Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Περί προτιμήσεων και αντιλήψεων
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Περί προτιμήσεων και αντιλήψεων
    • 1 / 1
    Περί αυτοκίνησης
    5
    7
    14
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kpsig moderator last edited by

      Ερώτηση πρώτη:
      ΤΙ ΠΑΕΙ ΝΑ ΠΕΙ ΣΤΡΙΒΩ;
      α) Είμαι με 250 στην Εθνική και παίρνω τις καμπές με μεγάλη άνεση
      β) κατεβαίνω την Υλίκη με 200 και με το άλλο χέρι χαιδεύω το θαυμάσιο ξύλο της κονσόλας
      γ) παίρνω μια κατηφορική φουρκέτα με 2α στις 4000 στροφές και με το αριστερό πόδι στο φρένο
      δ) παίρνω μια Λότους Ελιζέ, της βάζω 100 κιλά έρμα, μεγαλύτερες αντιστρεπτικές, σκληρότερα ελατήρια, σκληρότερα αμορτισέρ και αναβαθμίζω τον κινητήρα και μετά ανακαλύπτω ότι οι μηχανικοί της ήταν κοντόφθαλμοι

      Ερώτηση 2η
      ΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΤΙ ΡΟΛΟ ΠΑΙΖΟΥΝ;
      α) όσο πιο φαρδιά τόσο πιο καλά γιατί αυξάνουμε την πρόσφυση
      β) όσο πιο μικρό προφίλ τόσο πιο καλά γιατί είναι 'σπορ'
      γ) στηρίζουν το τεράστιο βάρος προσφέροντας απίστευτη πρόσφυση
      δ) μεταφέρουν τις εντολές του οδηγού με ακρίβεια
      ε) μεταφέρουν πληροφορίες στο τιμόνι
      στ) επιλέγονται ανάλογα με το οδόστρωμα

      Ερώτηση 3η
      ΜΙΑ M3 γιατί χάνει σε κλειστή πίστα από ένα καλό 306 δίλιτρο;
      α) γιατί ο οδηγός της είναι γιατρός
      β) γιατί το 306 είναι πιο βαρύ
      γ) γιατί είναι κυριλέ και αν πας σε ανοιχτή πίστα θα το σκίσει το κουβαδάκι

      Ερώτηση 4η
      ΜΑ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ Η ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΒΑΛΟΥΜΕ ΣΠΟΙΛΕΡ κλπ για να αυξήσουμε την αεροδυναμική απόδοση (που θα υποκαταστήσει μέρος του 'μηχανικού' κρατήματος) τελικά, δεν είναι καλύτερο να έχεις ένα αμάξι 2 τόννων από αυτό του ενός;
      α) ναι, γιατί είναι και καλύτερο στα κρας τεστ
      β) ναι, γιατί στους 2 τόννους βάζεις όλα τα αξεσουάρ
      γ) ναι, γιατί ακόμη και σήμερα δεν μπορεί καμία εταιρία να κατασκευάσει αποδοτικά αεροδυναμικά αυτοκίνητα με διακριτικά σπόιλερ
      δ) όχι, γιατί οι 2 τόννοι δεν κουμαντάρονται εύκολα κοντά στο αποκαλούμενο όριο
      ε) ΟΧΙ, γιατί ΒΑΖΕΙΣ ΣΤΟ ΕΛΑΦΡΥ ΑΜΑΞΙ ΛΕΠΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ και καλύπτεις το κενό του 'πατήματος ανά μονάδα επιφανείας

      Αυτά, έχω ξεμείνει ΑΘήνα και έχω ελεύθερο χρόνο και μπορώ και γράφω χαζομάρες ωσάν τις παραπάνω όταν διαβάζω πράγματα που κάνουν μια 330 να πατάει καλύτερα από ένα RX-8...

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • K
        kpsig moderator last edited by

        Ερώτηση πρώτη:
        ΤΙ ΠΑΕΙ ΝΑ ΠΕΙ ΣΤΡΙΒΩ;
        α) Είμαι με 250 στην Εθνική και παίρνω τις καμπές με μεγάλη άνεση
        β) κατεβαίνω την Υλίκη με 200 και με το άλλο χέρι χαιδεύω το θαυμάσιο ξύλο της κονσόλας
        γ) παίρνω μια κατηφορική φουρκέτα με 2α στις 4000 στροφές και με το αριστερό πόδι στο φρένο
        δ) παίρνω μια Λότους Ελιζέ, της βάζω 100 κιλά έρμα, μεγαλύτερες αντιστρεπτικές, σκληρότερα ελατήρια, σκληρότερα αμορτισέρ και αναβαθμίζω τον κινητήρα και μετά ανακαλύπτω ότι οι μηχανικοί της ήταν κοντόφθαλμοι

