-
Κατά καιρούς βλέπουμε να τοποθετούνται στα αυτοκίνητα επιπλέον όργανα μέτρησης όπως βολτόμετρα , κλπ. Μερικά από αυτά παίρνουν το σήμα από αισθητήρες (πχ αισθητήρας λ) και μας δείχνουν την σχετική ένδειξη. Από όσο ξέρω όταν θέλουμε να έχουμε ένδειξη για το εάν ο κινητήρας δουλεύει με πλούσιο , φτωχό ή στοιχειομετρικό μείγμα , 'κλέβουμε ' με καλώδιο το σήμα που στέλνει ο αισθητήρας 'λ' στον εγκέφαλο και τροφοδοτούμε έτσι το όργανο. Αυτό το γεγονός όμως δεν θα αλλοιώσει (έστω και ελαφρά) το σήμα που θα πάρει ο εγκέφαλος από τον αισθητήρα προκειμένου να ρυθμίσει τις παραμέτρους λειτουργίας του κινητήρα ? Από όσο θυμάμαι από την ηλεκτροτεχνία θα έχουμε πτώση τάσης στο κύκλωμα και ο εγκέφαλος θα διαβάζει χαμηλώτερη τάση από τον αισθητήρα κάτι που θα το μεταφράζει σανφτωχότερο μείγμα. Ισχύει αυτό ?
-
Κατά καιρούς βλέπουμε να τοποθετούνται στα αυτοκίνητα επιπλέον όργανα μέτρησης όπως βολτόμετρα , κλπ. Μερικά από αυτά παίρνουν το σήμα από αισθητήρες (πχ αισθητήρας λ) και μας δείχνουν την σχετική ένδειξη. Από όσο ξέρω όταν θέλουμε να έχουμε ένδειξη για το εάν ο κινητήρας δουλεύει με πλούσιο , φτωχό ή στοιχειομετρικό μείγμα , 'κλέβουμε ' με καλώδιο το σήμα που στέλνει ο αισθητήρας 'λ' στον εγκέφαλο και τροφοδοτούμε έτσι το όργανο. Αυτό το γεγονός όμως δεν θα αλλοιώσει (έστω και ελαφρά) το σήμα που θα πάρει ο εγκέφαλος από τον αισθητήρα προκειμένου να ρυθμίσει τις παραμέτρους λειτουργίας του κινητήρα ? Από όσο θυμάμαι από την ηλεκτροτεχνία θα έχουμε πτώση τάσης στο κύκλωμα και ο εγκέφαλος θα διαβάζει χαμηλώτερη τάση από τον αισθητήρα κάτι που θα το μεταφράζει σανφτωχότερο μείγμα. Ισχύει αυτό ?
-
Κατά καιρούς βλέπουμε να τοποθετούνται στα αυτοκίνητα επιπλέον όργανα μέτρησης όπως βολτόμετρα , κλπ. Μερικά από αυτά παίρνουν το σήμα από αισθητήρες (πχ αισθητήρας λ) και μας δείχνουν την σχετική ένδειξη. Από όσο ξέρω όταν θέλουμε να έχουμε ένδειξη για το εάν ο κινητήρας δουλεύει με πλούσιο , φτωχό ή στοιχειομετρικό μείγμα , 'κλέβουμε ' με καλώδιο το σήμα που στέλνει ο αισθητήρας 'λ' στον εγκέφαλο και τροφοδοτούμε έτσι το όργανο. Αυτό το γεγονός όμως δεν θα αλλοιώσει (έστω και ελαφρά) το σήμα που θα πάρει ο εγκέφαλος από τον αισθητήρα προκειμένου να ρυθμίσει τις παραμέτρους λειτουργίας του κινητήρα ? Από όσο θυμάμαι από την ηλεκτροτεχνία θα έχουμε πτώση τάσης στο κύκλωμα και ο εγκέφαλος θα διαβάζει χαμηλώτερη τάση από τον αισθητήρα κάτι που θα το μεταφράζει σανφτωχότερο μείγμα. Ισχύει αυτό ?
-
Λίγο off topic αλλά είναι κρίμα να ανοίγω νέο θέμα.
Πόσο κοστίζει ένας αισθητήρας θερμοκρασίας, έστω και ο απλούστερος;
Και πάλι συγγνώμη!
-
http://www.4troxoi.gr/4tforum/viewtopic ... sc&start=0
καί από προσωπική εμπειρεία,μακρυά από φτηνά οργανάκια.
-
Δεν μπορώ να σου απαντήσω πόσο κάνει ένας αισθητήρας θερμοκρασίας. ροφανός εξαρτάται από το αυτοκίνητο και τι θερμοκρασία μετράει (νερού , λαδιού , καυσαερίων (πυρόμετρο)).
-
Το είπε και ο HUNTER http://www.4troxoi.gr/4tforum/viewtopic.php?t=3801
Λουκέ! -
Όλα τα σοβαρά βολτόμετρα έχουν ιδιαίτερα υψηλή εσωτερική αντίσταση (αναφέρεται στο βιβλιαράκι που τα συνοδεύει) για να μην εισάγουν πτώση τάσης στα κυκλωματα που μετράς. Δεν πρόκειται να αλλάξει καθόλου η τάση του κυκλώματος του αισθητήρα λ όταν τη μετράς με ένα βολτόμετρο. Αν η τάση του κυκλωματος προς μέτρηση αλλάζει με ένα όργανο της κακιάς ώρας, τότε δεν είναι μόνο η ακρίβεια στη μέτρηση που πρέπει να σε ανησυχεί αλλά και οι ακριβές ζημίες που θα προκαλέσει.
Όργανα μέτρησης