΥΝ;
α) όσο πιο φαρδιά τόσο πιο καλά γιατί αυξάνουμε την πρόσφυση
β) όσο πιο μικρό προφίλ τόσο πιο καλά γιατί είναι 'σπορ'
γ) στηρίζουν το τεράστιο βάρος προσφέροντας απίστευτη πρόσφυση
δ) μεταφέρουν τις εντολές του οδηγού με ακρίβεια
ε) μεταφέρουν πληροφορίες στο τιμόνι
στ) επιλέγονται ανάλογα με το οδόστρωμαΕρώτηση 3η
ΜΙΑ M3 γιατί χάνει σε κλειστή πίστα από ένα καλό 306 δίλιτρο;
α) γιατί ο οδηγός της είναι γιατρός
β) γιατί το 306 είναι πιο βαρύ
γ) γιατί είναι κυριλέ και αν πας σε ανοιχτή πίστα θα το σκίσει το κουβαδάκιΕρώτηση 4η
ΜΑ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ Η ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΒΑΛΟΥΜΕ ΣΠΟΙΛΕΡ κλπ για να αυξήσουμε την αεροδυναμική απόδοση (που θα υποκαταστήσει μέρος του 'μηχανικού' κρατήματος) τελικά, δεν είναι καλύτερο να έχεις ένα αμάξι 2 τόννων από αυτό του ενός;
α) ναι, γιατί είναι και καλύτερο στα κρας τεστ
β) ναι, γιατί στους 2 τόννους βάζεις όλα τα αξεσουάρ
γ) ναι, γιατί ακόμη και σήμερα δεν μπορεί καμία εταιρία να κατασκευάσει αποδοτικά αεροδυναμικά αυτοκίνητα με διακριτικά σπόιλερ
δ) όχι, γιατί οι 2 τόννοι δεν κουμαντάρονται εύκολα κοντά στο αποκαλούμενο όριο
ε) ΟΧΙ, γιατί ΒΑΖΕΙΣ ΣΤΟ ΕΛΑΦΡΥ ΑΜΑΞΙ ΛΕΠΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ και καλύπτεις το κενό του 'πατήματος ανά μονάδα επιφανείαςΑυτά, έχω ξεμείνει ΑΘήνα και έχω ελεύθερο χρόνο και μπορώ και γράφω χαζομάρες ωσάν τις παραπάνω όταν διαβάζω πράγματα που κάνουν μια 330 να πατάει καλύτερα από ένα RX-8...
-
Ερώτηση πρώτη:
ΤΙ ΠΑΕΙ ΝΑ ΠΕΙ ΣΤΡΙΒΩ;
α) Είμαι με 250 στην Εθνική και παίρνω τις καμπές με μεγάλη άνεση
β) κατεβαίνω την Υλίκη με 200 και με το άλλο χέρι χαιδεύω το θαυμάσιο ξύλο της κονσόλας
γ) παίρνω μια κατηφορική φουρκέτα με 2α στις 4000 στροφές και με το αριστερό πόδι στο φρένο
δ) παίρνω μια Λότους Ελιζέ, της βάζω 100 κιλά έρμα, μεγαλύτερες αντιστρεπτικές, σκληρότερα ελατήρια, σκληρότερα αμορτισέρ και αναβαθμίζω τον κινητήρα και μετά ανακαλύπτω ότι οι μηχανικοί της ήταν κοντόφθαλμοιΕρώτηση 2η
ΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΤΙ ΡΟΛΟ ΠΑΙΖΟΥΝ;
α) όσο πιο φαρδιά τόσο πιο καλά γιατί αυξάνουμε την πρόσφυση
β) όσο πιο μικρό προφίλ τόσο πιο καλά γιατί είναι 'σπορ'
γ) στηρίζουν το τεράστιο βάρος προσφέροντας απίστευτη πρόσφυση
δ) μεταφέρουν τις εντολές του οδηγού με ακρίβεια
ε) μεταφέρουν πληροφορίες στο τιμόνι
στ) επιλέγονται ανάλογα με το οδόστρωμαΕρώτηση 3η