        Ερώτηση 2η
        ΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΤΙ ΡΟΛΟ ΠΑΙΖΟΥΝ;
        α) όσο πιο φαρδιά τόσο πιο καλά γιατί αυξάνουμε την πρόσφυση
        β) όσο πιο μικρό προφίλ τόσο πιο καλά γιατί είναι 'σπορ'
        γ) στηρίζουν το τεράστιο βάρος προσφέροντας απίστευτη πρόσφυση
        δ) μεταφέρουν τις εντολές του οδηγού με ακρίβεια
        ε) μεταφέρουν πληροφορίες στο τιμόνι
        στ) επιλέγονται ανάλογα με το οδόστρωμα

        Ερώτηση 3η
        ΜΙΑ M3 γιατί χάνει σε κλειστή πίστα από ένα καλό 306 δίλιτρο;
        α) γιατί ο οδηγός της είναι γιατρός
        β) γιατί το 306 είναι πιο βαρύ
        γ) γιατί είναι κυριλέ και αν πας σε ανοιχτή πίστα θα το σκίσει το κουβαδάκι

        Ερώτηση 4η
        ΜΑ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ Η ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΒΑΛΟΥΜΕ ΣΠΟΙΛΕΡ κλπ για να αυξήσουμε την αεροδυναμική απόδοση (που θα υποκαταστήσει μέρος του 'μηχανικού' κρατήματος) τελικά, δεν είναι καλύτερο να έχεις ένα αμάξι 2 τόννων από αυτό του ενός;
        α) ναι, γιατί είναι και καλύτερο στα κρας τεστ
        β) ναι, γιατί στους 2 τόννους βάζεις όλα τα αξεσουάρ
        γ) ναι, γιατί ακόμη και σήμερα δεν μπορεί καμία εταιρία να κατασκευάσει αποδοτικά αεροδυναμικά αυτοκίνητα με διακριτικά σπόιλερ
        δ) όχι, γιατί οι 2 τόννοι δεν κουμαντάρονται εύκολα κοντά στο αποκαλούμενο όριο
        ε) ΟΧΙ, γιατί ΒΑΖΕΙΣ ΣΤΟ ΕΛΑΦΡΥ ΑΜΑΞΙ ΛΕΠΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ και καλύπτεις το κενό του 'πατήματος ανά μονάδα επιφανείας

        Αυτά, έχω ξεμείνει ΑΘήνα και έχω ελεύθερο χρόνο και μπορώ και γράφω χαζομάρες ωσάν τις παραπάνω όταν διαβάζω πράγματα που κάνουν μια 330 να πατάει καλύτερα από ένα RX-8...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kpsig moderator last edited by

          Ερώτηση πρώτη:
          ΤΙ ΠΑΕΙ ΝΑ ΠΕΙ ΣΤΡΙΒΩ;
          α) Είμαι με 250 στην Εθνική και παίρνω τις καμπές με μεγάλη άνεση
          β) κατεβαίνω την Υλίκη με 200 και με το άλλο χέρι χαιδεύω το θαυμάσιο ξύλο της κονσόλας
          γ) παίρνω μια κατηφορική φουρκέτα με 2α στις 4000 στροφές και με το αριστερό πόδι στο φρένο
          δ) παίρνω μια Λότους Ελιζέ, της βάζω 100 κιλά έρμα, μεγαλύτερες αντιστρεπτικές, σκληρότερα ελατήρια, σκληρότερα αμορτισέρ και αναβαθμίζω τον κινητήρα και μετά ανακαλύπτω ότι οι μηχανικοί της ήταν κοντόφθαλμοι

          Ερώτηση 2η
          ΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΤΙ ΡΟΛΟ ΠΑΙΖΟΥΝ;
          α) όσο πιο φαρδιά τόσο πιο καλά γιατί αυξάνουμε την πρόσφυση
          β) όσο πιο μικρό προφίλ τόσο πιο καλά γιατί είναι 'σπορ'
          γ) στηρίζουν το τεράστιο βάρος προσφέροντας απίστευτη πρόσφυση
          δ) μεταφέρουν τις εντολές του οδηγού με ακρίβεια
          ε) μεταφέρουν πληροφορίες στο τιμόνι
          στ) επιλέγονται ανάλογα με το οδόστρωμα

          Ερώτηση 3η
          ΜΙΑ M3 γιατί χάνει σε κλειστή πίστα από ένα καλό 306 δίλιτρο;
          α) γιατί ο οδηγός της είναι γιατρός
          β) γιατί το 306 είναι πιο βαρύ
          γ) γιατί είναι κυριλέ και αν πας σε ανοιχτή πίστα θα το σκίσει το κουβαδάκι

