-
http://www.gucci.com/us/worldofgucci/ar ... 500byGucci
-
Ο χρήστης asa1234 έγραψε:
εμενα παντωσ μ κανανε δωρο μεταλλικους καθρεφτες,συναγερμο εννοειται και γινεται προσπαθεια και για αισθητηρεσ!δεν μ νοιαζει κ ασ μν ειναι εργοστασιακοι!Ή εχει καποιο προβλημα το πληκτρολογιο σου και τρωει γραμματα ή γραφεις σαν να στελνεις sms,εδω ομως δεν υπαρχει περιορισμος στον αριθμο χαρακτηρων.Γραφε ολοκληρες τις λεξεις για να ειναι πιο κατανοητο το κειμενο .
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
εμενα παντωσ μ κανανε δωρο μεταλλικους καθρεφτες,συναγερμο εννοειται και γινεται προσπαθεια και για αισθητηρεσ!δεν μ νοιαζει κ ασ μν ειναι εργοστασιακοι!
Ή εχει καποιο προβλημα το πληκτρολογιο σου και τρωει γραμματα ή γραφεις σαν να στελνεις sms,εδω ομως δεν υπαρχει περιορισμος στον αριθμο χαρακτηρων.Γραφε ολοκληρες τις λεξεις για να ειναι πιο κατανοητο το κειμενο .
ενταξει!sorry!
-
Ο χρήστης tsargy έγραψε:
http://www.gucci.com/us/worldofgucci/articles/500byGucciΜπραβο παντως για τις ιδεες που βρισκουν. Αντε να βγαλουν και μια εκδοση σε στυλ batman
-
Fiat 500 by Gucci!
-
Παιδιά - asa1234 και theodor_ch - ενημερώστε μας για την πραγματική κατανάλωση του 500.
Εδώ και τρία χρόνια οδηγώ ένα Punto 1,2 (2001 κατασκευή) το οποίο σε σταθερή καθημερινή διαδρομή (εξοχή) καθ'όλο το διάστημα που το χρησιμοποιώ (χωρίς επιβάτες ή αποσκευές) μου δείχνει πολύ σταθερά και χιλιοτσεκαρισμένα κατανάλωση 5,7-6 λίτρα/100. Επειδή ψάχνω για ένα μοντέλο με ακόμη καλύτερη κατανάλωση και το 500 το έχω βάλει στο μάτι, θα ήθελα να είμαι σίγουρη ότι δεν θα πέσω έξω σε αυτό το θέμα.
Πάντως, το θεωρώ πολύ λογικό ένα αμαξάκι με μικρότερο βάρος, κατά 30% μικρότερο κινητήρα, φτειαγμένο με βάσει τουλάχιστον κατά 10 χρόνια νεότερες τεχνολογίες, να δείχνει πολύ καλύτερη κατανάλωση. Περιμένουμε νέα σας, λοιπόν! -
εννοειται zozo! να ερθει πρωτα βεβαια γιατι το εχω κάνει παραγγελία!
-
Τελικά τα έξοδα για να παραγγείλεις το αμάξι είναι γύρω στα 700 ευρώ + 300 για την εξάμηνη ασφάλιση.
1)Την ασφάληση την πληρώνεις για ένα εξάμηνο (αναγαστική λόγο τραπέζης). Πρέπει να έχεις τη συγκεκριμένη ασφαληση των 300 ευρώ για όλα τα εξάμηνα μέχρι να το ξεπληρώσεις?
-
Από τα 700 ευρώ τα έξοδα φακέλου είναι κάπου στα 300 ευρώ. Αυτά μπορείς να τα γλυτώσεις αν το πληρώσεις το αμάξι cash?
-
Το φιατάκι μου αρέσει πολύ. Δε μου κάνουν κανένα δώρο ή έκπτωση. Μήπως να τους εκβιάσω και να κοιτάξω πιο ζεστά και το mazda 2?