ΜΙΑ M3 γιατί χάνει σε κλειστή πίστα από ένα καλό 306 δίλιτρο;
α) γιατί ο οδηγός της είναι γιατρός
β) γιατί το 306 είναι πιο βαρύ
γ) γιατί είναι κυριλέ και αν πας σε ανοιχτή πίστα θα το σκίσει το κουβαδάκιΕρώτηση 4η
ΜΑ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ Η ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΒΑΛΟΥΜΕ ΣΠΟΙΛΕΡ κλπ για να αυξήσουμε την αεροδυναμική απόδοση (που θα υποκαταστήσει μέρος του 'μηχανικού' κρατήματος) τελικά, δεν είναι καλύτερο να έχεις ένα αμάξι 2 τόννων από αυτό του ενός;
α) ναι, γιατί είναι και καλύτερο στα κρας τεστ
β) ναι, γιατί στους 2 τόννους βάζεις όλα τα αξεσουάρ
γ) ναι, γιατί ακόμη και σήμερα δεν μπορεί καμία εταιρία να κατασκευάσει αποδοτικά αεροδυναμικά αυτοκίνητα με διακριτικά σπόιλερ
δ) όχι, γιατί οι 2 τόννοι δεν κουμαντάρονται εύκολα κοντά στο αποκαλούμενο όριο
ε) ΟΧΙ, γιατί ΒΑΖΕΙΣ ΣΤΟ ΕΛΑΦΡΥ ΑΜΑΞΙ ΛΕΠΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ και καλύπτεις το κενό του 'πατήματος ανά μονάδα επιφανείαςΑυτά, έχω ξεμείνει ΑΘήνα και έχω ελεύθερο χρόνο και μπορώ και γράφω χαζομάρες ωσάν τις παραπάνω όταν διαβάζω πράγματα που κάνουν μια 330 να πατάει καλύτερα από ένα RX-8...
-
Ερώτηση πρώτη:
ΤΙ ΠΑΕΙ ΝΑ ΠΕΙ ΣΤΡΙΒΩ;
α) Είμαι με 250 στην Εθνική και παίρνω τις καμπές με μεγάλη άνεση
β) κατεβαίνω την Υλίκη με 200 και με το άλλο χέρι χαιδεύω το θαυμάσιο ξύλο της κονσόλας
γ) παίρνω μια κατηφορική φουρκέτα με 2α στις 4000 στροφές και με το αριστερό πόδι στο φρένο
δ) παίρνω μια Λότους Ελιζέ, της βάζω 100 κιλά έρμα, μεγαλύτερες αντιστρεπτικές, σκληρότερα ελατήρια, σκληρότερα αμορτισέρ και αναβαθμίζω τον κινητήρα και μετά ανακαλύπτω ότι οι μηχανικοί της ήταν κοντόφθαλμοιΕρώτηση 2η
ΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΤΙ ΡΟΛΟ ΠΑΙΖΟΥΝ;
α) όσο πιο φαρδιά τόσο πιο καλά γιατί αυξάνουμε την πρόσφυση
β) όσο πιο μικρό προφίλ τόσο πιο καλά γιατί είναι 'σπορ'
γ) στηρίζουν το τεράστιο βάρος προσφέροντας απίστευτη πρόσφυση
δ) μεταφέρουν τις εντολές του οδηγού με ακρίβεια
ε) μεταφέρουν πληροφορίες στο τιμόνι
στ) επιλέγονται ανάλογα με το οδόστρωμαΕρώτηση 3η
ΜΙΑ M3 γιατί χάνει σε κλειστή πίστα από ένα καλό 306 δίλιτρο;
α) γιατί ο οδηγός της είναι γιατρός
β) γιατί το 306 είναι πιο βαρύ
γ) γιατί είναι κυριλέ και αν πας σε ανοιχτή πίστα θα το σκίσει το κουβαδάκιΕρώτηση 4η
