Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ποιος φταίει? Η Ferrari η Bridgestone ή κανένας από τους δυο
    1. Home
    2. Formula 1
    3. Ποιος φταίει? Η Ferrari η Bridgestone ή κανένας από τους δυο
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 1 / 5
    Formula 1
    25
    85
    175
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      mschumacher last edited by

      Από το ξεκίνημα της χρονιάς μέχρι και σήμερα όλοι αναρωτιούνται τι συνέβη στη Φεράρι και δεν πάει καλά φέτος. Πολλοί κατηγορούν τα ελαστικά, πολλοί κατηγορούν την ομάδα πιστεύοντας πως οι «διακοπές» της κράτησαν περισσότερο από όσο έπρεπε…. Προσωπικά πιστεύω ότι ο λόγος που η Φεράρι δεν είναι ανταγωνιστική φέτος είναι άλλος και εξηγούμαι.

      Καταρχήν ήταν δεδομένο ότι κάποτε η κυριαρχία της Φεράρι θα σταματούσε. Εδώ προσωπικά πιστεύω πως αν δεν είχαν γίνει οι αλλαγές στους κανονισμούς, αυτή η κυριαρχία θα κρατούσε περισσότερο από όσο τελικά κράτησε. Το περίεργο στην υπόθεση είναι το εξής. Πως γίνεται μια ομάδα που πέρσι πήρε τόσες νίκες, φέτος να είναι τόσο πίσω και να συνεχίζει να χάνει έδαφος. Πιστεύω λοιπόν πως ο λόγος είναι αρκετά απλός….

      Εδώ να τονίσω μια δήλωση του David Coulthard πριν 2 -3 χρόνια. Είχε δηλώσει λοιπόν πως σε μια χρονιά δοκιμών (πριν την εκκίνηση της κάθε σεζόν) τα ελαστικά μπορούν να δώσουν μέχρι 2-3 δευτερόλεπτα στο γύρο βελτίωση με την αντίστοιχη περσινή ενώ η βελτίωση του μονοθεσίου, μέχρι μισό δευτερόλεπτο.

      Φέτος λοιπόν ίσχυσε ένας νέος κανονισμός ο οποίος λέει ότι κάθε ομάδα θα ολοκληρώνει τον αγώνα με ένα και μόνο ελαστικό. Θεωρητικά λοιπόν τόσο η Michelin όσο και η Bridgestone εκκινούν από το μηδέν. Αν….συνεχίσουμε αυτή τη θεωρία…. μπορούμε εύκολα να αντιληφθούμε το εξής. Από τη στιγμή που η Michelin έχει περισσότερες ομάδες να «δοκιμάσει» αυτό το νέο κανονισμό συγκριτικά με τη Bridgestone που έχει μια μόνο ομάδα, τότε είναι δεδομένο ότι η Michelin έχει ένα σημαντικότατο πλεονέκτημα αφού στη πράξη θα γράψει πολλές χιλιάδες περισσότερα χιλιόμετρα από ότι η αντίστοιχη Bridgestone.

      Σκεφτείτε το, δεν είναι λογικό αυτό? Έτσι λοιπόν πιστεύω πως δεν πρέπει να κατηγορούμε κανέναν γιατί όπως δήλωσε ο Todt, απλά οι αντίπαλοι έκαναν καλύτερη δουλειά και πάνω σε αυτό η Ferrari/Bridgestone δε μπορούσε να αντιδράσει με κανένα τρόπο….

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • M
        mschumacher last edited by

        Από το ξεκίνημα της χρονιάς μέχρι και σήμερα όλοι αναρωτιούνται τι συνέβη στη Φεράρι και δεν πάει καλά φέτος. Πολλοί κατηγορούν τα ελαστικά, πολλοί κατηγορούν την ομάδα πιστεύοντας πως οι «διακοπές» της κράτησαν περισσότερο από όσο έπρεπε…. Προσωπικά πιστεύω ότι ο λόγος που η Φεράρι δεν είναι ανταγωνιστική φέτος είναι άλλος και εξηγούμαι.