-
-
Ο χρήστης Joun έγραψε:
Τελικά τα έξοδα για να παραγγείλεις το αμάξι είναι γύρω στα 700 ευρώ + 300 για την εξάμηνη ασφάλιση.1)Την ασφάληση την πληρώνεις για ένα εξάμηνο (αναγαστική λόγο τραπέζης). Πρέπει να έχεις τη συγκεκριμένη ασφαληση των 300 ευρώ για όλα τα εξάμηνα μέχρι να το ξεπληρώσεις?
-
Από τα 700 ευρώ τα έξοδα φακέλου είναι κάπου στα 300 ευρώ. Αυτά μπορείς να τα γλυτώσεις αν το πληρώσεις το αμάξι cash?
-
Το φιατάκι μου αρέσει πολύ. Δε μου κάνουν κανένα δώρο ή έκπτωση. Μήπως να τους εκβιάσω και να κοιτάξω πιο ζεστά και το mazda 2?
-
Η συγκεκριμένη ασφάλιση είναι νταβατζιλίκι της Fiat και είναι υποχρεωτική ΜΟΝΟ για το πρώτο 6μηνο.
-
Τα έξοδα φακέλου εννοείται τα γλιτώνεις σε cash αποπληρωμή.
-
Κάτι κάνεις λάθος στις διαπραγματεύσεις. Μου προτάθηκαν από 500€ έκπτωση μέχρι 5 χρόνια δωρεάν service, ανάλογα την αντιπροσωπεία. Μπορώ να σου πω με pm ποιος προσφέρει τι.
*εκτός αν είσαι από επαρχεία οπότε δεν μπορώ να βοηθήσω
-
-
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.
Δυστηχώς είμαι από επαρχία (Κρητη) και όχι μόνο δε κάνουν δώρα αλλά και όποτε πήγαινα στις αντιπροσωπείες με είχαν γραμμένο στα παλιά τους υποδήματα. Μια τυπική εξυπηρέτηση. Την ασφάλιση την οποία δε μου την ανέφεραν παλειότερα. Σε ένα δυο αντιπροσωπείες δε γνώριζαν βασικά πράγματα για το αμάξι που πουλούσαν. Χυμαδιό τελείως η φάση...
Επειδή είμαι δυσαρεστημένος με τούτους εδώ ίσως και να ανέβω Αθήνα να παραλάβω το αμάξι αν πετύχω την έκτωση 500 ευρώ και ας φύγουν στα νάυλα.
-
Γεια σας. Ήθελα να ρωτήσω για το Fiat 500 Twinair. Το θεωρείται αποκλειστικά αυτοκίνητο πόλης? Τι εννοώ με αυτο, γίνεται π.χ. να χρησιμοποιηθεί και για κανένα ταξιδάκι οπως Θεσσαλονίκη-Χαλκιδική ή Θεσσαλονήκη-Καβάλα(Εγνατία Οδ'ος) για παράδειγμα. Γιατί έχω δεί κάποιες δοκιμές και με χρήση 3 ατόμων και αναδιπλώμενο το ένα κάθισμα έχει αρκέτο χώρο το πορτ μπαγκάζ. Επίσης αξίζει κάποιος να προτιμήσει το 500 twinair απο το Opel Corsa 1.4 για παράδειγμα αφου στις επιδόσεις ειναι παραπλήσια, με το 500 νά έχει μάλιστα αρκετά μεγαλύτερη ροπή κερδίζοντας παράλληλα και σε απουσία τελών κυκλοφορίας και οικονομικότερη λειτουργία. Επίσης είναι ασφάλες? Εχει πάρει 5 αστέρια άλλα το μικρό μέγεθος προσωπίκα με φοβίζει λίγο. Ευχαριστώ
-
Και αθηνα Θεσσαλονίκη κανείς άνετα δεν το συζητω ...
