Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Όργανα μέτρησης
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Όργανα μέτρησης
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    5
    7
    2
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      caliostro last edited by

      Κατά καιρούς βλέπουμε να τοποθετούνται στα αυτοκίνητα επιπλέον όργανα μέτρησης όπως βολτόμετρα , κλπ. Μερικά από αυτά παίρνουν το σήμα από αισθητήρες (πχ αισθητήρας λ) και μας δείχνουν την σχετική ένδειξη. Από όσο ξέρω όταν θέλουμε να έχουμε ένδειξη για το εάν ο κινητήρας δουλεύει με πλούσιο , φτωχό ή στοιχειομετρικό μείγμα , 'κλέβουμε ' με καλώδιο το σήμα που στέλνει ο αισθητήρας 'λ' στον εγκέφαλο και τροφοδοτούμε έτσι το όργανο. Αυτό το γεγονός όμως δεν θα αλλοιώσει (έστω και ελαφρά) το σήμα που θα πάρει ο εγκέφαλος από τον αισθητήρα προκειμένου να ρυθμίσει τις παραμέτρους λειτουργίας του κινητήρα ? Από όσο θυμάμαι από την ηλεκτροτεχνία θα έχουμε πτώση τάσης στο κύκλωμα και ο εγκέφαλος θα διαβάζει χαμηλώτερη τάση από τον αισθητήρα κάτι που θα το μεταφράζει σανφτωχότερο μείγμα. Ισχύει αυτό ?

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • C
        caliostro last edited by

        Κατά καιρούς βλέπουμε να τοποθετούνται στα αυτοκίνητα επιπλέον όργανα μέτρησης όπως βολτόμετρα , κλπ. Μερικά από αυτά παίρνουν το σήμα από αισθητήρες (πχ αισθητήρας λ) και μας δείχνουν την σχετική ένδειξη. Από όσο ξέρω όταν θέλουμε να έχουμε ένδειξη για το εάν ο κινητήρας δουλεύει με πλούσιο , φτωχό ή στοιχειομετρικό μείγμα , 'κλέβουμε ' με καλώδιο το σήμα που στέλνει ο αισθητήρας 'λ' στον εγκέφαλο και τροφοδοτούμε έτσι το όργανο. Αυτό το γεγονός όμως δεν θα αλλοιώσει (έστω και ελαφρά) το σήμα που θα πάρει ο εγκέφαλος από τον αισθητήρα προκειμένου να ρυθμίσει τις παραμέτρους λειτουργίας του κινητήρα ? Από όσο θυμάμαι από την ηλεκτροτεχνία θα έχουμε πτώση τάσης στο κύκλωμα και ο εγκέφαλος θα διαβάζει χαμηλώτερη τάση από τον αισθητήρα κάτι που θα το μεταφράζει σανφτωχότερο μείγμα. Ισχύει αυτό ?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          caliostro last edited by

          Κατά καιρούς βλέπουμε να τοποθετούνται στα αυτοκίνητα επιπλέον όργανα μέτρησης όπως βολτόμετρα , κλπ. Μερικά από αυτά παίρνουν το σήμα από αισθητήρες (πχ αισθητήρας λ) και μας δείχνουν την σχετική ένδειξη. Από όσο ξέρω όταν θέλουμε να έχουμε ένδειξη για το εάν ο κινητήρας δουλεύει με πλούσιο , φτωχό ή στοιχειομετρικό μείγμα , 'κλέβουμε ' με καλώδιο το σήμα που στέλνει ο αισθητήρας 'λ' στον εγκέφαλο και τροφοδοτούμε έτσι το όργανο. Αυτό το γεγονός όμως δεν θα αλλοιώσει (έστω και ελαφρά) το σήμα που θα πάρει ο εγκέφαλος από τον αισθητήρα προκειμένου να ρυθμίσει τις παραμέτρους λειτουργίας του κινητήρα ? Από όσο θυμάμαι από την ηλεκτροτεχνία θα έχουμε πτώση τάσης στο κύκλωμα και ο εγκέφαλος θα διαβάζει χαμηλώτερη τάση από τον αισθητήρα κάτι που θα το μεταφράζει σανφτωχότερο μείγμα. Ισχύει αυτό ?

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • A
            a-viper7 last edited by

            Λίγο off topic αλλά είναι κρίμα να ανοίγω νέο θέμα.

            Πόσο κοστίζει ένας αισθητήρας θερμοκρασίας, έστω και ο απλούστερος;

            Και πάλι συγγνώμη!

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • H
              hunter last edited by

              http://www.4troxoi.gr/4tforum/viewtopic ... sc&start=0

              καί από προσωπική εμπειρεία,μακρυά από φτηνά οργανάκια.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                caliostro last edited by

                Δεν μπορώ να σου απαντήσω πόσο κάνει ένας αισθητήρας θερμοκρασίας. ροφανός εξαρτάται από το αυτοκίνητο και τι θερμοκρασία μετράει (νερού , λαδιού , καυσαερίων (πυρόμετρο)).

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • G
                  georgetabs last edited by

                  Το είπε και ο HUNTER http://www.4troxoi.gr/4tforum/viewtopic.php?t=3801
                  Λουκέ!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • L
                    leonp last edited by

                    Όλα τα σοβαρά βολτόμετρα έχουν ιδιαίτερα υψηλή εσωτερική αντίσταση (αναφέρεται στο βιβλιαράκι που τα συνοδεύει) για να μην εισάγουν πτώση τάσης στα κυκλωματα που μετράς. Δεν πρόκειται να αλλάξει καθόλου η τάση του κυκλώματος του αισθητήρα λ όταν τη μετράς με ένα βολτόμετρο. Αν η τάση του κυκλωματος προς μέτρηση αλλάζει με ένα όργανο της κακιάς ώρας, τότε δεν είναι μόνο η ακρίβεια στη μέτρηση που πρέπει να σε ανησυχεί αλλά και οι ακριβές ζημίες που θα προκαλέσει.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • First post
                      Last post
                    • 1 / 1
                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΕΛΛΑΔΑ
                      • ΚΟΣΜΟΣ
                      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • TEST
                      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                    • VIDEO
                      • 4TTV
                      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • CANDID CAMERA
                    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΛΕΞΙΚΟ
                    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                      • FORMULA 1
                      • WRC
                      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • 4T CLASSIC
                      • ΜΟΝΤΕΛΑ
                      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                    • ΑΓΟΡΑ
                      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                    • 2ΤΡΟΧΟΙ
                      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • CLASSIC
                    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                    • MENU
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • 4ΤΡΟΧΟΙ
                    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                    • ΚΟΚ

                    logo footer

                    coty











                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • CLASSIC
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • VIDEO
                    • FORUM
                    4T FORUM
                    4T LIBRARY
                    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                    Powered by nxcode.gr