        Καταρχήν ήταν δεδομένο ότι κάποτε η κυριαρχία της Φεράρι θα σταματούσε. Εδώ προσωπικά πιστεύω πως αν δεν είχαν γίνει οι αλλαγές στους κανονισμούς, αυτή η κυριαρχία θα κρατούσε περισσότερο από όσο τελικά κράτησε. Το περίεργο στην υπόθεση είναι το εξής. Πως γίνεται μια ομάδα που πέρσι πήρε τόσες νίκες, φέτος να είναι τόσο πίσω και να συνεχίζει να χάνει έδαφος. Πιστεύω λοιπόν πως ο λόγος είναι αρκετά απλός….

        Εδώ να τονίσω μια δήλωση του David Coulthard πριν 2 -3 χρόνια. Είχε δηλώσει λοιπόν πως σε μια χρονιά δοκιμών (πριν την εκκίνηση της κάθε σεζόν) τα ελαστικά μπορούν να δώσουν μέχρι 2-3 δευτερόλεπτα στο γύρο βελτίωση με την αντίστοιχη περσινή ενώ η βελτίωση του μονοθεσίου, μέχρι μισό δευτερόλεπτο.

        Φέτος λοιπόν ίσχυσε ένας νέος κανονισμός ο οποίος λέει ότι κάθε ομάδα θα ολοκληρώνει τον αγώνα με ένα και μόνο ελαστικό. Θεωρητικά λοιπόν τόσο η Michelin όσο και η Bridgestone εκκινούν από το μηδέν. Αν….συνεχίσουμε αυτή τη θεωρία…. μπορούμε εύκολα να αντιληφθούμε το εξής. Από τη στιγμή που η Michelin έχει περισσότερες ομάδες να «δοκιμάσει» αυτό το νέο κανονισμό συγκριτικά με τη Bridgestone που έχει μια μόνο ομάδα, τότε είναι δεδομένο ότι η Michelin έχει ένα σημαντικότατο πλεονέκτημα αφού στη πράξη θα γράψει πολλές χιλιάδες περισσότερα χιλιόμετρα από ότι η αντίστοιχη Bridgestone.

        Σκεφτείτε το, δεν είναι λογικό αυτό? Έτσι λοιπόν πιστεύω πως δεν πρέπει να κατηγορούμε κανέναν γιατί όπως δήλωσε ο Todt, απλά οι αντίπαλοι έκαναν καλύτερη δουλειά και πάνω σε αυτό η Ferrari/Bridgestone δε μπορούσε να αντιδράσει με κανένα τρόπο….

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          mschumacher last edited by

          Από το ξεκίνημα της χρονιάς μέχρι και σήμερα όλοι αναρωτιούνται τι συνέβη στη Φεράρι και δεν πάει καλά φέτος. Πολλοί κατηγορούν τα ελαστικά, πολλοί κατηγορούν την ομάδα πιστεύοντας πως οι «διακοπές» της κράτησαν περισσότερο από όσο έπρεπε…. Προσωπικά πιστεύω ότι ο λόγος που η Φεράρι δεν είναι ανταγωνιστική φέτος είναι άλλος και εξηγούμαι.

          Καταρχήν ήταν δεδομένο ότι κάποτε η κυριαρχία της Φεράρι θα σταματούσε. Εδώ προσωπικά πιστεύω πως αν δεν είχαν γίνει οι αλλαγές στους κανονισμούς, αυτή η κυριαρχία θα κρατούσε περισσότερο από όσο τελικά κράτησε. Το περίεργο στην υπόθεση είναι το εξής. Πως γίνεται μια ομάδα που πέρσι πήρε τόσες νίκες, φέτος να είναι τόσο πίσω και να συνεχίζει να χάνει έδαφος. Πιστεύω λοιπόν πως ο λόγος είναι αρκετά απλός….