ΜΑ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ Η ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΒΑΛΟΥΜΕ ΣΠΟΙΛΕΡ κλπ για να αυξήσουμε την αεροδυναμική απόδοση (που θα υποκαταστήσει μέρος του 'μηχανικού' κρατήματος) τελικά, δεν είναι καλύτερο να έχεις ένα αμάξι 2 τόννων από αυτό του ενός;
α) ναι, γιατί είναι και καλύτερο στα κρας τεστ
β) ναι, γιατί στους 2 τόννους βάζεις όλα τα αξεσουάρ
γ) ναι, γιατί ακόμη και σήμερα δεν μπορεί καμία εταιρία να κατασκευάσει αποδοτικά αεροδυναμικά αυτοκίνητα με διακριτικά σπόιλερ
δ) όχι, γιατί οι 2 τόννοι δεν κουμαντάρονται εύκολα κοντά στο αποκαλούμενο όριο
ε) ΟΧΙ, γιατί ΒΑΖΕΙΣ ΣΤΟ ΕΛΑΦΡΥ ΑΜΑΞΙ ΛΕΠΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ και καλύπτεις το κενό του 'πατήματος ανά μονάδα επιφανείαςΑυτά, έχω ξεμείνει ΑΘήνα και έχω ελεύθερο χρόνο και μπορώ και γράφω χαζομάρες ωσάν τις παραπάνω όταν διαβάζω πράγματα που κάνουν μια 330 να πατάει καλύτερα από ένα RX-8...
-
Ο χρήστης kpsig έγραψε:
Ερώτηση 3η
ΜΙΑ M3 γιατί χάνει σε κλειστή πίστα από ένα καλό 306 δίλιτρο;
α.Κατσε νομιζω αυτο το ξερω ενω ηταν μπροστα , το 306 εφερε τρεις φορες εξαρες στο μαζεμα.
-
Ο χρήστης Stoukerman έγραψε:
Ερώτηση 3η
ΜΙΑ M3 γιατί χάνει σε κλειστή πίστα από ένα καλό 306 δίλιτρο;
α.Κατσε νομιζω αυτο το ξερω ενω ηταν μπροστα , το 306 εφερε τρεις φορες εξαρες στο μαζεμα.
Σωστό και αυτό.
Ελπίζω μόνο να μην πλακωθούμε πάλι... Αν και το έγραψα κυρίως με διάθεση αστεϊσμού, ας μπει σε νέα ενότητα. -
Ο χρήστης kpsig έγραψε:
Ερώτηση 3η
ΜΙΑ M3 γιατί χάνει σε κλειστή πίστα από ένα καλό 306 δίλιτρο;
α) γιατί ο οδηγός της είναι γιατρόςΕχχχμμμ... Κώστα? Δεν το αλλάζεις λέω εγώ μην το δει ο Πλατής? Γιατρός είναι και αυτός και Μ3 η 'γριά' του...
-
Ο χρήστης kpsig έγραψε:
Ερώτηση 2η
ΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΤΙ ΡΟΛΟ ΠΑΙΖΟΥΝ;
α) όσο πιο φαρδιά τόσο πιο καλά γιατί αυξάνουμε την πρόσφυση
β) όσο πιο μικρό προφίλ τόσο πιο καλά γιατί είναι 'σπορ'
γ) στηρίζουν το τεράστιο βάρος προσφέροντας απίστευτη πρόσφυση
δ) μεταφέρουν τις εντολές του οδηγού με ακρίβεια
ε) μεταφέρουν πληροφορίες στο τιμόνι
στ) επιλέγονται ανάλογα με το οδόστρωμαΈνσταση! Ξέχασες το 'υπάρχουν για να μην ακουμπάνε οι ζάντες στο δρόμο και κάνουν θόρυβο'.
(χθες είδα και νεκροφόρα με 18άρες... )
-
Το θέμα διασπάστηκε από το 'Γιατί οι 4Τ 'θάβουν το RX-8'. Κώστα, αν θέλεις κάποιον άλλον τίτλο θέματος, με edit μπορείς να τον αλλάξεις. [moderator]
Περί προτιμήσεων και αντιλήψεων