-
Ξερει κανενας για το συστημα της Versus (πολωνικη).
Σε αντιπροσωπια της Peugeot που ρωτησε ενας φιλος για το 207 1.6 του εδωσαν τιμη για το συγκεκριμενο 1150 ευρω , με περασμενο κτεο ,οχημα αντικαταστασης για τις 3 ημερες της μετατροπης, 2 χρονια εγγυηση και δωρεαν συντηρηση... -
Ο χρήστης Aρίστος έγραψε:
Εχει μέσα στιν Κατερίνη πρατήριο με υγραέριο? μπορεις να μας πεις σε πιο σημείο ? και τί τιμη εχει εκει ? το λεω αντι να κάνω σταση στο Κορινό να μπαίνω Κατερίνη!Γεια σου Αριστο!!!!!!!!!!
Ναι καλα καταλαβες,,,,,
-
καλησπέρα,,, εχω 2 ερωτήσεις και θα ήθελα να με διαφωτήσετε ...
- θέλω να βάλω στον πεθερό μου σε ενα maverick 2.3 του 2005 μοντελο υγραέριο ...πιο σύστημα να βάλω και αν ξέρετε αν εχει δουλεύψει καλα ..μου ειπαν για το bedini το ξέρει κανεις ? με τιμη στα 1200 € + μειωμένο φπα ..
και 2 . εχω ενα φίλο που εχει ταξί ενα honda civic 1.3 υβριδικό με κατανάλωση 7.5 και κάνει 90,000 χιλιομετρα το χρόνο .πιο σύστημα μπορεί να βάλει .επειδη ειχα ακουσει οτι τα ιαπωνικα εχουν πρόβλημα με της βαλβίδες ?
ευχαριστώ ...
- θέλω να βάλω στον πεθερό μου σε ενα maverick 2.3 του 2005 μοντελο υγραέριο ...πιο σύστημα να βάλω και αν ξέρετε αν εχει δουλεύψει καλα ..μου ειπαν για το bedini το ξέρει κανεις ? με τιμη στα 1200 € + μειωμένο φπα ..
-
Ο χρήστης doukias έγραψε:
...
πιστευω πως δεν εχουν λογω οι εγκαταστατες να σας λενε ψεματα αφου η υπογραφη στοιχιζειι πλεον 50 €.
υπομονη.Θες να μας εξηγήσεις λίγο περισσότερο το 'πενηντάρικο';
Δηλαδή, τόσο κοστίζει η υπογραφή από αδειούχο εγκαταστάτη σε μη αδειούχο εγκαταστάτη (και μάλιστα μετά από κάποιο διάστημα ώστε να είναι μικρότερος ο κίνδυνος...) ;φιλε μου.
θελω να πω οτι οταν ο πελατης βιαζεται η νομιζει οτι τον κοροιδευουν μπορει ο εγκαταστατης με καποιο κοστος να παρει την υπογραφη και ο πελατης να περαση κτεο κτλπ.βεβαια η υπογραφη δεν μπαινει σε οποιον ναναι.υπογραφουμε μονο για εξυπηρετηση και εφοσον ξερουμε τον εγκαταστατη και τι δουλεια κανει.δεν καταλαβα τη ενοεις .
να ειμαστε και ειλικρινεις γινεται και η καποια εκμεταλευση δεν ζουμε στον παραδεισο.
αυτα για 3-4 μηνες γιατι ειδη εχουν αρχισει τα σεμιναρια .Καταρχή ευχαριστούμε για τις πληροφορίες και την ειλικρίνεια!
Τώρα δυο σημεία που ίσως να μην αρέσουν στους φίλους εγκαταστάτες, αλλά μια και τα συζητάμε όλα, καλό είναι να γραφτούν:
- Από τη στιγμή που οι αδειούχοι εγκαταστάτες είναι - δεν είναι 15 (τουλάχιστον τόσοι ήταν πριν 2 μήνες) ενώ συνολικά οι εγκαταστάτες πρέπει να είναι τουλάχιστον σε τριψήφιο νούμερο σήμερα, κανονικά δεν θα έπρεπε να πληροφορείται άμεσα ο υποψήφιος πελάτης οτι ναι μεν μπορεί να κάνει εγκατάσταση του συστήματος στο αυτοκίνητό του, αλλά τα 'χαρτιά' δεν θα τα πάρει άμεσα γιατί δεν έχει ακόμη την απαιτούμενη άδεια από το νόμο ο εν λόγω εγκαταστάτης; Άρα, δεν ισχύει το 'αν βιάζεται ο πελάτης'... Ο πελάτης πάντα πρέπει να απαιτεί να πάρει πρώτα τα 'χαρτιά' και μετά να εξοφλήσει τον εγκαταστάτη, ειδάλλως καλό είναι πριν κλείσει τη συμφωνία για την εγκατάσταση να ζητήσει να δει την άδεια του εγκαταστάτη...