Το κορσα είναι σουπερμινι και το 500αρακι μίνι ... Η διάφορα σε χώρους υπέρ του 500αριου είναι φανερη... -
Η διαφορά σε χώρους υπέρ του corsa θες να πεις redmonster
Παντως ταξίδι κάνεις άνετα αν βολεύεσαι με τις αποσκευές, έχει πολύ καλή ποιότητα κύλισης. Απλά να έχεις υπόψην σου ότι λογικά σε ταχύτητες 130-140 πχ θα έχεις την ίδια κατανάλωση με ενα οποιοδήποτε σούπερμινι. Οι καταναλώσεις που δίνει ο κατασκευαστής εκτός πόλης θα τις επιτύχεις αν ταξιδεύεις με 90 χλμ. Σε άλλες συνθήκες θα είναι οικονομικότερο το 500αράκι, ειδικά εντός πόλης
-
Θα το προτιμούσατε σε σχέση με ένα Opel Corsa 1.4 100ps, Τoyota Yaris 1.33? Αξίζει να ρίξεις ως νέος τις απαιτήσεις σε χώρους για την οικονομία(μηδέν τέλη κ.τ.λ.)? Επίσης υπάρχει διαφορά σε περίπτωση ατυχήματος στην ασφάλεια λόγο μεγέθους?
-
Ο χρήστης alko88 έγραψε:
Θα το προτιμούσατε σε σχέση με ένα Opel Corsa 1.4 100ps, Τoyota Yaris 1.33? Αξίζει να ρίξεις ως νέος τις απαιτήσεις σε χώρους για την οικονομία(μηδέν τέλη κ.τ.λ.)? Επίσης υπάρχει διαφορά σε περίπτωση ατυχήματος στην ασφάλεια λόγο μεγέθους?Άνετα! Είναι πιο γρήγορο, πιο όμορφο (υποκειμενικό), πιο οικονομικό, έχει αντίστοιχη αν όχι καλύτερη ποιότητα κύλισης, έχει καλύτερο χρηματοδοτικό, έχει καλύτερο εξοπλισμό, έχει ελαφρώς καλύτερα αποτελέσματα στα crash tests. Στο μόνο που υστερεί το 500 έναντι των άλλων δυο που λες είναι οι χώροι και αυτό διότι είναι μια κατηγορία κάτω.
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Θα το προτιμούσατε σε σχέση με ένα Opel Corsa 1.4 100ps, Τoyota Yaris 1.33? Αξίζει να ρίξεις ως νέος τις απαιτήσεις σε χώρους για την οικονομία(μηδέν τέλη κ.τ.λ.)? Επίσης υπάρχει διαφορά σε περίπτωση ατυχήματος στην ασφάλεια λόγο μεγέθους?
Άνετα! Είναι πιο γρήγορο, πιο όμορφο (υποκειμενικό), πιο οικονομικό, έχει αντίστοιχη αν όχι καλύτερη ποιότητα κύλισης, έχει καλύτερο χρηματοδοτικό, έχει καλύτερο εξοπλισμό, έχει ελαφρώς καλύτερα αποτελέσματα στα crash tests. Στο μόνο που υστερεί το 500 έναντι των άλλων δυο που λες είναι οι χώροι και αυτό διότι είναι μια κατηγορία κάτω.
Σύμφωνοι για τα υπόλοιπα, αλλά καλύτερη ποιότητα κύλισης, ΔΕΝ έχει , μην λέμε ό,τι θέλουμε.
Είναι εξαιρετική για την κατηγορία του, αλλά τα άλλα δύο είναι καλύτερα (το μισό μέτρο διαφορά και τα καλύτερα υλικά-ειδικά για το Corsa- κάνουν την διαφορά).Από εκεί και μετά, το 500 έχει πολλά πλεονεκτήματα που δύσκολα τα αγνοείς. Εγώ θα πήγαινα για TwinAir με το Dualogic.