          Εδώ να τονίσω μια δήλωση του David Coulthard πριν 2 -3 χρόνια. Είχε δηλώσει λοιπόν πως σε μια χρονιά δοκιμών (πριν την εκκίνηση της κάθε σεζόν) τα ελαστικά μπορούν να δώσουν μέχρι 2-3 δευτερόλεπτα στο γύρο βελτίωση με την αντίστοιχη περσινή ενώ η βελτίωση του μονοθεσίου, μέχρι μισό δευτερόλεπτο.

          Φέτος λοιπόν ίσχυσε ένας νέος κανονισμός ο οποίος λέει ότι κάθε ομάδα θα ολοκληρώνει τον αγώνα με ένα και μόνο ελαστικό. Θεωρητικά λοιπόν τόσο η Michelin όσο και η Bridgestone εκκινούν από το μηδέν. Αν….συνεχίσουμε αυτή τη θεωρία…. μπορούμε εύκολα να αντιληφθούμε το εξής. Από τη στιγμή που η Michelin έχει περισσότερες ομάδες να «δοκιμάσει» αυτό το νέο κανονισμό συγκριτικά με τη Bridgestone που έχει μια μόνο ομάδα, τότε είναι δεδομένο ότι η Michelin έχει ένα σημαντικότατο πλεονέκτημα αφού στη πράξη θα γράψει πολλές χιλιάδες περισσότερα χιλιόμετρα από ότι η αντίστοιχη Bridgestone.

          Σκεφτείτε το, δεν είναι λογικό αυτό? Έτσι λοιπόν πιστεύω πως δεν πρέπει να κατηγορούμε κανέναν γιατί όπως δήλωσε ο Todt, απλά οι αντίπαλοι έκαναν καλύτερη δουλειά και πάνω σε αυτό η Ferrari/Bridgestone δε μπορούσε να αντιδράσει με κανένα τρόπο….

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • P
            pininfarina last edited by

            Ο χρήστης Fanis F1 έγραψε:

            Στο θεμα των προβλεψεων ειδα οτι οι μισοι τουλαχιστον βλεπετε Schumacher 1ο. Μπορειτε να δικαιολογησετε την επιλογη σας τη στιγμη που οι Ferrari ηταν σε ολα τα tests στη μεση του grid και τουλαχιστον 1s απο τον 1ο? Και μη μου πειτε πως αποφασισαν να μην κανουν εστω και λιγους γυρους σε συνθηκες qualifying... Οταν η Bridgestone θα εχει αυριο ελαχιστο χρονο δοκιμων? Και οταν το περσινο αμαξι που χρησιμοποιουν ως βαση δεν πηγαινε και σφαιρα προς το τελος της σαιζον? Λυστε μου σας παρακαλω την απορια γιατι η αποδοση των κοκκινων με εχει μπερδεψει και δεν το βλεπω απιθανο να παλευουν φετος για 6αδα

            Τωρα λες ανεκδοτα,ή ειναι ιδεα μου...;;;

            (Συγνωμη για το καπως off-topic αλλα μου το θυμισες...)

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              megane98hp last edited by

              Οπως ειχα πει και στο θεμα 'περι ελαστικων' πριν 3 μηνες περιπου:

              Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
              Η Bridgestone ζητησε συγνωμη για τη μεχρι τωρα μετρια αποδοση της Φερραρι.
              Παντως μεχρι τωρα, ο κανονισμος αυτος δειχνει να 'χτυπαει' απευθειας τους Ιταλους. Μονο η Φερραρι εχει υποφερει οσο κανενας αλλος. Ρε μπας και θελουν να τους βγαλουν απο το συναγωνισμο και βρηκαν αυτο τον τροπο;

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • T
                theofaman last edited by

                Το ότι το μονοθέσιο δεν το σχεδίασε ο Rory Byrne αλλά ο βοηθός του (δυστυχώς από ότι φαίνεται η καθαρίστρια του γραφείου του το σχεδίασε ) είναι ένας παράγοντας. Η αεροδυναμική του μονοθεσίου ίσως να μην μπορεί να φορτίσει τα ελαστικά σωστά.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  kid last edited by