- Φαντάζομαι το 'πενηντάρικο' τελικά καταλήγει να το πληρώνει ο πελάτης και να το εισπράττει ο αδειούχος εγκαταστάτης (μάλλον μαύρο... αφού στην πραγματικότητα νόμιμα δεν μπορεί να δικαιολογηθεί φορολογικά...).
Ο 'κίνδυνος' που έγραψα πιο πάνω, αφορά το χρονικό διάστημα αμέσως μετά την εγκατάσταση, οπότε μπορεί να φανούν οι παιδικές ασθένειες μιας κακής εγκατάστασης. Όσο μεγαλύτερο είναι το χρονικό διάστημα που μεσολαβεί μεταξύ της υπογραφής των 'χαρτιών' και της εγκατάστασης, τόσο μικρότερος είναι ο κίνδυνος που αναλαμβάνει αυτός που υπογράφει και τόσο πιο 'αέρας' είναι το πενηντάρικο...
Δεν μου κάνει εντύπωση όλο αυτό το σκηνικό, έχει συμβεί κι αλλού στην Ελλάδα στο παρελθόν, αλλά το εντυπωσιακό είναι οτι ένα εντελώς κλειστό επάγγελμα (ίσως το πιο κλειστό που υπάρχει σήμερα στην Ελλάδα) πάει να ανοίξει με εντελώς ανορθόδοξο τρόπο και κάποιοι θα βγάλουν μαύρο χρήμα εκμεταλλευόμενοι τις αδυναμίες του νομοσχεδίου.
-
Τελικά το πρατήριο της Aegean στην Πάτρα, ξεκίνησε να διαθέτει υγραέριο;
-
Ο χρήστης p23os έγραψε:
καλησπέρα,,, εχω 2 ερωτήσεις και θα ήθελα να με διαφωτήσετε ...- θέλω να βάλω στον πεθερό μου σε ενα maverick 2.3 του 2005 μοντελο υγραέριο ...πιο σύστημα να βάλω και αν ξέρετε αν εχει δουλεύψει καλα ..μου ειπαν για το bedini το ξέρει κανεις ? με τιμη στα 1200 € + μειωμένο φπα ..
και 2 . εχω ενα φίλο που εχει ταξί ενα honda civic 1.3 υβριδικό με κατανάλωση 7.5 και κάνει 90,000 χιλιομετρα το χρόνο .πιο σύστημα μπορεί να βάλει .επειδη ειχα ακουσει οτι τα ιαπωνικα εχουν πρόβλημα με της βαλβίδες ?
ευχαριστώ ...
Θα ήταν ένα ενδιαφέρον project lpg σε υβριδικό!!!??? καλή επιτυχία!!!
- θέλω να βάλω στον πεθερό μου σε ενα maverick 2.3 του 2005 μοντελο υγραέριο ...πιο σύστημα να βάλω και αν ξέρετε αν εχει δουλεύψει καλα ..μου ειπαν για το bedini το ξέρει κανεις ? με τιμη στα 1200 € + μειωμένο φπα ..
-
Ο χρήστης p23os έγραψε:
καλησπέρα,,, εχω 2 ερωτήσεις και θα ήθελα να με διαφωτήσετε ...- θέλω να βάλω στον πεθερό μου σε ενα maverick 2.3 του 2005 μοντελο υγραέριο ...πιο σύστημα να βάλω και αν ξέρετε αν εχει δουλεύψει καλα ..μου ειπαν για το bedini το ξέρει κανεις ? με τιμη στα 1200 € + μειωμένο φπα ..
και 2 . εχω ενα φίλο που εχει ταξί ενα honda civic 1.3 υβριδικό με κατανάλωση 7.5 και κάνει 90,000 χιλιομετρα το χρόνο .πιο σύστημα μπορεί να βάλει .επειδη ειχα ακουσει οτι τα ιαπωνικα εχουν πρόβλημα με της βαλβίδες ?
ευχαριστώ ...
Oσον αφορα το civic , εχω την εντύπωση πως ειναι μεγαλο ρισκο (αν οντως μετατρέπεται) μιας και συνδιαζει βενζινοκινητήρα με ηλεκτροκινητηρα και μπορει να γινει μπαχαλο με τις εναλλαγές...........μπορει και οχι
Αρκετα ενδιαφερον επίσης!!!!!! - θέλω να βάλω στον πεθερό μου σε ενα maverick 2.3 του 2005 μοντελο υγραέριο ...πιο σύστημα να βάλω και αν ξέρετε αν εχει δουλεύψει καλα ..μου ειπαν για το bedini το ξέρει κανεις ? με τιμη στα 1200 € + μειωμένο φπα ..