Το άτοκο χρηματοδοτικό, είναι το μεγαλύτερο δέλεαρ πάντως σε τέτοιους καιρούς. -
Κι όμως το twinair και γενικά το 500 από τότε που υπέστη μια ψιλοανανέωση στην ανάρτηση έχει καλύτερη ποιότητα κύλισης από τα άλλα δύο. Η (πρώην? ) κοπέλα μου έχει Corsa 1.4 sport του 2007 το οποίο το δίνει για ένα twinair dualogic. To Corsa χω οδηγήσει πολλάκις και ενώ είναι καλοφτιαγμένο, πάσχει σε ποιότητα κύλισης γιατί είναι κακορυθμισμένο πίσω. Καλά για το Yaris ούτε λόγος. Αστείο αυτοκίνητο. Το εντελώς καινούριο δεν το χω οδηγήσει, το προηγούμενο όμως 1.3 είναι για τα πανηγύρια. Το δικό μου 500 ας πούμε που είναι του 2008 μπορεί να είναι λίγο χειρότερο απ' το Corsa σε ποιότητα κύλισης λόγω του ότι μπιστάει πολύ ο ημιάκαμπτος, αλλά τα 500 μετά το 2010 είναι σίγουρα (ελαφρώς) καλύτερα.
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Κι όμως το twinair και γενικά το 500 από τότε που υπέστη μια ψιλοανανέωση στην ανάρτηση έχει καλύτερη ποιότητα κύλισης από τα άλλα δύο. Η (πρώην? ) κοπέλα μου έχει Corsa 1.4 sport του 2007 το οποίο το δίνει για ένα twinair dualogic. To Corsa χω οδηγήσει πολλάκις και ενώ είναι καλοφτιαγμένο, πάσχει σε ποιότητα κύλισης γιατί είναι κακορυθμισμένο πίσω. Καλά για το Yaris ούτε λόγος. Αστείο αυτοκίνητο. Το εντελώς καινούριο δεν το χω οδηγήσει, το προηγούμενο όμως 1.3 είναι για τα πανηγύρια. Το δικό μου 500 ας πούμε που είναι του 2008 μπορεί να είναι λίγο χειρότερο απ' το Corsa σε ποιότητα κύλισης λόγω του ότι μπιστάει πολύ ο ημιάκαμπτος, αλλά τα 500 μετά το 2010 είναι σίγουρα (ελαφρώς) καλύτερα.Εγώ του 2010 οδήγησα, και αν και δεν με χάλασε καθόλου, το πάτημα που έχουν τα σουπερμίνι, δεν το έχει το 500. Δεν θεωρώ πως απέχει πάρα πολύ, αλλά απέχει. Το προηγούμενο Yaris δεν έχει και πολλή σχέση με το σημερινό, αν και προφανώς δεν είναι και καμιά Rolls Royce...
Σίγουρα πάντως το TwinAir είναι εξαιρετική περίπτωση για όσους δεν έχουν φαμίλια και μεταφορικές ανάγκες.
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Εγώ του 2010 οδήγησα, και αν και δεν με χάλασε καθόλου, το πάτημα που έχουν τα σουπερμίνι, δεν το έχει το 500. Δεν θεωρώ πως απέχει πάρα πολύ, αλλά απέχει.
Φυσικά και δεν σε χάλασε και οι διαφορές είναι ελάχιστες....
Το προηγούμενο Yaris δεν έχει και πολλή σχέση με το σημερινό, αν και προφανώς δεν είναι και καμιά Rolls Royce...
Σίγουρα πάντως το TwinAir είναι εξαιρετική περίπτωση για όσους δεν έχουν φαμίλια και μεταφορικές ανάγκες.
ενώ το Yaris το συγκρίνεις με RR προφανώς για να το υποβαθμίσεις,αμερόληπτη κριτική απο αυτούς που κρίνουν τους πάντες με το....βαμβάκι.
Ο φανατισμός αγαπητέ είναι ποιό ισχυρός από σικέ συμπεριφορές.
Η αυθύτητα του λόγου ενοχλεί -
Καλά δεν θίξαμε και την επιτομή της αυτοκίνησης...το Τουότα το Γιάρις θίξαμε...
FIAT 5oo 2007