                  Αν όμως τα ελαστικά ζεσταινόντουσαν έγκαιρα ποιος μας λέει ότι η Bridgestone θα μπορούσε τώρα, στην μέση της περιόδου να κατασκευάσει κατάλληλα ελαστικά?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    theofaman last edited by

                    Ο χρήστης Kid έγραψε:
                    Αν όμως τα ελαστικά ζεσταινόντουσαν έγκαιρα ποιος μας λέει ότι η Bridgestone θα μπορούσε τώρα, στην μέση της περιόδου να κατασκευάσει κατάλληλα ελαστικά?

                    Ο Hisao Suganouma

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • K
                      kid last edited by

                      Ο χρήστης Theofaman έγραψε:

                      Αν όμως τα ελαστικά ζεσταινόντουσαν έγκαιρα ποιος μας λέει ότι η Bridgestone θα μπορούσε τώρα, στην μέση της περιόδου να κατασκευάσει κατάλληλα ελαστικά?

                      Ο Hisao Suganouma

                      ΑΥτός φαντάζομαι ότι είναι κάτι της bridgestone..

                      Τότε γιατί τόσο καιρό δεν κάνει κάτι ώστε να βελτιωθεί η απόδοση?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        theofaman last edited by

                        Ο χρήστης Kid έγραψε:

                        Αν όμως τα ελαστικά ζεσταινόντουσαν έγκαιρα ποιος μας λέει ότι η Bridgestone θα μπορούσε τώρα, στην μέση της περιόδου να κατασκευάσει κατάλληλα ελαστικά?

                        Ο Hisao Suganouma

                        ΑΥτός φαντάζομαι ότι είναι κάτι της bridgestone..

                        Τότε γιατί τόσο καιρό δεν κάνει κάτι ώστε να βελτιωθεί η απόδοση?

                        Καλά φαντάζεσαι, ο τεχνικός διευθυντής είναι. Όσο για την ερώτηση πρέπει το μονοθέσιο να βοηθουν τα λάστιχα. Όταν το πρώτο είναι ανήμπορο το δεύτερο χαραμίζεται οπότε πως να βελτιωθεί?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          kid last edited by

                          Χμ...

                          Με καλύτερα λάστιχα μπορείς να πετύχεις μεγαλύτερες ταχύτητες εξόδου από την στροφή και μεγαλύτερες ταχύτητες στην στροφη πάνω.

                          Θεωρητικά πάντα, γιατί όταν μιλάμε για τέτοιο επίπεδο, και το παραμικρό πρόβλημα στο όλο πακέτο (=αεροδυναμική, κινητήρας, σασί, μπλα μπλα μπλα) καταστρέφει όλο το πακέτο.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • T
                            theofaman last edited by

                            Ο χρήστης Kid έγραψε:
                            Θεωρητικά πάντα, γιατί όταν μιλάμε για τέτοιο επίπεδο, και το παραμικρό πρόβλημα στο όλο πακέτο (=αεροδυναμική, κινητήρας, σασί, μπλα μπλα μπλα) καταστρέφει όλο το πακέτο.

                            Πάρα πολύ σωστός
                            Δεν είμαι ο Ross Brown, αλλά φαντάζομαι πως η επιδόσεις δεν ακολουθούν προσθετική ιδιότητα. Δηλαδη ''πιάσε μπάρμπα 1δλτ απο τα λάστιχα 0.8 απο το σασί και 0.4 απο τον κινητήρα...σύνολο 2.2 να τ'αφήσω?'' Δηλαδή μπορεί η Bridgestone να άλλαζε κάτι στα ελαστικά που θα στερούσε επιδόσεις από κάτι άλλο, κυρίως στην αεροδυναμική.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              mschumacher last edited by

                              Ο χρήστης Kid έγραψε:
                              Αν όμως τα ελαστικά ζεσταινόντουσαν έγκαιρα ποιος μας λέει ότι η Bridgestone θα μπορούσε τώρα, στην μέση της περιόδου να κατασκευάσει κατάλληλα ελαστικά?