-
Φίλος με πήρε τηλ. σήμερα και μου είπε ότι η μετατροπή γίνεται και στη Βουλγαρία με 350 ευρώ και μάλιστα ότι πολύς κόσμος πάει εκεί για τη μετατροπή. Ξέρει κανείς τίποτε?
-
Απαντήσεις στην απορία σου θα βρεις αρκετές στις προηγούμενες 219 σελίδες.
...Υπομονή και καλό διάβασμα! -
DTI
δεν σε καταλαβαινω.νομιζεις οτι ολοι εχουν προβληματα σαν τα δικα σου?
παραδεξου τελικα οτι η επιλογη σου για 5ης ηταν λαθος.
το συστημα δεν ηταν δοκιμασμενο και νομιζω οτι θα αντικατασταθει απο την 6η γενια.(το υγραεριο θα διοχετευεται στον σωληνα τις βενζινης με μπεκ διπλης ενεργειας).ειναι σε δοκιμαστικο σταδιο.καθε μερα βγαινουν και καινουριες αδειες.
για το ποσον που πληρωνεις κοβεται δελτιο παροχης οποτε δεν ειναι μαυρο και ειναι μεσα στην τελικη τιμη τις εγκαταστασεις. -
Ο χρήστης doukias έγραψε:
DTI
δεν σε καταλαβαινω.νομιζεις οτι ολοι εχουν προβληματα σαν τα δικα σου?
παραδεξου τελικα οτι η επιλογη σου για 5ης ηταν λαθος.
το συστημα δεν ηταν δοκιμασμενο και νομιζω οτι θα αντικατασταθει απο την 6η γενια.(το υγραεριο θα διοχετευεται στον σωληνα τις βενζινης με μπεκ διπλης ενεργειας).ειναι σε δοκιμαστικο σταδιο.καθε μερα βγαινουν και καινουριες αδειες.
για το ποσον που πληρωνεις κοβεται δελτιο παροχης οποτε δεν ειναι μαυρο και ειναι μεσα στην τελικη τιμη τις εγκαταστασεις.είχα αρχίσει να αμφιβάλω για την δικιά μου επιλογή
-
Ο χρήστης dti έγραψε:
Τελικά το πρατήριο της Aegean στην Πάτρα, ξεκίνησε να διαθέτει υγραέριο;Το πρατήριο θα ανοίξει σε 10 ημέρες .έτσι μου είπαν εχτές που πήρα τηλέφωνο.
-
Για το κιτ της bedini ξέρεις κανείς να μου πει κάτι ?
-
Ο χρήστης doukias έγραψε:
DTI
δεν σε καταλαβαινω.νομιζεις οτι ολοι εχουν προβληματα σαν τα δικα σου?
παραδεξου τελικα οτι η επιλογη σου για 5ης ηταν λαθος.
το συστημα δεν ηταν δοκιμασμενο και νομιζω οτι θα αντικατασταθει απο την 6η γενια.(το υγραεριο θα διοχετευεται στον σωληνα τις βενζινης με μπεκ διπλης ενεργειας).ειναι σε δοκιμαστικο σταδιο.καθε μερα βγαινουν και καινουριες αδειες.
για το ποσον που πληρωνεις κοβεται δελτιο παροχης οποτε δεν ειναι μαυρο και ειναι μεσα στην τελικη τιμη τις εγκαταστασεις.Νομίζω οτι το θέμα που συζητούσαμε ήταν η αδιαφάνεια (για να μη πω η σκόπιμη παραπληροφόρηση) από τους μη αδειούχους (ακόμη) εγκαταστάτες και όχι το αν η δική μου εγκατάσταση έχει κάποια προβλήματα.
Για την 'ταμπακιέρα' λοιπόν έχεις να πεις κάτι;Όσο για το δελτίο παροχής υπηρεσιών που λες οτι εκδίδεται, πολύ θα ήθελα να δω μια τέτοια περίπτωση... Σκέψου όμως τι θα γίνει με μια διασταύρωση στοιχείων (από το ΣΔΟΕ) μεταξύ Υπεύθυνης Δήλωσης εγκαταστάτη (άρα πού είναι η απόδειξη παροχής υπηρεσιών ή τιμολόγιο για την 'εγκατάσταση' από τον 'αδειούχο') και της απόδειξης παροχής υπηρεσιών (για το πενηντάρικο) που λες οτι εκδίδεται... Εκτός κι αν την απόδειξη την εκδίδει αυτός που πραγματικά έκανε την εγκατάσταση, οπότε ναι μεν το κράτος θεωρητικά δεν χάνει ΦΠΑ, αλλά τελικά κάποιος τσεπώνει μαύρα χρήματα, οπότε πάλι υπάρχει φοροδιαφυγή...