          Ερώτηση 4η
          ΜΑ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ Η ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΒΑΛΟΥΜΕ ΣΠΟΙΛΕΡ κλπ για να αυξήσουμε την αεροδυναμική απόδοση (που θα υποκαταστήσει μέρος του 'μηχανικού' κρατήματος) τελικά, δεν είναι καλύτερο να έχεις ένα αμάξι 2 τόννων από αυτό του ενός;
          α) ναι, γιατί είναι και καλύτερο στα κρας τεστ
          β) ναι, γιατί στους 2 τόννους βάζεις όλα τα αξεσουάρ
          γ) ναι, γιατί ακόμη και σήμερα δεν μπορεί καμία εταιρία να κατασκευάσει αποδοτικά αεροδυναμικά αυτοκίνητα με διακριτικά σπόιλερ
          δ) όχι, γιατί οι 2 τόννοι δεν κουμαντάρονται εύκολα κοντά στο αποκαλούμενο όριο
          ε) ΟΧΙ, γιατί ΒΑΖΕΙΣ ΣΤΟ ΕΛΑΦΡΥ ΑΜΑΞΙ ΛΕΠΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ και καλύπτεις το κενό του 'πατήματος ανά μονάδα επιφανείας

          Αυτά, έχω ξεμείνει ΑΘήνα και έχω ελεύθερο χρόνο και μπορώ και γράφω χαζομάρες ωσάν τις παραπάνω όταν διαβάζω πράγματα που κάνουν μια 330 να πατάει καλύτερα από ένα RX-8...

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • S
            stoukerman last edited by

            Ο χρήστης kpsig έγραψε:

            Ερώτηση 3η
            ΜΙΑ M3 γιατί χάνει σε κλειστή πίστα από ένα καλό 306 δίλιτρο;
            α.

            Κατσε νομιζω αυτο το ξερω ενω ηταν μπροστα , το 306 εφερε τρεις φορες εξαρες στο μαζεμα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • K
              kpsig moderator last edited by

              Ο χρήστης Stoukerman έγραψε:

              Ερώτηση 3η
              ΜΙΑ M3 γιατί χάνει σε κλειστή πίστα από ένα καλό 306 δίλιτρο;
              α.

              Κατσε νομιζω αυτο το ξερω ενω ηταν μπροστα , το 306 εφερε τρεις φορες εξαρες στο μαζεμα.

              Σωστό και αυτό.
              Ελπίζω μόνο να μην πλακωθούμε πάλι... Αν και το έγραψα κυρίως με διάθεση αστεϊσμού, ας μπει σε νέα ενότητα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • T
                taurus last edited by

                Ο χρήστης kpsig έγραψε:
                Ερώτηση 3η
                ΜΙΑ M3 γιατί χάνει σε κλειστή πίστα από ένα καλό 306 δίλιτρο;
                α) γιατί ο οδηγός της είναι γιατρός

                Εχχχμμμ... Κώστα? Δεν το αλλάζεις λέω εγώ μην το δει ο Πλατής? Γιατρός είναι και αυτός και Μ3 η 'γριά' του...

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • N
                  nidosan last edited by

                  Ο χρήστης kpsig έγραψε:

                  Ερώτηση 2η
                  ΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΤΙ ΡΟΛΟ ΠΑΙΖΟΥΝ;
                  α) όσο πιο φαρδιά τόσο πιο καλά γιατί αυξάνουμε την πρόσφυση
                  β) όσο πιο μικρό προφίλ τόσο πιο καλά γιατί είναι 'σπορ'
                  γ) στηρίζουν το τεράστιο βάρος προσφέροντας απίστευτη πρόσφυση
                  δ) μεταφέρουν τις εντολές του οδηγού με ακρίβεια
                  ε) μεταφέρουν πληροφορίες στο τιμόνι
                  στ) επιλέγονται ανάλογα με το οδόστρωμα

                  Ένσταση! Ξέχασες το 'υπάρχουν για να μην ακουμπάνε οι ζάντες στο δρόμο και κάνουν θόρυβο'.

                  (χθες είδα και νεκροφόρα με 18άρες... )

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • C
                    cmarin last edited by

                    Το θέμα διασπάστηκε από το 'Γιατί οι 4Τ 'θάβουν το RX-8'. Κώστα, αν θέλεις κάποιον άλλον τίτλο θέματος, με edit μπορείς να τον αλλάξεις. [moderator]

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • First post
                      Last post
                    • 1 / 1
                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΕΛΛΑΔΑ
                      • ΚΟΣΜΟΣ
                      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • TEST
                      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                    • VIDEO
                      • 4TTV
                      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • CANDID CAMERA
                    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΛΕΞΙΚΟ
                    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                      • FORMULA 1
                      • WRC
                      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • 4T CLASSIC
                      • ΜΟΝΤΕΛΑ
                      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                    • ΑΓΟΡΑ
                      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                    • 2ΤΡΟΧΟΙ
                      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • CLASSIC
                    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                    • MENU
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • 4ΤΡΟΧΟΙ
                    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                    • ΚΟΚ

                    logo footer

                    coty











                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • CLASSIC
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • VIDEO
                    • FORUM
                    4T FORUM
                    4T LIBRARY
                    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                    Powered by nxcode.gr