                              αυτό όμως δεν συνέβει... και εξηγώ στην αρχή για πιο λόγο πιστεύω ότι δεν συνέβει

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • P
                                petran last edited by

                                ....εγω νομιζω πως φταιει η πτωτικη ταση ενδιαφεροντος που παρουσιαζε τελευταια η f1 με την κοκκινη αυτοκρατορια...
                                αλλα ουτε να το αποδειξω μπορω, ουτε τιποτα..

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • P
                                  powergs last edited by

                                  Φίλε μου σούμι εν μέρει θα συμφωνήσω μαζί σου για το μερίδιο ευθύνης των ελαστικών. Από εκεί και πέρα όμως οι χρόνοι τερματισμού κατά τη γνώμη μου δείχνουν ότι το πακέτο σασί - μοτέρ δεν είναι ανταγωνιστικό. Ακόμα και αν τα ελαστικά ειχαν την απόδωση με αυτά της μισελίν πάλι η φεράρι 8α έπασχε από το μοτέρ και τα αεροδυναμικά. Όμως αυτό είναι που βλέπουμε όλοι. Μια φεράρι που δεν είναι ανταγωνιστική. Πιστεύω ότι υπάρχουν παιχνίδια που παίζονται και κάτω από το τραπέζι. Τι εννοώ; Πόσοι από τους φιλάθλους της φόρμουλα ένα θα έβλεπαν για μία ακόμη χρονιά τα κόκκινα μονο8έσια να αφήνουν πίσω τους λοιπούς; Δε θα έπεφτε η θεαματικότητα; Είναι πολλά τα λεφτά στην φόρμουλα ένα και τα συμφέροντα ακόμα περισσότερα.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • K
                                    kid last edited by

                                    Ο χρήστης powergs έγραψε:
                                    Είναι πολλά τα λεφτά στην φόρμουλα ένα και τα συμφέροντα ακόμα περισσότερα.

                                    Ναι, αλλά εδώ μιλάμε για την Ferrari, όχι για το μαγαζάκι του μπαρμπα Μήτσου..

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • R
                                      ripper last edited by

                                      H Ferrari πείθει την Bridgestone να επικεντρωθεί μόνο σε αυτήν. Οι Ιάπωνες φτιάχνουν ελαστικά αποκλειστικά στα μέτρα της Ferrari, τα οποία απλώς δίνουν και στις υπόλοιπες ομάδες.
                                      Αποτέλεσμα: Η Ferrari διαλύει τον ανταγωνισμό και απόλαμβάνει τεράστιες επιτυχίες.
                                      Παρενέργεια: Οι υπόλοιπες ομάδες την κάνουν με ελαφρά πηδηματάκια για την Michelin. Οι Γάλλοι φυσιολογικά κατασκευάζουν ανώτερα ελαστικά λόγω των περισσότερων δεδομένων. Τέλος κυριαρχίας. Καμιά αυτοκρατορία δεν άντεξε για πάντα.
                                      Απλά τα πράγματα.
                                      Όλα τα παραπάνω αν επικεντρώσουμε τα αποτελέσματα μόνο στα ελαστικά. Που φυσικά είναι λάθος.

                                      Τι φταίει λοιπόν; Συνδυασμός παραγόντων:

                                      1. Ελαστικά
                                      2. Κορεσμός
                                      3. Εφησυχασμός-αδράνεια (υποτίμηση αντιπάλων)
                                      4. Συστράτευση αντιπάλων
                                      5. Ισχυροποίηση αντιπάλων
                                      6. Κάτι που ξεχνάω

                                      Δεν είναι παράξενο που η κυριαρχία τους σταμάτησε, το αντίθετο θα ήταν παράξενο.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        tlg last edited by

                                        Ο χρήστης PetRaN έγραψε:
                                        ....εγω νομιζω πως φταιει η πτωτικη ταση ενδιαφεροντος που παρουσιαζε τελευταια η f1 με την κοκκινη αυτοκρατορια...
                                        αλλα ουτε να το αποδειξω μπορω, ουτε τιποτα..