Για τα συστήματα 6ης γενιάς, καλώς να έλθουν, αλλά προς το παρόν, τα 5ης, με τον υγρό ψεκασμό, είναι τα καλύτερα πέρα από κάθε συζήτηση, ειδικά για τα σύγχρονα μοντέλα αυτοκινήτων. Οι εταιρείες που τώρα διαθέτουν συστήματα 5ης γενιάς, είναι ένα βήμα πιο μπροστά κι όταν κάποιοι θα βγάλουν τα 6ης γενιάς, μάλλον αυτές θα παραουσιάσουν τα 7ης...
Τέλος, επειδή προφανώς έχεις χάσει επεισόδια, σε πληροφορώ οτι από τα τέλη Οκτωβρίου που ρυθμίστηκε το σύστημά μου, λειτουργεί άψογα. Εδώ και 3000+ χλμ. δεν έχω κανένα πρόβλημα (οπότε δε χρειάζεται να ανησυχείς), γι αυτό άλλωστε και δημοσίευσα τα αποτελέσματα πρόσφατης δυναμομέτρησης (265 αλογάκια με υγραέριο).
Ας επανέλθουμε όμως στην 'ταμπακιέρα'. Έχεις να πεις κάτι;
-
Ο χρήστης p23os έγραψε:
Τελικά το πρατήριο της Aegean στην Πάτρα, ξεκίνησε να διαθέτει υγραέριο;
Το πρατήριο θα ανοίξει σε 10 ημέρες .έτσι μου είπαν εχτές που πήρα τηλέφωνο.
Καλά, εγώ από τον Νοέμβριο που τους τηλεφωνώ, όλο σε δέκα μέρες μου λένε ότι θα ξεκινήσουν... Υποτίθεται ότι τέλος της άλλης εβδομάδας θα έχουν ξεκινήσει. Στις 14 Ιανουαρίου θα χρειαστώ υγραέριο (Αθήνα - Πάτρα - Κυπαρισσία - Αθήνα) αλλά κάτι μου λέει ότι πιθανότερο είναι να έχει ανοίξει το πρατήριο στην Κόρινθο (κοντά στον σταθμό του Προαστιακού αν κατάλαβα καλά) παρά αυτό στην Πάτρα.....
-
καλησπέρα σε ολους.
Εχω ενα grand Vitara 2,4 μοντελο 2009 (καταναλωση μικτη γυρω στα 12 λιτ) και αποφασισα να παω για υγραεριο για τους προφανεις λογους.
Επελεξα να παω για 5ης γενιας κατοπιν συστασης του μηχανικου - εγκαταστατη. Το ραντεβου κλειστηκε για τον Φεβρουαριο.
Ποια η γνωμη σας για την επιλογή μου λαμβανοντας υπόψη τις ιδιαιτεροτητες μου (Ιαπωνικο αυτοκινητο, 5ης γενιας κλπ)? -
Ο χρήστης kinq1 έγραψε:
Φίλος με πήρε τηλ. σήμερα και μου είπε ότι η μετατροπή γίνεται και στη Βουλγαρία με 350 ευρώ και μάλιστα ότι πολύς κόσμος πάει εκεί για τη μετατροπή. Ξέρει κανείς τίποτε?Μετά όμως δεν θα μπορείς να περάσεις ΚΤΕΟ.Και τα λεφτά είναι 500,όχι 350.
-
Να ρωτησω κατι? Τι συστημα σου βαζουν οι Βουλγαροι με 500 ευρω?
Ετσι ρωταω, δεν ξερω.
Ειναι τρεχουσας τεχνολογιας ή μηπως αλλο? -
Ο χρήστης Tzakos έγραψε:
Φίλος με πήρε τηλ. σήμερα και μου είπε ότι η μετατροπή γίνεται και στη Βουλγαρία με 350 ευρώ και μάλιστα ότι πολύς κόσμος πάει εκεί για τη μετατροπή. Ξέρει κανείς τίποτε?
Μετά όμως δεν θα μπορείς να περάσεις ΚΤΕΟ.Και τα λεφτά είναι 500,όχι 350.
Δινεις 50€ και σου υπογραφουν.Ετσι δεν ελεγαν πιο πισω;
-
Σε συζητηση που ειχα σημερα με πρωην βενζινα και υγραεριατζη μου ειπε ευθαρσως οτι το κερδος του πρατηριουχου με την σημερινη τιμη του υγραεριου ειναι καθαρο 25 λεπτα ανα λιτρο.
πολλα τε λεφτα λευτερακη.
Υγραεριοκίνηση!