                                        Μερικες φορες δεν χρειαζεται να αποδειξεις τιποτα....τα πραγματα μιλανε απο μονα τους ....
                                        Κανενας δεν εχει αντιδραση ασχημα για την μεχρι τωρα φετινη πορεια της Scuderia , και ειδικα ο Ιταλικος τυπος , που μεχρι στιγμης εχει μια σταση λες και δεν συμβαινει τιποτα .....(σκεφτητε αλλες φορες τι χαμος γινοταν!!).
                                        Αν τωρα σε ολα αυτα προσθεσεις την απαθεια ολων οσων συμετεχουν στην ομαδα της Ferrari , θα καταλαβουμε ολοι πολλα .....
                                        Απλα φετος επρεπε να γινει αυτο που ειχε πει περισυ ο Εκλεστον -κατω απο την πιεση των υπολοιπων ομαδων για αποχωρηση -, οτι θα ηθελε να δει 3-4 ομαδες να παλευουν μεχρι τελους για το πρωταθλημα...και η Ferrari το δεχτηκε και γι'αυτο βλεπεις τον Schumi τοοοοοοσοοο ανετο λες και ειναι πρωτος σε καθε αγωνα ....

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • I
                                          iceman_angel last edited by

                                          Ο χρήστης TLG έγραψε:

                                          Μερικες φορες δεν χρειαζεται να αποδειξεις τιποτα....τα πραγματα μιλανε απο μονα τους ....
                                          Κανενας δεν εχει αντιδραση ασχημα για την μεχρι τωρα φετινη πορεια της Scuderia , και ειδικα ο Ιταλικος τυπος , που μεχρι στιγμης εχει μια σταση λες και δεν συμβαινει τιποτα .....(σκεφτητε αλλες φορες τι χαμος γινοταν!!).
                                          Αν τωρα σε ολα αυτα προσθεσεις την απαθεια ολων οσων συμετεχουν στην ομαδα της Ferrari , θα καταλαβουμε ολοι πολλα .....
                                          Απλα φετος επρεπε να γινει αυτο που ειχε πει περισυ ο Εκλεστον -κατω απο την πιεση των υπολοιπων ομαδων για αποχωρηση -, οτι θα ηθελε να δει 3-4 ομαδες να παλευουν μεχρι τελους για το πρωταθλημα...και η Ferrari το δεχτηκε και γι'αυτο βλεπεις τον Schumi τοοοοοοσοοο ανετο λες και ειναι πρωτος σε καθε αγωνα ....

                                          Δηλαδη θες να πεις οτι τους 'αφησαν' φετος....?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • K
                                            kantoniou last edited by

                                            Μαλλον λειπει απο τον τιτλο η σωστη απαντηση: Και οι δυο.

                                            Για τις θεωριες συνομωσιας, τα 'χουμε ξαναπει: Αντιλαμβανεστε το πληθος των ανθρωπων (διοικητικοι, τεχνικοι, οδηγοι, δημοσιογραφοι) που εμπλεκονται σε μια τετοιων διαστασεων υποτιθεμενη συνομωσια; ΟΥΤΕ ΕΝΑΣ δεν θα υπηρχε να πει μια λεξη; Και εταιριες σαν τις Ferrari, Fiat, Toyota, Mercedes, BMW, Honda, McLaren, Williams κλπ, ρισκαρουν τη φημη τους για να κερδισουν μερικους ποντους σε τηλεθεαση; Και περιμεναν απο το 2002 (που ζουμε την πληρη μονοκρατορια της Φερραρι) για να το κανουν φετος; Και τυποι σαν το Σουμαχερ, το Ραικονεν, τον Αλονζο και τους υπολοιπους, που ρισκαρουν τη ζωη τους και γουσταρουν, στηνονται σαν τον ταλαιπωρο τερματοφυλακα της Δ' Εθνικης; Και, και και ...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 1 / 5
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr